to the girl that i fell in love with

Pin on Aesthetics

اکثر اوقات تو برایم از زمین و زمان حرف زده ای و نوشته ای.بگذار این بار استثنا باشد.این بار تو فقط سکوت کن و با نگاهت بخوان.عشقی را بخوان که هرگز به صورت جدی به ان نپرداخته بودم.

عزیزم تو خاص,باهوش,زیبا,بامزه و فوق العاده ای.حتی زمانی که در تختت مچاله شده ای و دلت از موهایت اشفته تر است.حتی ان زمانی که گوشه حمام چنبره زده بودی و با فلاکت از تضاد قرمزی خون و پوست سفیدت و رد کبودی که از به جا می ماند لذت می بردی.حتی آن زمانی که به انعکاس جسمت در اب خیره شدی و لحظاتی دیگر به ان پیوستی.چقدر دوست داشتم که ان زمان هم کنارت میبودم تا کافی بودنت را فریاد بزنم و به تو بگویم که هیچکدام از این ها تقصیر تو نیست.چقدر دوست داشتم که وقتی در بیمارستان اشک میریختی به ان ها بگویم به خاطر درد ناشی از سوختگی ریه هایش نیست.و به تو بگویم "اشتباه نکن.اون دنیا تورو پس نزده.تو بی ارزش نیستی!فقط هنوز من اینجام.تو این دنیا.و به تو نیاز دارم.به خاطر همین خدا نخواست که بری اونجا.هنوز نه"

از همان ابتدا که دختربچه شروشیطان ریزنقشی بودی شیفته ات شدم.وقتی از چارچوب در بالا میرفتی و همان جا می ماندی و با شیطنت به مادر دائم النگرانت خیره می شدی.آن روزی که از آن درخت الو بالا رفتیم و چند ساعتی بالای شاخه ها ماندیم و آلوی غصبی خوردیم و با ابرهای اسمان نیلی داستان سرایی کردیم را یادت می آید؟

یا وقت هایی که حسودی میکردم چون به کتاب هایت بیشتر از من توجه میکردی.

مینشینم و زیرنور مهتاب برق چشمانت را تحسین میکنم وقتی از تعوری جهان های موازی و ماندلا حرف میزنی.

تورا تحسین میکنم وقتی نور خورشید از گوشه پنجره دسته ای موها و باریکه ای از صورتت را نوازش میکند و من از طلایی موها و پوستت عکسی در قاب خاطراتم چاپ میکنم.

آن روز گوشه اتاقت لم داده بودم و محو هدزدن های پرانرژی ات با اهنگ fade to black شده بودم و با خودم فکر میکردم که "این دختر چقدر بی پروا می رقصد!"

از دیدن تمرکزت روی فعالیت هایی که به تازگی به ان ها علاقه مند شده ای خوشحال میشوم.

گاهی اوقات من را می رنجانی.مثل همان بعدازظهری که فریاد و تهدید و التماس هایم را کاملا نادیده گرفتی و با بیشترین توان ممکن رکاب زدی و من را درهمان کوچه جا گذاشتی.و تنها کاری که از دستم برمی آمد تماشای دختر لجبازی بود که سوار بر دوچرخه ای تیره آبی,با سوییشرت روشن آبی اش ازمن فاصله میگرفت.و تسلی خاطر خودم بااین حقیقت که"اون بالاخره برمیگردد.هربار همین طور است.زخم خورده و درمانده از همه کس تازه اغوشی را به خاطر می اورد که همیشه به رویش باز است."

اما چه خوش گفت شاعر که " بزن زخم این مرهم عاشق است/ که بی زخم مردن غم عاشق است" و من دردت را به جان میخرم.

و من آن چشمان درشت با مژه های بلند,ان موهای اشفته قهوه ای روشن,گونه های برجسته ات,هیکل لاغر و یکدستت,لبان کوچک و لبخند بزرگت را زیبا می پندارم.حتی وقتی خوب نخوابیدی و تیره هاله ی زیر چشمانت نوید ان را میدهد.حتی دانه دانه های قرمز روی گونه هایت تورا در نظر من ذره ای کمتر زیبا نمیکند.

شاید مرا به خودخواهی متهم کنی.شاید سرم داد و هوار بکشی که تورا رها کنم و بگذارم که در اغوش دیگری ارام بگیری.اما من تورا به حال خودت ول نمی کنم.فقط زمانی به تو اجازه رفتن میدهم که ببینم کسی به آن اندازه ای که من به تو اهمیت میدهم و صلاحت را میخواهم سروکله اش پیدا شده.چون تو لیاقت همان خوشبختی و احساس امنیتی را داری که سعی داری با دفاع کردن هایت ان را برای دیگران فراهم کنی.

تولدت مبارک,به دختری که تمام این سال ها دردل عشقش را پروراندم.

از طرف وهکاو.هفده سالگی ات مبارک

---------------------------

پ.ن:اره اگه نتونسین حدس بزنین تولدمه امروز D: و این نامه هم خطاب به خودمه.ازخود شیفته هم خودتونین.تنهام؟کسیو ندارم؟ خودمو که دارم!

پ.ن2:همیشه دلم میخواست یکی برام نامه یا نوشته ای بنویسه.ولی همیشه خودم اون فردی بودم که برای بقیه مینوشت "ایموجی فیک اسمایل" الانم که وهکاو برام نوشت.مرسی وهکاو.مرسی خودم " که یه جورایی حواست بیشتر از خودم به من هست و ببخشید اگه خیلی جاها قدرتو نمیدونم.

پ.ن3: میدونستین دیقا همون شب قبل ازین که من به دنیا بیام "وقتی مامانم تو راه بیمارستان بوده" شورش شده بوده؟سراین بابام همیشه سربه سرم میزاره DXم  میگه از کسی که از همون تولدش یه شورشی به پا میشه باید ترسید.

  • وهکاو --

سلام میدونم یکم دیره و اون روز تو اینستا بهت گفتم ولی تولدت مبارک! خیلی خوشحالم ک تو اینستا دارمت!

منم خوشحالم،.مگه ادم چنتا فالووینگ عاقل گیرش میاد. 
اره گفتی مرسی!!!!!!!!!!!! 

دری تبدیل ب نویسندع مورد علاقم میشیع

ن باو xD
مرسی! 

روز دخترت پساپس مبارک ^_^

مرسی
تو هم مبارکت باشه "پساپس" 

تولدت پساپس مبارک باشه دخی:]]]] شرمنده دیر تبریک گفتمT∆T

متنیم که برای خودت نوشتی بسی زیبا بود:')

مرسیD: دشمنا شرمنده باشن
و بازم اریگاتو

تولدت پساپس مبارک باشه دخی:]]]] شرمنده دیر تبریک گفتمT∆T

دوشنبه ۲ تیر ۹۹ , ۱۴:۰۵ sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ

اوکی اوکی...میدونم دیره ولی تولدت با تاخیر مبارررک><♡♡

تنکسسسس!نه بابا هرروز یه تولد جدیده برای ادم

HBD...maybe

تنکس

با یک روز تاخیر و البته برای دومین بار تولدتون مبااااارک:)❤

ممنون&_&! 

وای مرسی. میبینمش حتما

قشنگ دیگه هیچ ادمی روی زمین نمونده که ندونه من در ب در دنبال فیلم و سریالم 😂

xD منم این وقت کلی فیلم و سریال دیدم. 

فک کنم تنها کسی ک از اول(حالا نه اوله اوله درواقع از اونجا ک از مچاله شدنت تو تختت و موهای اشفته گفتی)فمید داری برا خودت مینویسی من بودمXD شاید چون ب نظرم واقعا بهت میخورد ادمی باشی ک بیاد ی همچین متنی برا خودش بنویسهD:

اولش عنوان پستو ک دیدم گفتم نکنه عاشق شده ولی بعد گفتم ن بابا کراش میزنه ولی ب این زودی از دست نمیرهXD راجب دختر سبزم ک قبلا نوشته بودی دلیلی نبود روز تولدت بیای بنویسی راجبش دوباره:|

 

راستی بابت نظرت تو وبم مرسی واقعا! از نگرانی در آوردیم

بوس بهت*:

اه دیگه شناختیم
xD اره دیقا
هنیشه تو همون مرحله کراش دگ شعله عشقم خاموش میشه

خواهش میکنم ⁦♪⁩(•ᴗ•◍)⁩

در دنیای واقعی که قطعا من رو نمیشناسی اما توی دنیای مجازی من همونم که یه مدت کوتاه وب داشتم. وبتم خیلی اومدم. یه بار اومدم ازت پرسیدم بهم اهنگ جز معرفی کنی. میشناسیا !

عه اره یادم اومد!
هاای D:
الان دارم good will hunting رو میبینم به نظر فیلم جالبی میاد

سلام تولدت مبارک وهکاو، قبل ۱۲۰ سالگی به آرزوهات برسی :)

سلام، ممنونم&_&هرچن ارزوهای بزرگین ولی ایشالله که بشه

واقا خیلی تعجب کردم وقتی به اخر نوشته رسیدم.. پشمانم وهکاو پشمانم کز خورد. فک میکردم برای همون دختر سبز نوشتیش.با این نوشته دلیل خیلی از تصمیماتو بهتر میفهمم

تولدتم مبارک و امیدوارم همیشه  شاد و به قول خودت سرومرگنده باشی. هه هه هه

کاشکی دست به قلم ماهم خوب بود برات چندتا نوشته دل خوشکنک مینوشتیم.من یه خاطره از بچگیات دارم

تو هون کودکستانی که میرفتیم یادمه یه روز با یه دختره ای دعوا میکردی بعدش دختره یکم بعدتر ازت خواست هلش بدی روتاب. یادمه خیلی خوشحال شده بودی که فلان دختره میخواد باهات دوست شه. ولی یه کم زیادی محکم هلش دادی ناخواسته و دختره با کله پرت شد زمین. بعدشم گریه میکرد که تو عمدی هلش دادی چون ازش بدت میومده. نمیدونم چرا اون زمان بااینکه میدونسم چیزی نگفتم .ببچه پپه ای بودم کلا چون یادمه اون روز خعلی غمناک شدی. غیر این زیاد یادم نی از بچگیامون، فقط کلی یادمه که چه مدلی بودی

 

شت ناموسا؟من خیلی خاطرات ازونموقع رو یادم میاد ولی اصا اینو یادم نمیاد
چه گناه داشتم:(دلم برا خودم سوخت
پپه بی خاصیت-_-
دست به قلم تو که خیلی خوبه شکسته نفسی نکن استاد
ممنون سه باره بابت تبریک

اگه آدم خودشو دوست نداشته باش،پس کی قراره دوست داشتناشو به ما اختصاص بده؟ :))

تولدت مبارک =) واسه‌ت آرزوهایی که داریو آرزو میکنم :)

اریگاتوو
والا دگ
you don't have fans? bullshit u can be ur biggest fan
said by whcaw, 2020

خیلی بدی دلم گرفت :( ینی چی روز تولدته و من الان دارم تبریک میگم

باید زودتر میگفتی و من میتونستم اولین دقیقه ی روز تولدت بهت تبریک بگم

 

تولدت مبارک

خیلی خیلی تولدت مبارک

اصلا بیا بغلمممم ماچت کنم

الهی قلبت پر از ارامش باشه

شیکمتم پر چیزای خوشمزه

تنتم سالم

^_^ خوب باش

ببخش ک نمیتونم برات یه متن بلند بالا درباره خودت بنویسم چون نمیشناسمت و دوس ندارم الکی حرفی بزنم

اگه تا سال بعد باهم بودیم ... منتظر تبریک طومار وارم باش ^_^

اریگاتووو*-*چه تو مهربونی
توهم خوب باشی "و شکمت پر چیزای خوشمزهxD"
&_&لاو یووو

تولدتتت مبارک !!! ⁦(•ᴗ•◍)

من راستش تو تبریک گفتن خوب نیستم ولی تولدت خیلی خیلی زیاد مبارک 

عه تو بودی تبریک گفتی اون روز
کی هسی راسی؟ میشناسمت؟
ممنون&_&

برای بار دوم تولدت مبارک کلییی*-*

 

برای بار دوم اریگاتو

تولدت مبارک وهکاو :)

اولش میخواستم بگم چقد قشنگ نوشتی و خطاب به کیه بعد دیدم تهش گفتی خودتی D:

ممنون D:
اره دگ مگه که خودم خودمو اینقد تحویل بگیرم.

چقد قشنگ نوشتی، تا اخرشو نخوندم، نفهمیدم این عاشق خوش ذوق و این معشوقه خوشبخت خودتی/به دوست داشتن خودت ادامه بده مطمئنم اونی که از این نامه ها باید برات بنویسه بالاخره میاد/تولدت هم مبارک باشه

مرسی D:
اره فعلا که دارم ادامه میدم ببینم کی میاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan