fingerprint

Image result for bill skarsgård assassination nation
      .دوستت دارم -

گفت درحالی که دستاشو نرم نرم به طرف حفره پوچ می برد.

-نوشته هات زیبان.هرچیزی درمورد تو زیباس.کمرت همونقد با وزن و قاعده منحنی شده که شعرات-
 
منحنی خطوط مغزم چی؟چونکه شعرام ازونجا میاد...اروم اروم لایه هارو ازهم سوا میکنه و میرسه تا نوک انگشتام...قافیه ها کف دستم-
 رو چندخطی میکنن و میشن گودال اثر انگشتی...به خاطر همینه که اثر انگشت هرکی متفاوته.چون ادما داستانای خودشونو دارن. ولی هرکسی سبک موردعلاقش فرق داره.یکی کامو و بوکوفوسکی پسنده یکی نیست.تازه یکی تا ته داستانو میخونه و یکی وسطا دلزده میشه و میبوسه میزاره کنار...معمولا هم نمیبوسه مگه که کتاب مقدس باشه.یکی هم هس با اون کتاب زندگی میکنه...بارها و بارها میخونه و زیرجملات دوست داشتنی رو هایلایت میکشه و یهو میبینه عه!که دیگه اون کتابه سیاه سفید نیس و پر از نارنجی خواسته شدنه.
حرف ازهنر زدی خواستنی زیبا.تو خودت اثر هنری منی-
 
چه جور اثر هنری؟ قطعه موردعلاقتم که اونقد نواخته بشم که با پس زمینه زندگیت یکی بشم؟یا شاید تابلوی مورعلاقه که به هردیواری
زل بزنی بیرنگ من بیاد جلو نگات...
اره تو مث همون تابلوی نقاشی میمونی که از نگاه کردنش سیر نمیشم-
 
-نه تو فقط عطش لمس داریو یه گالن عجله.نمیخوام وایب رو خراب کنم ولی  عینهو خازن میمونی.ظرفیت داری..همه پتانسیل عشق منوجمع میکنی تو خودت تا جایی که جرقه دلمردگی زده میشه..که عه من دیگه کشش ندارم ریخت کسل کنندشو ببینم.میسوزی و 
بامن قطع جریان میکنی.وقتی برهنه زیر باریکه طلوعی که از گوشه پرده از سرمای بیرون به اتاق پناه اورد پیچ و تاب میخورم..

...نمیتونی فقط نظاره گر باشی تا اون لحظه رو با دوربین چشات ثبت کنی تا اگ یه ثانیه بعد بفهمی من فقط توهم ذهن اسکیزوفرنیایت بودم یا فردا اخرین روز جهانه و ما با نیستی درامیخته شدیم اون لحظه رو بارها و بارها تو ذهنت بپرورونی.اون لحظه  ور رفتن با من یا خودت انتخاب توعه.اثر هنری تهی از نقص نیست...وقتی دوستش داری که فالش خوندناشم گوش نواز باشه..ولی تو هرسری از رویارویی با اون بخیه کوچک گوشه شکمم اجتناب میکنی و به تحسین ازمن میپردازی و توهم عشق از گلوی اشتباهت پایین و پاین تر میره تا جایی که گیر کنه و همونو رومن بالا بیاری.به خاطر همینه که میگم کسی نیست که من رو دوست داشته باشه.فهمیدی یا هنوز قراره منو سرزنش کنی؟

جووون بده بکنیم-

باشه-

-حالا اثر انگشتمو دوس داری یا نه؟
-اره

باکمی مکث گفت و با تلفیق دروغ...پیچکهای انگشت با پرزهای زبانش همخوانی نداشتند. دروغ گفت او که حقیقت بود...چونکه تحریک .شده بود

تن باظرافت و کوچکش را به سوی خود کشید و وارد جسمش شد-او که نتوانست وارد روحش شود.- جای بخیه با بی توجهی قدری بیشتر فشار داد

------------------------------------------------------

پ.ن:ببینین ادم سرصبحی چه کسشرا که نمینویسه:))حالا نود بدین ببینم

پ.ن2: فیلم Assassination Nation

رو حتما ببینین

پ.ن3:این ها مصداق بارز همون متنایی بودن که یه زمانی به یکیتون که دقیق یادم نیس کدوم گفته بودم نباید بنویسین.چون برگرفته از احساسات چرند و پرندن.تو همون تجسم ذهنیتون در انزوای حشریت و احساسات بمونن بهتره.ولی خب...من ادم باثباتی نیستم پس گور باباش!

پ.ن4: کرونای خود را چگونه گذراندید؟مانوس شده با ملحفه تخت...یک دست به تنبان و یک دست به کتاب زیست شناسی

:))پ.ن5: گر خواهی نشود فاش حرمت میان من و تو....خموش باش درباب این ال کلاسیکو 

 

پ.ن6:تلگرام دارین؟بیاین چنلم

 @bitchniallismineقبلش ی ندا بدین که ایدیتون چیه فقط باخیال راحت پروفایلاتونو دید بزنم.

 

 

  • وهکاو --

واترم کامینگ شد با گیف پست

سیم

بهترنی آرزوی عمرم بود D:
فدات شم کیوووت^--^♡

هاییی مهسا ^-^عیدت مبارک دوسته مهربون من:) خ خوشالم ک باهات آشنا شدم امیدوارم سال خوبی داشته باشی ^-^

 هاای یاسی^^ توهم سال خوبی داشته باشی
به کراشت برسی تو سال جدید

راستی امروز داشتم تو تیک تاک ی ویدیو میدیدم ک دختره دوست صمصمیه مجازیشو ملاقات میکرد :) خ قشنگ بود امیدوارم برا من و تو و رزا عم پیش بیاد ^-^

قطعا پیش میاد
ن فورا ولی حتما

وایی من عاشقتم♡
خ خوب و نترسی من مث سگ بی خایه عم
خوب بلدی جواب بدی ی وقت مشاوره میخوام بگیرم بیام پیشت مشاوره

 بله بله حتما

خ خوبی تو مهسا 
بلاکش میکردم هی با اکانتای دگ میومد :/
حتی آیدیمم برداشتم ولی باز اومد

ای باو
چ کنه
بهترین مرحله ضدحملس
مثلا توهم لاس بک بزنی پشمای طرف بریزه
من قبلا میومدن پیویم://‌دگ نمیان فک کنم خدا دید دارم از دختر بودنم زیادی سواستفاده میکنم
وااای یکیش خ خوب بود میگف حسامم از شبکه سه،ممه بده یا به بابات میگم جنده ای
بد منم گفتم حالا ممه راستم یا چپ فک کنم انتظار چنین ری اکشنی نداش دگ باور نمکرد دخترم میگف تو پسری این اکانتت فیکه XD هیچی دگ بلاکم کرد
هعی روزگار
ممه هم بشون میدی ناشکری میکنن

اگه ب این میگی کسشر،پس چ کسشر زیبایی :]]]
پ.ن4 : فیلممم :]

 پس این assassination nation هم ببین

فک میکنم از بس دختر ندیده مغزش پوک شده اصن فرق آرایشو با صورت واقعی نمیفهمه
خوبهراسمش روشه کاسپلیرا خودشونو گریم میکنن ک شبیه یه شخصیت بشن خ عجیبه
عاخی بچممم *-*
ن باو یه عکس نصفه رو پروفایلم بود با دوستم بعد میگفت اونو پخشش میکنم
بعد گفت عکس کامل از خودت بده
منم ترسیدم دیلیت زدم

 باو عکس عب نداشت ک فوقش بلاکش میکردی
من یبار یکی تهدیدم کرد ی چنتا عکس تو ی وضع ناجوری ازم داشتو پخش میکنه
منم ی عکس از خودم ک کونمو برده بودم سمت دوربین استوری کردم بفمه رییس کیه
طرفم پشماش ریخ گف اینو خدا زده دگ کلا منتفی شد قضیه

درکت میکنم :/ ولی نترس بیب
تو چرا نمیری خارج؟ اونجوری خ راحت تره باور کن درسای اونا از کنکور ما خیلییی راحت تره
فقط مهسا شمارتو بم میدی؟ یا اگه تو شمارمو داری واتساپ ی پیم بم بده
ک جوابای اسپوفرو برام بفرستی
یا میخوای همینجا بگو
اصن من خ فضولم تا همین الان نفهمم آروم نمیگیرم-_- اگ بت ج داده تو جداب همین کامنتم بگو ک چی گفته D:

او خارج مگ الکیه کلی پول میخواد مخصوصا بااین ارزش پایین پولمون
اگ از مقاطع بالاتر بری اونجا خوبه
اره بعدا بت پی ام میدم
دیشب باش یکم چت کردم از همون اولم خیلی سوسکی وار حرف ترو کشوندم وسط ولی هی میگفتش ک اه نمیخام یادم بیاد و اینا و نمیخوام راجبش حرف بزنم:/
و ظاهرا تو اولین و اخرین دوسدخترش بودی"‌یکم متعجبم کرد این"خیلیم خله خدایی ی دختر ژاپنی ازین کاسپلیا بم نشون داد گف این ارایش نداره://بد دختره کرم پودرش زار میزدا! خط چششم از کیلومترا اونور تر پیدا بود

یاسی میگم تو چجور عکسی ب اون پسره ک میگی تهدیدت کرد داده بودی؟عکس عادی ک بمنم دادی یا...؟

عااا عزیزم ^-^
میخوای اصن بش بگد از یاسی خبر داری؟ الکی مثلا نمیدونی :/
امتحان مجازی ازتون میگیرن ک باید درس بخونی؟

 اره یجوری حرفتو میکشم وسط
امت مجازی ک میگیرن ولی خب اونو راحت میشه تقلب کرد
من اخرش برا کنکور سکته میکنم:||یسال دگ بیشتر وقت ندارم هنوز گشاد بازی درمیارم

خواهش میکنم اگ بش پیم دادی ب منم بگو چیشده
درباره منم اگ خواستی بگو ینی بگو دلش برات تنگ شده
فک نکنم ری اکشن خاصی نشون بده
در هر حال ممنون اکه تونستی امشب بش پیم بده بم بگو D:

هروقت وقت کردم پی ام میدم
فلا ک صب هشت پاشدم خیرسرم درس بخونم سر کتاب خوابم برد تاالان-_-

فک نکنم بت گفته باشم
این ۲۰ سالشه
بعدا همرو برات میگم
نمد تو کامنتا بود

پست که گذاشتم تو چنل تلگرامم بودا
اوو باشه

عااا عزیزم ^-^ من خ دوس دارم انیمه ببینم ولی میدونی حسش نی
فقد تا الان ۳ یا ۴ تا سینماییشو دیدم سریالی انیمه ندیدم
نمد والا :/ اومد تو پی یوی گف برا کی شاخ بازی در میاری ؟ بگو گوه خوردم
اصن نمیدونستم کیه
ی چی بگم خ دلم برای اسپوفر تنگ شده -_- عاخریم بازی ک چت کردیم قشنگ رید بم:) فک کنم بت گفته بودم
اگ پی ویشو داری ی خبری چیزی ازش بگیر دلم براش تنگ شده ازش بپرس چیکارا کرده و اینا میخوام بدونم
راستی از کراش جدیدم بت گفته بودم ک ؟ شایدم ن
بعدا بیشتر برات توضیح میدم؟
راستی اون dinis (فک کنم) تو اون پستی ک گذاشته بودی کی بود ؟ فک نکنم بجز تو و رزا کسی منو بشناسه:/

 من منتظرم برم دانشگا دلی از عزا درارم از انیمه
چن وقت پیش باهم چت میکردیم
ب بهانه عید بش پی ام میدم
اونی ک بیست و خرده ای بود؟یا جدید؟تا اخرای تابستون بم گفتی
کدوم؟dinisکیه

واقعا همش تو دیسکورد بودم. نمیدونی چه خرایی اونجا پیدا میشن

ااااااا من هیچی ندارم مهسا

پس این مدت دیقا چیکار میکردی .-.

من تلگرام ندارم ولی میتونم ای دی دیسکوردم رو بدم اگه میخوای

اینستا چی؟
من اصا نمیدونم دیسکورد چی هس ۰-۰

راسی ی سوال مگ تو کیف نمیکانی؟ تو عم هنو مد میری کح ؟ نکنه تو شیراز کرونا نیس و شماعا قرنطینه نشدین؟

ن باو مارو همو اولش تعطیل کردن
ولی خب بازم باید برا کنکور زهرماری بخونم فیلم و کتابا روهم با عذاب وجدان میبینم و میخونم
الان اگ قدیما بود خوار مادر انیمرو یکی کرده بودم:))

عزیزم*-* خوشحالم ک هنوزم دوستتم
والا منم از بنج بدم میاد ولی نمد چرا دلم براش تنگ شده
عاقا ت قرنطینه ک من کیونم گشاد شده بخدا ناراضی عم حتی ی روز خوش ندارم والا -_- ع روز تولدم به بعد ریده شد ب همچی
بهرحال من ک از تعطیلیا خوشال نیستم :)
عاا عشقم D: ن باو همینطوری دیل زدم یکم بخاطر اینکه بی خایه عم عاخه پسره دیوث اومده میگه عکستو پخش میکنم و میگم جنده ای منم ترسیدم بیان منوبدزدن از بس ک کصخلم
خ ممنون ک به یادم بودی من نمیدونم ایم رزا کصخله کدوم گوری رفته الان میرم اون پستی ک راجبم نوشتیو ببینم ^-^

 چطور از تعطیلیا خوشحال نیسی :~: منک فقط سجده شکر به جا میارم
کییی؟؟؟بگو ببینم چیشده بوده

ببخشید که آنلاین نبودم سرم شلوغ شد و تو اون مدت اصلا یادم رفت که سایت دارم
خو بگو ببینم چه خبرا من نبودم چی شد؟ :)

والا چی که هست خبر :-:
حالا کجا راه گم کرده بودی ایدی بده ماهم یوخ یهو اونجاها راه گم کنیم

چه متن قشنگ و تلخی و با کمال احترامی که برات قائلم چرا متنای اینجور رو نباید نوشت؟متنای اینجور رو باید طلا گرفت.خیلی قشنگ تونستم مجسم کنم همه چیرو در کنار هم.اره بارساییا بد باختن‌،تقصیر این مربی بی لیاقتشه مردک نفهم چاقال.
و واقعا شیفته متن شدم.

مرتیکه کسکش و جنده دلم میخواد از ناحیه تحتانی پاره پورش کنم
اریگاتو،ولی حس میکنم خیلی الکی و ابکی شده
بازم مرسی

سعدی و مولانا همه روشون کم شد

عه ببین کی اینجاس
پارسال دوس امسال اشنا:)«

سلام مهسا . خوبیی ؟ راستش میدونی چی شد داشتم اون آهنگ بارون پاییزی که رزا سال ۹۳ اینا گذاشته بود رو وبش گوش میدادم کلی یاده خاطراتمون کردم
خ وقته که دلم برات تنگ شده ولی بعده دیلیت اکانت اصن نتونستم ازت خبر بگیرم تا وقتی یاده وب افتادم
همش یاده خاطراتموم کردم و کلی دلم براتون تنگ شد
واقعا باوروم نمیشه اولین و بهترین دوستای مجازیم تو و رزا بودین:)
البته میدونم ب پستت ربطی نداش ولی گفتم تو جدید ترین پستت بذارم ک ببینیش
اون موقعا همش ب هم میگفتیم اکه ۲۰ سالمون شد همدیگرو ملاقات کنیم یه جایی :) من هنوزم منتظره اون لحظه عم
باورم نمیشه ینی ع اون موقع ۵ سال گذش؟
خواستم بگم خ دوست دارم برا همیشه و اینکه دلم برا تو و رزا و یکمی هم برای بنجامین تنگ شده

شتتتتت یاسیییی باپرم نمیشه
من این دوروز همش یهو به فکرت افتاده بودم حتی ی متنم تو چنلم راجبت گذاشتم بعد الان تو یهو کامنت دادی....پشماااااام فقط پشمااااام!!!"بااینک تازه زدمشون ولی اگ بودن حتما میریخ:))"
من اصا شماره رزا ذو ندارم فک کنم پاک شده از کانتکتام:((
صددرصد منم منتظر اون لحظم
بنجامین اخه-_-پسره کسمشنگ
چرا دیلیت اک زده بودی اخه:(( اولش تا مرز وااای ایخودشو کشت دگ هم پیش رفتم بعد گفتم احمق نباش لابد به خاطر مدرسه ها رفته:||
اقا شماهم کیفتونه ها امسال کلا تعطیل شد براتون
ای کاش چن سال پیش برامون کرونا میفرستاد خدا لاقل من لش کنم باخیال راحت و بدون استرس

خو خوبه به عنوان رهبر انیمه الان میبینمت...یه چندتا سوال ازت دارم بعدا میام ازت میپرسم

پیدا کردن کسی ک ب اندیشه هات بیشتر از انحنای بدنت اهمیت بده کمی کار سختیه. اما قطعا سخت تر از این نیس ک توعم ب همون مقداری ک این عادم مقدس دوستت داره دوسش داشته باشی.

والا همون اولی پیدا شه من دست و باسن و همه جاشم میبوسم:|

آخرش به عنوان جوون ترین نویسنده و کارگردان و...برنده جایزه اى وى ان میشى:/
بزگریم یه سوال هایه مهمى ازت دارم که مزاحمت میشم...انیمه توکیو غول رو دیدى؟تا حالا مانگا هاش رو خوندى؟میدونى از کجا میشه مانگاى فارسى شده یا نهایتش انگلیسیش رو جست؟کانال معتبرى براى این کار سراغ دارى؟؟(اگه سوال اولیت منفیه بیخیال:[ )
بریم سراغ پ ن هات
عجب دوران لذت بخشیه کلى درس میخونم انیمه میبینم و کلا لش راستى یه چیزى توى خصوصى بهت میگم ذوق زده شىالبته نمیدونم ذوق زده شى یا نه ...صد گیگ رو به شما دادن؟شنیدم به خیلیا ندادن اما ما داریم...ما خوب از دنبال کننده هاى قدیمى چنلیم:)...چنل که نیست چت بازه!!:/ منتظر اون جواب انیمتم؛) راستى اگه اطلاع ندارى کسى رو میشناسى که خوره انیمه باشه؟؟آیدیش رو میخوام

ن باو همچین قهوه ای خفنیم نیستم
اره دیدم،اره خوندم، فارسیشو فک کنم اینجا داره ولی از بعد انیمس: manga.blog.ir تو همون بخش پربازدیدترین مطالبشم هس
من خودم اپ manga zoneرو داشتم مبخوندم، وبتون هم خیلی خوبه
والا ما نتمون نامحدوده بدن یا ندن فرقی به حالمون نداره
ارهبه خاطر همی دوسش دارم حس میکنم بچه خفنی قلمداد میشم از دید کسی که ازبیرون چنلو میخونه برخلاف باقی شبکه های اجتماعی:/
والا خیلی ازدوسام خوره انیمن
خودمم همشونو اوتاکو کردم:))ولی به خودم قول دادم تا بعد کنکور انیمه نبینم

فقط تهش =)))))))))))))XD

پ.ن4: کتاب و فیلم و خط زدن روزای باقیمونده سال روی تقویم:/

 اره خواننده متن دس به تنبون اب از لب و لوچه اویزون فاز اروتیک غرق شده که یهو....پخ!ولکام تو ریل لایف بچ
چ جذاب،منم بالاخره طلسمو شکستم و رفتم دوسه تا کتاب خریدم
هرچن مامانم تا ۲۴ساعت نزاشت بشون دس بزنم
منافقین روهم اینجور شکنجه نمیکنن کزکش

کله سحر چیا ب ذهنت خطور میکنهXD

 همچین کله سحرم نبود
هشت صب بود ولی خب چون تازه بیدار شده بودم حسابه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan