euphoria again

photo
وضعیت من با اینجا مثل اون میم hey,how yall doin شده:)) فقط وقتایی که نیازه قفسه سینمو از بار سنگین حرفام رهایی بدم میام اینجا.و خیلی جالبه که این همه پلتفرم دارم و آدمایی که حرفامو میخونن- توییتر,اینستا,چنل تلگرام,تیک تاک و..-ولی در آخر به اینجا برمیگردم. اینجور نیست که امکاناتش مارک زاکربرگ رو انگشت به دهان کرده باشه یا محبوبیتی چون دایانا داشته باشم یا آدمی باشم که ترک گذشته براش به آسونی قورت دادن قرص های کوچیک و گرد -برعکس اون بدقلق ها که هرچند وقت یه بار نمایی از مرگ رو بهم نشون میدن- نباشه, چیزی که هست اینجا خلوته و شماها اگه بیشتر نه ولی کمتر از من عجیب و دوست داشتنی نیستین. احتمالا هنوز cringe وارد دایره لغاتتون نشده و وسواس و علاقه زیاد من به چیزهای فاقد اهمیت براتون قابل درکه. حتی اگه مضحک به نظر بیام مودبانه گوشه ذهنتون نگه میدارین و به روم نمیارین. این علاقه عجیب امروزی ها به رک بودن و گفتن حقیقت هم عجیب شده,مگه دروغ مصلحتی و اون تعریف های تصنعی دل خوش کنک چش بود؟! 
- وهکاوی که روی مرز رک بودن و بیشعوری لی لی میکرد داره میگه فیک باشیم تا مردم روزشون خراب نشه=-=؟!
ببینین اون موقع فقط من و چند نفر دیگه اینجوری بودیم و چندتا سیلی ملایم بود ولی الان موج بزرگ که چه عرض کنم,سونامی ای شده که حقیقت رو بر سرت آوار میکنه.
از مقدمه چینی خسته شدم.میخوام از euphoriaحرف بزنم,سریال قشنگی که شورشو درآوردم. کلا در مورد یوفوریا سه دسته آدم وجود داره
1.اونایی که تنها موضوعی که این روزا دارن برای حرف زدن یوفوریاعه "من"
2.اونایی که از یوفوریا خوششون اومده ولی مغرورتر از این حرفان که اقرار کنن از یه سریال تینیجری خوششون اومده
3.اونایی که دیدن این موضوعات براشون یادآور تراما و خاطرات بد بود و ول کردن
چندتا پست عقب تر یه پست دارم از تحلیل فصل اولش و فصل دومش الان در حال پخشه و یک باره خیلی معروف شد. حقیقتش رو بخواین این فصل از لحاظ camera work و زیبایی بصری حتی از فصل قبل هم بهتر بود.بازیگری انقدر خوب بود که ضعف دیالوگ رو جبران کرد. 
از داستان و دیالوگ های این فصل ناامید شدم تا اپیزود 5رو دیدم.سم لوینسون-سازنده و نویسنده اصلی این سریال- سابقا معتاد بوده و اعتیاد رو کامل تر و بهتر از این نمیتونست نشون بده.perfecto,chef's kiss
 احتمالا این پست فقط کاراکترها رو ارزیابی کنم. هدف این سریال تبدیل به قهقهرا رفتن آدما به هنر بود,تا ما مخلوقات فانی و پرعیب حس کنیم تنها نیستیم . ولی چون خیلی این سریال معروف شد نظرات بیشتر و عجیب تری داده شد تا من یه بار دیگه امیدم رو به بشریت از دست بدم.
photo
رو
در مورد این کاراکتر دو دسته آدم داریم.اونایی که احتمالا توی عمرشون حتی اعتیاد به کافئین و فضای مجازیو هم تجربه نکردن و تا مغز استخون بهش نفرت میورزن و اونایی که دایه مهربان تر از مادر شدن و هر عیب این کاراکتر رو با "معتاد بودن و اختلال روانیش"میپوشونن. اعتیاد یه گرداب بی پایابه خصوصا اگه زمینه روانیشو هم داشته باشی.و من اینجا قرار نیس وانمود کنم کاملا درکش میکنم.نه اوج اعتیاد من همون فضای مجازی و کافئین بوده. اعتیاد و وضعیت بد روانیش دلیل کارهای بدی که میکنه -دروغ گفتن به پارتنر و دوستا و خانوادش در مورد مصرف نکردن, گسلایت کردنشون که دارن زیادی شلوغش میکنن, تحقیر آدمایی که بهش اهمیت میدن و دست گذاشتن رو نقطه ضعفشون, تهدید کردن خواهرش با خودکشی,دزدی و...-هست ولی قرار نیست زشتی و آسیبی که به طرف مقابلش زده رو از بین ببره. خیلیا دارن مامانشو بد خطاب میکنن فقط چون توی اپیزود5 فصل 2 بعد از درگیری فیزیکی و فحش خوردن از طرفش گفت "rue,you're not a good person." و متاسفم که اینو بهتون میگم ولی ما آدما غالبا اعمالمون هستیم. کسی دیگه به وجود فلسفی اثبات نشده ذات تو اهمیت نمیده وقتی واضحا داری بهش آسیب میزنی. بیشتر جنایت کارا از مسیر بد و ناعدالتی هایی گذشتن که جانی شدن.آیا دیگه نباید کاراشونو بد بدونیم فقط چون ریشه و دلیلی داشته؟
جولز
احتمالا کاراکتری که توی این فندوم به نامنصفانه ترین حالت ممکن باهاش برخورد شده جولز باشه. خیلی ها حتی از خدای مسلمونا هم سخت گیرتر بودن. و من باورم نمیشه کسی بعد از دیدن اسپشال جولز که داستان رو از دیدگاه اون تعریف میکرد هنوز انتخاب کنه انقدر درک پایینی داشته باشه. مامان جولز معتاد بوده و حالا تصادفی یا هرچیزی پارتنرشم معتاد از آب دراومده. آیا ما باید تراما و فشاری که جولز در مواجهه با rue رو تجربه میکنه نادیده بگیریم فقط چون اون شب توی اون ایستگاه رو خیلی بهش نیاز داشت؟ پس خودش چی؟
و اپیزود5 رو به جولز میگه" you don't love me,you just love being loved" و همه فکر میکنن rueبا وجود اینکه تقریبا تا مرز اوردوز پیش رفته بود چه حرف حق و عاقلانه ای زده در صورتی که توی اسپشال جولز ما واضحا دیدیم جولز چقدر خاص و متفاوت rueرو دوست داره ولی چیزی که هست جولز هم کم سنه و گیج و الگوی مناسبی برای عشق و محبت سالم توی زندگیش نداشته.اینکه نتونسته rue رو سالم دوست داشته باشه به معنای دوست نداشتنش واینکه حقشه اونجور تحقیر بشه توی کل فصل دو نیست.خیلیا خیانت های جولز رو از همون فصل اول میبینن در حالی که جولز و رو فصل اول هیچ رابطه رسمی و قول و تعهدی نداشتن. خیانت جولز توی فصل 2 کار کثیفی بود ولی خیلی عجیبه اونقدر که به ریشه رفتارهای بد rueتوجه میشه به مال اون نمیشه. پارتنرش بهش دروغ گفت,بیشتر وقتا میپیچوندش و باهاش وقت نمیگذروند و برای آدم سکشوالی مث جولز اون همه بی میلی rueبهش واقعا عذاب آور بود. اونقدر رابطشون رقت انگیز بود که جولز از پسری که کلا چند روز ملاقاتش کرد و به قول خودش بهش اعتماد نداشت بیشتر تعریف و توجه شنید تا پارتنرش. و خنده دارتر اینه که اون سکانسی که rue حسابی جولز رو تحقیر کرد اصلا از قضیه خیانتش خبر هم نداشت:)) به خاطر این همچین کاری کرد که جولز قضیه مواد زدنشو به مامانش گفت و این کاریه که هر بچه سال عاقلی در مورد کسی که بهش اهمیت میده و سابقه اوردوز و بازگشت به اعتیاد داشته انجام میده.درمیون گذاشتن قضیه با یه بزرگتر! و در مورد اصطلاحا "بی بند و باری" جولز فک کنم واضح باشه جولز سردرگم و کنجکاو و حتی شاید پلی امورسه.اول اپیزود 4فصل 2 جولز رو در نقش فریدا کالو نشون دادن.سرنخ هارو بگیرین اقا:)) و مسیر سختی در پیش داره هم برای خودش هم طرف مقابلش. در اخر,این اتفاقیه که وقتی زبان عشق خود و پارتنرت یکی نباشه میفته.
الیوت
خب کاراکتر جدید موردعلاقه من که منفوریتش در فندوم حتی از نیت جیکوبز هم بیشتر شده:)) در مورد الیوت سخت میشه اظهارنظر کرد.بک استوریشو نمیدونیم و فقط به عنوان پسر باهوش با لحن طعنه آمیز میشناسیمش که رابطه جولز و rue رو خراب کرده,هرچند رابطه این دوتا از اولشم ناسالم بود الیوت فقط سرعت کارا رو -احتمالا-بیشتر کرد. دلایلی که مردم ازش متنفرن: "الیوت وقتی توسط جولز مورد سوال قرار گرفته بود به سوالا درست جواب نداد و درعوض جولز رو زیر سوال برد؟" چرا به جولز حق میدین الیوت رو زیر سوال ببره"اونم سوالای شخصی" ولی الیوت این حقو نداره؟is it the face tatts? 
"الیوت رابطه جولز و رو خراب کرد"نه.الیوت به کسی تعهدی نداشت و کاملا در مورد اینکه دوتاشون رو دوست داره صادق بود.اونایی دارن کار اشتباهی میکنن که باهم روراست نیستن
"الیوت از پشت به rueخنجر زد و فقط برای اینکه جولز رو داشته باشه قضیه مواد زدن rueرو لو داد" توی اون سکانس ما واضحا دیدیم جولز در هرصورت میخواست با الیوت رابطه داشته باشه و قبلشم داشت.لو دادن قضیه rue اتفاقا توجه جولز رو بیشتر ازش میگرفت.بعدشم الیوت کلا اینارو کمتر از یه ماهه که میشناسه.قاعدتا قرار نیس با این شناخت معرفت و محبتش بیشتر ازینا باشه که از خیر خواسته های خودش بگذره.
با این حال اگه اون زمانی که روی مواد rue سیفون کشیدن اونجا بوده باشه با توجه به اینکه خودشم مواد میزنه و از ایده معامله خطرناک rue باخبر بود با توجه به تیزبینیش توی موارد دیگه باید فهمیده باشه این مقدار مواد برای مصرف شخصی rue نیس.دوروز پیش یه تئوری توی توییتر دیدم که میگفت" الیوت از طرف laurie اومده و باهاش همدسته توی قاچاق انسانا"که متاسفانه به نظرم دور از ذهن نیومد=)) هرچند اگه اینجوری باشه ناامید میشم.شبکه جمه مگه که همه انقد با هم ارتباط داشته باشن؟امیدوارم الیوت رو یه کاراکتر morally gray بذارن بمونه.
مدی
از این همه محبوبیت مدی بین مردم تعجب کردم و باعث شد خودمو زیر سوال ببرم-چرا از مدی خوشم نمیاد؟-اولش به سلیقه و تجربیات شخصیم ربطش دادم. همچین آدمایی توی طول زندگیم معمولا بهم حس بدی دادن. آدمایی که ادا و اصول هایی برای روابطشون دارن که من درکش نمیکنم و معمولا جای دیگران حرف میزنن و افکار خودشونو به بقیه تحمیل میکنن و بعدم با چندتا بغل محبوب دل ها میشن. ولی دلیل اصلیش چندوقت بعدش یادم اومد که توی ناخودآگاهم قفل شده بود.مدی یه فرد بی گناه رو به جای دوس پسرش فرستاد زندان و اون نوار ویدیویی رابطه پدر نیت با جولز رو پیش خودش نگه داشته و به کسی چیزی نگفته و معلوم نیس به چه نیتی پیش خودش نگه داشته چون حتی اگه برای رشوه عاطفی از نیت باشه جولز-یه فرد بیگناه دیگه-رو به خطر میندازه.=))و بله مردم تصمیم گرفتن بهترین کاراکتر سریال مدیه
کسی
به cassie به خاطر اینکه رفته با اکس دوستش-مدی-هیت میدن.در صورتی که اگه از جنبه منطقی نگاهش کنیم وقتی cassie رفت با نیت مدی و نیت دیگه با هم نبودن.درسته بهترین کاری نیست که میتونه در حق دوست چندین و چند سالش انجام بده ولی بازم...چرا نباید خودشو ترجیح بده؟اونم نیت رو دوست داره"هرچند نمیفهمم چرا هیچ آدمی توی دنیا باید نیت رو دوست داشته باشه"مردم میگن کار بدیه چون مدی رو ناراحت و عصبانی کرده در صورتی که ناراحت شدن از یه برخوردی لزوما اون کارو کاملا بد نمیکنه. من از اینکه مردم کنارم بلند نفس میکشن واقعا بیزار و اشفته میشم ولی خود عمل بلند نفس کشیدن بد نیس. قطعا مدی این حق رو داره از دست cassie ناراحت بشه و دیگه نخواد با cassie دوست باشه ولی این کسی رو ویلن داستان نمیکنه.
-------
فک نکنم سر کاراکترای دیگه اونقد اختلاف نظر و سوبرداشت گسترده ای باشه.فعلا تا اینجا تا بقیه قسمتا هم بیاد.بعدا که این فصل تموم شد برمیگردم و احتمالا تجدیدنظرهای گسترده ای داشته باشم.فعلا تا چندهفته بعد^ـ^
------------------
نمایی از وهکاو بدقول که قرار بود بعد تموم شدن یوفوریا بیاد ولی 4ماه به خودش استراحت داد:
Yessiree - Imgflip
یوفوریا برای فصل سوم تمدید شد و متاسفانه پایان این فصل رسما سرهم بندی بود و با عقل جور در نمیومد؟بریم پراکنده گوییای منو بخونیم:
cassie howard,victim or villian?
چند ماه قبل جانب داری کسیو کردم ولی چند قسمت بعدی متوجه شدم چرا کارش اشتباه بود.وقتی قضیه رابطش با نیت لو رفت مدی بیشتر به خاطر کسی ناراحت شد تا نیت و به خاطر اینکه...کسی همه این مدت -به خاطر ترس,عدم اعتماد به نفس و هر چیز- به دردودلای مدی گوش داد و پشتیبان عاطفی رابطش با نیت بود و عملا به بهترین دوستش دروغ گفت. چیزی که من متوجه نبودم این بود که نقش منفی ها میتونن خیلیم قربانی باشن و این از نادرست بودن کارشون چیزی کم نمیکنه. فک کنم بخشی از من که خیلی در پی عدالت بود میدید cassie به خطر هر اشتباهش بازخواست میشه و تقاص پس میده ولی مثلا کاراکتری مث نیت یا حتی مدی بابت کاراشون تقاص پس نمیدن-دست کم نه به اون اسم- cassie هم چند جا به این مورد اشاره کرد وقتی با مامان و خواهرش دعوا میکرد که چرا همه با rue همدردی میکنن چون زندگی بدی داشته ولی به اون که میرسه کسی گذشته و تراماهاشو درنظر نمیگیره؟ the thing is,that's life and life is mostly not fair.
یکم از فصل هم که میگذره هم میبینیم cassie به اندازه قبل بابت بدیایی که در حق بقیه میکنه عذاب وجدان نداره چون به این نکته پی برده که وقتی رعایت حال من نشه چرا رعایت حال بقیه شه؟
lexi's play
بعد از اپیزود rue بخش موردعلاقم از این فصل بود و خیلی خندیدم.هرچند سر نمایشش و expose بدون اجازه خواهرش توی توییتر خیلیا با این کارش مخالف بودن. هم حق باهاشونه هم نه,چیزی که بهش توجه نمیکنن اینه که در هر حالت یکی اونجا آسیب میدید,یا لکسی چون مثل همیشه سرکوب میکرد خودشو و نمیتونست حرف دلشو به نمایش بذاره یا طبق چیزی که دیدیم کسی. و تازه غیر از اکیپ خودشون بقیه تا قبل ازینکه cassie بیاد سر صحنه دعوا اصلا خبر نداشتن نمایش راجع به اوناست. همونجور که cassie به خاطر نیت استایل همیشگیشو عوض کرده بود به خاطر نیت اون جنجالو راه انداخت.دعوا رو چون نیت عصبی شد و ولش کرد راه انداخت وگرنه تا قبلش فقط اندوه و پشیمونی بود. یه دلیل دیگشونم این بود که میگفتن نمایش هموفوبیکه و داره گرایش نیت رو مسخره میکنه:)) در صورتی که واضحا مردانگی سمی نیت و بقیه پسر ورزشکارای مدرسشونو مسخره کرد نه اینکه واقعا گی باشن.
this season kinda dissapointed me
فصل اول برام شاهکار بود. به اندازه کافی محتوای تینیجری و مشکلاتشون دیده بودم و اماده بودم تا این دفعه فقط روایت نبینم,احساس ببینم.من میدونم مواد مخدر ادمو به فلاکت میکشه,من میخوام فلاکت زدگیو حس کنم. میخوام ببینم مورد سواستفاده واقع شدن چه رنگیه,کاراکتری که از توجه بدش میاد رنگ لباساش طیف خنثی داره یا اونی که تحت تاثیر اطرافیانش قرار میگیره استایلش شبیه کسی میشه که بیشتر باهاش میگرده.این فصل هنوز بازیگری و نورپردازی و فیلم برداری فوق العادشو داشت ولی بدون هیچ جریانی. حس بود ولی معلوم نبود میخواد چیو منتقل کنه و نویسندگی بیش از حد ضعیف بود.
درباره فصل قبل تو همین وب گفتم خوبیش اینه همه کاراکترا مهمن ولی این فصل نه تنها برعکس بود,بلکه کاراکترایی که کلی ماجرا داشتن فصل قبل-به دلایل بحثای پشت صحنه کارگردان و بازیگرا و نویسندگی ضعیف و تک روی سم لوینسون- کلا به فراموشی سپرده شدن.مک کی فصل قبل بهش تجاوز شد و دوس دخترش باردار شد ولی کلا از بازیگرا حذف شد. کت کلا چند خط دیالوگ داشت و جولز با اون اپیزود اسپشال قدرتمندش کل فصل فقط کارای بدون دلیل کرد و عملا نقضی بر اسپشالش بود و کلا از رابطه فصل قبلش با آنا حرفی زده نشد.
اپیزود اخر این فصل با اختلاف بدترین و گیج کننده ترین اپیزود بود. 4دقیقه الیوت فقط گیتار زد و وسط یه ماجرای مهم یه اهنگو خوند و تازه منی که انقدر شیفته این کاراکتر شده بودم زدم جلو تا بقیه سریالو ببینم درصورتی که خیلی هوشمندانه میتونستن با تعویض مداوم صحنه بین الیوت در حال اجرای اهنگش و دعوای مدی و کسی جالبترش کنن. بعدشم خیلی راحت rueرو نشون داد که با ترک صحنه میگه متحول شده و دیگه تا اخر سال سمت مواد نرفته و سال رو به خوبی تموم کرده و انگار نه انگار هزاران دلار به یه باند مواد مخدر مخوف که قصد قاچاقشو داشتن بدهکاره:)) چطور قضیه بدهیش حل شد و آسیبی ندید؟چطور تو شرایطی که بهترین دوستش رفته زندان در عرض چند روز خوب میشه و به راحتی تموم میشه؟ تنهام امیدم به اینه که rue کلا خالی بند و بی ثباته.مثل فصل اول که خیلی سکانسا زایده ذهن خودش بود ممکنه اینم مث همون باشه و فصل سوم یهو غافلگیرمون کنن.امیدوارم اگه بخوان این کارو کنن سم لوینسون یه تیم نویسندگی خوب بیاره و این دفعه از ایده هاشون استفاده کنه تا کلی داستان جالبو اغاز نکنه بعد یهو وسط راه ولش کنه.
------------------
پ.ن: با پینترست چه پدرکشتگی ای داشتن فیلترش کردن؟ حالا باید کلی طول بدم عکس دانلود کنم بعد اپلود کنم بذارم رو پستا=-=قبلیا هم که به فنا رفتن و زشت شدن.
  • وهکاو --

بالاخره نوشتید! :))

بالاخره! تابستون بیشتر مینویسم
دوشنبه ۱۳ تیر ۰۱ , ۱۱:۵۰ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

آهان و راستی. اون قسمتی که لاری به رو مورفین تزریق کرد از اون سکانسا بود که هم حالم بد شد هم هیجان زده بودم هم پرام ریخته بود هم نمیتونستم بزنم جلو.(کامنت سانبینو دیدم یادم افتاد چون درموردش باهم حرف زده بودیم-)

فان فکت: اون قسمت تازه کلی سانسور شده بود. اولش سم لوینسون خیال داشت کلا صحنه لخت کردن rue و یه سری اتفاقات فراترو نشون بده ولی بازیگر لاری موافقت نکرده و گفته نمیتونه. اینم بعد یکم مشورت به این نتیجه رسیده فقط تا تزریق جلو بره و بقیشو دیگه همونجا تموم کنه:)) 
دوشنبه ۱۳ تیر ۰۱ , ۱۱:۴۷ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

عه یادم رفته بود نظرمو بدم...D"=

 

سر نقدت برا فصل قبل گفته بودی رو و جولز هنوز مناسب هم نیستن و حقیقتا الان خیلی بهتر میشه درکش کرد. فکر می کنم واقعا آدمایی نیستن که به درد هم بخورن و اینکه آخرش رو بلاخره از جولز جدا شد یکم باعث شد با خودم بگم فاینالی! بلاخره داری آدم میشی بچه:))

 

ببین بزرگترین نگرانیم همون جریان لاری و معامله رو ـه که هیچی ازش نگفتن عملا. و به طرز وحشتناکی دلم میخواد بفهمم دقیقا چه اتفاق کوفتی ای افتاده اونجا

الیوتم خیلی دوست دارم راستی:>>>

 

ولی کاراکتر مورد علاقه من مدیهxD

یکی مدی یکی اون دوستشون بی‌بی وای خیلی خوبن اینا. منو یاد خودم میندازن حقیقتا-

 

"هرچند نمیفهمم چرا هیچ آدمی توی دنیا باید نیت رو دوست داشته باشه"

موافقممممممممم:)))))))))))))))

با نظرت درمورد کسی هم موافقم چون به نظرم جزو کاراکتراییه که هیچوقت هیچکس سعی نکرده بفهمه دقیقا چی توی سرش میگذره و همه فقط از یه دید نگاهش میکنن. البته اون سکانسی که به لکسی میگفت توی زندگی همیشه یه شخصیت سیاهی لشکر بوده باعث شد حس خوبی بهش نداشته باشم- در هر حال حق نداشت اون رفتار رو داشته باشه به نظرم. ولی بازم همونطور که خودت گفتی مگه نقش منفی ها نمیتونن قربانی باشن؟

 

حقیقتا امیدوارم فصل سه اون عشق و علاقه م بهش رو برگردونه. من به عالم و آدم گفتم برن یوفوریا ببینن پای آبروم وسطه-

بالاخره یکی که الیوتو دوس داشت
تو توییتر همه از الیوت متنفر بودن در حد نیت:||اصلا درکشون نمیکردم
بی بی خیلی خوب بود کاش اسکرین تایمش بیشتر بود هرجا بود واقعا peak comedy
منمT-T یکم نویسندگیشونو قوی کنن حل میشه این فصل خیلی پلات هول داشت امیدوارم فصل بعد بفهمیم چیشده

@ SunBin --

تا جایی که من میدونم نیت برای جولز چندتا تا دیک‌ پیک فرستاد که مال خودش نبودن، مدی اون عکسارو تو گوشیش دید و فهمید که مال خودش نیستن و مال پسرای دیگن پس درموردش به دوستش گفت و کم‌کم تو مدرسه پیچید که نیت گیه و توی گوشیش دیک‌ پیک پسرای دیگه رو داره ولی نیت اصلا از اون عکسا برای یه کار دیگه‌ای استفاده میکرده.

 

+راستش منم از اون نمایشه خیلی خوشم اومد واضح بود که هموفوبیک نیست و هدفش چیز دیگه‌ایه. علاوه بر اون خیلی خوب فیلمبرداری شده بود. ::)))

عالی بود:)) ایتان واقعا معرکه بازی کرد عاشقش شدج

عه روشن شدن ستاره اینجا رو دیدم✨

 

خطاب به خط آخر لکیسز پلی

مگه نیت گی بود؟ -

نه بابا نبود
خیلیا سر اینکه دیک پیک تو گوشیش بود و خیلی خجالت میکشید کنار مردا تو رختکن میگفتن گیه ولی خب جریان اون دیک پیکا کلا برای گول زدن جولز بود
کلا به خاطر تجربیاتی که از باباش داشته صرفا ادمیه که راحت نیس با مردا ولی مردم همه چیو به گرایش ربط میدن زود

سیم آلو سیم.XD خودمم باورم نمیشه-

خوشحالم که ستاره وبلاگت روشن شده. :")) خوش برگشتی~~~

+باید این سریال رو ببینم، از اونجایی که تو و آلو و هر کسی اینو میبینه، منم مشتاقم ببینمش نثمثمشمش :>

ج.پ.ن: نگو که دلم خونههههㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ چرا پینترست آخه؟ ایح‌

خودمم خوشالم دلم تنگ شده بودTT
اره ارزش یه بار دیدنو داره واقعا
جمعه ۱۰ تیر ۰۱ , ۲۱:۳۳ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

خب پستتو کامل خوندم قبل از اینکه کامنت بدم و حرفامو فردا میام میزنم بهت باشه؟ با گوشی سخته-

باشه D=
جمعه ۱۰ تیر ۰۱ , ۲۱:۳۳ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

باورم نمیشه پست گذاشتی

دروغ چیه خودمم باورم نمیشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan