صندلی داغ

سلام

متاسفانه همچنان محتوایی برای ارائه ندارم

این روزا سرم شلوغه یکم...وقت هم زیاد میارم ولی خسته تر از این حرفام که کاری بکنم.

زیاد سرتونو درد نمیارم

این پست به منزله صندلی داغه

راحت باشین هرسوالی میخواین در هر زمینه ای ازم بپرسین من ترسی ندارمXD

هرچند حس میکنم غیر از هانی بانچ کسی دیگه سوال نپرسه:/

--------------------

پ.ن: امروز خستمه.فردا میام نوشته هاتونو میخونم*_*

پ.ن2: شنبه بالاخره با کلاس گیتارم خداحافظی کردم...دلم خیلی براش تنگ میشه.میدونم تو خونه هم میتونم تمرین کنم ولی کلاس گیتار به من زندگی میداد.امیدوارم زودتر این چندماه بگذره و ماهرتر از قبل برگردم.

  • وهکاو --

11.آهنگای اون پلی لیست مرگی که گفتی داری رو معرفی نمیکنی؟ .-.

هی دختررر*-* میدونستی هارتمو وین کردی؟؟؟ و هی ... چرا اینقدر دوست دارم؟!

0-0 اولین کراش منم رودریک بود ! و ... رنگ مورد علاقه ی منم آبی و مشکیه.  احساس میکنم تو دنیای موازی من ، تو هستم . یا شایدم بست فرندتم . 

و جواب سوالت... نه ، اصلا!

 

ایشالله علاقه مند بشی بهش
عاه مرسیT_Tمنم تورا دوست
اره احتمالا

۷. اغلب آدم جدی ای هستی یا شوخ؟

۸. ترجیح میدی آدمای اطرافت بیشتر جدی باشن یا شوخ؟

۹. نظرت راجب گذشته ، حال ، آینده؟

۱۰. نظرت راجب گذشته ، حال و آینده خودت؟

حس میکنم اکثرا منو خیلی جدی ببینن، ولی اگه خیلی باهام اشنا شن میبینن چقدر ادم مسخره ایم به معنای واقعی کلمه، نسبتا شوخم ولی باهمه شوخی نمیکنم
بدونن به وقتش جدی باشن یا شوخ، ولی دوروبریام اکثرا شوخن به خاطر همین فک کنم بیشتر جذب ادمای شوخ میشم؟ یا ادمای شوخ جذب من میشن؟ نمیدونم
نظرم اینه حال رو بچسب، ولی رسما همش درحال رویا پردازی برای اینده ام
گذشته ام بعضی جاهاش خوب بوده، بعصی جاهاش معمولی، بعصی جاهاش افتضاح که حتی فکرشم برام سخته، حال جالبی هم ندارم، کسل کننده اس. اینده درهاله از ابهامه. تو سن بدی هستم، هیچی مشخص نیس

چنتا دوست داری؟

یه توصیه بهم بکن 

 یه سوال ازم بپرس

با چی خوشحال میشی ؟ 

چی ناراحتت میکنه ؟ 

آخرین حمله عصبیت 

خجالت آور ترین کاری که کردی 

شغل مامان بابات 

کجا بهت آرامش میده ؟ 

اگه یه روز منو ببینی چیکار میکنی ؟ 

مودت چجوریه اکثرا ؟ 

 

حس میکنم هیچی
زیاد وقتتو برای ادما تلف نکن.اگه میخوای بکنی درست و حسابی تلف کن
الان زندگیو دوست داری؟
چای، کتاب، نمره خوب، موفق شدن در کارام، دونستن بیشتر، خواب راحت
سردرگمی، ناعدالتی
تقریبا همون سه سال پیش
وای خیلی زیادن xD نمیدونمم. اخرین بار که خجالت کشیدم دوهفته پیش تو گپ گفتم وای چقد این مشاوره زر انگیزشی مفت میزنه، بعد دیدم اشتباهی تو گپی که با خودش هسیم فرستادم. چیزی نگفت بنده خدا، دمش گرم
مامانم دکتره، بابام قاضی
هرجایی که ارامش باشه
کلتو ناز میکنم. میبرمت دوچرخه سواری
بی مودی

درس مرود علاقت

رنگ مورد علاقت 

بازیگرای مورد علاقت 

اگه یه روز پسر بودی چیکار میکردی ؟ 

خوراکی مورد علاقت 

تاریخ دقیق تولدت 

اگه یه غول چراغ جادو داشتی چه آرزو هایی میکردی  ؟ 

به چی اعتیاد داری ؟ 

کوروش چطوره D: ؟ 

منو تو بیان با کی شیپ میکنی ؟

تا حالا دعوای فیزیکی داشتی ؟ 

زیست،ادبیات، زبان
مشکی، ابی
جیم کری، هیث لجر، اما روبرتز، وینونا رایدر
کار خاصی نمیکردم. سرپا نشونه گیری میکردم موقع دستشویی
پیتزا، شکلات، سیب زمینی سرخ کرده
82/3/26
توانایی براورده کردن ارزوهامو داشته باشم
گوشی، کافئین، فکر بیخود
خوبه سلام میرسونه
من تو بیان اصلا نمیشناسم بچه هارو درجریان نیستم با کیا درارتباطی
اره

کوروش چی صدات میکنه ؟

قد و وزنت 

حست به من 

بهترین اخلاقم 

بدترین اخلاقم

منو تو سه کلمه توصیف کن 

خودتو تو سه کلمه توصیف کن 

کتاب مورد علاقت 

آرتیست مورد علاقت 

آهنگای مورد علاقت (10 تاشون)

پایین ترین نمره ات 

اسم کراشات 

وقتی غذا نمیخوری مامانت بهت گیر نمیده ؟ (مامان وی خیلی گیر میدهد-__-)

 

به اسمxD
خیلی وقته اندازه نگرفتم، فقط میدونم پارسال 46کیلو بودم
ادم خوبی هسنی^^یکم غمگینی ولی، ولی ادم خیلی خوبی هستی و به نظرم تو مسیر شناخت خودتی و این خوبه
خوب میتونی گرم بگیری
ندیدم اخلاق بد، فقط حس میکنم بعضی وقتا کارای غیرعقلانی کنی
کیوت، حساس، مهربون
جدا نمیتونم-_-
خیلیی زیادن. مزایای منزوی بودن، جایی که عاشق بودیم، کتاب دزد، امیلی، نبرد با شیاطین، و... 
اینم خیلی زیاده واقعا. الان دارم daughter گوش میدم
recovery-Lp
hello my loneliness - delaney jane
same damn life-seether
excuse me-nothing but theives
make damn sure
wonderwall-oasis
lithium - nirvana
all i wanted-paramore
I'm just a kid-simple plan
12
ندارم=_=
اووو از بچگی این بساطه تو خونه ما

۱. چه کارایی تو گذشتت انجام دادی/ندادی که اگه فرصتشو بهت بدن انجام نمیدی/میدی ؟

۲. چه سبک آهنگایی دوست داری؟

۳. ژانر های مورد علاقت برای فیلم ٫ انیمه ٫ انیمیشن چیا هست؟

۴. سبک کتابای مورد علاقت؟

۵. اگه بخوان بهت کادو بدن ترجیح میدی چی باشه؟

۶. موضوعاتی که بیشتر علاقه داری دربارشون با ادما حرف بزنی؟ 

1.همشو که نمیتونم بگم، ولی ای کاش زودتر میرفتم سراغ موسیقی تا به کنکورم نخوره مجبور شم ولش کنم.یا اینکه وقتمو پای ادمای بیخود نمیذاشتم و کار مفید انجام میدادم چندسال پیش. و زودتر سعی در درک بقیه میکردم
2. تقریبا همه چی. الترنیتیو، راک، پانک پاپ، پاپ، متال، کانتری، همه چی دارم رسما
3. روانشناختی-درام. ولی خب سبکای دیگه هم خیلی زیاد دیدم ولی معمولا مورد علاقه هام ازینان
4. اونم باز همینxD و همچنین ادبیات کلاسیک مث ان شرلی، امیلی، غرور و تعصب، بر باد رفته و..
5. پول xD و کتاب صدالبته. و چیزی که به دردم بخوره. جدیدا به مجسمه ها هم خیلی علاقه مند شدم بااینکه کارایی خاصی برام ندارن
6. تحلیل وقایع"هم اتفاق واقعیت، هم فیلم ها و کتابا"، علم خصوصا تجربی و اکنولوژی، از حرفای روزمره اگه زیادی سطحی و کوتاه نباشه هم خوشم میاد ولی تاحالا فقط با یکی تونستم به شیوه دلخواهم اجراش کنم

خب من فقط واسه اینکه بگم آره ماهم هستیم سوال میپرسم در نتیجه کاملا آزادید جواب ندید و بگید به تو چه و منم ناراحت نشم.

 

1 کامیک می خونید؟ اگه بله بیشتر با چه محتوایی؟

2 اهل پادکست هستید؟ اگه بله بیشتر چی گوش میدید؟

3 روی عقیده دینیتون برچسب خاصی میچسبونید؟ مثلا بگید آتئیستید یا چی

4 کدوم عقیده دینی و فلسفی براتون جذاب تره؟ (نه فقط برای پذیرفتن بیشتر برای مطالعه و این چیزا)

5 کدوم اشخاص براتون الهام بخشن و دوست دارید الگوی خودتون قرار بدید؟

6 نظرتون راجع به من؟(چه سوال جذابیه آخه)

7 اینستاگرام رو ترجیح میدید یا توییتر؟

8 شاعر موردعلاقه تون کیه؟

9 نویسنده های مورد علاقه تون؟ هم خارجی هم ایرانی

 

نه این حرفا چیه هرچی میخوای بپرس
1. مانگا خیلی بیشتر میخونم. کامیکای دی سی و فیکشن هم زیاد میخوندم سابقا، ترجیح میدم بیشتر تخیلی باشه ولی درام هم دوست دارم
2.نه 
3.نه حقیقتش فقط به دین معتقد نیستم و وجود خدارو هم شک دارم.
5. بهش فکر نکردم 
6. نوشته هاتو دوست دارم و به نظرم ادم عاقل و بامحتوایی هسنی
7.توییتر
8. من زیاد شعر نمیخونم، ولی رسول یونان
9. ال ام مونتگمری - دارن شان - استیون چباسکی-

Ohhhhh

چقدر سوال منم بپرسم؟

اینجا کجاست؟ من کیم؟ چرا ب سختی دارم بقیه رو میشناسم؟°-°

آره بپرس:_:
تو دینایی
اینجا وب منه
منم بقیه رو نمیشناسم

آرایه ادبی مورد علاقت؟

پارادوکس، استعاره

عـه منم ویدیوهای میا رو میبینم! D:

) اون کتابی که نوشتی راجب چیه؟
2) تایپ شخصیتیت تو MBTI چیه؟
3) شده جلو گریه کردن خودتو بگیری حتی وقتی تنهایی؟ :)
4) اهل بغل کردن دوستات و کلا افراد مهم زندگیت هستی؟
5) موقع خواب به بقیه شب بخیر میگی؟
6) بیدار شدنی صبح به خیر میگی؟
7) قهوه یا چایی؟
8) تاحالا برا کسی نامه واقعی نوشتی؟ (منظورم رو کاغذه..که به خودشم داده باشی)
9)چه غذایی هس که دوس داشته باشی امتحانش کنی؟
10) ترجیح میدی تا آخر عمرت ناراحت نشی یا نتونی هیچکدوم از احساستتو بروز بدی؟
11) هفت تا آهنگ مورد علاقه ات؟
12) بدترین سوتیت؟
13) آخرین باری که هیجان زده بودی؟
14) تاحالا شده بگی کاش دختر  پسربودم؟ اگه آره کی بود و سر چی؟
15) رنگ مورد علاقه ات؟
16) درس مورد علاقه ات؟
17) ترش یا شیرین؟
18) استایل مورد علاقه ات؟
19) هرشب مسواک میزنی؟
20) نظرت درباره زن=مرد؟
21) نظرت درباره LGBT ؟ =))
22) سه تا کارتون مورد علاقه ات؟
23) اوتاکو هستی؟
24) کیپاپ گوش میدی؟
26) تاحالا شده با خودت بگی کاش میتونستم فلانیو بکشم؟
27) تاحالا رژلبو امتحان کردی؟"-"
28) شکلات دوس داری؟
29) چهارتا حیوون موردعلاقه ات؟
30) پنج تا کتاب خوب معرفی کن.

+ازم این سوالارو پرسیدن و میتونستم اونایی که درمورد پسرا بود (مثلا تاحالا رژ زدی یا لاک زدی و این حرفا:/) رو  روش خط کشیدم =))

++پسر... عذاب وجدان دارم سوالای دیگرانو تو وب یکی دیگه دارم میذارم:/ عذر میخوام کیدو!

1. اون اخریش که ولش کردم راجع به اینه که طی یه اتفاقی جهان قراره در یک هفته نابود شه توسط نیروهای بالاتر. و خب این خبر رو به همه میدن که فقط یه هفته فرصت دارن. از دید چندتا کاراکتر قراره پیش بره که هرکدوم از دید خودشون اون یه هفته رو میگذرونن و هرج و مرجایی که پیش میاد و... 
2. intp
3. سابقا اره. الان انقدر کم گریه میکنم وقتی گریه ام میگیره خوشحال میشم
4. http://whcaw.blog.ir/1399/02/12/hug قبلا راجع به بغل کردن نوشته بودم. بغل کردن داداش و یکی از دوستامو راحتم تاحدودی
5. فقط به داداشم. اونم این جوریه که بهش میگم"شومت بخیر سکسکه" اگه مربی اژدها رو دیده باشی دوبله فارسیش اونی که اسلحه میساخت به هیکاپ اینو گفت یه جاش و ما خندمون گرفت از لحنش و ازون موقع هی هرشب بهش میگم باهمون لحن
6. نه. سلام میکنم ولی
7. چای
8.اره
9.بیشتر غذاهایی که تو این رسپیای یوتیوب میبینم مخصوصا این شیرینیای کره ای. خیلی خوشگلن
10. اولی. دومیو الان تقریبا دارمش:_:
11. same damn life- seether
make damn sure-taking back sunday
summertime sadness- lana delray
soap- melanie martinez
mr. brightside
I'm just a kid-simple plan
ghost of you-my chemical romance
12. زیاد سوتی دادمTT یکیش این بود جایی که کلاس میرفتم منشی بهم گفت امیدوارم کنکورتو خوب بدی. منم گفتم همچنین:)) بعد یهو گفتم عه ببخشید خوب ندید:)) بعد دیگه محو شدم کلا
13.چند وقت پیش قبل از دیدن اسپشال جدید یوفوریا
14. من جندرفلوییدم به خاطر همین الانشم میتونم پسر باشم"البته کم" ولی وقتی بچه تر بودم چون مامانم نمیذاشت اون کارایی که دوست دارم یا لباسایی که میخوام رو بپوشم که غالبا پسرونه بودن. خیلی ارزو میکردم ای کاش پسر به دنیا میومدم
15.مشکی،آبی
16. زیست، زبان، ادبیات
17. ترش
18. https://www.pinterest.com/pin/778700591813619141/
https://www.pinterest.com/pin/732468326893583493/
ازاین مدلیا جدیدا علاقه مند شدم. ممکنه تغییر کنه تا یه ماه دیگه
19. بین خودمون بمونه بعضی وقتا تنبلیم میشه:)) فرداش میزنم
20. من کلا به زن=زن و مرد=مرد هم معتقد نیستم گ ادما تو زمینه های مختلف متفاوتن. ولی اگه منظورت فرصتای برابر برای اثبات خودشونه اره خیلی موافقم
21. خودمم جزوشم پس نظرم مثبته
22.جیمی نوترون،لاکپشتهای نینجا، بن تن
23. اره
24. نه
26. خیلی زیاد
27.  اره موقع گریمای هالووین
28.شکلات سبک زندگی منه
29. گربه، سنجاب، جوجه، کوالا
30. مزایای منزوی بودن، جایی که عاشق بودیم، کتاب دزد، امیلی، نبرد با شیاطین، نارنیا
xD

 

 

1.فکر میکنی مرگ چه شکلیه؟

2.اگه عاشق بشی و اون جوابش نه باشه؟ واکنشت چیه؟

3.کدوم شخصیت انیمه ای شبیهته؟

4.اگه بگن به کسی که میخوای میرسی  ولی 20 سال از عمرت کم بشه قبول میکنی؟ 

5.بزرگترین حسرت زندگیت؟ 

6.غروب آفتاب رو بیشتر دوست داری یا طلوعش رو؟

7.دوست داری بچه دار بشی؟ در کل مادر بودن رو دوست داری؟ 

8دوست داری تو دید باشی یا تو حاشیه؟ 

9.شخصیتت دافعه داره یا جاذبه؟ 

10.اگه دوستِ دخترت، عاشق، عشقت بشه چیکار میکنی؟ 

11.اگه بفهمی عشقت، کسی رو دوست داره، واکنشت چیه؟ 

12.وقتی رانندگی میکنی کسی اذیتت کنه حالشو میگیری؟ 

13.دوست داشتی کجا متولد میشدی 

14.جدی ترین کار یا موفقیتت چی بوده؟ 

15.نوشتن یا خوندن؟ 

16.شعر یا متن؟ 

17 فیکشن یا نون فیکشن؟ 

18.فیلم یا انیمه یا انیمیشن؟ 

19.ساز مورد علاقه؟ 

20.رشته دانشگاهیی که میخوای بری؟

همینا فعلا... 

1. درمورد مرگ دیدگاه های مختلفی وجود داره، دیدگاه مرودعلاقه من نیستی مطلقه. مثل قبل از به دنیا اومدنت که نیست هستی و هیچی حس نمیکنی اصلا حس نداری
2. تاحالا اعتراف نکردم ولی نگفته رد شدم یه بار. و خب از طرف یکم فاصله میگیرم تا بهتر بشه اوضاع و بتونم کنترل رو خودمو به دست بیارم.
3. حس میکنم هاچیمان
4. قطعا. کنده شدن عمر کلا چیز خوبیه به دیدگاه من
5. اینکه ای کاش زودتر سعی میکردم مردم رو درک کنم
6. طلوع
7. نه حس میکنم مادر خوبی نمیشم
8. معمولا حاشیه، بعضی وقتاهم دید
9. حس میکنم دافعه داره ولی جدیدا متوجه شدم افراد ازمن خوششون میاد در وهله اول ولی انگار میترسن بهم نزدیک بشن و فکر میکنن دوستشون ندارم. ولی خب بازم همین که نمیخوان نزدیکم بشن شاید یه جور دافعه محسوب شه؟
10. تریسام:)) "جدای از شوخی، نمیدونم واقعا. با دوتاشون کات میکنم دیگه"
11. واکنشم این بوده کمک کردم به عشقش برسه
12. رانندگی کم کردم. احتمالا
13. لس آنجلس:))
14. این سوالت افسرده ام کرد:)) حس میکنم هیچی
15. پرسیدن این سوال از من عین اینه پیتزا یا سیب زمینی سرخ کرده؟ دوتاش مکمل همن
16. متن
17. بستگی داره
18. انیمه
19.گیتار
20. مطمئن نیستم. ببینم چی پیش بیاد. حس میکنم شاید پزشکی برام مناسبتر باشه. شایدم نباشه

1.از دراماهات تعریف کن @-@ مثلا به چز سپهر دونفر دیگه رو هم گفتی، اونا چی؟

تعریفشون کردم که
یه دختره ای جوک ازاین ضدزنا گذاشته بود
منم خیلی عادی بهش گفتم اشتباه میکنی و نباید چنین جوکایی بزاری
این کلا کامنتامو تایید نکرد و به دروغ اومد پست گذاشت من فحش دادم بهش و ادمایی مث من مریضن عکس دختر لخت میزارن وبشون و.. :/
میهن بلاگ خیلی زیاد داشتیم 
مثلا این اواخر یکی ناشناس اومد و 34000 تا کامنت اسپم فحش داد:_:
ملت بیکار بودن واقعا
این یارو سپهره یه ماجرای دیگه هم داشت اومده بود کلی دروغ به من راجع به یکی که باهاش حرف میزدم تحویل داده بود بعدا فهمیدم چه مریضی بوده-_-گفته بود اون پشت من گفته که من دختر افسرده ایم و ازش وایب خوبی تمیگیرم و از زبون منم به اون گفته بود ازت خوشش نمیاد و... 

یوتیوب فارسی هم میبینی؟ @-@

و واو! میخوای یوتیوبر شی؟D:

فقط mia playsمیبینم از ایرانیا
خیلی دوست دارم بشم ولی الگوریتم یوتیوب خیلییی بدهT-T خیلی شانسی ادم معروف میشه
مگه که تو یه پلتفرم دیگه معروف شی بعد تبلیغ کنی وگرنه کلی سال طول میکشه یکم فالوور گیرت بیاد

سلام 😊🙏

هههههووووووررررررااااااا

یعنی میشه منم سوال بپرسم؟

میشه بپرسم نظرتون دربارهی به خوشبختی رسیدن چیه؟

همه ی آدما خوشبختی رو تجربه میکنن؟

معلومه که میشه
به نظرم خوشبختی هر آدمی به خودش و توقعات و میزان تلاشش بستگی داره
خیلیا هستن خیلیم کسب میکنن، ولی انقدر توقعاتش بالاس شاید هیچوقت خوشبختی رو حس نکنن، بعضیا هم تو کل مسیر زندگیشون خوشبختن
بستگی به دیدگاه طرف به خوشبختی داره 
یکی خوشلختی رو توی مقام بالا میبینه، یکی پول، یکی یه شریک زنذگی خوب و.. 

آره واقعا باید یادشون بدیم._.
منم همینطور(":من عاشق آشپزیم..خیلی حس خوبی بهم میدی..
منم یه سری چیزاش بارم درست نیست"-"ولی چند شخصیتی رو درستهXD

عاه ممنون:'>>تو هم
من مامانمم خردادیه درمورد اون خیلی صدق میکنه

وایییییییی آشپزی بلدی وهکاو؟منم آشپزیم خیلی خوبهTTاولین نفری هستی پیدا میکنم که آشپزی بلدی"-"هیچ کس توی بیان آشپزی بلد نیست._.
و..تو هم خردادی هستی؟D":من دقیقا 23 خرداد بدنیا اومدمT^T

باید یادشون بدیم-_-
اشپزی بهم ارامش میده درکل
آره D:البته رفتارم شبیه خردادیا نیس:_:مثلا میگن اجتماعی و مرکز توجه و.. اینان من قشنگ برعکسشم:/فقط چندشخصیتی بودنم مثلشون هستxD
سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹ , ۱۲:۲۲ ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

اوووو

17.کدوم بنداشونو دوست داری؟

18.چرا از آهنگاشون خوشت نومویادTT

19.اگه یه بازیگری تیک تاکری خواننده ای یوتیوبری چیزی شدی اسم فندومتو چی میزاشتی؟D:

17. نمیدونمTT از بلک پینک خوشم میاد یکم برای رقص خیلی خوبه اهنگاشوم
18- به سلیقم نمیخورن =-=البته من کلا کم راجع بهشون گشتم و فقط 5تا میشناسم
19- wuckers
تلفیقی از fuckers و whcaw
سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹ , ۱۲:۰۸ ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

چه سناریو جذابی0-0 نه خوشم اومد باحاله..

نتیجه گیری زیبایی بود به نظرمD:

 

14.حالا 5 تا کوروش 5 ساله یا یه کوروش 1 ساله؟XD

15.یه سوالی که میخواستی ازت بپرسن ولی نپرسیدیمو جواب بدهXD

16.کدوم گروه کیپاپو بدت نمیاد ازشون؟

14. یه کوروش یه ساله، 5تاش دیگه زیادی رومخ میشد. من کلا کوروش رو تا وقتی زیر8سال بود دوست نداشتم بعدش ادم شد
15. اگه یوتیوبر شدی دوست داشتی چنلت راجع به چه موضوعی میبود. و خب من حس میکنم بیشترش مثل cody coاینا میشد که راجع به یه موضوع اجتماعی ری اکت میکنن یا نقدش میکنن. ولی هرازگاهی هم ولاگ میذاشتم
16.من کلا از گروه های کیپاپ بدم نمیاد. کلا5تا بند بیشتر نمیشناسم ازشون و از استایلا و موزیک ویدیوهاشون خیلی خوشم میاد ولی اهنگارو دوست ندارم 
سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹ , ۱۱:۵۳ ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

کوری کون کچلXD

 

7.یه کوروش 5 ساله یا 5 تا کوروش یک ساله؟XD

8.اگه به گذشته برمیگشتی چه نصیحتی به خودت میکردی؟

9.اگه واقعا میتونستی کیو از جهان محو میکردی؟ فقط یک نفر!

10.اگه بازم میتونستی کدوم آیدلتو میخواستی از نزدیک ببینی؟ بازم فقط یک نفر!

11.همدردی یا همدلی؟

12.دوست داری چجوری بمیری؟(خدا نکنهTT)

13.از یک تا ده به رومخی من نمره بدهD:(اصکی از استلاXD)

7.یه کوروش 5ساله،یه سالگیش خیلییی رومخ بود
8- انقدر حس نکنم با این مسخره بازیا شاخ میشم=-=تو یه سیب زمینی ای یه سیب زمینیی
9- مامان بزرگ پدریم
10- لعنتی خیلییی سختهT-T... لانا دل ری
11- همدلی
12- ببین من سناریوهای خیلی متفاوتی برای مرگم درنظر گرفتم، تو یکیش دارم تو جاده رانندگی میکنم و به پلی لیست مرگم گوش میدم.ازاون جاده کوهستانیا مث مسیرای کردستان، بعد یهو فرمونمو میدم کنار و از دره پرت میکنم خودمو پایین
13- رومخ بودن ازت ندیدم تاحالا"_" ولی حس میکنم همه میتونن رومخ باشن پس فعلا 2نمره بهت میدم ببینم چی میشه
سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹ , ۱۱:۳۹ ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

یاه آره یه سریاشو فهمیدمD:

سرخابی؟*-* واقعا؟YY

 

بزا یه چند تا *آیلینی* بپرسمXD

 

6.یه بحثی که با یکی داشتی و تهش به موفقیت ختم شده و احساس پیروزی کردی رو توضیح بده

 

7.برادرت چند سالشه؟ اگه اشتباه نکنم اسمش کوروش بود

 

بقیش به این دوتا جواب ربط دارهXD

آره^^
6- شب یلدا بابام داشت راجع به منع دینی سقط جنین زنان حرف میزد و اینکه تو ادیان دیگه هم هست ولی من براش منبع تاریخی اوردم که چطور سران کاتولیک دستکاری کردن این منع سقط جنین رو چند دهه پیش دقیقا همون موقع که سیاه پوستارو دیگه اجازه نداشتن به بردگی بگیرن نیاز به نیروی بیشتر داشتن پس درواقع راهکارشون برای افزایش جمعیت بود. و براشم از ماهیت روح و اینا گفتم که هیچ بارش نبود:)) خیلیم رو حرف خودش پافشاری میکرد اخرش دیگه لال شده بود
7- 13،اره کوری کون کچل

 هرچی بیشتر تو وبت میگردم بیشتر میفهمم که باید باهات دوست شمT-T

چقد عقایدمون شبیههT-T

 

*_*اه پس عقایدتو دوست دارم
مرسیی
دوستیم🤝
سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹ , ۰۷:۳۳ ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

@کیدو

@عشق کتاب

 

این صندلی داغا باعث شدن خیلیارو بشناسیمXD

 

@وهکاو

الان که دارم سوالارو میخونم احساس گناه کردمTT احساس غریبگی کردم:/

البته من میدونم اسم واقعیت چیه اگه واقعی گفته باشی یوهاهاهاهاXD

چرا گناه@_@؟؟ من حس میکنم اللته خیلیاشو تو پستا لو دادم xD 
سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹ , ۰۷:۳۰ ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

چرا من دیر رسیدم همه سوالارو پرسیدننننننننننننن._______________.

بزا خب حالا یه چند تا بپرسم فوقش تکراریهT-T

1.من چه رنگیم؟

2.اگه هرکدوم از خواننده های مورد علاقت یه طعم داشتن طعمشون چی بود؟

3.یه دلیل برای زندگی؟

4.کدومش بدتره؟ تنهایی یا بی کسی؟

5.چیا باعث میشه از یکی بدت بیاد؟

1- سرخابی
2- خواننده موردعلاقه زیاد دارم ولی چندتارو رندوم میگم ملانی مارتینز آلبالویی بود، لانا دل ری وانیلی،هالزی نعنایی، Lp ته مزه وینستون لایت، کرت کوبین دارچین ولی شیرین تر
3- ✨چای✨ و اکتشافات جدید جهان
4- حس تنهایی کردن بدتره.
5- اینکه ندونن و بازم راجع بهش بگن،ادمای دورو، بدون فکر

@آرتمیس
اه؟D:خوب اشکال نداره دوبار بهم میگه"-"

این صندلی داغ خوندنیه واقعا، از اونجایی که منم زیاد از وهکاو چیزی نمی دونم :دی

تو که قدیمی ای خیلی چیارو میدونی"_" 

@موچی 

دو بار پرسیدی راست دستی یا چپ دست!D:

منم دوبار جواب دادم:)) 

51.حس میکنی دختر قوی ای هستی؟
52.نسبت به مشکلات واکنشت چیه؟
53.با چی خیلی بهم میریزی و عصبانی میشی؟
54.آدم خونسردی هستی؟(من اینطوری فکر میکنم"-")
55.آخرین کار مخفیانه ای که انجام دادی؟XD
56.خودتو توی سه کلمه توصیف کن.
57.به چی معتادی؟
58.اگه میشد یه قدرت ماورایی داشته باشی اون چیه؟
59.بزرگترین ترست؟
60.تیکه کلامت؟
61.کی دراما دوست یا بهاش حال نمیکنی؟"-"
62.یه حرفی که یه نفر بهت زد و هیچ وقت فراموشش نکردی؟
63.رنگ موردعلاقت؟
64.چه رنگی هستی؟
65.آخرین آهنگی که گوش دادی؟
66.چرا اسمتو گذاشتی وهکاو؟دلیل خاصی داره؟
67.آخرین حرفی که میخواستی بزنی و تو دلت موند؟
68.دوست داری چطوری بمیری؟(:
69.نظرت در مورد خودکشی؟
70.از کی وبلاگ مینویسی؟
71.تاریخ تولدتو دقیق بدهD":میخوام بدونم چه ماهی به دنیا اومدی((=
72.از چجور آدمایی خوشت میاد؟(:
73.خصوصیتی از خودت که دوسش داری؟
74.چه وقتی از همیشه خوشحال تری((:
75.علایقت رو کوتاه و مختصر بگو
76.تو کدوم سریال دوست داری زندگی کنی(از اینجا به بعد سوالای خودتن ازم پرسیدیXD)

77.چای یا قهوه

78.قهوه سرد یا داغ

79.چای با زنجبیل یا دارچین

80.موکا یا اسپرسو

81.قهوه با شکر یا بدون شکر

51- آره
52- بستگی داره چه مشکلی باشه، ولی خیلی اوقات صورت مسئله رو پاک میکنم و مامانمو کلافه میکنم
53-اینکه مردم انقدر نمیدونن، قصاوت کردن و قضاوت شدن، رفتار منفعل
54-اره نسبتا
55- همین چندساعت پیش ساعت سه صبح بیدار شدم رفتم اشپزخونه درسکوت شیر برشتوک خوردم:))
56- نمیتونم. خودتوصیفی. کنم.
57- یوتیوب، چای، اهنگ
58- کنترل ذهن و نفوذ به چیزا، اینجوری میتونستم همه چیو بدونم. همه اطلاعات ناسا وfbi رو هم میدزدیدم
59- سگ:))
60- د فاک
61- تاحالا فقط دوتا دیدم،خوشم نیومده
62- من کلا حرفای مردمو فراموش نمیکنم، ولی یه چیز عجیب که درموردم هست خیلی وقتا یادم میره کی بهم یه حرفیو زده:/مثلا یادمه یکی بهم گفته خل و چل ولی یادم نیست کی گفته:'/
63- آبی-مشکی
64- واقعا نمیدونم، رنگ همه رو میدونم ولی خودمو نه. ولی تو این بازیا که همیشه حدس میزنن چه رنگیم بهم میگن آبی، پس فکر کنم مردم منو آبی میبینن
65- oh ana- mother mother
66- یه روز گفتم که خیلی دوست دارم تخلص داشته باشم. اومدم یکم حروف اسم اصلیمو به این انگلیسی دستکاری کردم شد whcaw, بعد حس کردم که باید وهکاو بخونمش و بازم حس کردم هکاو یعنی ژرفا، عمق درصورتی که بعدا رفتم دنبال معنیش دیدم اصلا همچین کلمه ای نداشتیم ذهنم ازخودش ساخته:'/ولی چون خیلی ازش خوشم اومد دیگه کلا همرو مجبور کردم وهکاو صدام کنن
67- ای کاش همه چی ساده تر بود
68- دلم میخواد به اختیار خودم باشه. مثلا تو چشم یکی خیره بشم و همون لحطه خودمو از بالای برج از پشت پرت کنم پایین. خیلی سناریو برای مرگم ساختم حتی پلی لیستم ساختم براش. حالا یهو میبینی از اسهال میمیرم اخرش:))
69- اوه شت چه مرتبط شد با سوال قبلیمxD به نظرم ادما یا باید کلا دورشو خط بکشن یا زودتر خودشونو بکشن خلاص شن. نه مثل سردرگم و یه چیزی بین این دوتا.
70- از 12سالگی
71- 26خرداد 82
72- ادمای روشنفکر-اونایی که درک میکنن و مستقلن و مثل من باز کردن در بطریاشون وابسته به بقیه نیس:\اونایی که تو کار بقیه دخالت نمیکنن
73- جوابش دادم فکر کنم
74- وقتایی که حس مفید بودن کنم یا یه مشکلیو حل کنم و یه کاریو تموم کنم چون معمولا کارام نصفه نیمه اس
75- کتاب، انیمه، فیلم، اهنگ، دوچرخه، آشپزی، خیالپردازی، گربه، آب، باد خنک، شکلات، جستجو
76- یوفوریاT-T
77- چای
78- بستگی به مودم داره
79-دارچین
80-موکا
81- بدون شکر

ایندفعه دیر رسیدم همه سوالات رو درو کردن T_T

می‌شینم جوابا رو می خونم فقط و بچه ها رو تشویق می کنم :دی

D=

امم... منم هیچی پیدا نمیکنم که به روحیات وهکاو بخوره:/ همشون جوابش معلومه از دیدگاهت:/ شاید به روحیاتت نمیخوره چون منم مثل کیدو اصلا نمیشناسمت:// بذار جوابای سوالای بقیه رو بخونم ببینم کدومشون بهترنD: شایدم اصلا فقط جواب خوندم تا آشنا شم ._.

من حس میکنم همه چیو تو همین وب لو دادمxD اشنا میشیم

اونقدر سوال ازت دارم که نمیدونم کدومو اول از همه بپرسم!خیلی آدم رمز و راز داری از نظرم هستی((:
1.به نویسندگی چطوری نگاه میکنی؟از نظر خودت نویسندگیت خوبه؟
2.از کتاب خوندن لذت میبری؟اصلا کتاب خون هستی؟
3.بهترین کتابایی که خوندی؟
4.چه فیلم یا کتابی به نظرت خیلی خوب بوده؟
5.چه اتفاقی زندگیتو از این رو به اون رو کرده؟
6.تایپت چیه؟
7.قهوه یا چایی؟(=
8.مدرسه رفتن رو دوست داری؟
9.درس موردعلاقت؟و رشته ای که توی دبیرستان رفتی؟
10.چند سالته؟"-"(خداوکیلی اینو نمیدونم:/خودمم نمیدونم چرا تا الان نمیدونستم سنت چقدره..فقط مدونستم از من بزرگتری!)
11.اوممم اسم واقعیت چیه؟(البته اگه دوست داری بگو)و دوسش داری؟
12.فن چه گروه هایی هستی؟
13.به نظرت چه فیلمی رو میتونستی بهتر کنی اگه شخصیت اون داستان و فیلم بودی یا کارگردانش؟
14.بهترین انیمه ای که دیدی؟
15.فست فود یا شیرینی؟
16.راست دستی یا چپ دست؟
17.نسبت به بیان و افرادش چه حسی داری؟
18.چرا اینقدر دیر به دیر میای بیان؟"-"(واقعا برام سواله._.)
19.چی ذوق زدت میکنه؟
20.وقتی که حال بدی داری چطوری حال خودتو خوب میکنی؟
21.چه عادت بدی داری که دوست داری ترکش کنی؟
22.یه جمله که میتونستی به تمام دنیا بگی و بشنون؟
23.دوست داری توی چه کشور دیگه ای زندگی کنی؟
24.میدونم که ساکت و توداری..از این صفتت و کلا درونگراییت خوشت میاد؟
25.چیزی هست که دوست داشتی توی خودت تغییرش بدی؟مثلا چهرت؟
26.نسبت به خانوادت چه حسی داری؟دوسشون داری؟
27.خانوادت راحتت میذارن یا خیلی کنترل میکننت؟
28.از کی پا به اینترنت و اینطور فضاها گذاشتی؟
29.داستان اومدنت به بیانو تعریف کن..
30.اگه ماشین زمان داشتی میرفتی عقب یا میرفتی به آینده؟
31.بین از بین رفتن تمام موسیقی های جهان و تولید شدن دوباره موسیقی فیلم و اینکه دیگه هیچ وقت موسیقی و فیلم جدیدی تولید نشه کدومو انتخاب میکنی؟
32.کراش داری توی واقعیت؟D:
33.آشپزی بلدی؟
34.توی کارهای خونه کمک میکنی؟"-"
35.چندتا خواهر و برادر داری؟(اگه به حریم خصوصیت دخالت میکنم میتونی جواب ندی)
36.تصور غلطی که اطرافیانت ازت دارن؟
37.الان از چیزی ناراحتی؟اگه آره شرحش بده!
38.چند روز یبار گریه میکنی معمولا؟
39.احساساتی هستی؟
40.اگه مطمئن بودی شکست نمیخوردی چیکار میکردی؟
41.تا حالا راجع به سنت دروغ گفتی؟
42.دروغی هست توی مجازی یا اینجا گفته باشی؟
43.راست دستی یا چپ دست؟D:
44.ترجیح میدی بستنی با لجن بخوری یا لجن با طعم بستنی؟
45.غذای موردعلاقت؟
46.شغل موردعلاقت که دوست داری بهش برسی؟
47.هدفت برای آیندت چیه؟به قولی میخوای چه گوهی بخوری؟:))
48.توی چه کاری اصلا خوب نیستی؟
49.کاری هست که دلت میخواد انجام بدی ولی فکر میکنی از پسش برنمیای؟
50.آخرین باری که از ته دل خندیدی؟
خوب..فکر کنم بعدیا رو توی کامنت بعدی بپرسم"-"دستام درد اومد اینقدر تایپ کردم:/

1. به نظرم نویسندگی خیلی چیز شگفت انگیزیه. برای خیلیا شغل و منبع درآمد، بعصیا سرگرمی... من بهش بیشتر تحت عنوان تخلیه روانی نگاه میکنم غالبا ولی دوست دارم مردم رو هم تحت تاثیر قرار بدم با قلمم. معمولا نوشته هام رو دوست دارم. داستان خیلیییی قشنگ مینویسم بهتر از نگشته های کوتاه ولی متاسفانه خیلی تنبلم و بعد چندفصل تایپ کردن ولش میکنم=/ایشالله بعد کنکور
2-کتاب زندگی منه و همیشه تنهاییامو پر کرده
3-یادمه یه پست معرفی کردم، مزایای منزوی بودن، جایی که عاشق بودیم، امیلی، آن شرلی، نبرد با شیاطین, کتاب دزد... خیلی زیادن
4- فیلمای gia, the heathers, girl interruped, euphoria, skam, how i live now
5- یه نفر مرد و من متوجه شدم چه اشتباهی کردم
6-intp
7- چایی:))
8- نه اصلا، خوشحالم مجازی شد
9- زیست، زبان و ادبیات، تجربی
10- 17
11- مهسا هست، خوشم میاد ازش ولی وهکاو رو خیلی بیشتر دوست دارم
12- my chemical romance, simple plan, one direction.. من معمولا فن نمیشم البته صرفا مصرف کنندم ولی خیلی از بندا رو دوست دارم
13- skam
14- انیمه خوب خیلی زیاد دیدم. فعلا تو ذهنم kokoro connect و سگ های ولگرد بانگو خیلی برق میزنه
15-فست فود
16-چپ دست
17- خیلی محیط خوبیه. از همه جا بهترین. حیف که خلوته
18- سرم خیلی شلوغه امسالT-T و همش یوتیوب میرم. سالای پیش خیلی بیشتر میومدم وب، کنکور تموم شه میام
19- یه کتاب خوب، پیتزا و شکلات، اهنگای جدید خوب، ادم جالبی که هنوز نشناختمش، مجسمه ها، اطلاعات جدید
20- میخوابم. دوچرخه سواری میکنم. چایی شیرین میخورم، قبلا گیم میزذم و انیمه میدیدم الان دیگه وقت نمیکنم به همون خواب قناعت میکنم-_-
21-من منبعی از عادتای بدم:|جدیدا خیلی موهامو زیاد میکشم
22- چرا انقدر قاعده و قانون بیهوده ساختین برای خودتون؟ احمق نباشین
23- امریکا
24-تودار که نیستم اونقدرا. فکر کنم ساکت بودنم رو دوست دارم، درکل نظری ندارم
25- اره فراوون. یه خیال که خیلی دوستش دارم اینه که ای کاش میشد مث این بازیا ادم هرروز بتونه یه قیافه جدید برای خودش انتخاب کنه. من زود تکراری میشه واسم:|
26- قبلا خیلی بدم میومد. الان بهتر شدن. داوشمو خیلی دوست دارم، مامان بابامو ای... نظری ندارم
27-یه چیزی بین این دو
28- 11
29- میهن بلاگ خراب شد اومدم بیان
30- آینده
31- لعنتی نمیدونم چجور جواب بدم چون قدیما موسیقی و فیلمش بیشتر به سلیقم میخوره:)) ولی خب دلم میخواد چیزای جدیدم ببینم... نمیدونم
32- نه
33- آره، خیلیم خوبه
34- نه
35- یه داداش کوچکتر دارم
36- حس میکنن خودمو میگیرم یا بی معرفتم. نیستم واقعا
37- آره. چرا من باید انقدر سختی بکشم بعد یکی تو امریکا باهمین شرایط من کلی عشق و حال کنه-_--
38- خیلی دیر به دیر، چند ماه به چند ماه
39- نه زیاد،بستگی به شرایط داره
40- دلم میخواد یه بار با پلیسا درگیر شم:|ولی نرم زندان و اینا، مثلا روشون رنگ بپاشم فرار کنم و اینا
41- نه
42- اینجا که نه، مجازی آره فک کنم.
43- چپ
44- لجن با طعم بستنی
45- پیتزاا
46- اگه واقع بین باشیم پزشک=-=اگه نباشیم یوتیوبر
47- دوود اصلا نمیدونم:)) خیلی برنامه هام ضد و نقیضن
48- خیلی چیزا، مثلا اینکه چجور رنگ لاکامو رو آب یه جور مخلوط کنم که بتونم مثل اون ویدیوهه بوم رو بزنم روش یه طرح قشنگ بشه
49- معروف شدن:|
50- همین دیروز، داداشم برام یه جوک تعریف کرد که"یه یارویی داشته تمرین میکرده پشت تلفن بگه سلام خسته نباشید من مهدیم پیتزا میخواستم، بعد هول شده گفته سلام من خسته ام پیتزا نباشید مهدی میخواستم" :))) تا یه ساعت جر خوردم رسما
دستت درد نکنه، خداقوت xD

1) گرایشت؟D:

2) دوست داری با کی تو بیان دوست شی و بیشتر بشناسیش؟

شت...من اصلا باهات آشنا نیستم! 

میام جوابارو میخونم...

1)بایسکشوال
2.من دوست دارم با همتون که خوب مینویسین دوست بشم منتها عرضشو ندارم زیاد T-T
 اشنا میشیم خیالت تخت

61. نقطه ضعفت ؟

62. مثبت ترین ویژگیت ؟

63. چی باعث میشه به خودت افتخار کنی ؟

64. چی باعث میشه از خودت متنفر شی ؟

65. لاک میزنی ؟

66. نمازاتو به موقع میخونی ؟ اصلا میخونی ؟

67. روزه هاتو کامل میگیری ؟ ( چی شد یهو رفتم تو فاز دین :/ )

68. تا حالا اتفاقی برات شبیه معجزه افتاده ؟ چی بوده ؟

69. تاحالا جلوی یه پسر سوتی دادی ؟

70. تا حالا چند تا پسر بهت شماره دادن ؟ ( نه به اون دینی ها ، نه به اینا :/ )

61- نمیگم :')))
62-  با خیلی چیزا اوکیم و ایده های جدید رو میپذیرم
63- همینی که بالا گفتم، شجاع بودنم، سلیقمم خوبه، خلاقم
64- عاه خیلی چیزا. اینکه اکثر مردم رو نمیفهمم، غیرقابل پیش بینی بودنم، مشکل کنترل خشمو.. 
65- اره
66- نه من به دین معتقد نیسام
67- :))
68- حقیقتا من خیلی از خوابای شومم به واقعیت تبدیل میشه:/مثلا خواب میبینم یکی یه حرفیو بهم میزنه بعد دقیقا فرداش یکی بهم اون حرفو میزنه،یا خواب میبینم یکی مرده چندوقت بعدش میمیره جدا:/ همیشه پشمام میریزه سر خوابام
69- من کلا جلوی همه سوتی میدم xD اخرین بار تو کلاس گیتار استادمون گفت مطمئنی همه چیتو برداشتی؟ خیلی مطمئن گفتم"اره استاد دیگه انقدرا هم شوت نیستم" پسره که بعد من کلاس داشت هم اونجا بود. هیچی خلاصه یکم بعدش برگشتم چون گوشیمو جا گذاشته بودم:))
70. تو مجازی زیاد xD تو واقعیت 3تا

*میدود سمت صندلی داغ وبش برای کش رفتن سوال:/*

+راستی، الان که جواب دادی یادم اومد چرا اسمت منو یاد کلاغ میندازه D: تو یکی از کتابای باژ درمورد قدرت کنترل کلاغاس و حیووناست که شخصیت اصلی میتونه از کلاغا کمک بگیره... بعد پسره اسمش «کاو» بود، وهکاو و کاو ^-^ از کتابه زیاد خوشم نیومد ولی ایدشو خیلی دوست داشتم ^-^

چه باحال D=از کلاغا خوشم میاد البته درکل

51. اگه پسر بودی دوست داشتی اسمت چی بود ؟
52. دوست داری اسم همسر آیندت چی باشه ؟ :/
53. پسر بچه یا دختر بچه ؟
54. چند قلو دوست داری ؟ D:
55. تا حالا به اسم بچه هات فکر کردی ؟ اسماشون رو چی میذاری ؟
56. بستنی یا شکلات ؟ ( این وسط چی میگه ؟ @-@ )
57. عروسی دوست داری ؟
58. لباس عروس چی ؟
59. برات مهمه تولد بگیرن واست ؟
60. بلدی برقصی ؟

51- رادوین
52- اسم اتوسا به نظرم خیلی قشنگه
53- پسربچه ها رو معمولا بیشتر دوست دارم، ولی وقتی بزرگ میشن دقیقا برعکس میشه و ازنوجوونی دخترا رو خیلییی بیشتر دوست دارم
54- xD نه
55- من اصلا حس نمیکنم صلاحیت والدین بودن رو داشته باشم احتمالا بچه نیارم، ولی آتوسا و اتریسا خیلی قشنگن، برای پسر هم ماهان، ارتا، رادوین
56- شکلات
57- نه متنفرم ازش
58- ازونم خوشم نمیاد خودم بپوشم دوست دارم یکی دیگه بپوشه.
59- نه اتفاقا ترجیح میدن نگیرن، ولی کادو بدنxD
60- تو قرنطینه  سه تا حرکت یاد گرفتم D=ولی درکل نه

41. اولین کراشت تو دنیای فیلم و کتاب و کارتون و اینها کی بوده ؟ الان کیه؟

42. تو دنیای خودمون رو کسی کراش داری ؟اگه اره چه شکلیه و چه مدل شخصیتی داره؟
43. کارتون مورد علاقه بچگیت؟
44. بهترین لحظه زندگیت تا الان ؟
45. شکلات تلخ یا شیرین؟
46. کتک کاری و کار با اسلحه گرم یا سردو دوست داری ایا؟
47. دلت میخواد بری فضا؟
48. میگن تا سال 2040 روی مریخ شهر ساخته میشه میری زندگی کنی اونجا؟

49. آخرین باری که گریه کردی ؟

50. آخرین سرچ گوگلت ؟

41- فیلم اون پسره تو خاطرات بچه چلمن که نقش رودریک رو بازی میکردxD, کتاب جودی دمدمی:')، الان رو کسی کراش ندارم به غیر از همه خوشگلای هالیوود و تیک تاکxD خیلی زیاد میشن خلاصه
42- نه ندارم
43- جیمی نوترون، فوتبالیستها
44- یه بار با یه دوست کف اتاق دراز کشیده بودیم و داشتیم راجع به اینده حرف میزدیم، اینکه دوتایی باهم میریم کانادا تو همین جریزه ای که آن شرلی توش زندگی میکرد تو یه کلبه زندگی کنیم باهم:)) و اون لحظه جدا خوشحال بودم. خیلی زیاد
45- بستگی به مارکش داره
46- اره، البته مطالعه راجع به اسلحه ها و تاریخچشون و تحت چه شرایطی به وجود اومدن برام جالبتره، ولی عملیم دوست دارم
47- آرههه، یکیداز ارزوهای بچگیم بود
48- اگه بتونم حتما
49- فک کنم یکی دوماه پیش گوشیم هنگ کرده بود و بعد از دوروز هنوز روشن نمیشد یهو گنیک کردم شروع کردم گریه کردن:|
50- لینک بیان:> قبل تر از اون هم اگه منظورته how long does a turtle live

31. بازیگر مورد علاقه ؟

32. فیلم مورد علاقه ؟

33. انیمیشن مورد علاقه ؟

34. مزخرف ترین فیلم ؟

35. مزخرف ترین کتاب ؟

36. مزخرف ترین انیمیشن ؟ 

37. روزی چند ساعت درس می خونی ؟

38. کمترین نمره ای که گرفتی ؟ چه درسی ؟

39. رنگ مورد علاقه ؟

40. عدد مورد علاقه ؟

31- وینونا رایدر-هیث لجر- جیم کری، زندایا
32- خیلی زیادن T-T
33- soul
34- after
35-حقیقتا کتاب بد تاحالا نخوندم
36- نصف بیشتر انیمیشنایی که شبکه پویا نشون میده:|
37- قبلا 2-3ساعت جدیدا همت کردم روزی 8-10ساعت
38- 12،ریاضی
39- مشکی، آبی
40- 10

21. آرزوت چیه ؟

22. دلت می خواد با بچه های خودتم مثل پدر و مادرت رفتار کنی ؟

23. گوشی داری ؟

24. آخرین پیامی که دادی ؟

25. آخرین پیامی که برات اومده ؟

26. بدترین فحشی که دادی ؟

27. تا حالا سوار حیوون شدی ؟

28. از چی خیلی میترسی ؟

29. چی بهت آرامش میده ؟

30. خودت رو دوست داری ؟ چرا ؟

21. واقعا خوشحال بشم
22. صد البته که نه. 
23.اره
24. " گشاد خانم بیدار شو دیگه:|"
25- "فاک من چرا این عکسای کرتیسو ندیده بودم"
26- فحش بد زیاد میدم. نه همیشه ولی درکل میدم
27- نه
28- از سگا. و اینکه هیچوقت نتونم اون کسی که میخوام بشم. و اینکه دیگران راجع به شرایط روانیم حرف بزنن
29- دوچرخه سواری، چایی، کتاب، اهنگ، یوتیوب، یه انیمه قشنگ
30- درحال حاضر نه ولی کلا چرا. حس میکنم خیلی شرایط بدی برام پیش اومده ولی تونستم از پسشون بربیام و اینکه من خیلی ادم بدی شده بودم خوشحالم دیگه اونجوری نیستم. با رفتارامم حال میکنم معمولاxD

11. تو بیان چند نفر رو فالو میکنی ؟

12. کسی هست که از سر رو در بایستی فالوش میکنی ؟ کیه ؟ [ برای اینکه دردسر نشه خصوصی بگو ]

13. ماجرای زوج بلاگر رو شنیدی ؟ راستش رو بگو کیا رو با هم شیپ کردی @-@

14. خفن ترین بیان ؟

15. رو مخ ترین بیان ؟

16. بی ادب ترین بیان ؟

17. مودب ترین بیان ؟

18. تو بیان از کسی بدت میاد ؟ کیه ؟

19. اینجا تا حالا با کسی دعوات شده ؟ کی ؟ چرا ؟ آخرش چی شد ؟

20. الان چند نفر فالوت میکنن ؟

11. هم اندازه فالوورام
12. رو دربایستی که نه ولی خب خیلیاشون ازین بلاگای کیپاپن که من سردرنمیارم xD اگه وب مذهبی و اینا هم فالوم کرده فالوش نکردم کلا چون مطالب مخالف دیدگاه من خیلی میزارن و حوصله بحث ندارم
13.نه والا نشنیدم@_@قضیه چیه؟
14. خیلی زیادنxD اینایی که پای پستاشون هی کامنت میزارم
15. همه اینایی که هنوز از اسلام و بسیج و نظام طرفداری میکنن تو وباشون که نمیدونم چرا منو فالو میکنن-_-
16.خودم
17. اینجا به غیر من همه مودبن والا
18. وای از خیلیا. یکیش یه دختره ای به اسم کریمه بود، یکیشم یه پسره ای به اسم سپهر قبلا تو وب بلاگفاش یه درامای بزرگی داشتیم، یکیشم  فک کنم اسم وبش rainer-writerبود؟ نمیدونم
19. اوو فراوون. البته تو وب میهنم خیلی بیشتر دعوام میشد. اینجا با سپهر سر همجنسگرایی دعوام شد و من پست گذاشتم جهت اگاهی مردم ازاین مسئله اونوقت اون چندتا پست راجع به من گذاشت و توش هرحرفی میتونست بهم زد=/اخرشم نظراتم هی پاک میکرد دیگه بیخیال شدم خداروشکر سرهمون خیلیا ولش کردن. با یکیم سراینکه یه جوک ضدزن گذاشته بود فقط تذکر دادم درست نیست اونوقت کلا یه پست راجع به من گذاشت که "چقدر ازاین دخترایی که معلومه از پدر اسیب دیدن به این راه افتادن و خودشونو شکل پسرا میکنن و عکس دختر برهنه میزارن وبشون بدم میاد😔" اخی نازی
20. 60

سلام سلام ! 

آماده باش الان میترکونم ...

 

1. از دختر بودنت راضی ای ؟ چرا ؟

2. خانواده ات گیرن ؟ به چیا گیر میدن ؟

3. تیپت چه جوریه ؟ یعنی چه مدلی میری بیرون ؟

4. چه حیوونی رو دوست داری ؟

5. از چه حیوونی بدت میاد ؟

6. بدترین حرفی که یه نفر بهت زده ؟

7. بهترین حرفی که یه نفر بهت زده ؟

8. چه جوری میری رو مخ آدما ؟

9. آدما چه جوری میرن رو مخت ؟

10. از یک تا بیست چه نمره ای به رو مخ بودنِ من میدی ؟ D:

هااییی D=اصلا شگفت زدم کردی
1. وقتایی که دخترم اره راضیم. بهم حس خوبی میده و وقتیم که دیگه حس خوبی نده دختر نیستم. فقط قوانین مزخرف کشورمون برای دخترا رو ناراضیم به شدت که اون مشکل از نظامه نه من-_-
2. سابقا خیلی بیشتر گیر میدادن. به اینکه گقتمو تلف نکنم و درس بخونم، قبلا به استایلم، عادتای بد غذایی و خوابم، نامرتب بودنم... درکل از لحاظ گیر دادن متوسطن نه خیلی زباد نه کم
3. خیلی دوست دارم استایلم جذاب تر باشه ولی ازونجایی که خیلی تنبلم به همون هودی و جین و کلاه قناعت میکنمxD ولی درمورد رنگ همیشه دوتا دوتا ست میکنم. مثلا کلاه و شلوار، کفش و هودی هم رنگ
4.گوربه
5. نمیشه گفت دقیقا بدم میاد ولی از سگا به شدت میترسم
6. حرفای خیلی بدتری بهم زده شده ولی یکیش که خیلی روم تاثیر داشت که یکی بهم گفت آویزون.. اینکه تو هیچوقت شبیه بقیه نمیشی و تااخر عمر همینجور روانی میمونی هم بوده
7. یه بار یکی بهم گفت خیلی قشنگ میخندم و خب خیلی برام ارزش داشت چون همیشه همه بهم میگفتن شبیه کدوحلوایی میشم به خاطر دندونا و مدل فکم... هی
8. من لازم نیس کاری کنم رومخ ادما هستم xD
9. وقتی راجع به چیزی هیچ اطلاعی ندارن و بازم راجع بهش اظهارفضل میکنن. و نادون بودنشون
10. نمیشناسمت xDاشنا بشیم نمره میدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan