چیشد که ایطور شد؟

تا حالا شده مدتها از انجام یه کاری که باید انجامش بدی دوری کنی فقط چون حدس میزنی"اونقدرا خوش نمیگذره"و بعد که بالاخره انجامش میدی حس حماقت کنی چون اونقدرا خوش گذشت؟ چنذ ماهی هس که اینجارو باز نکردم با این گمان که"آخه کی الان میاد بلاگ که تو بری؟" و بعد امشب بدون فکر دوباره لاگین کردم تا ببینم "عه!همه بودن غیر من" و ماسیده بشم.

خیلی عجیبه.انگار از اخرین باری که اومدم اینجا سالها گذشته و زندگیم کاملا با چیزی که بود و یا حتی فکر میکردم میشه تغییر کرده ولی اینجارو تافت زدن و زمان متوقف شده. امشبم شب عجیبی بود و تازه از یه انقلاب کوچک برگشتم.

اگه خاطرتون نیست من الان دیگه دانشجو محسوب میشم دانشجوی رشته ای که هیچوقت فکرشو نمیکردم. از بچگی شغل های زیادی عوض کردم. نویسنده ای بودم که با قلمش قلب هارو میلرزونه. وکیل بودم چون توی خانواده ای بزرگ شدم که برای کوچکترین کارهات باید توجیهی میداشتی. منجم بودم چون آسمون شب زیادی شگفت انگیز بود. روانپزشکی بودم که جالبیت _مطمئن نیستم همچین کلمه ای وجود داشته باشه!- آدم هارو لمس میکنه. فیزیوتراپی بودم که نعمت حرکت آسون رو به آدم ها برمیگردونه. فلسفه دانی بودم که با افکارش یه دنیارو به هم میریخت...

و در آخر دانشجوی داروسازی شدم!

 راستشو بخواین از لحظه ای که وارد دبیرستان شدم منتظر بودم بزنم زیر همه چیز,کنکور انسانی بدم و فلسفه بخونم و خیلی حرفه ای به موسیقی بپردازم. حدس میزنم خیلی از اطرافیانم انتظار چنین چیزیو از من داشتن و وقتی اینکارو نکردم غافلگیر شدن. این چندوقت شرایطی پیش اومد که بیشتر وارد محیطای بیمارستانی شدم و متوجه شدم از ضعف و بیماری بیزارم. بیزارم ازینکه درمانگری شم و بیمار زیر دستام درد بکشه.از گریه و تنش پشت درهای بسته انتظار و بوی نا متنفر بودم. پس رشته ایو انتخاب کردم که کمترین برخورد با بیمار و شرایط مهاجرتی بهتری داشته باشه و اینجور شد که امشب از نیمچه انقلاب بازگشتم.

یه همایش بود که مارو با کار گروهی و یکی از کارخونه های ساخت دارو آشنا میکرد. توی گروه پیام گذاشتن اگه میخواین گروه هاتونو برامون بفرستین که اگه کسی موند خودمون گروه بندیش کنیم و هیچ شرط و شروطی نذاشتن. 

آخر شب همکلاسیم بهم پیام داد و قرار شد من برم تو گروه اونا و امروز انگار نه انگار!خود رییس دانشکده با اینکه گروه داشتیم گروه های مختلط رو کلا بهم ریخت-با گروه های تک جنسیتی کاری نداشتنا:))فقط مختلط چون اونجا حین جواب دادن به سوالا امکان زاد و ولد بود یحتمل- و اعتراض بچه هارو کاملا نشنیده گرفت. حقیقتا مضحک بود که سر کلاسی بشینم که از نظم حرف میزنه و خودش چنین بی نظمی و تنشی رو ایجاد میکنه پس بلند شدم و زدم بیرون. سه تا دیگه از همکلاسیامم به نشونه اعتراض جلسه رو ترک کرده بودن و اینجور شد که به مقصد نامعلوم توی دل شب زدیم بیرون. 

از هم سوالای جالبی پرسیدیم و جوابای جالبتری شنیدیم,نمیدونم شایدم چون من ورق زدن و خوندن آدمهارو دوست دارم جالب بود. الان هم تو گروه همگی قرار گذاشتیم فردا که مسابقه اصلی هست رو شرکت نکنیم تا بفهمن نمیشه با عقاید دو قرن پیش باهامون برخورد کرد و انتظار داشت خم به ابرو نیاریم.

یکی از سوالایی که امشب از هم پرسیدیم این بود که 15سال بعد خودمونو کجا میبینیم. خیلی جلوی خودمو گرفتم که نگم" زیر گل" و دوباره اون suicide jokes معروفمو نسازم. 15سال بعد؟اصلا بعید نیس من همین الان توی تنهایی شب خودمو از بالکن پرت نکنم پایین. خلاصه با خاروندن گزگز رد کمرنگ سلف هارمم من من کنان درمورد مهاجرت چیزایی سرهم کردم.

شاید ازم بپرسی"پس اون عشقی که تابستون به خاطرش آرزو میکردی آسانسور سقوط نکنه و جوون مرگ نشی چیشد؟" باید بگم مثل قول موندن توی بلاگم شکسته شد. همونی که بعد مدتها جای قرص های ارام بخش رو گرفت خودش شد یکی از دلایل خوردن سفیدی های کوچک دوست داشتنی که تا وقتی پول دارم تنهام نمیذارن. نمیدونم چرا منی که در لحظه زندگی میکردم و در رویاهام همیشه تنها بودم حتی اگه زیبارویی سرشو به شونم تکیه داده بود این بار کسیو شریک رویاهام کردم تا هردوش رو باهم از دست بدم. امشب که این پسره همه اهداف و رویاهاش رو با یکی شریک کرده بود کمی براش ترسیدم. امیدوارم سرمای حوادث هیچوقت مثل من دلسردش نکنه.

---------------------------------------

پ.ن: الان تقریبا دوهفته از زمانی که اینو نوشتم میگذره. شما چطور شد که ایطور شد؟

پ.ن2: فکر کنم سیم کشی موهام بالاخره دار فانی رو وداع گفت.برای عید قرمز البالوییش کرده بودم و بعد که کمرنگ شد دوباره رفتم تمدید کنم.ارایشگر اشتباهی بنفش رو خیلی زیادتر ریخت و موهام تقریبا ذغالی شده بود. دوباره اکسیدان گذاشتن دو دور و کلی قرمز و اخرم اون طیف قرمز مدنظرم نشد. این شد که رفتم خونه و خودم شامپورنگ قرمز جیغ گذاشتم و بالاخره قرمز البالویی شد.فقط مشکل اینجاس الان چند ماهیه که انچنان تغییررنگ نداده:))شاید فقط یکم گرد و غباری تر شده باشه ولی همچنان به شدت قرمزه. یکم حیف شد چون به شدت هوس کرده بودم نصفشو زرد قناری نصفشو سبز تیره کنم و weirdo به نظر برسم ولی انگار زوری باید خوشکل خانوم بمونم حالا حالاها. نمیخوام خوشکل باشم,میخوام عجیب باشم.ای بابا

  • وهکاو --

این وسوسه ی فلسفه انگار سر قفلیه برای بچه های مدیکال! همیشه یه نیاز به فلسفه خوندن در همه حس میشه.

کاش چیزی ازمون بمونه که در کنارش فلسفه رو هم ادامه بدیم 

داروسازی؟ واو ایول.

این حتی آخرین چیزی هم نبود که انتظار داشتم بری سراغشD:

موفق باشی داش^^

 

میبینی سرنوشتو:)) ؟ ممنون^^همچنین

وای بیشتر پست بزار لطفااا (((= توی پست هات  یه رک بودن و عجیب بودن خاصی هست که خیییلی دوستش دارم کلا خوندن افکار جالب رو دوست دارم بیشتر بنویس لطفا T-T

حتماااD: خوشحالم خوشت اومده
شنبه ۳۱ تیر ۰۲ , ۰۰:۳۲ 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒔

چقدر خوبببTwT 💓 آخ قلبم!!! ۶ ساله !! ارزشش رو داره حداقل پیوسته دکتری داروسازی رو بگیری !

پس حتما تا الان کلی چیزای باحالی خوندی !😍 شیراز هم که تو طب و یاد گیری برای رشته های تجربی محل خیلی خوبیه و استاداش واقعا عالی هستن! 

جمعه ۳۰ تیر ۰۲ , ۱۵:۰۴ 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒔

خیلی خوبههه!! خوشحالم موقع انتخاب رشته ات بهترین تصمیم رو گرفتی و تونستی از پسش بر بیای😁✌️❤️ دارو سازی بتونی بری خارج خیلی خوب میشه دختررر😆✊️

 

تنوع طلبی بد نیست ! ولی باید کنترل شده برخورد کرد تا خودت آسیب نبینی😅

 

چقدر خوب با اون انقلاب کوچیکتون  اینطوری اوضاع رو متوجه شدن و کار دستشون افتاده!😳🤩 کدوم دانشگاهی؟

 

قرمز خیلی بانمکه🥰😍 من تا الان نمیدونم چرا هنوز تو این خط مو رنگ کردن و ناخن خشگل کردنا نیستم🥲 ولی کسایی که انجام میدن رو خیلی خوشم میاد می بینم طرح ها رو رو دست و موهاشون🥰 خوشگلن

 

چند ترمه تموم می کنی درستو؟ زیاد واحد برمیداری یا بر حسب چارت درسی ۴ ساله تموم می کنی ؟😍

شیراز
داروسازی دکترا پیوسته هستا، کلا زیر 6سال تموم نمیکنی

چقدر خوبه ستاره‌ات روشن باشه و بیام پستتو بخونم. :> چون انقدر مدل پست‌هات جالبن آدم واقعا دوست داره بخونتش.♡

تشویقم کردی بیشتر بنویسمT-T مرسیی لطف داری

نه از تبلیغات ازدواج و فرزند آوریشون نه به این کارای بی معنی:/ 

امیدوارم زودتر نسل ما وارد واحد های دولتی بشه که یکم اوضاع بهتر بشه البته بازم یسری نخاله هستن بینمون:» 

امیدوارم دانشجوی موفقی باشین و به اهدافتون برسین♡

سرتاسر تناقضن
خیلی ممنون D:
جمعه ۳۰ تیر ۰۲ , ۱۰:۲۲ 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒔

دانشجوی رشته دارو سازی ؟ ریلی ؟؟😳😱😍😂 واییی چقدر جالبببب!!!

* کل پست رو می خونه *

 

رشته مورد نظرت مگه چی بود ؟ چی قبول شده بودی که بعدش رفتی داروس ازی؟@_@ 

ترم چند دانشجویی هستی؟😍

 

واییی منم این احساسات رو داشتم و میدونم چی میگی! ولی به اینم فکر کردی اعتراض های کوچیک جواب نمیدن؟🙂💘 وقتی انقلابی بخواد صورت بگیره باید یه خلق و یه همایش دست جمعی باشه تا جواب بده ! اینطور که گفتی بیشتر شبیه لشکر شکست خورده ای بودن بچه هاتون ! البته می تونم بگم چرا ! ... تو انقلابی هایی که به پا شد تجاوز و خیلی چیز های دیگه ای رخ داد که شاید تو خانواده این افراد اتفاق افتاده و وقتی نتیجه رو دیدن ترسیدن و عین آدم های کور و کر برخورد می کنن که من بهشون واقعا حق میدم و خودمم حرفی زیاد نمیزنم .... ولی اگه درباره درس و بی نظمی بوده انقلاب کوچیکت مشکلی نبود و کاشکی بچه هاتون با هم متحد  تر بودن ! ولی بازم دانشگاه میگه به چپم یه گروه دیگه و شما رو راحت میزارن کنار😔 بهش بازی کثیف لبخند کج * میگن ...

برای مهاجرت واقعا باید معدل بالا و خیلی فعالی کلا داشته باشی اگه رشته دارو سازی هستی و زبانت رو تقویت کنی ! شده ۲ زبان بلد بشو ! 

رنگ موهات اگه واقعا البالویی  هست خیلی قشنگههههه😆😆😆❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥واییییی🥺🍒 چه کله ی خوشمزه ای ! میشه رنگ بعدی کالباسی کنی ؟ یا سبز و مشکی ترکیبی ؟ جوری که وقتی دستت رو می بری تو موهات از بین موهای مشکی مثلا یهو رنگ سبز عین برگ و شکوفه بریزه؟

تو دبیرستان که کلا سردرگم بودم. کنکورو که دادم فک کردم بزنم پزشکی و اولشم پزشکیو بالاتر زدم بعدش تغییر دادم به دارو چون حس کردم تو کار به مشکل برمیخورم
فعلا ترم 3
اتفاقا همینا جواب میدن وقتی تو بزرگاش جونمون در خطر باشه. درمورد همین حرکتمون روز بعدش هیچکدوم از بچه‌ها نیومدن و جلوی اسپانسرا خیط شد دانشکدمون. شبش تو گروه ازمون عذرخواهی کردن و گقتن سعی میکنن بعدها چنین چیزی تکرار نشه. یکم حساب کار دسشون اومد که نمیتونن هرجوری با دانشجو برخورد کنن 
اره میدونم، فعلا این دوترم خوب پیش رفته ببینیم بعد چی میشهD:
فعلا قرمزه نمیره😭😂بهم خیلی میاد ولی ازونجایی که تنوع طلبم خیلی دوس داشتم یه تغییری بدم. هعب

منم می‌خونم وبلاگت رو اما کلا زیاد کامنت نمی‌دارم.

خب خوبه
داشتم نگران میشدم برای ارواح دارم پست میذارم

فک کنم تنها کسی که اینجارو بخونه هنوز خودت باشی T-T💞

+فکرکنم اشتباه فکر کنی من هنوز اینجارو با عشق و علاقه میخونممممم

وای D:از شنیدنش خوشحال شدمم
پس دوباره مینویسم

تو این مدت هفت هشت ده بار کامل آرشیوتو تا دهمت خوندم حتی:::::::))))))))))

سیکشنسذیشسهیذشسگکذی توروخدا بمون الان، وبلاگ نویسی به تو نیاز دارههه

سعیمو میکنم بمونمT-T
وااای عاشقتم

هرچقدرم زمان بگذره من خوندن اینجارو از هرجای دیگه ای بیشتر دوست دارم

فک کنم تنها کسی که اینجارو بخونه هنوز خودت باشی T-T💞
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan