قاب دلخواه خانه من

hi hoez

چالشی راه افتاده به اسم قاب دلخواه خانه من . از اینجا شروع شده و ممنون از دینز که منو دعوت کرد.

درموردش زیاده گویی نمیکنم چون احتمالا تا الان فهمیدین جریانش چیه.

من تجربه عکاسی ندارم.معمولا اون کسی بودم که بقیه عکسشو میگرفتن.روز جهانی عکاس رو به همه عکاسا "اعم از کراش سابقم" تبریک میگم.

یادتونه چند وقت پیش گفته بودم افتادم به جون این سی دی های قدیمی زبون بسته؟ این نتایج کارم شد.برای مدت های طولانی پوسترهایی با تم دارک و "اوه نگاه کنین من چه خفنم" دیوار بالای تختمو پر کرده بود.تنوع چیز خوبیه.چون حس میکنم دیگه صبح ها که چشامو باز میکنم اولین چیزی که بهش فکر میکنم " خب امروز روی کدوم عوضیو کم کنم" نیست. اون دختر پسره هم که کنار هم نشستن النور و پارک هستن.کاراکترای اصلی کتاب "النور و پارک" عاشقانه و نسبتا بامزه و سبکه.اینجا اون سکانس همیشگیشونه که تو اتوبوس کنار هم مینشستن و اهنگ گوش میدادن. نوشته روشم از دیالوگا کتابه که میگه "کسی که من الان هستم متعلق به تو هست,تا ابد" قشنگه این حرفش.این یعنی انتظار نداشته باش که تا ابد متعلق به تو باشم و دل به دل یار دیگه ای نبندم.من هم تغییر میکنم همونجور که یخ رو بزاری بیرون کم کم آب میشه.ولی این خاطراتی که ما ساختیم باهم جایی توی زمان میمونه و مدام برای مسافرین زمان تکرار میشه.بارها و بارها و هیچکس نمیتونه بدون جادو جنبل محوش کنه. (میدونم اشتباهی سوتی دادم و از لحاظ گرامری اشتباه نوشتمش.بعد رنگ کردن خسته بودم و اصلا حواسم نبود.وگرنه کانون زبانو تموم نکردم که اینم اشتباه بنویسم:))

این چهار تا سی دی که دقیقه بالای سرمن و اگه زلزله ای چیزی بیاد رو سرم آوار میشن نقاشی ناشیانه بنده از چندتا از البومای موردعلاقمن.

ایشونم بانو الیرا هستن.محل سکونتشون روی کشوی چوبی کنار تخت این بنده حقیره و همدم تنهاییام تو این چندوقت.زندگی شگفت انگیزی رو تو یونان باستان داشته.البته فکر میکنم جدیدا داره رابطمون سمی میشه چون احساس شرم دارم وقتی ازاین حرف میزنم که فلان دختر بهم گفت جذاب و اون از اینکه خواهر زاده اش تو یونان توی انگورهای تاج سر نامزدی یه دختره با معشوقه اش عصاره ارسنیک جاسازی کرده و اون دختره هم که جرمش فقط دزدیدن معشوقه یه بنده خدایی بوده وسط عروسیش تو آغوش پسره جان میسپره.

حیاط

این رو هم نمیدونم چرا گرفتم.خیلی وقتا از پنجره اتاقم گربه ها رو درحال لهو و لعب تو حیاطمون دید میزنم.یا کبوترا که میفتن به جون هم. جدا خیلی سلیطه ان.من قبل ازاینکه اتاقم پنجره دار شه اینو نمیدونستم.

--------------------------

پ.ن: بیاین بگین چه خبر؟اوضاع چطور میگذره؟ چه اتفاقا افتاده؟ بعد منم همینارو به شما بگم.

  • وهکاو --

اجازه میخوام رو بانو الیرا کراش بزنم<":

+ تو بیش از حد خاصی، میدونستی؟

فقط میتونی از دور نگاش کنی=_=من غیرت دارم روش
همه خاص هستن، ولی بیش از حد...؟ تعریفتو پسندیدمD: ولی چرا؟ 

اجازه دارم بانو الیرا رو بخوام؟⁦ಥ‿ಥ⁩

خیلی خوبه⁦ ⁦⁦(。•́︿•̀。)⁩

خیر
ایشون صاحاب دارن https://ibb.co/cyxZhP1
الکی نیسش که

بیشتر از عکس ها توضیحات زیرشون جذاب بود، مخصوصا آخریه XD

احساسه پوچ بودن از ذوغ هنری میکنم وقتی این پست های قابه دلخواه رو میبینم. 

چقد همتون هنرمندید :(

من که فقط عکس گرفتم اونم با گوشیم همچین آش دهن سوزی نشده Dx

جالب بود :)

ممنون "$" چشاتون جالب میبینه؟ 
ریاضی من حل میکردم ج بین گزینه ها نبود :| شاید برا من اینجوری بوده من شیمیو بهتر از ریاضی فیزیک ج دادم ن اینکه بلد نباشما نه ...سوالا محاسباتش زیاد بود اره o_O
اگه شیمیو خوب جواب دادی نونت تو روغنه چون اکثرا گند زدن، و شیمیم ضریبش بالاتره
آره منم تجربی بودم ..بازم شیمیش خوب بود ریاضی فیزیکش سخت بود من ک خونده بودم گرخیدم چ برسه به بقیه...اره خداروشکر دیگ اینجوری درصدامون ارزش داره هرکسی الکی نمره نمیگیره.
واقا؟تو سایت قلمچی همه از شیمی مینالیدن
فک کنم ریاضیتونو خیلی پرمحاسبه داده بودن
ایده سی دی هاتو دوس داشتم..و بیشتر از اون نقاشی هایی ک کشیدی بسیار زیباست...بارم از این کارو کن.
حتما D:

کنکور دادم سخت بود...پشمام مونده خودم فرو ریختم :))))
 اره میگن امسال  شیمی و ادبیاتش سخت بوده "البته کنکور تجربیو میگم"
 عب نداره اوه سخت بوده برای هنه سخت بوده رقابت میشه سراین که کی کمتر گند زده

اون عکس اولی اگه به جای این  اون یکیو که برام فرسادی رو میزاشتی بهتر بودا

تواین زیاد واضح نیفتادن نقاشیات مثلا زنبورا خیلیییی خوشگل شده بود تواین معلوم نی

 ولی نورپردازیش کیوت تره این چیکاریش کردی نورشو فیلتر زدی؟

اره ولی خب این یه چالش عکاسیه نه شوآف نقاشی، به نظر خودمم کادر و نور این قشنگتر بود
نه، دستمو گذاشتم بالای دوربین گوشیم روش سایه کردم، پرده هارو هم کشیدم یکم تاریکتر شه 

چه ایده‌ی جالبیه!! فاین لاین چه خوب شده 

راستی میگم کدوم طرف سی دیه رو رنگ کردی؟

همون طرفیش که رنگین کمون توش انعکاس میکنه
اریگاتو D:

چقدر جالبه ایده ی سی دی ها =)) fine line و the dark side of the moon رو چه خوب کشیدی! الیرا هم زیباست (,:

مامانمم از فاین لاین خیلی خوشش اومده بود
برای اولین بار نقدی بش وارد نکرد

بانو الیرا بسی جذاب و زیباست :) و البته بقیه قابا :))

صحیح :)) 

چه جالب 

از اونایی که توی این چالش شرکت کردن منم زیاد کسیو نمیشناسم 

خب پس اگه عکس قابل داری دارین شمام پست کنین D:

نمیخواید کسی رو دعوت کنید؟؟ 

من هیچکیو ندارم
شما دعوتین:) 

چه زیبا و خلاقانه !

ممنون، هرچن خود عکسا به خودی خود خلاقانه نیستن به هیچ وجه
ولی دیگه من ذغالو رنگ میکنم جا تخم مرغ میفروشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan