bts یا علم؟

 

 

این عکسی که  دیدین، جلد شماره جدید مجله دانستنیها هست. دانستنیها یه مجله خیلی قدیمی و پرمحتواس که خود من از همون سالای دبستان خواننده ثابتش بودم. متاسفانه این مجله این چند وقت اخیر افت کرد، مخصوصا برای من نوعی که تو دوران اوجش میخوندمش، اولش پوستراشون کاغذ معمولی شد، بعد کیفیت کل کاغذای محکم و خوش بوش اومد پایین،و کم کم برای جذب مخاطب دست به هرکاری زدن. مثلا قبلا فقط بخش کوچیکی ازین مجله اختصاص داده میشد به سلبریتیا و تازه سلبای گمنام تری که زیاد ازشون تو اینترنت اطلاعات زیاد و کاملی در دسترس نبود و بیشترش اطلاعات روز و پیشرفت علم و دنیای شگفت انگیز تکنولوژی بود و خیلیم از اخبار مجازی جلوتر بودن. تا اینکه این شماره اختصاص داده شد به کیپاپ و گروه بی تی اس، و به حدی این کارشون click bait طور بود که عکسشونو رو جلد چاپ کردن که مطمعن شن توجه همه جلب میشه. من اولش خوشحال شدم حقیقتا، گفتم که"خب چه عیبی داره؟ با اینکار میتونن پول بیشتری برا با کیفیت تر کردن مجله در بیارن، کلی ادمم بااین مجله اشنا میشن و خواننده هاش ببشتر میشه."و خب تا الانم که همینطور شده و هرچی استوری رد میکنم طرفدارا ازین خریدن. تا اینکه رفتم و کامنت ها رو خوندم. "اگه کسی ازین مجله بخره خیانت به بی تی اس کرده. ما محصولات پسرا رو فقط اورجینال باید بخریم که پول بره تو جیب اعضای بند" " ای کاش همه مجله رو از btsمیزاشتین:(". "چرا از واندایرکشن چیزی نذاشتین:)))" سر این یکی تا دو دقیقه داشتم میخندیدم. و من واقعا ناراحتم. ناراحتم ازاین که هنه اینایی که اینو خریدن بعد خوندن سه صفحه مربوط به ایدلاشون، قراره از باقی مجله به عنوان چرک نویس استفاده کنن. ازاین که برای اینکه موضوعی اونقدر جالب انگیز باشه که مردم وقتشونو بزارن بخوننش باید حتما راجع به سلبریتیا باشه و کسی براش دیگه مهم نیست هوش مصنوعی چقدر امسال پیشرفت کرده یا نیکولاس کوپرنیک کی بوده، اما براشون مهمه کایلی جنر  ماشین جدیدش چند میلیون دلار بوده یا از جز به جز جزییات کاپلای هالیوودی خبر دارن، میان جزییات دادگاه جانی دپ و امبر هرد رو مو به مو برات شرح میدن. احمق پلشت رسانه ای، تو بخاطر این که نگران اینی  پول تو جیب ایدلات نره میای و  یه مجله معتبر و کاملا علمی رو پایین میکشی؟ نخر! به درک، تو جهل خودت و فنگرلی کردن تا 60سالگی بمون. ناراحتم ازاین که به جای اینکه بگن "چرا مطلبای علمی بیشتری نمیزارین، اینا که با یه سرچ ساده هم پیدا میشن" میاین و پای یه گروه دیگه که همه میشناسنش و جیک و پیک رو راجع به اعضاش میدونن وسط میکشین که ازینام بزار؟

بخش منطقی وجودم سعی کرد بهم بگه "هی! حماقت نکن و علم و هنر سمعی- بصری رو درمقابل هم نزار. اینا اصلا از یه جنس نیستن که بخوان باهم مقایسه شن" ولی بخش احساسیم این دفعه غالب شد. چون که  هالیوود، کیپاپ و کیدراما، بالیوود و.. اولش. به منظور سرگرم کردن ما ساخته شدن. ما قرار بود یه بخشی از زندگیمونو به اونا اختصاص بدیم تا احساس خوشحالی بیشتری کنیم و حوصلمون سر نره. یه عده هم که بااستعدادن برن و خودشون وارد این صنعت شن تا شاهکارای جدید خلق کنن. ولی انقدر روز به روز بیشتر توش غرق میشیم که دیگه برای خیلیا به غیر از چندتا موزیک ویدیو و دراماهای بین چندتا غریبه و جاج کردنشون دیگه چیزی تو زندگیشون نمونده. دقیقا به خاطر همینه که ارتیستاهم دوزاری شدن و هرکسی شانسش بکشه یا جذاب تر باشه زود معروف میشه. چون انقدر وقتمونو به پای این چیزا ریختیم که تک بعدی شدیم و خیلی راحت میایم و علمی  رو که اصا باعث شده  ایدلامونو بشناسیم به  سخره میگیریم.
درک میکنم عصبانیت خیلی از فنای کیپاپ رو، به خاطر دید نژادپرستانه ای که مردم نسبت به اسیای شرقی دارن شاید خیلی جاها مسخره شدین "البته دور و برمن که فک کنم فقط خودمم که فن نیسم اونم چون موسیقیشون سلیقم نیست به غیر جی راک(راک ژاپنی) ولی تو مجازی زیاد دیدم هیت بدن" ولی یکم به خودتون بیاین. همتون میگم که طرفدار سلبای خاصی هسین، ایا اونقدر بهشون علاقه مند شدین و به لیریکسای کوتاه و باریتم معتاد شدین که دیگه تنبلیتون میشه تحقیق کنین راجع به موضوعات مختلف و یه مقاله رو کامل بخونین؟؟

الان زیادی ناراحتم به خاطر این اگه کامنتی دادین  فردا جواب میدم حتما، فقط دلم میخواد برم زیر پتوم، چشامو رو هم بزارم و برگردم به شش سال پیش،کلاس ششم دبستان. همون پنجشنبه شبی که بعد از تموم شدن کلاس ریاضی رفتم سراغ کیوسک سر کوچه اموزشگاه، و شماره جدید مجله رو با پول تغذیه ام خریدم. بااینکه مامان تنبیهم کرده بود که چون که اسباب بازی کوروشو عمدا شکوندم برام شماره جدید رو نمیخره،و اون شب من چندساعت بود چیزی نخورده بودم و سر کلاس شکمم از گرسنگی قار و قور میکرد. ولی مهم نبود، چون اون  شب  مغزم سیر شد.

  • وهکاو --

نمیدونم دقت کردی یا نه ولی جالبه که اکثر این آدمای تک بعدی دخترا هستن خصوصا زیر ۲۰ ساله ها!! و واقعا دوست دارم دلیلشو بدونم

دارم به این نتیجه میرسم که یه دلیل ظلمای بزرگی که در تاریخ همیشه در حق زنا شده به خاطر همین حماقتیه که بینشون رایجه-__- تو مردا چنین چیزی خیلی کمتره

قاعدتا نباید اینجور باشه چون اکثر زنا عملکرد ارتباط بین دونیمکره و انجام دادن چندکار باهم رو بیشتر دارن
من با پسرا بیشتر گشتم اونا رو چیزای دیگه ای مثل فوتبال یا گیم تک بعدین
و نه من هیچوقت حماقت زن ها رو تقصیر خودشون نمیدونم تقصیر فرهنگ غلط و مردسالاره

میدونی...هر چیزی اندازه ای داره...میتونیم دوستشون داشته باشیم...ولی نه اینکه کل زندگیمونو بزاریم پاشون...این واسه خود آیدلا هم ناراحت کننده باشه....منم تو دو تا دنیام ولی بیشتر تو دنیای علم.....من شیفته ی نیکولاس کپرنیکیم که تونست بهمون بفهمونه که ما سلطان دنیا نیستیم...البته من سبک کی پاپ رو خیلی دوست دارم و یجورایی فنگرلم ولی کل زندگیمو نبوسیدم بزارم کنار و برم دنبال آیدلام

اگر جواب منو میخوای جواب من علمه...من خودم شیفته ی نجومم و بخواطر هیچ آیدلی ازش دست نمیکشم.....

اره تک بعدی بودن جدا مضره
نه کسی خوبه که فقط دنبال سرگرمیه
نهکسی که فقط از جدیات یا علم سردرمیاره

وای دقیقا:/

منم دارم بخاطر پینترست بلند میکنمT-T

وای مخصوصا این استایلای دهه نود و رترو...واهاییT-T

من ازاین استایلایی که جدیدا تو alt tiktok میپوشن خوشم میاد
تلفیقی گاث و ایمو
https://www.pinterest.com/pin/732468326893583493/
https://www.pinterest.com/pin/732468326893867992/
https://www.pinterest.com/pin/732468326893381117/
مثلا اینا

من که اونقد بلا سر موهام آوردم نابوده"-"

هرچند نسبت به بلاهایی که سرش آوردم خوب موندهXD

یه دکلره نکردم که اونم یه ماه دیگه شاید...چون میخوام بزنم کلا آبی کنم•-•

ولی انصافا موی کوتاه خیلی قشنگهTT اصلا یه جذابیت خاصی دارهTT

+ اسپری؟ من از اونا استفاده نکردم...خوبن؟ شاید اگه از اونا بخرم دیگه رنگ نکنم..

خوب که هست ولی خب با یه بار حموم میره نمیتونی خیلی ازش لذت ببری
اره خیلی ولی جدیدا یه استایلایی تو پینترست دیدم که به نظرم با موی کوتاه قشنگ میستن و میخوامشونT-T
ابی خیلی قشنگه من قطعا اولین تجربم آبی میکنم

دقیقا دقیقااااا T--T

تازه یمدت پیش به سرم زد مشکی کنم...

مشکی کردم..

و الان دیگه رنگ دیگه ای برنمیداره"-"

باید دکلره کنم._.

تازه دفعه پیش خیلی کوتاه کردم فقط سه چهار سانت مو برام مونده بود...الانم میخوام کوتاه کنم ولی نمیذارن چون تازه بلند شده-،-

منم این سری درحد سه چار سانت مو کوتاه کرذم دورشم که کلا ماشین کردمxD
من تاحالا رنگ نکردم هی میترسم خراب شه موهامT-Tمامانم با گفتن"فقط یه موی پر و خوشگلی داری اونم بزن خراب کن" ترسمو شدیدتر میکنه.
فقط یه بار ازاین اسپریا قرمز کردم چتریامو خیلی خفن شده بودxD

من حتی بیشتر از سه دور._.

میخوام‌ همه مدل موهای جهانو امتحان کنم "-"

ای کاش زندگی واقعی هم مثل این گیما بود هروقت بخوای مدل موهاتو عوض کنی مجبور نشی کلی صبر کنی تا بلند شه تا بتونی عوصش کنیT-T

عه مال منم*-*

بعد کوتاه کردم...هرچند الان باز بلند شده..

 

من ازاون موقع سه دور مدل مو عوض کردمxD

وای...چرا به عکس هدرا دقت نکرده بودم؟

مخصوصا اون دختری که داره موهاشو میزنه:)

اون عکس کناری..شبیه منه!

 

وینونا رایدر رو میگی؟من عاشقشم بازیگر موردعلاقمه*_*مدل موی پارسالم شبیهش بود

من آرمیم...

ولی واقعا میدونم داری چی میگی...

همین چندروز پیش دیدم یکی(یه آرمی) پست گذاشته که اینکه بی تی اس راهو برا بقیه گروه های کیپاپ هموار کرده حرف ما نیست و حرف رئیس جمهور و بقیه گروه ها و...است..اون ادمین اصلا توهینی نکرده بود ولی کامنتارو که دیدم...یجورایی بعضیاشون کاملا متعصبانه بود. بعنوان یه آرمی از اینکار فندوم خوشم نمیاد. و از اینجور آدما تو کل فندوم هس منتها چون بی تی اس خیلی مشهور تر و شناخته شده تر از بقیس و فن هاش بیشترن به نسبت اینجور آدما هم توش بیشتر دیده میشن.

و..

حس میکنم خیلی از فندومای دیگه بخاطر همین از آرمیا بدشون میاد:")

خصوصا که اگه دقت کنی (فکر کنم گفتی کیپاپ موردعلاقت نیس ولی خب به هرحال!) بیشتر فنوار ها بین آرمی و یه فندوم دیگه است:"")

+چقد حرف زدم._.

خلاصه خواستم‌ بگم که همه آرمیا و درواقع بیشتر آرمیا اینطور نیستن. بعضیا صرفا چون گروه معروفیه تظاهر میکنن که فنشونن..

درضمن خبر اون مجله رو منم شنیدم و بسی خوشحال شدم...خیانت به بی تی اس چیه؟.__.

خودمم تو فندوم دایرکشنرا بودم سابقا ولی به مرور هی حواشی بیشتر شد مخصوصا سر شیپا به خاطر همین تصمیم گرفتم درخفن فنگرلی کنم
کلا سلبای معروف حواشی و فندوم و این چیزا بیشتر براشون پیش میاد دیگه
اره باو میدونم خودم کلی از دوستام ارمین بچه های خوبین
والا منم نفهمیدم XD

👏👏👏👏

 

ممنون بابت اینکه انقدر فهمیده ای...

 

بابا بخدا ما هم کیپاپریم(بلینکم) اما خدایی بعضیا شور تک بعدی بودنووووووووووووووو در آوردن

 

حالا به آرمیا بر نخوره منظورم اون واقعی ایا نیستن این فیکارو میگم

 

طرف اومده میگ هیچیه هیچی فقط بی تی اس....

 

خب عزیزم بجای جر دادن خودت فن درستی باش

 

البته این موضوع فقط راجبه بی تی اس نیست و امروز خیلیا بهش دچارن

 

امیدوارم هیچوقت فن بدی نباشم

 

#توروخدا یا فن نباشید یا اگه هستید به بقیه کاری نداشته باشید برا خودتون فن باشید ن برا مردم

دیقاا
ادم اصلا با تک بعدی بودن به شعور خودش توهین کرده
حیف اون مغز قشنگ نیست

فن بی تی اس نیستم،کاراشم گوش ندادم جز دو سه بار ولی اینو دیشب توی استوریت خوندم و موافقم.بنظرم خود دانستنیها هم میخواست با این کارش مجله شو بفروشه در نهایت اعتراضی نمیشه کرد.من فقط نگران اینم فردا بیان بگن بی تی اس حرام است موجب تحریک میشود :)))))

شاید باورت نشه ولی قرار بوده تو تلویزیون تبلیغشو بکنن بخاطر عکس روی جلد اجازه نداده صدا و سیما:)) حقشون بود البت تا اتقد clout chaser نباشن
جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ , ۱۶:۰۷ sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ

وایی سروش :))))یادش بخیر...

اینکه فن یه ارتیست یا یه خواننده باشیم اشکالی نداره ولی ما گاهی اوقات تو خیلی چیزا زیاده روی می کنیم اینم یکیشه. اینکه دائم درمورد سلبا بدونیم ولی هیچ اطلاعات عمومی دیگه تو هیچ زمینه ای نداشته باشیم خیلی فاجعست. دونستن اتفاقایی که تو زندگی اونا میوفته چیز زیادی به دانشمون اضافه نمیکنه. دائمم درحال جاج کردن هم دیگه ایم بدون اینکه هیچ علمی درباره حرفی که داریم میزنیم داشته باشیم و بهش فک کنیم. همه اینا مزخرف و وحشتناکن.

دیقاا
"حضار کف میزنند" 
جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ , ۱۴:۴۱ sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ

درسته!

حالا گفتی مجله یاد بچگیم میوفتم.اون موقع منو خواهرم و مامانم میرفتیم پارک بعد کم کم خورشید غروب میکرد میرفتیم مجله میخریدیم...نمیدونم دانستنیها هم خریده بودیم یا نه ولی در کل مجله میخریم...هعی...دلم میخواد برگردم به بچگیم =(

من یادمه کیهان بچه ها و سروش میخریدم:)) سروش کودکان
یادش بخیر. 
جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ , ۱۴:۱۰ sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
خیلی با حرفات موافقم.این کامنتایی که گفتی منم خونده بودم واکنشم این بود:
:|
آخه من موندم هر کی این مجله رو بخره یعنی به بی تی اس خیانت کرده؟؟گاد
یا مثلا میگن چرا اینو نزاشتین و فلان و اینا.خب یه سریا واقعا دیگه شورشو در اوردن دیگه...
دقیقا، انتظار داشتن کل مجله از کیپاپ باشه، در صورتی که اصلا موضوع مجله رو بخونن میفهمن قضیه کلا یه چیز دیگس

*خواندن جواب کامنت مائو*

وات ده فاک دقیقا؟؟:///

من جای فندوممون عذر خواهی میکنم:/ کم پیش میاد کسی پیدا شه که قبل حرف زدن یکم فک کنه:/

البته انقد فنوار و هیتر دیدیم که ناخودآگاه جبهه میگیریم:/XD

+عرررXDDDDD وای وای عررررXDDD منفجر شدمممم میفهمیییییXDDDDDD

xD

فکر کنم اولین نفری هستی که میگی کیپاپ سلیقم نیست! من نیــــــز!:)) فقط گه گداری آهنگاشونو گوش میدم.

حرفات کاملا درسته، خیلیا تموم لذت های زندگیشونو ریختن دور و فقط تو رویای فن گرلی ان و اینکه آیدلشون فلان، آیدلشون بیسار، زندگی رو فراموش کردن و خودشونو فدای کسی که اصن نمیدونه وجود دارن کردن!!!

و بنظرم این مسخره ترین موضوعیه که میشه راجع بش صحبت کرد، ینی واقعا اینقدر جاهلیت و راحت طلبی پیشرفت کرده؟ فقط پول و علاقه، بابا بچسبین به حقیقتای زندگی!!!!

+بخشید خیلی از این موضوع عصبیم-_-

 

خودمم همینطور
واقعا هرچی از دهنشون درومده بود به مجله نسبت داده بودن. بدون اینکه بدونن چه مطالب مفیدی داره که احتنالا از اطلاعات کل زندگیشون بیشتره مطالب یه شماره

میبینی|:

منظورم دقیقا همین موجوداته|:

خو جنبه نداری بشنوی یکی بی تی اسو دوس نداره برا چی نظرسنجی میذاری...، گااااااد الان سکته میکنم||||:

خوب اول از همه من کیپاپرم و فن بی تی اس!
ولی با تمام حرفات موافقم یک سری ها دیگه دارن زیاد از حد شورش میکنن..میدونی ما به همین که یک قسمت کوچیک مجله رو به بی تی اس قرار دادن باید خداروشکر بکنیمو جفتک بندازیم هوا!
خوب و اینکه من آنچنان از مطالب علمی لذت نمیبرم ولی با اینم موافق نیستم که کل مجله رو قرار بدن به فقط سلبریتی ها و چیزهای دیگه اونا شاید یکم نیاز به پول درآوردن داشتن و خوب پولشونو درآوردن و بعدا به حالت اولیشون برمیگردن هیچ مجله ای نیست که فقط مختص یه نفر بنویسه!درمورد چیزهای دیگه هم مینویسه..یکم بعضیا خودخواهن...
و اینکه من همون طور که کیپاپرم و فن گرلی میکنم کتاب هم میخونم.. و بیشتر کتابام یه چیزی تهشون به آدم یاد میده..هون طور فیلم هم میبینم..فیلم های فلسفی مخصوصا ..و در طول روز خیلی فکر میکنم..
آره یک عده با ذهن تک بعد هستن ولی همه یک طور نیستن و همه تعصبی نیستن!
وقتی یک عده زیادی از یک گروه رو میبینین که فلان تفکر رو دارن فکر نکنین همه ی اونا این شکلین نه!
خوب همین دیگه^^

من خودمم خ فنگرلی میکنم مخصوصا تو تیک تاک و ازینچور چیزا خوشم میاد، ولی ناراحت بودم از بعضیا که تک بعدی بودن. مثلا طرف کامنت گذاشته بوده"متاسفم، مجلتون شد یه مجله زرد" بعد طرف جوایش داده که " نژاد پرست نباش، ://" و زرد رو به زردپوست بودن کره ایا ربط داده، درصورتی که این بشر یه ذره مطالعه داشت میفهمید مجله زرد یه اصطلاحه برا مجله های به دردنخور وسطحی و تایتل های دروغین برا جذب مخاطب، ://و ربطی به نژاد پرستی نداره. و کلا منظورم فنای کیپاپ نبودا، کلا هرکسی که طرفدار یه سلبریتیه

طومار تایپ کردم تو دوخط جواب دادی آخههXD

بعضی وقتا دلم میخواد عمدا ی چیزی بگم که حرصت بگیره برام کتاب بنویسی تو جوابXDDD

ولی خدایی پستایی ک میزاری اینجا از این مدلاس که آدم باید آستین بزنه بالا بشینه وسط برا کامنت دادن:/XD

xD اقا اون جوابی که به کامنت ماعو دادم رو بخون چون میخواسم بتو هم بگم
xD فحش خورمم بالاس تو بعضی پستا
+
نمیدونم اسپم بود یا چی ولی یکی کامنت خصوصی داده پای همی پست تبلیغ وهابیت کرده:))) فازشو دوس دارم

فاز فندومو درک نمیکنم هیچ جوره:/

اول ک مجله رو همه جا سولد اوت کردن(دوستم میگف من هرجا رفتم بخرم میگف میدونم دنبال چی ای نداریم تموم کردیم._.) بعد میان میگن کل مجله از کیپاپ باشه؟ همینم از سرمون زیادی بود! در واقع تنها نکته مثبتش این بود که هیچ غلطی(به جز چند تا تاریخ که حالا بیخیالشون) در مورد هیچ گروهی توش ننوشته بود و بیشتر برا این ذوق کردم تا مطالبش!

ب همینش که همون دوتا صفحش که مثلا باید در مورد کیپاپ میبود ولی عملا تو هر خطش ی بار حداقل اسم بنگتنو آورده بود راضی شین دیه:/ بعضی وقتا اصنا...

من نمیخوندم دانستنیهارو، فوقش مثلا پرسون ک میخوند میگف هستی این شمارشو بخون جالبه منم میخریدمش، یا خودم همینجوری میخریدم میخوندم، ولی پای ثابتش نبودم!

این شمارشم با اینکه اول مستقیم رفتم سراغ صفحه های کیپاپش، ولی بقیشم خوندم حالا یه وقت دیدی ی چیزی بود که جذبم کرد(و بود!)

+در جواب کامنت مائو دیدم نوشتی آرمیا متعصبن، خدایی اینو موافقمXD خصوصا در مقابل بعضی ها که از فندومای دیگه هیت میدن قاطی میکنن:/ البته من معمولا عضو اون فندومم هستم و در کمال آرامش میرینم به اونی که اینو گفته نه به گروهش چون اینجوری میشه گف به خودمم ریدم:/XD

اگه ی روز معروف شی من خودم میشم اولین فن متعصبتXD یه جماعتیم دور خودم همراه میکنم دست جمعی فن متعصبت میشیم و اینجوری دوستت میداریمD:

++از این ویژگی بیان که وقتی میخوای یه کلمه رو ادیت کنی باید بری از اول کل کلمه رو پاک کنی بنویسی چون اینجوری میشه بدم میاد:/

+++اسکای اینجا ام هس؟:/...

خداروشکر D:  من دیشب خیلی زورم گرفته بود کامنتارو میدیدم، اخرم دوتاشونو ریپلای زدم جواب دادم-_-
D:  چه خوب پس برم معروف شم

فقط آرمیا نیستن باو XD

با تقریب خوبی همه کیپاپرا راجب آیدلشون اینطورینD=

وااای یبار یه پیج ارمی بود نظرسنجی گذاشته بود بین هری و شوگا که کدوم خوشگلتره، من گفتم هذی و قیافه های مدل شوگا کلا زیاد به سلیقم نمیخورن
گاااد تا دوروز اینا هی منو ریپلای میزدن :فک کردی خودت چه عنی هسی گوزو://، تو درحدی نیسی که راجب این فرشته نظر بدی، قیافت دست خودت نبوده کیری شده سلیقت که دس خودته:)))
بعد یکیش خیلی جالب بود، من اون زمان موهام یه ورش بلندتر بود و اون روزم رفته بودم مهمونی یه استایل نسبتا شیک زده بودم ازین شلوار نودا،یکم استایلم مدل بچه های بی تی اس شده بود، بعد یکیش استوری منو دیده بود گفته بود"تو خودتم بکشی فوقش نسخه والمارت بی تی اس بشی، داری سعی میکنی شبیشون شی ولی ریدی الان حسودیت شده:)))"  :))))) اخرم کلا ادمین اون پیج بلاکم کرد

ببین من خودم کیپاپرم.

به شخصه از بی تی اس اصلا خوشم نمیاد حالا بنا به دلایلی!

*تقریبا* همه ی گروه هایی که استن میکنم گروهایی هستن که تازه کارن یا خیلی دیده نشدن و سر و صدا نکردن و هیچوقت نتونستم با این گروهایی که خیلی معروف شدن کنار بیام.

بی تی اسم یکی از اوناست.

حالا علاوه بر این که کلا سبکشونو دوس ندارم، یکی از دلایلی که در تمام این مدت آرمی نشدم همین مسخره بازی فندومشه!

ینی من یه موجوداتی توی این فندوم دیدم که عملا به این نتیجه رسیدم که اگر فن یه گروهی باشم که فقط دو نفر میشناستشون خیلی بهتر از اینه که بین همچین آدمایی باشم"-"

انی وی...

من فقط یکی دوتا شماره از این دانستنیها رو دارم چون معمولا چیزای دیگه میخونم... ولی در کل میخوام بگم با مضمون کلی متنت به شدت موافق بودم.

اره،ممظور منم فقط دانستنیها نبود البته، به سلیقه خیلیا شاید نخوره، ولی ناراحت بودم از تک بعدی شدن مردم.
+
ارمیا خیلیییی متعصبن راجع به گروهشون D:  امیدوارم اگه منم یه روزی معروف شم انقد فنام دوسم داشته باشنxD شانس منه معروفم شدم فنام مث فنای cody co میشن هی دسم میندازن:/
جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ , ۰۲:۱۲ S͓̽K͓̽Y͓̽Y͓̽ -Ȗ̈H̑̈ !ଝ☠︎

کامل خوندمش  :|

نم اینچیزا ک گفتی نبود عح

باشه !

همونجا که از تک بعدی و اینا گفتم منظورم همین بود. 

به یسری چیزا *

نشستیم *

من خودم تو به یسری چیزا خیلی علاقه دارم و همه‌ش پیگرشونم.مثل هنر و فلسفه.نمیگم خیلی فیلسوفم یا هنر سرم میشه،ولی علاقه دارم بهشون.و به نظرم کسی اگه علاقه داشته باشه به چیزی میری پیشون.و اینکه جلب مخاطب با استفاده از بازیگر ها و خواننده ها و ورزشکار ها بد نیست اصلا به نظرم.ولی این که یکی بگه چرا توی مجله دانستنی بیشتر از فلان خواننده نذاشتین خیلی مسخره ست به نظرم :| حق داریم با بازیگر ها و خواننده ها سرگرم شیم ولی اینکه کل زندگیمون به اونا اختصاص پیدا کنه خیلی بی معنیه از نظرم.انگار یه زندگی رو تباه کردیم و فقط نشتیم پای تماشای یه زندگی دیگه.

دقیقا، حرف منم همینه
جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ , ۰۱:۳۰ S͓̽K͓̽Y͓̽Y͓̽ -Ȗ̈H̑̈ !ଝ☠︎

اینا دوتا دنیای جدان ! 

نمیتونی تا وقتی اون چیزی ک بهش میگی فنگرلی کردنو تجربه نکردی نظر بدی !

کسایی هم هستن ک توی هردو دنیا باشن ! مث من !

میتونی هم ب علم و هم ب سلبا و دنیاشون اهمیت بدی !

یادت باشه ک نمیتونی نظراتتو تحمیل کنی !

خوندی مطلبمو کامل یا خسته تر ازین حرفایی؟ گفتم که اینا دوتا دنیای جدان
من فنگرلی رو تجربه کردم، مگه میشه کسی تجربه نکنه تو این سن؟ سر خیلیاهم، نمونش همین واندی که دیدی تو این متن به اونا هم خرده گرفتم
اگه هم به علم هم به سلبا اهمیت میدی چقد خوب، عین من، ادم نباید تک بعدی بتشه هیچگقت، چیزی بود که تو متن بش اشاره کردم:/
نظرمم نمیبینم قمه ای چیزی گذاشته باشم که تحنیل شده باشه
ولی برو و کامنتا پای پست دانستنیها رو ببین، که چقد اکثر ادما علم رو به پشمشونم نمیگیرن دیگه رسما، و ای کاش اینو برا خودشون نگه میداشتن، ن که بیان کلا با علمی که این امکاناتو براشون فراهم کرده که بتونن ایدلاشونو بشناسن رو با خاک یکسان کنن
هرچند که به نظرم اصا متنمو نخوندی، خود دانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan