welcome

 

movie 90s dancing 1990s grunge renee zellweger liv tyler empire records air guitar rory cochrane johnny whitworth #gif from #giphy

?why fit in when you're born to stand out

وهکاو صدام بزنین:)) کلمات و شکلی که بهشون میدمم بخونین میتونین با بخشی ازم اشنا شین درحدی که بتونیم باهم راحت تر ارتباط برقرار کنیم.
چنل تلگرام : bitchniallismine
اینستام: whcaw
صفحات جانبیم رو هم اگه خواستین بخونین.مخصوصا اولیش. بالای وبلاگ هست.
من اینجا همه چی مینویسم .نوشته های ادبی,چرند و پرندهای روزمره و حرف های بالا منبری! 
 
 
  • وهکاو --

به نظر آدم باحالی هستید*-*

منم نیکولم خوشوقتم/^_^

لطف داری:) 
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰۰ , ۱۶:۱۹ ناشناسم چه ناشناسی

اقا من با کمک این متون زیبایت توناستم به جنسیت و گرایشم پی ببرم، من نان باینری ام و اندروسکشوال ~*_*~

تبریکککککککک

در جواب "نمد"

والا مووی هم هست. فیلم تو مدیا هم خوبه. تا جایی که من میدونم سان سو ر نمیکنن

ممنونن

سلام جایی رو میشناسی بدون سانسور بشه ازش چیز دانلود کرذ؟

های
قبلا دیجی موویز بود الان نمیدونم

وهکاو... چه اسم قشنگی=)) 

ممنون:^))

من نمیگم رابطشون استاد شاگردیه!! چون چیزی فراتر از این حرفاس!

ببین، از روز ازل که ادم وجود داشته این گرایش ها هم بوده... اما هیچ جا گفته نشده که مولانا راطبه یا حتی عشقی به شمس داشته!

توی شعرای مولانا ، شمس استعاره از خداس! 

همونطور که مولانا میگه: شمس من و خدا ی من!

مولانا میگه من با شمس خدا رو شناختم! اعتراف میکنه که تا قبل از اشنایی با شمس هیچی از زندگی نمیدونسته و حالا باید تا اونجا که میشه شاگردیه شمس رو بکنه... شمس هم ادمی بوده که دوست داشته دانششو به رخ بکشه... و فن بیانش حتی از طرف کسایی که بهش میتوپن هم تحسین شده!

مولانا هم مسحور همون لحن و فن بیان بوده!

معلومه که هیچ جا گفته نشده باهم رابطه داشتن:))چون قبح بوده 
دوود عالم شاعری و استعارات خیلی فراتر ازاین حرفاست
با شمس خدا رو شناخته ولی خوندی بقیه اشعاریو که خیلی چیزای دیگه هم گفته؟به نظرم کاملا غیرمنطقیه واکنش اعضای خانواده مولانا و مردم اون زمان نسبت به شمس و مولانا اگه چیزی نبوده و مریض شدن مولانا و حتی تا اخرین لحظات به دنبال شمس گشتن
اگه خدا رو شناخته باهاش وقتی که رفته دیگه رفته دیگه
لزومی به این همه اصرار به بازگشت ازطرف عارف دانایی مثل مولانا نبوده

درمورد صفحه *راجع جنسیت ها...*

ببین مولانا و شمس حرف شون کاملا جداس! نمیخوام جبهه بگیرم مقابلت یا مثلا فکر کنی الان با حالت دعوا اومدم! خیلی دوستانه میخوام بیای با هم حرف بزنیم تا نظرتو درموردشون عوض کنم!

ماجرای اشنایی مولانا و شمس رو میدونی؟

من چندسال پیش همین فکرو میکردم و میگفتم رابطشون صرفا استاد شاگردی بوده.تا وقتی که اشعاری که مولانا راجع به شمس نوشته بود رو خوندم
و شاید لزوما رابطه جنسی نداشته بودن.ولی رابطه عاطفی ای که داشتن خیلی فراتر ازاین حرفا بوده.و هیچ قشقرقی رو جایز نمیدونم ازسمت مردم زمانه اش فقط به دلیل حواس پرتیش از امور روزمره اش و خشم پسر دومش نسبت به مولانا
اره میدونم ماجرای اشناییشونو

چقد اسمت بامزس ! ×-×

D: اره فقط کاشکی من دراوردی نبود

درست میگی حق با توئه

ولی خب سعی کن برات نرمال

باشه این قضایا، خفن کردن با استفاده

از ادبیات و نوشته که کلا تو رگای یه

تینجر هست. خیلی عادیه

البته بزرگ ترم که بشی بازم هست XD

ولی خب بهرحال ( !It is what it is)

10بار دیگه هم زندگی کنم و بمیرم برام نرمال نخواهد شد D:

من اینطور از صحبتات برداشت کردم که انسان‌هایی که

یک سری عقایدی خاصی دارن و دائما از این عقاید 

حرف می‌زنن، در صورت تعامل با مخالفان همین افکار خودشون

باید رفتار متفاوت تر از اینی که دارن، داشته باشن،

تا اینکه باهاشون مثل سایر افراد رفتار کنن؟ این بود صحبتات آره؟

اما ببین صراحت و قاطعیت توی تینیجر و یا جوون مدرن امروزی،

بالاخص تو ایران داره با کاسته شده اعتماد به نفس، کم کم

از بین می‌ره.

دلایلی مثل بودن توی محیط بسته و کشور سانسور کننده ای

مثل ایران باعث بروز یک نوع راحتی و آزادی بیان در مجازی

می‌شه پس در نتیجه اون شخص به راحتی می‌تونه تو مجازی حرف از گرفتن

حق و به قولا آزادی بزنه.

در صورتیکه همون شخص در واقیعت، صدسال هم که بگذره

نمی‌تونه راجع به آزادی حرف بزنه! تو زندگی واقعی 

یک بار هم نمی‌ره حقشو بگیره، از آزادی حمایت نمی‌کنه!

چرا؟! جواب سادس. چون می‌ترسه! و از کمبود اعتماد بنفس

رنج می‌بره! اما یحتمل خودش خبر نداره.

باو مجازی که خطری تهدیدشون نمیکنه
من اصلا از واقعیت هیچکدوم از بلاگرا خبری ندارم
ولی وقتی تو نوشته ها از یه قشری مینالی و بعد توی بلاگ همون قشر براشون دم تکون میدی و به به و چه چه یا صدات درنمیاد چیزی جز تظاهر نیست
تفنگ نذاشتن که رو کلشون از ازادی یا خیلی چیزا بنویسن اگه درواقعیت بهش اعتقادی ندارن و نمیتونن انجامش بدن
صرفا چیزی جز تظاهر و خفن تر کردن کلماتشون به خیال خودشون نیست

منظورمم ایالات مختلف آمریکا بود، نه مخالف |= D=

اره گرفتمxD

نه که من همش تو ایالات مخالف آمریکا می‌چرخمو

بارهای جدید رو امتحان می‌کنم... b:

و راجع به حرف بدون تعارفت به وبلاگ نویسا

باید بگم که: افکار و رفتار انسان‌ها در بیشتر اوقات

در تناقضه‌! ما فراموش می‌کنیم آدم‌ها فقط می‌تونن رفتارهای مارو

ببینن! نه موضوعاتی رو که وقت و بی‌وقت بهشون فکر می‌کنیم، بنابر‌این

از یک جهاتی، جلوه ی یک فرد (دو رو) رو پیدا می‌کنیم.

همه ما با توجه به اعمال فردیمون، قضاوت می‌شیم و بازخورد دریافت می‌کنیم..

حتی معیار سنجش ما، همین اخلاق‌ها و رفتارهای ماست. نه افکار فلسفی‌ای که ما

به عنوان یه تینیجر داریم. D#

و نوشته هم که مستقیما حاصل افکار و نیاته. پس در نتیجه 

تفاوت وافری تو نوشته ها و اعمال واقعی دیده می‌شه!

امیدوارم حرفام سر و ته کافی رو داشته باشه.

نه ببین،اره دنیای واقعی به ما اجازه نمیده هرچی تو کلمون هست رو انجام بدیم و عگلیش کنم
ولی رسما یه چیزایی میبینم که خیلی بیش از حد دوگانگی ایجاد میکنه
طرف تو نوشته هاش از ازادی و گرفتن حق حرف میزنه و اینکه چقد از ادمایی که فلان کارو میکنن بدش میاد
بعد میری میبینی با یکی که دیقا رفتاراش مخالف معیارای اون هست کلیم خوش و بش میکنه و هیچ تذکری درقبال رفتار اشتباش نمیده
اینجاس که قضیه ظاهر hypocritical به خودش میگیره
آره منتها آخرای ساعات باز بودن بار
کی به موسیقی بک گراند توجه می‌کنه؟!
!?who cares
با الکل تو خونت خودت دیگه موسیقی می‌زنیD#
i have to say, i like the word mosighi not music :b
و آره من خودم اعتقاد دارم، کسی که موسیقی معرفی می‌کنه
دلیلی داره برای اینکارش. پس گوش میدم اگه جایی ببینم.
حالا که من نرفتم بدونم اصلا ادم تو نسخی بدجور متوجه آهنگ میشه یا نه ولی حس میکنم زیبا باشه
چه زیبا.منم همینطور

از اونجایی که موسیقی از نوع سافت هم می‌پسندی

Between The Bars از Elliott Smith رو گوش بده

متشکرم از اینکه اونقدر ارزش قائلی که هم ری‌اکشن نشون

میدی و از اون بهتر، موسیقی هم پیشنهاد می‌دی:]

زیبا بود
به درد این میخوره ساعت آخر کاری این بارای خارج بزارنش
که خلوته یا همه خسته و خمارن
نه باو، کاری نکردم. یه اهنگ بود دیگه، تازه خوشحال میشم ملت اهنگایی که من دوس دارمو میشنون

باید به لیریک موسیقی از جانب خودم نگاه کنم

و یا بخشی از کلامی بدونم که داره از زبونت خارج

می‌شه و یا بخشی از رشته‌های فکری که تو ذهنت

جریان داره؟!

هیچکدوم.
یه صدای خوب، با لیریک قشنگ
باهاش داستان پروری کن. 
:'خیلی زیباست، دوست داشتم توهم از زیبایی های سمعی بی نصیب نمونی

همممم پیش بسوی موسیقی معرفی شده از جانب وهکاو..‌

وی اشتباه می‌کند. احتمالا آن چیزی

که از کامش می‌ریزد، (عسل) است.

" بلاش شدن"
آهنگ wonderwall از oasis رو گوش بده

Don't say it, there are

too many people that

spend their time on

your website! & you

know, time is like gold

`~`!to us

ـوی از ذوق زدگی کف و خون بالا می آورد-

اوری دی اند اوری سکند چک می‌کردم وبتو(- -

ریلی؟؟؟فک میکردم فقط خودم وبمو انقد تحویل بگیرم XD

 نمی‌خوای پست بذاری وهکاو؟؟؟شیرین عسل، چشمام خشک شده به بلاگت :د

گذاشتم:")) اه فک نمیکردم کسی وبمو چک کنه بس که چیزی نذاشتم

زنده ای ؟

نفس میکشم هنوز

هی، پستی که جای ادرس سایتم هست رو میخونی؟:)

حتما

تنها درونگرای خونواده بودن داغونه.مامانم خیلی درک میکنه که من و دیبا اصلا نمیتونیم بریم تو جمع ولی بابام همه‌ش یا خانواده‌شو دعوت میکنه یا ما رو مجبور میکنه بریم خونه‌شون.چند وقت پیش که بهش گفتیم خیلی اذیت میشیم،بحثمون شد و تهش به این ختم شد که من و دیبا مشکل داریم که به قول بابام "اجتماعی" نیستیم.

آره دیگه.. خیلی افتضاحه.

من هیچکاره ایم درونگرا نیس :)) همشون تو خانواده بالای هفتاد درصد برونگران
هیچکومم درک نمیکنن "غیر کوروش تا یه حدودی که مثلا خودش اذیتم نکنه به خاطر این"-ـ-

*بدون مدرک صد در صدی

 

اوف تازه دیدم چه طوماری نوشتم

پرمحتوا بود Dx

راستی دین و اعتقاداتت چیه؟

 

من خودم بعد از سه سال گمراه بودن و دست و پنجه نرم کردن با عذاب روانی (xD) تصمیم گرفتم آتئیست باشم و اسلامو بندازم تو جوب و کلا به هیچ چیز اعتقاد نداشته باشم چون بر این باورم که اعتقاداتی که ریشه در عقلانیت نداشته باشن فقط از حقیقت دورت میکنن و تصمیم گرفتم زندگیمو بر اساس دروغ نسازم یا حداقل به خودم دروغ نگم چون هیچوقت نتونستم سرمو بندازم پایین و دروغ قبول کنم. حالا شایدم بگی دنیا پر از نشانه است و اینکه خدا رو قبول نداری غیر عقلانیه ولی شاید حرف تو درست باشه ولی این نظر منه و با مدرک صد در صدی نمیتونم هیچ چیزیو بپذیرم کلا مدلمه.

دین اسلام هم که کلا بحثش جداست یه مشت اراجیفه که از همون بچگی تو گوشمون فرو میکنن و تو مدرسه ها شست و شوی مغزی میدنمون. نمیدونن با این کارشون چه اسیب روحی ای به ادم وارد میشه وقتی خودش با چشمای باز به دور و اطرافش نگاه میکنه و میبینه خود قرانی که کل نو جوونی و بچگیاشو فکر میکرد مقدسه و هر بار دستش بود بوسش میکرد میذاشت سر جاش، پر از تناقضه و اون الله ای که توصیفش میکنن عدالتش تبعیضه از هر نوعی و انگار فقط منتظره بنده هاشو تو جهنم عذاب بده، یا مثلا اون محمدی که تو مراسمای مدرسه باید واسش گریه میکردی چه آدم زن باز و شیادی و قاتلی بوده.

در هر صورت نظر هر کس محترمه. من مثل اون آدمای مذهبی متعصبی که با شنیدن حرفام می پرن بهم و جاهل و نادون و کافر و حیوون خطابم میکردن قضاوت بی جا نمیکنم. هر کسی لیاقت اینو داره که واسه زندگی خودش و فقط خودش تصمیم بگیره و سعی نکنه اعتقادات خودشو فرو کنه تو حلق مردم که متاسفانه دینی که ما گرفتارش شدیم روش کارش همینه.

خلاصه نمیدونم، اینا همه خودش یه جور اعتقادن البته xD 

میدونم تو هم جوری هستی که به حقیقت و انسانیت تمایل داری خواستم نظرتو بدونم. اگرم نمیخوای تو وبت از اینجور بحثا زده بشه که میتونی کامنتمو حذف کنی.

ن خودمم قبلا راجع بش یکم حرف زدم
اره اسلام و کلا هیچ دین و مکتب دیگه ای رو قبول ندارم و به نظرم اوه بوده هم تحریف شده
خدارو قبول دارم ولی به گفته خودت اینا یکم شخصین و اره دلیل صددرصد منطقی ای برای اثبات وجود خدا ندارم فقط حس میکنم که نیاز دارم اعتقاد داشته باشم به یه سازنده،و طبق یه سری تئوریای دیگه که خب اسمش روشه تئورین اثبات نشدن. 
ولی ازاین ادیان حالا به اصطلاح الهی یا من دراوردی هیچکدومو قبول ندارم. 

من موهامو کوتاه کنم literally پسر میشم با اینکه از جنس مذکر بیزاررررمxD دوستم میگفت حس میکنم دوس پسرمی... -__-

نه تو داری خودتو دست کم میگیری..به احتمال زیاد.

خیلیا همونم انجام نمیدن :)

اها اره خب توی فضای مجازی همه دل و جرئت پیدا میکنن اون روشون هم مشخص میشه هیپوکریت های یابو. (دلم پره خیلی)

 

عاااو ببینمت
من تا وقتی بلندن موهام خ گوگول و دخترونس قیافم:/نمیدونم چه اتفاقاتی میفته کلا عوض میشم
سیم-_-موش مرده ها ادم میشن

چرا اینقد موده اسم وبت:(

D:  D: ‌D:  ‌D: D: D:

اها xD منم خیلی شبیه پسرام ولی مامانم مجبورم میکنه موهامو بلند کنم. اها نه منظورم اخطاریه به خود راننده هه بود.

اره انگار هممون تو یه مردابی گیر کردیم هر چی بیشتر پا بزنیم و تقلا کنیم ازش درآیم بیشتر فرو میریم، فکر میکنی نسلای جدیدتر بهتر باشن ولی بعد همونطور که خودت گفتی این روند اینقدر کند پیش میره تو کشورمون که فکر نکنم مایی که اینجاییم تا اخر عمرمون شاهد همچین تغییری باشیم. واقعا بعضی مردم خیلی خرافاتی و بی عقلن آدم دلش میخواد شوتشون کنه از جو زمین خارج شن با همون مضخرفاتشون برن مریخ البته حیف مریخ.

 

البته من به تو خیلی امید دارم میدونم خودتم داری، حس میکنم یه تغییری ایجاد خواهی کرد.

من موهامو که کوتاه میکنم خیلی شبیه میشم "که اغلب مواقع همینطوره ازسال هشتم"
اه مرسی xDهرچن زیادی دست بالام گرفتی
فلا که غیر از هشتگ "اعدام نکنید" کار دیگه ای از دسم برنمیاد
نمیدونم اینا تو ریل کجان:/تو ریل همه همسن و سالام اوکین میام مجازی با یه مشت شلمغز مواجه میشم که تا دسته فرو میکنن عقایدشونو:// 

اعصابم خرد بود گفتم بیام اینجا بهت کامنت بدم.(یه جورایی وبت بهم احساس ارامش میده به عنوان یه دختر)

 

تو میری بیرون چجوری میگردی؟ یعنی حجابت در چه حده؟ من خودم معمولیم.

وای امروز با مامانم تو تاکسی بودیم من جلو نشسته بودم تا مامانم زیر افتاب سرخ نشه :| بعد چون شب قبلش نخوابیده بودم چشام هی می رفت، شالم افتاد. بعد یهو دیدم مرده به مامانم اشاره کرد که شالمو درست کنه از پشت :|

اینقدر خجالت کشیدم که نگو :| بعد یارو توضیح داد که اره با دوربین میگیرن بعد اخطاریه اخلاقی و از این جور چرت و پرتا میفرستن واسم. منم بقیه مسیر فقط جلو خودمو گرفتم نزنم زیر گریه.

خلاصه کل روز اعصابم داغون بود، امیدوارم یه روز این حجاب اجباری فاکینگی برداشته شه نسلای بعدی اینقدر اذیت نشن.

بستگی داره کجا باشم. مثلا پاییز و زمستون هنیشه کلاه میپوشم خیلی وقتام چون موهام کوتاهه درش میارم، خارج از شهرم بی حجابم خیلی وقتا فک میکنن پسرم راسش xD ولی خیابونای دوروبرمون چون مامان بابام میگن میشناسن یوقت و اینا با شال و ازین پیرهن چارخونه ها میرم "همون تیپ همیشگیم یه شال انداختم سرم فق"
فک نکنم دگ اخطاریه بدنا:/یه مدت خیلی جوش بوو، اگه اینجور بود الان مانان و بابای من ورشکست شده بودنxD ای کاش این قانونا نبود میگفتی به خودم ربط داره-_- واقا کیرم تو این مملکت و قانوناش، هیچ جای دنیا حجاب قانونی اجباری نیس اگه باشه هم به خاطر فرهنگشونه و ن قانونا
من خیلی امید داشتم نسل جدید که بزرگ شیم دیگه این قانونا برداشته شه چون دوروبریامو میدیدم فک میکردم همه مخالفن دگ تا اینکه دیدم تو همین بلاگا همسن و سالام هنو درگیر پسرونه-دخترونه رفتار کردن و گناه کبیره لواطن-_-

اون چالشارو ول کردی دیگه کلن؟ 

مرسی که یادم اوردی:)) کلا یادم رفته بود اصا چالش باید بنویسم XD

قالبو نگا *-*

یس یس

رمزززز:))))

یوتیوب اون دختره رو که تو روز هشتم گفتی رو میدی

nicole rafiee

یه ناشناس خوابتو دید*_*

ُXD

روز 8 احیانا نگفته بودی که صدا میشنوی تو سرت یا خواب دیده بودم؟ 

خواب دیده بودی. 

با توجه به این که میگی شکوفه هام لهه گفتم من فک میکنم برات سال خوبی میشه:)

خوش به حالت ولی من ۱۶ سالگی خوبی نداشتم

ایشالله هفده

منم هم از کتاب کاغذی خیلی خوشم میاد هم از درختا خوشم میاد:((

هنوز یه نور امیدی هست: کتابخونه^________^

من خودم به جز کتابخونه مدرسه از کتابخونه دیگه ای کتاب نگرفتم:)))

ایشالا بعد کرونا:)

+

ولی من احساس میکنم امسال سال خوبیه

تا اخر 2020 که نیس-_- تا الانم هنش چرت و پرت اتفاق افتاده
دوس ندارم خودخواه باشم البت 16سالگی خوبی داشتم، برای جهان خوب نبود ولی برا من چرا

گوز (با لحن جدی)

:)) چرا دیقا وقتی داشتم هایپ میخوردم اینو ببینم
ای هیت یو

چالش 30 روز شرح حال نویسی-روز چهارم-فکت دوم (آدرس خونمونم انقد قشنگ نمیدمXD) :

صیم با این تفاوت ک 1.چشم چپم بهتر میبینه ولی جدیدا عینکی شدم×~× 2.فقط تظاهر میکنم دنیا ب چپمه در صورتی ک نیس اتفاقا واس خ چیزای الکی کلی حرص میخورم و اصولا مهارتم از کاه کوه ساختنه:| بیا ب منم یاد بده بی خیالیو=~=

فکت 6 و 7(ب جز تیپ شخصیتی) و 10 هم یکی هسیم ._.

فکت3:با ای بوک ریدر هم اوکی نیسی؟ چون منم این مشکلو داشتم حتی ریدینگ مود گوشیم جواب نمیداد ولی از وقتی ای بوک ریدر خریدم تا الان ب ندرت کتاب کاغذی خریدم ینی فقط کتابای شعر و ی سری چیزای خاصی رو اصرار دارم اصلشو بگیرم|': هایلایت و یادداشت و اینا رو هم میشه باهاش انجام داد اصا مزایاشو نیاز نیس بگم دگ خودت میدونی پس بیا آشتی کن با کتابای آنلاینD: تااازه درختا هم عاشقت میشنD=

من به یه سری چیزا خیلی اهمیت میدم مثلا ظلم های جهانی یا ناعدالتیا و وقتی حق کسی ضایع میشه یا یکی اطلاعات غلط میده...ولی در زمینه های شخصی که به خودم مربوط میشه یه به تخمم نگران کننده ایم
تاحالا نداشتم.ولی کلا تو گوشی خوندن برای مدت طولانی چشامو اذیت میکنه نمیدونم چرا و من عادت دارم موقع کتاب خوندن لقمه گنده برمیدارم" یعنی پارتای بزرگ بزرگ مثلا یهو نصف کتابو میخونم یه جا بدون استراحت" دیقا به خاطر درختا گیلتی پلژرمه:(( حالا تلاشمو میکنم.فلا که اه در بساط کتابیم ندارم اخرین بار عید چندتا کتاب خریدم.

تولدتم مبارک:)

حس میکنم داری شکوفه میکنی:)

یه روزه ادم شکوفه نمیکنه پس تولد ادم یه دوره هست نه یه روز^_^

میخوام عذاب وجدان نگیرم که دیر تبریک گفتم:)))

خدا نکشتت صورت خودمو رو ی درخت تصور کردم xD
مرسی!
امسال شکوفه هام لهن نسبتا-_-

وهکاو خیلی خوب بود ص جانبی جدیدت! من که تو اینجور چیزا خیلی خنگ بودم و کم اطلاغات داشتم واقعا خیلی چیزا فمیدم الان:)))

چون خیلی توشون سر رشته ندارم نمیتونم نظر خاصی بدم ولی برای یکی مث من خیلی مفید بود^^!

خوشالم که مفید بوده برات D:

راجب صفحه جدیدی ک تو وبت گذاشتی خب نظرم اینه ک خ مفیده و اگ بعدا خواستی از صفحات جانبی برش داری ب عنوان ی پست بذارش ک بمونه، مطلب مفیدیه^^

راجب چن تا جاشم خیلیییی ریزبینانه:/چن تا نکته کشیدم بیرون ک بعد سر فرصت تحقیق میکنم و شاید باهات ح زدم راجبشون فعلا بیخی

+راجب فریدا من فیلمشو دیده بودم فقط زجر کشیدم تا تموم شد:| کل فیلم همش ب روابطش پرداخته بود دیگ یکم زیادی پرداخته بود حالم ب هم خورد هی میزدم جلو اخرم ک تموم شد پاکش کردم ی نفس عمیق کشیدم نمیدونم چرا نمیتونم هیچ صحنه ای رو تحمل کنم حتی تو فیلما واقعیت ک دیگ..XD شاید ی مشکلی دارم:/

فک نکنم برش دارم، اوک حتما
من هنو فیلمشو ندیدم ولی هرچی نوشته راجبش بود رو شخم زدم خیلی دوسش دارم... 
عجبز، صحنه من تا یه حدی به نظرم نمک فیلمه ولی زیاد ازحد که بشه دیگه شور بدمزه میشه، مثلا the dreamers... گاااد ای کاش میشد سوار یه ماشین زمان بشم و جلوی خودمو اون روز بگیرم که این فیلمو نبینم:)) 

چنقده از باتما دفاع کردیع نکنه خودت باتمی؟😂 

xD ن 

این صفحه جانبی جدیدت خیلی باحالهههه!

فرستادم برا بچه ها گرایششونو کشف کننD:

البته ی دوست آسکشوال داشتما ولی خب

+

تو بیو ها چی بزنم مثلا ک بفهمن دخترم؟

she/her

مرسیییی

باور کن قصد نداشتم پیم بدم این دوستم کرم داش:(((خودشم عاخرش گف ببخشید کرمم گرفته بود اه-___- 

باور کن دیگه نمیخاسم بهش پیم بدم :( 

اه من نمیدونستم دوستم میرینه به همچی:( 

هوووف

وای مهسا ببین یه راه حلی دری که بپیچونیش 

نمیخوام ببشتر ازین پیشش کوچیک شم:| یه چی بگو لدفااا 

 

باو بیخیال شو دگ بش پی ام نده ن خودت ن دوستت

واااا چرا گفتی منم عی خدااااا-___- بع دیگ چیزی نگف؟؟ بگو یاسی نبوده، لطفا نمیخام بیشتر ازین عابروم برح:/

خو بجز تو کس دیگه ای رو نمیشناختم ک دوس اسپوفر باشه عح:(

خب میدونی ک میاد بم پی ام میده-_- جوابش نمیدادین

باو من کاری نداشتم:/ به دوستم آیدیشو دادم فقط برام عکسای پروفایلشو بفرسته گفت بهش پیم بدم بعد بهش سلام کرد منم که دیدم گند زده گفتم بگو دوست مهساعم بعد بدتر ریید:|| باورکن تقصیر من نبود دوستم رید

خب چرا منو گفتی:||ای بابا

عاااا شت ریدم 

هیییچ 

چی بت گفت و تو چی گفتی؟

هیچی گف همچین ادماییو میشناسی،گفتم ن و اینا،بعد گف بنظرت یاسیه،گفتم بعید نیس

مهسااا مهساااا 

سلام خوبی؟

اگ اسپوفر اومد پی ویت سوالی کرد چیزی نگوعاا

فک کنم یکم دیر دیدم این کامنتتو:((
اقا جریان چیه؟الناز کیه؟تویی،چرا باز رفتی سراغ اسپوفر

عهههه به به جووووون

ببین کی اینجاس:))

واهاییی مرسی ^_^

خوشحالم هم نظریم درباره انیمه ها

*_*

مرسییی

گرچه هنوز ب مرحله نقد کردن نرسیدم همینطوری نظراتم و میگم شاید ب کسی کمک کرد :)

به عنوان ی اوتاکو چندین و چن ساله نظراتتو تایید میکنم بشدت

اخ اخ اره دستبنده پاره شد خیلی غم انگیز بود

عه. بلاخره اومدی بیان توعم! تبریک*^*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan