upside down

General 3129x1760 cyberpunk skyscraper upside down animated movies ...

امروز بیرون رفتم به قصد استنشاق خرده ای اکسیژن...ولی انگار غلظت گازها در مدت کنج عزلت نشینی ام دگرگون شده.غلط نکنم بادکنک هارا زیادی با هلیم باد کرده اند و حالا همه را ترکانده اند و هلیم ها زیادتر شده اند.عجیب زمانه ای شده.نمیدانم همه سوپرقهرمان ها امروز قصد تردد در شهر کرده اند یا لباس زیرها لباس رو شده اند؟! زمانه عجیبی شده.گربه ای دنبال سگی دوید و لقمه نانی درپی من...هرچند من تله را به دمش ندادم.به کافه ای سرزدم.پیشخدمت قهوه ای پیش رویم گذاشت و درکنار ان شربت استامینوفنی.آخر قهوه ها دیگر شیرین شده اند و افراد به میل خود قدری آن را تلخ تر میکنند.دزدی پلیسی را در خیابان زد و کبوتری گربه را آش و لاش کرد.پیکان ها گران شده بودند و بر سانتافه مهر حراج زده بودند. از پنجره باز به اندرونی ام پناه بردم.چند صد شب را اینجا بی خبر مانده بودم؟چندان دنیای بدی نشده بود...شاید تا مدتی اسباب سرگرمی.معده ام اما هنوز به رسم قدیم از گرسنگی غر میزد.به راستی حال باید غذایم را گرم میکردم یا سرد؟! نگاهم به اجاق که افتاد با دست به چانه ام کوفتم.باز عینک کلیشه فریبم را جا گذاشته بودم.پس بگو چرا امروز همه انقدر چپکی راست راست زل زده بودند.عینک بر چشمان من. حال میتوانم روی کرسی لم بدهم و کتاب را بخوانم,نه او مرا! اما به راستی...چه میشد اگر روزی چیزی هم من را میخواند؟

-------------------------

پ.ن: خب میتونم مث همه وبای ابرومندانه قشنگتون این متن زیبا رو همینجا تموم کنم تا همه هم حال کنن...ولی نمیتونم.:/ اصا تا زیر متنای کوتاهمو پر پ.ن بی ربط نکنم پستم پست نمیشه! و اخرشم کلا ملت متن جدیمو یادشون میره :D

پ.ن2: دارم کم کم به حرف شین میرسم که هرکسی جنبه بلاگ داشتن و منبری برای بالا رفتنو نداره.و یکم پشیمونم ازینکه قبلا بهش فشار اوردم و کلی چیز گفتم وقتی یه عده ایو مسخره میکرد به خاطر پستاشون"هرچند که از ادم اشتباهی شروع کرده بود" ولی اصا نمیدونی چه ادمایی پیدا میشن.خب از همه شمایی که پست رمزدار قبلیمو خوندین و توصیه هاتون تشکر میکنم...ولی من باز بحث کردم D: "مامان بزرگم یه ضرب المثل معروفی رو همیشه میگه که برای کر بگو برای کور برقص" و یه بدی وبلاگ اینه که میتونه کامنتامو تایید نکنن:(( این خیلی بی انصافیه چون افراد فقط برشی از تو رو نشون بقیه میدن و تورو ادم بده جلوه میدن" هرچند که از دیدگاه ادمی که هنوز میگه "خخخخخخخخخخ" پای جوکای لوس وایبری ترجیح میدم همون ادم بده باشم" و اینکه...چرا اینقدر ادما عاشق این شدن که یه پست کاملا مختص من بزارن وبشون؟ این سومین بار تو این دوماه اخیره:/ dude chill...تنها کار من کامنت منتقدانه به پسته که خیلیم مودبانه ادا میکنم همیشه. و راستی این لفظ قلم و ادبی که جدیدا باهمه به کار میبرمش راستش تحت تاثیر پست یکی ازهمین بلاگرای خیلی خوب بود...ولی میخوام تمومش کنم جدا:/ همه افراد لیاقت احترام و ادب رو ندارن.نمیدونم از شانس منه یا چی ولی تو زندگی من زیاد کاربردی نداره:/ داشتم میگفتم...خیلی بدم میاد وقتی مردم کامنتمو تایید نمیکنن.اینقدر که دراما کویین درونم تحریک میشه و میاد یه پست راجع به قضیه میزاره...چندروز پیش یه خانم که فکر میکردم محترمه جوکی گذاشت تو وبش "حقیقتا نفهمیدم هدفش از دنبال کردن بلاگ من چیبود...واقعا بخوای مخالف فاز منو پیدا کنی ایشون مثال خوبیه"  که درون مایه ضدجنسیتی داشت.و خب منم همیشه حاضر درصحنه...نقدش کردم.اسکرین شاتا گویای همه چیزن "دومی رو تایید نکردن" 

http://s13.picofile.com/file/8402514976/Screenshot_20200710_222411_com_android_chrome.jpg

" چه قشنگ حرف زدم:/ کامنت به این خوبی دوس دارم کلماتشو بوس کنم"

و بعدش اومدن و یه پست گذاشتن راجع به کسی که خصوصی توهین کرده!!

http://s13.picofile.com/file/8402514900/Screenshot_20200710_222457_com_android_chrome.jpg

که اولش باحدس اینکه شاید من نبودم همچین کامنتی گذاشتم

http://s13.picofile.com/file/8402514942/Screenshot_20200710_222351_com_android_chrome.jpg

ولی وقتی که بازم تایید نکرد دیگه مطمئن شدم منظورش خودمم:))) گااد!

و من بازهم نایس بودن رو به درجه اعلایی رسوندم که پشیمونم. "@دخترعمم همذاتت پیدا شد.دقیقا حس میکنم با دخترعمم دوستای خوبی میشدن:/"و من میخوام اون پستش که راجع به من بود و کامنتاشو نقد کنم" اینکه دیگه حقمه؟ پست کلا راجع به منه...i like that" 

یه نفر گفته بود که لطیفه راجع به همه چی داریم..قومیت ها/طبقات اجتماعی و...و فکر میکنی دقیقا چرا تو قرن21عین موش و گربه افتادیم به جون هم؟ به خاطر تفکر غلطی که این به اصطلاح لطیفه ها توی ما جا انداختن.چرا هنوز اختلافات قومیتی ترک و لر و شیرازی داریم؟ شاید باورت نشه ولی بدون قشربندی که میشه لطیفه ساخت.شک داری؟بیا برات صدتا رندوم ردیف میکنم از غروب تا طلوع ریسه بری!

و یه چیز خیلی ناراحت کننده کامنتای دخترایی بود که میگفتن " وااای خخخخ اگه یه پسر اینو گفته بود زنده نمیزاشتمش" و من دقیقا به همون حالت تاسف بار کلیشه ای فیلما تا چند دقیقه متفکرانه به دیوار سفید روبه روم زل زدم و از ازل تا ابد رو زیر سوال بردم در همون حالت...چرا تبعیض قائل میشیم هنوز؟ اشتباه اشتباهه!ربطی به اینکه پسر یا دختر مرتکب اون اشتباه شده نداره. و چرا فکر میکنین دشمن زنا مردان و بالعکس؟دشمن ما هرکسیه که مارو پایین میاره بی دلیل!همینقدر ساده و بی شیله پیله.ما کلی زنان علیه زنان داریم که نمونه بارزش تیپیکال خانمای ایرانین." نمک نریزین بگین اوه بااینکه ایرانی نیسی دمت گرم چقد فارسیت خوبه!گفتم تیپیکال...همیشه هنجارشکنایی مث خودم و خودتون هستن.انشالله که همه مردم مث اثر انگشتاشون متفاوت باشن تا نگیم دیگه ما زنا/ما مردا/ما مسلمونا و.." 

و در اخر یه اقایی کامنت گذاشته بود با لحن مثلا منطقی که" اره خانما به خاطر روحیه حساسشون این جوکا بهشون برمیخوره" و بااینکه کاملا مودبانه بود منو کلا ناک اوت کرد رسما:)) پس فک کنم فقط زندگی من گل رزاش بیشتر کاکتوس خار دارن...من چندسال پیش در دوران جاهلیتم متاسفانه یه جوک خیلی زشت گفتم که کی گفته روز پسر نداریم؟ پس روز جهانی منگلان ذهنی چیه؟ "no offend to mongol zehni...من دوستتون دارم جدا" و هیچوقت تو اون جمعی که من بودم همچین جوکی نگین:)) پسرا خیلی بدشون اومد و بهشون برخورد.و یه بار یه جوکی راجع به کوررنگی پسرا خوندم و کرکر خندیدم.ولی یکی از پسرایی که دوستم بود خیلی ناراحت شد" طرف هنرمند و توی تشخیص رنگ و اینا واقعا فوق العادس خصوصا در مقابل منی که یه چیز کمی ملایم تر از قرمز باشه بهش میگم صورتی و من تا به امروز متاسفم" پس اگه به شما برنخورده قرار نیس به همه برنخوره! خود من هم همچین ادمی بودم که فک نمیکردم اینا مسئله بزرگی باشن.و الان..؟ به این تغییرم واقعا افتخار میکنم.

و بالاخره بریم سراغ پست خانم خانما:))) جوابشو که مفصل تو کامنت دادم.فقط خواستم اضافه بکنم اینکه تو جامعه دقیقا طبق عرفی که برات درنظر گرفته تیپ بزنی مایه افتخار نیس.مایه خجالت هم نیس ولی دلیل نمیشه بیای بقیه رو به خاطر پسرونه رفتار کردن متهم کنی. اصلا نمیدونم چرا افراد در پایان بحث ها عادت دارن به استایل من گیر بدن:/ مثلا کلی بحث کرده بودم با یکی اخرش برمیگرده میگه" اگه اعتقا نداشتی مردا بهترن خودت مثل مردا تیپ نمیزدی:))"  و ای کاش میشد یه درس بود تو مدرسه یا دانشگاه که تفاوت ها رو توضیح میداد مثل تفاوت نقد با توهین رو. و عکسای برهنه برای من صرفا زیبایی بصری دارن.مثل مبحث ازدواج و مکمل بودن زن و مرد که تو هرپستت ازش دم میزنی. برای تو ازدواج زیباست و برای من چیزهای دیگری.و خب کلا این پ.ن رو گذاشتم که بهت بگم اگه خواستی با دخترعمم اشنات کنم.:) کپ خودته! باید باهم یه قهوه ای چیزی بخورین. و نه برخلاف انتظارت نیومدم مسخرت کنم.من کلا خیلی برام سخته همجنسامو حتی اگه اونا منو میکشن پایین بکشم پایین.نه فقط به خاطر این فازای برابری و فمینیستی و اینا...روتون نظر دارم دیگه چکار میشه کرد:))؟ باید بیشتر از اینا تلاش کنین خلاصه "ewww! حس نمیکنین همین الان sexual harrassment کردم ؟بهم بگین اگه زیاده روی شد دیگه!"

 

پ.ن3:نیاین نصیحتم کنین که چرا بحث میکنی و میخوای به کجا برسی بااین کارات.شما نمیدونین دراما کویین بودن چقدر سخته اخه:)) 

پ.ن4: و دراخر این یه ماه اخیر من سه بار به اتفاق خانواده زدم به دل طبیعت...و یکم ویدیو گرفتم.امروز حوصلم سررفته بو و پشت هم خیلی ناشیانه باهاشون کلیپ ساختم:/ "نیاین گیر بدین که همش از خودته اصلا فک نمیکردم  همچین کاری کنم" خالاصه اینم اون سه روز زیبای من روش کلیک کنین اگه خواستین ویدیوهامو ببینین.

روز اول و دوم

روز سوم

پ.ن5: اره موهامو کوتاه کردم و دوباره به قول اینا شبیه پسرا شدم:))شاید باورتون نشه داییم اولش که منو دید نشناخت و یه لحظه دیدم چه سرد برخورد میکنه:/ بعد یهو چشاش گرد شد و تازه سلام و احوالپرسی گرم...فک کرده بود یکی از دوسای کوروشم:/ خودمونیم چقدر شما پسراهم سختی دارین بعضی جاها.مثلا من با تیپ شال و حجاب که مشخص میکنه دخترم بیرون میرم راحت میتونم به همه نگاه کنم و زیباییشونو تحسین کنم.ولی اون روز با تیپ بدون حجاب تو ماشین مامانم نشسته بودم.و یه دختره ای دیدم خیلی هلویی و ناز ارایش کرده بود " هلو منظورم منحرفانه نیس میکاپش تم نارنجی داشت" و خب فک کنم یکم بیش از حد زل زدم چون به شدت بهم چش غره رفت.و بااینکه دیگه مستقیم نگاهش نکردم و کلی استرس گرفته بودم که اذیتش کردم نگاه خشمگینانشو هنوز رو خودم حس میکردم.فک کرد من یه پسر منحرفم:(( و فهمیدم خیلیامون ممکنه نگاه پسرا رو منظوردار بگیریم اغلب اوقات بااینکه شاید خیلی وقتا منظور خاصی نداشته باشن.

پ.ن6: گایز یه خواهش ازتون دارم.چندتا وب خوب بهم معرفی کنین.یه لیست داشتم قبلا سیو کرده بودم سر بزنم بهشون ولی گمش کردم:/ازهمین فالووراتون چندتا خوبشو دستچین کنین بگین.وب خوب میبینم هرازگاهی ولی هی خجالت میکشم کامنت بدم.چون تقریبا همشون کلی سال از من بزرگترن و هی میگم چرا باید بامن بچه دبیرستانی همکلام شن؟ پس کساییو معرفی کنین که با دبیرستانیا"سال اخر" همکلام شن D: فک کنم از وبمم مشخص باشه از چه مطالبی خوشم بیاد.همه ستاره های خوانده شده و نشدم شده پستای فنگرلیتون برای بی تی اس:)) کائنات میخوان منو ارمی کنن به هرقیمتی که شده ولی من دم به تله نمیدم.

پ.ن7: خودمونیم چقد ور زدم:/ مثلا قرار بود یه پست کوتاه باشه.برین یه دور متن اصلی پسترو بخونین تا من عذاب وجدان نگیرم که توجهات رو از اون گرفتم:)) دوست دارم ببینم برداشتتون از متنم چی بوده؟ فکر میکنین منظورم از نوشتنش چیه؟

 

  • وهکاو --

سلامممم چه وب قشنگی داری بچه، رفتم پست کریمه رو خوندم و دلم میخواست سرمو بکوبم تو دیوار کلا خیلی رو رفتار های جنسیتی حساسم اخه یعنی چی بعضی مردها کمبود گذاشتن :؟

اون پسره که میگفت حتما بخاطر روحیه لطیفشون نارحت شدن دیگه ناموسا خیلی رو مخ بود اصلا نمیفهمم از کی و کجا این برچسب زدن به ژست ها و رفتار ها و حس ها شروع شده به امید روزی که دیگه هیچکس به هیچ وجه جنسیت زده نباشه ^-^

واقعا حماقت اونم ازاین نوعش خیلی حرکت نوبیه تو این دوره:))ای بابا بعد انتظار داریم این کشور درستم بشه
ممنون، قشنگ میبینی خانم بزرگ

اومم ، خب منم با توجه به عکس که اون آدم داره از آسمون به زمین شنا می‌کنه و انگار برعکس شده و همینطوراینکه چیزهایی که بنظرمون غیرعادی میان رو ذکر کردین اینطوری برداشت کردم که ما به یکسری کلیشه‌ها عادت کردیم و اگر روزی عینک کلیشه فریبمون رو نزنیم، واقعیت‌ها ما رو متعجب می‌کنن، چون عادت کردیم یکسری چیزهای مشخص رو قبول کنیم و چیزهایی که برخلاف اون هست رو، سخت می‌پذیریم یا نمی‌پذیریم :)

خیلی جالبه خوندن آدم‌ها بنظرم :) تشبیه خیلی جالبی بود ! قشنگ هر آدم یک کتابه، دنیای متفاوتی داره و خلاصه خیلی خوشم اومد از جمله‌های آخر :) 

فکر می‌کنم ممکنه منظورت از نوشتنش این بوده باشه که پایبند کلیشه‌ها نباشیم و آدم‌ها رو با دنیاهای متفاوتی که دارن بپذیریم؟ D:

دقیقا منظورم همین بود
که این جامعه و اطراف ما هست که درست و غلط رو برای ما تعیین میکنه و به این معنا نیست که اون مفاهیم درست و غلط همه جا و هنه زمان همون معنارو میده، و درسته نتیجه گیری خیلی خوبی بود. 

منم ی بار پودینگ و خیارشور رو قاطی کردم دادم سها خورد تا دو ماه سایمو با تیر میزدXDD ولی تهش ک خودمم خوردم خوب شده بود نمیدونم چرا انقد حالش بد شدXD

ماست و موز و عسل ,_, نخوردم تاحالا دفعه بعد با سها و یاسمن امتحان میکنیمXD

کلا قهوه دوست ندارم خیلی ولی درست میکنیم با استامینوفن حالا ببینیم چی میشهD:

ن خ بده:( اگه میخواین استفاده کنیم ماستتون شور نباشه، ازین ماستای بیطعم یا وانیلی طور باشه
در کل بدمزس نمیدونم این فیتنس کارای خارجی چطور میخورن
من با قهوه زنده ام. 

دارم سعی میکنم مزه قهوه رو با استامینوفن تصور کنمXDD

دتس فاین زدم دانلود شهD:

مال من رو تاییده چون بعضی وقتا میام میخونم نظرارو بعد حوصلم نمیکشه جواب بدم، بعد ک دوباره میام تو پنل جدا میکنه به منتظر تاییدXD

من اصولا تو پ ن ها فنگرلی میکنم:/ الانم باید روز چهاردهمو بنویسم ولی هیچ کار مفیدی نکردمXDDD

*بعد از دیدن ویدیو اولی*

چقد داداشت شبیهته._. + تو استوریات من موهاتو دیده بودمXD

واو! نمیدونم چرا ولی هنه بهمون میگن شبیه نیسین اصا... تو ریل.
شایدم تو قرنطینه بس که همو دیدیم شبیه شدیم :/!
یادم باشه امتحان کنم قهوه رو با استامینوفن، فلا معده ام درحال ریکاوری بعد از ماست و موز و عسل به سر میبره:))) "نمیدونم فقط من بودم یا چی ولی واقا افتضاح بود بااینکه خیلیا میگن خوشمزس" 

من کلا همه نظرایی ک میدم در خصوص پی نوشتاس و خدایی اصن یادم نمیاد تو متن اصلی چی نوشته بودی:/ بزا بخونمش دوبارهXD

خب خوندم، واییی اصن تصور همچین دنیایی خیلی باحال بود دلم خواست._.

پ.ن دوم، خدایی بیان اگه این قابلیت پیام های ارسالیو نداشت چی میشد؟ و اینکه رفتم کامنتای پستشو خوندم و اینا، نصف دنبال شونده هام بودن:/ همه رو رد زدم.-.

بعد، تو ک خصوصی ندادی که وقتی اون تایید نکرد یعنی خصوصی بوده؟:/ گاد.----.

من ک این اواخر خیلی فنگرلی نمیکنم کهXDD پس میشه خودمو از دسته ستاره های خوانده شده و نشده فنگرلی برای بی تی اس حذف کنم؟XDD به جاش تو کامنتا با دوستام عر میزنیمD:

حالا خوبه من تو تلویزیون ایران آهنگ بلک پینک شنیدم:/ بی کلامش بود البته ولی...برگهایم...خیلی خوب بودXD کائنات دارن هی بهت نشونه میدن برا کیپاپر شدن نمیخوای ایمان بیاری؟XD

و اینکههه آها اون لینکا باز نمیشن برا من نمیدونم چرا:/

خیلی دلم میخواد بیشتر حرف بزنم ولی سه دقیقه دیگه زبان دارم:/ و معلم زبانه ام خیلی چیزه.-. پس فعلا همینجا بسهD:

xD باو خ دروغگوان اخه برا چی باید نقدو خصوصی بگم؟ اصا باید ادم دلیر باشه نظراش رو تایید نباشن "هه هه هه"
فقط قهوه با استامینوفن
لینکارو درست کردم دوباره "روز اول و دومو"
نه اخه یه سه چهارتایی ارمی از دنبال کننده هامن بعد هنش ازینا میزارن تو باز یه چیزی میزاری اون وسط من بفهمم چی میگی
منم الان سر زیستم D:

سلام! بالاخره کون گشادمو حرکت دادم و اومدم کامنت بزارم!!!
اول از همه اینکه تا صفحه کامنتا باز شه تقریبا کل وبلاگتو خوندم، فکر کنم میدونی خیلی وقته وب گردی نکردم. بخاطر حال روحیم حوصله نداشتم واقعا. و خب .... واستا بقیه رو جدا جدا کامنت میدم. ولی وتف اوایل یکی دو تا پ.ن داشتی، اینیکی پی نوشتات از خود نوشتت بیشتر شد! XD
ولی باحالن من پ.ن هاتو دوس دارم، و یچیزی. متاسفانه وقتی فایل رو اپلود میکنی برای من که ای پیم مال سوئده باز نمیشه! لینکای ایران خیلیاشون باز نمیشن خیلی رو مخه! 

همین دیگه.

چه تندخوان@_@
اره دیگه بدعادت شدم منم. ولی اوایل فقط خودم پ. ن میزاشتم:((الان هنه پ. ن میزارن پس انقد پ. ن میزارم تا بفهمن رییس کیه
لینکرو درست کردم البته روز اول و دوم رو تو سایت اونور ابی اپلود کردم فک کنم باز شه

باور کن این خودشم همچین "لطافت" نداره

 

فقط دلشون میخواد همرنگ جماعت شن

اره-_- راسی لطافتمو پیدا کردم D:
. از چیزای خوشگل و لطیف به قولا خوشم میاد

واااو به نظرم خیلی داداشت شبیهته دی=،خیلی اون متنه اول پستت قشنگ بود (((((= من دوسش داشتم واقعا 3> راجع به پی نوشتتم من سکوت میکنم نه به خاطر اینکه موافق حرفت نیستم فقط به آرامش ذهنی خودم و درگیر مسائل نشدن مدتیه که خیلی نیاز پیدا کردم.فقط بگم بعضی آدما نمیخوان هیچوقت نقد شن و از خشت اولشون کجه و فقط الکی موضع گیری میکنن تو رها کن (=

واقعا؟ تو تقریبا اولین کسی هسی که اینو میگی، بقیه میگن غیر ابروهامون که میراث خانوادگیه شبیه نیسیم
مرسی :D

آرره درست شدن :)))) کیوووت! *^* :))

برداشت من از متنت این بود که رسم دنیا اونجوری درسته بچرخه که به خوردت بدن و یک سری قوانین و دیدگاه هستن که از اول برای همه تعیین میکنن و بقیه هم باید همونجور رعایت کنن.شایدم راجب دنیاهای موازی حرف زدی کسی چه میدونه.کلا با ادمای مذهبی بحث کرن حرامه غیرمنطقی تر از خودشون هیچکس نیس.چقدر قشنگ بود مخصوصا اون روزی که با اهنگ واندرلند ادیت شده بود.به نظر نمیومد بی خبرانه باشه.مدل موهای جدیدتم به نظرم بهت میاد.نمیدونم با کدوم قشنگتری اخه قیافت خیلی زیاد تغییر میکنه به نظرم با موی بلند و کوتاه.یا به قول خودت نیمه بلند و کوتاه.اینجوری پسر جذاب و اونجوری دختر جذابی.در مورد پ.ن5 هم welcome to the poor nice guys club.

اره تقریبا همین بود منظورم ایول. داشتم حس میکردم خ ناواضح نوشتم
مرسی*_*این خوبه قیافه من با رنگ لباسمم تغییر میکنهxD واقا از کسایی که ازم میخوان ادم باثباتی باشم خندم میگیره من حتی قیافمم باثبات نیس
:))) ای بابا. 

گه نخور مدله موهایه قبلیت مث این غارنشینای نخستین بودی.حالا دو دقه جلو دوربین خودتو کیوت میگرفتی ما تو ریل باید کله باد کردته میدیدیم😂

ولی فکر کنم چون واسه خودت یه پارچه اقایی بلند بیشتر میپسندی معمولا اینجوریه 

میدونم دختری منو نکن منظورم استایلت بود

ن باو اتفاقا از تیپای مدل خودم بیشتر خوشم میاد-_-نمیدونم بستگی به روزمم دارهxD بعضی روزا روز من نیس، امروز انگار هس خداروشکر
من همون کله انسان نخستینیمو دوس داشتم:(ولی اینم دوس دارم
ای کاش مث این گیما بود هروقت هرمذل مویی که دلت میخواست میتونسی انتخاب کنی از تو منو با اون بری بیرون
دانشمندا دارن چه غلطی میکنن واقعا رو نمیدونم

زوووون باو چه جذاب شدیییی متلبفغترببنفعسلبس

اقا چرا بدون کلا فیلم نگرفتی؟ موهات بالاش خیلی جذاب شده کصافت

از وقتی کوتا کردی کم استوری میزاری مارو از روی سسکیت محروم میکنی:((( من همیشه میگفتم دورشو خالی کنا خیلی خوب شدییییی

بیشتر از خودت فیلم بزار تو اینستات 😐بسه دیگه هی میمای بیمزه میزاری

میم بیمزه:'))) ؟وات؟ اونا خیلی خنده دارن بچ
دیگه با کوروش ست کردیم کله هامونو
دیقا به حرف تو گوش کردم که گه شدم-_-شدم عین پسرا، انقد شبی پسرام که اگه کسی بدونه خونواده ما یه دختر و یه پسر داره فک میکنن پسره منم

اوکی...میدونم بی ربطه ولی داشتم متنتو میخوندم دژاووی خیلی شدیدی بم دس داد :| بعد همین الانم که دارم کامنت میدم دوباره دژاوو...

ولی صد در صد مطمئنم اینا قبلا اتفاق افتاده...

وات اور. اینزومنیا :/ smh

+ اونجایی که یارو گفت لطافت دخترونه ارزشتو میبره بالا.. دیگه داشت حالم به هم میخورد

-کامنت یه غریبه ی شب زنده دار، شش صبح

کلا ماجراهای تخمی زیاد تو زندگی من اتفاق میفتن مشابه این.
زوون زوون:)) من از ساعت یک دیگه کپیدم امروز از ساعت 8 کلاس داشتم
ولی حرفش منو به فکر فرو برد، گفتم هنه در بعد به خصوصی لطافت دارن ولی هرچی فک کردم دیدم در هیچ بعدی لطافت ندارم :')) گاد

برای اینکه حواسم از متنت پرت نشه اول رفتم پی نوشت هاتو خوندم بعدش پستتو😂

راجع متنت: واسه اینکه عینک چشمت نبود همه چیو برعکس دیدی؟! ولی جالب شدا:)))

راجع پی نوشت دومت: :|| اگه میخواستن بعد از یه انتقادت بیان تمام چارچوب های تو رو زیر سوال ببرن،من موندم واسه چی از اولش فالوت کردن=))))) ملت عجیب شدن:)))))))))))))))

پی نوشت ۵: وایی آره موهات خیلی کوتاه شدن:)) دقیقا عین موقعایی که من میرم کوتاه میکنم:) *البته الان تصمیم دارم بلند تر بذارم بشن* ولی من موهای بلندتو بیشتر دوست داشتم با اینکه با موهای کوتاه هم خیلی خوشگلی:))

چرا از ویدیو هات فقط سومیه برام باز شد؟ 

کیوووت=)))

یه جورایی استعاری تر و کنایی تر ازین حرفا بود، وگرنه عینکی که نیسم
دیقا:))) 
الان لینکش درست شد؟ 
تنکس*_*تو به نظرم تنها ادم راستگو هسی خودمم به نظرم با موهای بلند "حالا گیسو کمند که هیچوقت نبودم ولی موهای قبلیم" خوشگلتر بودم ولی ملت برا اینکه ناراحتم نکنن میگن الان خوشگلتری:/در عوض راحت شدم اصا گرمم نمیشه زمینه مخ زدنمم بیشتره قبلا اصا جدیم نمیگرفتن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan