what is wrong w uuu?


Hi hoes!
چخبرا ازینروزا:|؟ اغتشاش و این کسشرات
خب از اغتشاش ک فلا سهم ما دوروز تعطیلی ناقابل (امروز و دیروز) و نتی که به هیچ جا وصل نمیشه شد:))
رسما شدیم کره شمالی
فردا هم ظاهرا اینجا مدارس بازه:(! هعی...بعد دانشگاها تعطیله:|انقد زورم میگیره
منم این چن روز پریود شدم و سرما خوردم تا رسما ب کمک سگ سیاه افسردگی به سرزمین گا سفر کنم:))
خب سرما تقصیر خودم بود با کله خیس بعد حموم تو روز سرد زدم بیرون
کلا خ وقته نرفتم مدرسه سه روزم هفته پیش نرفتم:|یادم رفته چ شکلیه
گفتم غیبت...هفته پیش من به دلایلی باز سگ سیاه افسردگی برمن چیره شد!
و خب...من اومدم وب ی پست گذشتم با مضمون اینک ای کاش بمیرم"پست قبلی" "کامنتاشم بخونین ببینین ک چقد عزیزان بمن لطف دارن"
و خب...حقیقتا واکنشایی ک دیدم پشمام ریخ رسما:|...حتی دگ کلمه چرا رو زبونم نمی چرخه بگه
اگ ی امار بگیرن از منفورترین ادمای جهان من میتونم دس کم توی top ten اش باشم
راسش اصا هیچ ایده ای ندارم اینایی ک کامنت گذاشتن اصا کیا بودن:|! 
 
 
 
اگه منو از مجازی میشناسی صرفا...خب من زبونم مو که سهله،پشم خرس گریزلی دراورد بسکه گفتم اگ باکسی تو مجازی مشکل دارین نرین سوشال مدیاشو کلا چک کنین! ینی انقد سخته؟ 
اگ هم منو تو واقعیت میشناسی ...خب پست من برا خودته
من ی دوست دارم که خیلی عادت جالبی داره و اونم اینه که هروقت یه کاری میکنم که باعث میشه دلخور شه قشنگ میاد خوب و منطقی باهم رو در رو میشه و میگه
اونقدا هم احترام نمیزاره ک بگیم داره هندونه زبر بغلم میزاره ،درین حد ک حتی اگ بنظرش دارم کسشر میگم قشنگ خیلی ساده بم میگ"انقد کسشر نباف" و با استدلالم بم میگ ک چرا فک میکنه کسشر میبافم
این برای ادمی مث من ک در درک احساسات و عواطف دیگران عاجزه،واقا کارامد بوده:|
امروز یهو ی ایده ای ب ذهنم رسید و بخاطر همی خواستم این پستو بزارم "فک کردین من ازینام ک تا یچی بگین وبو تعطیل کنه؟خیر دوست عزیز!درین باره نظر بقیرو ب واژنمم نمیگیرم"
ک...حتی اگ میترسی یا روت نمیشه یا اصا مرض داری دوس داری مرموز و ناشناس باشی:| ب همین صورت ناشناس بیای پای همین پست کامنت بزاری ک چرا بامن مشکل داری،اصا مشکلت چیه
چون ادم برا اینک ازکسی بدش بیاد باید دلیل داشته باشه:|
و خب ن نگفتم بیاین ایراداتمو بگین ب سازتون برقصم
گفتم بگین ک شاید سوتفاهم شده باشه و حلش کنیم،چون من همینم ک هستم:))!
خب دگ...منتظرم! انقد در عرصه کامنت گذاشتن برا اینک منو از جهان فانی فارغ کنین فعالین اینجام فعال باشین
بای گایز!
-------------------------
پ.ن: لازم نی حتما ازینا باشین ک پای پست قبل فحشم دادین،کلا اگ مشکل چیزی دارین بگین یا حتی ایده ای برا اینک ادم بهتری بشم
پ.ن2: وای گاد چرا تعطیلمون نکردن فردا:(گلوم درد میکنههههه
پ.ن3: بعد بیاین بم بگین نازک نارنجی،حساسی زود ناراحت میشی از دس مردم:|خدایی تاحالا چن نفرتون چسناله کردین بتون اینطور گفتن؟
پ.ن4: تو این تعطیلات وقت کردم دس کم جوکر ک جدیدا اومد رو دیدم،بسی مناسب بود.انتخاب بازیگر،فضاسازی جریان فیلم،خیلی بی قل و قش و ساده و در عین حال مناسب بود! همینو در وصفش میتونم بگم،نسبت ب قبلی ک بخایم مقایسه کنیم واقا شاهکار بود:|
پ.ن5: راسی سریال anne with an e فصل جدیدشو دیدممم:))کدومتون بود میدید؟بیاین راجبش بحرفیم
  • وهکاو --

غمگین نباش.

هان راستی اون که گفتم باید یه جای دیگه رو نگا کنی رو در جواب اون موقعیتی گفتم که مامانتم بود همینجوری گفتم که شاید با یه چیز دیگه اشتباه نگیری چون خیلی معلوم نبود
تو هم میترسی که مردم اشتباه حرفتو متوجه بشن؟
من وقتی حرف میزنم خیلی سوتفاهم پیش میاد
بعضی وقتا که میخوام بیشتر توضیح بدم تازه بدتر میرینم

اه شت اون همه داشتم تایپ میکردم زد خطای نرم افزاری و همش پرید:/
دوباره^_^
الان فصل جفت گیری پیشیاس^_^
تو اون موقعیتا باید با نگاهی متفکر به افق دوردست یا آسمان بیکران خیره بشی:/
منم یه بار دو تا گربه در حال دعوا کردن دیدم که احتمالا نر بودن هر جفتشون بعد یکیشون حمله کرد به اون یکی تجاوز کرد وقتی فهمید من دارم نگاشون میکنم از روش بلند شد

امیدوارم هیچوقت سگ سیاه افسردگی رو نبینی به جاش یه هاپوی خوشگل گیرت بیاد^_^

شعت باید برای این همه کامنت شیرینی بدیا:)))
تو این تعطیلات واقعا هیچکاری نکردم واقعااااا دیدی ذهنت از نظر فکری بگا میره؟ اینقدر فکر میکنی نمیتونی فیلم و کتاب و سریال یا هر غلطی رو ببینی یا بخونی چون فکرت اینقدر درگیره نمیفهمی چی شده؟ الان دقیقا تو اون مودم یادم نمیاد تو این دو هفته چه غلطی کردم حتی:| واقعا یادم نمیاد یه سری چیزای مبهم:| فقط بیرون رفتنامو یادمه که اونم نسبت به قبلا خیلی کم رفتم کلا فک کنم اینقدر با عکسای ایدلام زدم حافظه اممم دارم از دست میدم

مهساااا من رل میخوامممممم:((

نکنه به خاظر من هفته پیش افسرده شدیجووون عززم

نهههه قهره جدی که نبود از همین همیشگیا بود

به نظرت این که جامیله اینارو نگفتهحس میکنم خود نکبتشه

و راسی جنابالی باز رو دستت خط انداختی چه با ذوقم میگی تمیز بریدم
خیلییییی بدی نمیگی یهو رگت بزنی بمیری

دلمم میخواد برینم دهن اینایی که فحشت دادن پست قبلیاونی که گفته مادرجنده خودت نسل اندر نسلت جندس و جد و ابادت بی کس و کار انگار جا اونو تنگ کردی ملت خیلیییی بی چش و رو شدن

اهان و اینکه منم بیشتر تحویل بگیرانقد بی معرفت نباش ببشتر یه هفتس همو ندیدیم نه زنگی نه چیزی =(( 

ایرادم به نظرم نداری فقط اگه یکم کمتر بی احساس بازی دراری خیلی معرکه میشیاین ااخر البته بهتر شدی انگار یکم از عواطف انسانی حالیته پس دیگه هیشی

عنتر ت چارشمبه پاشودی رفتی مدرسههههههکسخلللللل روانییییییی تو که بهانه هم داشتی چه مرگت بود خبببببببب معلوم بود که این هفته کلا رو هواس نمیگفتی یه چیت بشه تو راه بدون مهسا بشیم =(

وااایییی تو دیگه از منفور بودن حرف نزن مهسا که اصلاااا نیستیاحتمالا اینا هم مهرشادی کسی بودن

جای وبو ببین||||:
میای بریم?XD

اوو زیادن باید نگا کنم تو فایلام..فلن تصمیم گرفتم american beauty ببینم قبلا فک کنم خودت معرفیش کرده بودی اما وخ نکردم ببینم
inseption هم دوسم گف خ کوله ببین حتما و اینا دگ بعد این حالم شد میبینم اگ خوب بود بت میگم
انیمه patema رو دیشب دیدم سینماییه، واقا فوق العاده بود حتما ببینش اگ ندیدی((:
ی فیلم ژانر اکشن و اینا داشتم مال 2017 یا 2018 بود فک کنم،اسمشjigsaw..یادمه اون سالی ک اومد من پلی کردم اوایلش ی صحنه دیدم پشمام ریخ تا همین دیشب جرعت نکردم ببینمش×_×..دیشب انگار مازوخیسم داشتم خودمو مجبور کردم تو تنهایی و تاریکی نگاش کردم و اخرش کلی ب خودم فوش دادم ک چرا زود تر ندیدمش>~< حتما حتما حتما حتما اینم اگ ندیدی ببین خیلی هیجان انگیزه و از اونا نیس ک هیجانش بعد فیلم تموم بشه چون داستانش ب نظر من ک قوی بود آخرش کلی رفتم تو کف

این چن روز باید تلافی هر چی فیلم ندیدم این مدت در بیارم||:

ببخشید خیلی ح زدم=| جام نگرف بت معرفی نکنم چون خودم تازه دیدمشون تو کفشونم هی دلم میخواد با یکی راجبشون ح بزنم کسی نیسT-T

ب زور فرسادنت! اون وخ من میگم مامان حداقل آزمون روز جمعه رو برم میگ خفه شو تا نتا وصل نشه هیجا نمیری((:

فیلم inseption رو دیدی? اگ دیدی ب نظرت قشنگه ارزش داره ببینم? نمخوام بخوره تو ذوق حس فیلم دیدنم ک تازه اومده1:

حوصلم مث بانکای شهر..مث پمپ بنزینا..مث مالی اباد نابود شده((: کلافه شدم
نمیرم درسم بخونم خیر سرم
کلی کتاب و فیلم نخونده و ندیده هم دارم اما حس اونام نیس1: ن حس گیتار..ن حس طراحی..حوصله اهنگامم ندارم|:
ط چکار میکنی?=-=

تو روانی هسی=| دگ نبینم بری مدرسه ها=| اگ تو مدرسه ما بودی قطعا میکشتمت=-=
تنکس((: گرچه من اصولا نمیتونم ی جور ثابت بمونم،مدام در حال تغییرم/:
ارع..من هلاک اونجاش بودم ک پس کله اون یارو کوتولوعه رو بوس کرد گف برو((: اخرشم ک تو ماشین پلیس بود منهدم شد بعد با خون خودش برا خودش لبخند کشید رو صورتش واقا پسندیدم(((:

خبر از این روزا و اغتشاش..بیخیال بذار نگم چون چن روز اول من واقا نابود شدم همین ک آخرش سالم رسیدم خونمون خودش جای شکره=-=
+
پ.ن:مشکلی باهات ندارم،ایده ای هم برا بهتر شدنت ندارم..همینجوری ک الان هستی ب نظرم بهترین حالتیه ک تو این زمان میتونی باشی^^ توعم اگ مشکلی با من داری،یا ایده ای برا بهتر شدنم داری بگو..خ خوشم میاد ک شخصیتمو نقد کنن بی پروا
پ.ن2:واقا ب فکر مدرسه رفتن بودی?=| درکت نمیکنم اصا! بحث فقدان امنیت و اینا رو هم ک بگذریم خو بشین تو خونه از تعطیلی استفاده کن کدوم نادونی این هفته میره مدرسه،سرکار یا کلن هر جایی=-= هفته بعدم رو هواس اگ آتیشا نخوابه
پ.ن4:جوکر2019 رو واقا دوس داشتم(((:

این تخم جنا خر میزنن نرن سربازی
پسرا بخوان خر بزنن بد میزننا :/ حالا نگا رتبه 1 امسال نکن میگه کتابامو تو گوشی میخوندم و با روزی 6 ساعت شدم اول...اون گه میخوره، ولی کمتر از ما تو حاشیه ن، یه جق میزنن انرژیشون برمیگرده میرن پای درسشون راحت
من خودم مشکل تمرکز دارم شدید، میخوام قرص بیش فعالا رو گیر بیارم بخورم خایه نمیکنم به ننم بگم :/

باو دخترای یه گروهی بودن میگفتن بم فکر نکن اونا این چیزا ندارن و تو مدرسه اونا بیشتره بکن بکن :/ اونا باز بالاخره دیلشون همراشونه آپشنای بیشتری دارن تا ما که میذاریمش تو خونه میایم مدرسه -_-
مدرسه معارف بکن بکن :| طوسی هم موقع تولگیش تو همچین محفلی بزرگ شده دیگه
بابا یه دستیم برسونن یه ساکم بزنن واسه هم اگه آخرش داد بزنن miss me with that gay shit گی نیس

همین لزا تا اومدن دبیرستان همشون زید پیدا کردن دگ :/
آقا این که هیچی، ما یکی از قومامون پزشکی آورد پارسال، شیراز نیمسال دوم با سهمیه منطقه 3! فک کن ننم گوشیو داد بش که به من مشاوره بده میگم رتبت چن شد میگه 4رقمی :/ بعد نه کلاس رفته نه کتاب تست میزده میگم خو گه میخوری به من مشاوره میدی کسگم، همین حالا 2 میلیون دادم کتاب تست ارث بابامم دادم کلاس و مشاوره ینی قبولم بشم تا سال آخر باید قسط بدم فقط
حالا همین عن خانم میگن سال اولش شوور کرده با کی؟ با معلم!! :| آخه عن خانم بذا دو ترم بگذره شاید یه همکلاسی تیغ زدی بذا بری بیمارستان شاید یه دکتری خر شد اومد گرفتت نکبت رفته با پایین تر از خودشم...من حرفی ندارم یعنی خواستم مغزمو بشکافم اسید بپاچم توش احح

فقط دو نفر یادمه میرفتن گوشۀ دیوار سال نهم، همدیگه رو ماچ موچ میکردن الان محل سگم نمیذارن به هم. طبیعیه اون دوره همه میخوان فلان کنن و اینا، میای دبیرستان میبینی همه برگشتن به زندگی عادی و درس و زید و کون کتاب و معلم گذاشتن :_/
راسی یه چیزی...پسرا هم شنیدم خوب میکنن همو -.- راسته؟

من کراشم که روم کراش داش سال دهم بدون خدافسی رف هلند :/ دوره اول خاطرات خفن و کیری ای دارم خداییش...خیلی داغ بودم اون موقع کلم تو همه چی بود
همه هم ماشالا لز، مدرسۀ ما با اینکه حرمسراهای دارای مجوز داشت پاک ترین مدرسۀ شیراز بود -_- ستارگانیا مثلا میشنیدیم همو تو دشوری کردن و ناحیه یک و دو هم که پیش ما به خرابی معروفن (همیشه هم در عجبیم چطو هم به خراب بازیشون میرسن هم درسشون انقد خوبه لول)
اوندفه یکی از بچه ها کشیدمون کنار...گفت آقا ما خدایی خیلی ساده و خوبیما...یه قطره اشک از گوشه چشمم سر خورد افتاد رو نوک سیبیلم :'/ راست میگفت سید. من ننم سیبیلمو بزنم شوورم میده بعد حموم وامیسه دست میکشه تا زبریشونو حس نکنه نمیذاره تکون بخورم.

من از بس به صَدوق (زیست دهممون عن خانم) گفتم صندوق بچه ها میگن صندوق کلا
به صدیقم میگم صِندیق یاد یه فحشی میفتم نمیدونم چرا
فکیری :))))
ما اوجش شیرین فشان بود دبیر جغرافی دهممون بچه ها بهش میگفتن گِل فشان، جلو خودشم میگفتن. بچه های مودبی داریم کلن درمقایسه با شما البته موقعیتشم پیش نمیاد.

همه خنگ و خلا افتادن جلو :/ میفمم چی میگی
هرکیم تیز نیاورد رف ناحیه دو و یک الان آمارشونو میگیرم شاخی شدن واسه خودشون
کسروی رو من به یکی از دوستام که فامیلیش خسرویه میگم شت
من سال سوم میشدم رتبه کشوری کارناممو با ذوق میبردم مدرسه معاون و مدیر عنمون میگفتن قلم کیر رو قبول نداریم استاندارد نیس >_> ببخشیدا کیر کاظمم نمیتونین بخورین حالا که مطرح ترین آزمون کشوره
البته من یه گهی که خوردم این بود که امسال نرفتم گاج. گاج 1000 تا اختلاف تراز داره با قلم ینی 5هزار ما 6هزار اوناس سوالاشم بسی استاندارد و در چارچوب کونکوره. قلم که ما رو درید بعد از کونکور امسال هنوزم سوال میده دبیر میرینه به بالدارش :/

نزولی اکید =) خدا ورت نداره فردا امتحان تابع دارم با آقای برازنده (منتصری میشناسی؟ نوچۀ خسی. دبیر امسالمونه معاونمون روش کراش زده بش میگه برازنده ایی)
من ننم سال دوم بودم یه روز صبح بیدارم کرد، مانتو کرد تنم چش و دهنمو بستن بردنم نشوندن سر جلسه، همه هم حالا با تیشرت و دمپایی بودن -_- گفتن تیک نزن فقط(با مداد مشکی نرم پر شود) اولین ترازمم شد 6500 من اصلا هیچی از این پروسه سرم نمیشد، سی تا سوال بود کم کم سوال هوشم اضاف میشد. رتبه 1 تا 10 کشوریم دارم تا سال هفتم که رینشم شروع شد :/ عکسمم تو مجله میزدن هربار تنها دختر بین پسرای اول کشور بودم.
من معتقدم همۀ شانس و نبوغمو همون موقع خرج کردم، چون اصلا درس نمیخوندم. آخرم ننم تو ناحیه 4 نگهم داشت تباهم کرد. حداقل میرفتم ناحیه 2 یکم از اولش سرسخت و درسخون بار میومدم. هی با درس نخوندن شدیم اول ناحیه و استان و کشور آخرشم مشاور بخاطر تراز داغون میرینه بهمون -_-

حالا من خواستم مراعات اون کوچولوهای توی خونه رو کنم گفتم قیر -_-
دلت از من خون تر نیست که، از سال دوم ابتدایی مث بز دارم هر جمعه کلم قیر میدم. چه میفمی -_-

جمعه قلم قیر دارین شماعم؟ :/

مهسا اینقد فیلم و سریال میبینی هاردت نمیسوزه؟ هارد اکسترنال داری نکنه :(

من همون بی نام و نشون پایینم، آدرس وبمو یادم رفته بود :/

خخخ میدونم رضایی رو یبار دیدم از دور خوف کردم خیلی جدیه چهره ش XD
ما آخه آیدا نداشتیم از مدرسمون بخواد بره، جز همون آقامون رحمة الله علیه که باز اسم دومش آیداعه و قدش خیلی بلنده...دختری که همش میپلکه دورش بور قد کوتاهه؟ ._.
چه گیریم دادم حالا :| شرمنده دیگه دست از سرت برمیدارم
پنجشنبه ها میری کلاس خسی؟ XD روز کلاسامون نمخوره بهم ببینمت یبار

عا اگه ناحیه چاری بوده خودشه پس، همینی که گفتمه :/ اون دختره که همش میپلکه دورشم یکم تپلی و عینکیه اسمش روژانه. کاپل کیوتین.
باهاشون صمیمی هستی؟! XD خرخونم هستنا امسال رتبه میشن جفتشون
اون آیدا که از تامبویی فقط تیریپ فردینی(صدا کلفت میکرد دخترا غش میکردن براش:|) و مو زدنشو بلده مامانش دبیر فیزیکتونه، خانم رضایی. نمود ما رو سال دهم با افتخارات خودش و مامانش

دانشگا آزاد و شیراز جفتشون تعطیلن تا چارشنبه اونوقت مدارس همه دائرن!! چه حس عَنیییه -_- با لحن میلاد بخون

 

منم امروز نرفتم
مامانم حالا اومده بالا سرم میگه اوا مدرسه ها وا بوده امروز
میگم از کجا فمیدی میگه دوستم صب پیام داده بوده
مام خودمون زدیم به نادونی دیگه :D

رفتی کپیدی؟
منم دوتا کلداکس بندازم بالا برم دیگه

ایمانیه خیلی گوگوله من گی شیپش میکردم باتم! XD بعد یبار از کنار بلندپرواز (فیزیک پیشش میرم) رد شد دیدم یا خدا قدش از بلندم بلندتره :| دیگه باتم شیپش نکردم... زن و کلی بچه هم داره گویا؟! سالاریه واس خودش
عه خانم رحیمیان D: سال دیگه پشتیبانتون میشه مهدوی عای سگه عای پاچتون میگیره حالتون جا میاد u_u قدر رحیمیانو بدونین (شهرزاد همون بهزادیه؟ اونم خ سگه اولین جلسه ای که رفتم نمیدونسم مشق چجوری باید بنویسیم نزدیک بود توم فرو کنه :/ بدم اومد ازش)

ینیی میخای بگی نفمیده بودی من روت نظر دارم؟باو تو دیگه خیلی شوتی

خسروی که هیچی
مختارنامه!! واااییی XDDD
تا یک ساعت بعد کلاسش میمونه تو حیاط با دخترا لاس میزنه همه میشناسنش دیگه
اوندفعه اومد بیرون اومد از در بره سوار ماشینش شه یهو همه گفتیم چه عجیب لاس نزد امشب، آقا فوری برگشت شروع کرد لاس زدن انقد خندیدیم! وای خیلی خوبه حیف کلاسش نمیرم انقدر سوژه داره تو کلاس!

رو خسروی اون اوایل کراش داشتم الان بقول تو عنه
ولی کلن منو نمیشناسه هنوز جواب سلام و خسته نباشیدمم نمیده جالبه واسم :/ شاگرد داره دو هفته س میاد با اسم کوچیک صداش میزنه! مرتیکه داف پسند یکاری کرده همه دوسامم فمیدن فقط به دافا جواب میده!
حالا قضیه ابراز علاقشو بالای جزوه به یکی از بچه هامون نگم برات یعنی ترکوند جوری که خودش رفت تنها باهاش صحبت کرد که این حرفی که زدم مشکل برات پیش آورده و اینا... مرتیکه هیز XD
من یبار فقط میخوام ناخوناشو بگیرم لاک بزنم :^/

خود صحنه چی بوده که انقدر استرس گرفتدت؟ :)))
حالا جالب اینجاست وقتی با هویت پسر میرم تو یه گروهی فوری میگن ویس بده و تو دختری و...خیلی سه میشه
اگه دختر باشم، میگن واقعا پسر نیستی؟ یه بار بود با یه نفر تو نت (بلاگ داشت) شروع کردم به حرف زدن درمورد مانگا و فیک و وبتون و خیلی گرم و صمیمی همچین به خیال خودم رفیقش شدم، حتا پست رمزدار میذاشت واسم و اینا
طرف از خودمم بزرگتر بود. بعد من جالب اینجاست از نهایت کیوتنسم استفاده کردم و کلی ایموجی گذاشتم واسش، حرومش باشه ایشالا :/ آخرش سر قضیه جق زدن که بهش گفتم "چجوری انجامش میدی و حسش چجوریه" برگشت گفت "واقعا؟ یعنی تو دختری و جق نزدی نمیدونی؟ الان باور کنم دختری؟و..." کلی کسشر گفت آخرم باورش نشد
من شوکی که از اون موقع بهم وارد شدو هیچوقت فراموش نمیکنم. هنوزم حرف جق میشه بین خز و خیلامون یادش میفتم. چون بلد نیستم جق بزنم دلیل نمیشه پسر باشم احمق!

من کافیه از ذهنم این "استادمون قیافش بد نی" بگذره
با ویلن میرم تو دیوار، جلوش سر میخورم دسته نیکمت میره تو کیونم، سوتی لفظی بد میدم،...:|
هنوز کونم کبوده از اون بابت :|
حالا استادای زن...هرچی بیشتر بدم بیاد ازشون بیشتر کنه میشن تا حدی که کل کلاس اقرار میکنن "روت کراش داره" از بس میچسبونن خودشونو بهم :^/
حالا خسروی الان دو ساله شاگردشم هنوزم نمیشناسدم...محل سگم بم نمیده بیشور -_-

مهسا یه قرار جور کن بیا منم ببینمت ;)
muah

مهسا بامنم صحنه رمانتیک داره حتی

نه مثلا دستاشو میگرفتی لیس میزدی قشنگ پنیک میکرد دیگه بهتم فکر نمیکرد خوب بود
"اینجوری دیگه از عشق یک طرفه عذاب نمیکشه و ازم متنفر میشه" یه همچین چیزی u_u
من واقعا مغزم واسه این چیزا کار نمیکنه میشینم مانگا هم میخونم...کلا رد :/

اوو فاک چه رمانتیک :/
کجا میبینین همو همچین موقعیتایی پیش میاد واستون
من تنها پسرایی که میبینم پشمالو کوتوله هایین که سال دیگه رتبه میشن میان پیش مشاور من -_-

چه رمانتیک از حق نگذریم.راجب کراش الانتم یه جق بزنی فکر کنم حل بشه بی تعارف

چه جور فمیدی ازت خوشش اومده حالا؟

با کراشت به کجاها رسیدی راسی؟

آخ گفتی تست
باید یه دوهزارتایی تست تحویل مشاورم بدم شمبه :/
مال سه هفته س
حالا چجوری کپی کنم ._.

تو منو فقط برا حصلت میخای؟براتون متاسفم خانوم رضائی

باشه
دیگه چه خبرا؟

کاکو این سپهره کیه هی میاد زر مفت میزنه؟شل بگیره یکم

مشب شام چی خوردی؟من پیتزا هه هه هه

پردیس دوازدهمه، یه خرابیه کل شهر میشناسنش، خیلی بچه پایه ایه D:
بچه های ناحیه 4 خیلی پخمه ن اتفاقا :/ حداقل فرزانگانش، یعنی یه خواننده خارجی به زور میشناسن. تو هیچی نیستن. من همه دوستام تو کلاس فیزیک و ریاضی پیدا کردم بچه های ناحیه 1 و 2ان.

عامو سیک کن حوصلت ندارما

منم عین خر از سال دهم گیر کردم بعد امسال دوتا کلاسمون کردن، یکی خرخونا که رتبه های احتمالی امسالن یکی تنبلا، من از شانس گوهم افتادم کلاس خرخونا کلن محیط رو واسشون فان میکنم نقش خاصی ندارم. مشاورمم شنبه رید بم سر قلمچی الان چاره ندارم جمعه بعد قلمچی میرم وسط گروهکای اعتراضی خدا کریمه شاید یه تیری هم حروم ما شد

ها دیدم فیلماشون همه جوون بودن ینی بگم نصفشون دهه هشتادی، یه اکیپ بچه مچه بودن تو فیلم نمیدونم کجا با کیف مدرسه وسط تظاهرات! دلم سوخت براشون :) دیگه الان وضی شده هفتاد هشتادیا باید بریزن خیابون که نودیا و 1400ایا تو صلح و صفا باشن حداقل
ولی من که چشمم آب نمیخوره. مثل 96 جمع میشه اینم چند روز دیگه -_-

آخه بچه کونی مگه من مثل خاندانتم که بالا درخت موز میخورن عجب چه کافر همه رو ب کیش خودش میبینه... مگه من به زر زرایی که مینویسی حرف میزنم که اینطوری گوه خوری من میکنی؟

کدوم فامیلتون؟!برگهایم حقیقتا

خخخ
عن آقا نمیخواد بهت توضیح بده خب :) اصن بمن چه تو ککه ـتو بخور

ناحیه یکی؟ اوو خیلی خرخونی پس :)) بچه های مام سال یازدهم رفتن اونور حتما خبر داری، کلن مدرستون پکید، الان دوازدهماتون نصفشون ناحیه چهاری اسبقن
من ناحیه 4م انتقالی نگرفتم دیگه
پردیس میشناسی؟

منم اون روز مامانم نمیذاشت از راه مدرسه که برگشتم رفتم لاشون.فوق لیسانسه ها میبینی ناموسابت نمیاد

نه نگفتی اما حرفی که بخوای بزنی مربوط ب منه پس 70 درصدش اختیار منه

حاجی دانیال خوب تخم داری میری لاشون وایمیسی شعارم میدی، آمارتو درنیارن عمو :/
من سه نفر از نزدیکامون میشناسم داشتن از کنار تظاهرات رد میشدن فوری براشون مسیج اومده، یکیشونم چند سال پیش عکسشو گرفته بودن نشونش دادن برگ هممون ریخت دیگه جرعت نداریم بریم تو خیابون

شتر شاه رو بردن نعل کنن یه پشه کوره لنگش کرد هوا گفت ب منم بزن

بکش بیرون دیگه بابا :| پسر اینقد پیله ندیده بودم

ریدن تو نت بلاگفا هم بالا نمیاد دیگه

من فقط روز اول رفتم بیرون بین مردم وایسادم یکم شعار معار دادیم.بقیه روزا چپیدم خونه حسش نیومد .الان در چه حالی؟

امروز از اون روز هاست که کله خرم شده تا فردا صبح هم وایس کامنت بذارم این کار رو میکنم پس بگو

یازدهم؟ من فک کردم هفتم هشتمی
منم 12
کلاس ریاضی فیزیک چیزی نمیری..چرا حس میکنم میشناسمت یا خدا :|
من فرزانگانم :/ مایۀ ننگشونم البته

من نگفتم که آیا ترجیح میدی یا نه؟گفتم بگو؟! خوشحال میشم بفهمم چی فهمیدی؟

کلاس چندمی
من دوست طرف قدوسی زیاد دارم بگو شاید همدیگه رو دیده باشیم تو کلاسی جایی

این داداچمون خوب میگه، کسخلی میری؟ حالا من از بخت بد مدرسمون پیش پامونه مجبورم برم تو اگه میبینی راه مدرستون بسته س نرو خب
گارد ریل انداختن همه خیابونا بستن عامو کجا میخوای بری :/ ما فردا همه درسامون مهمه هیشکی نمیره

دانشگاه شیرازم تعطیل کرده؟ آزادو فنی رو که میدونم کلا رو هواس :/ ای تف حالا به شرطی که فردا معاونمون با پرایدش بیاد دم خونه تک تکمون ببردمون مدرسه

درمورد تاپ تن منفورترین آدما هم باید بگم من خودم جزو 3 تای اولی ام، کلا خیلی وضم نابوده جوری که به روم هم میارن همه ولی به هیچ جام نیست متاسفانه.

بچه کجوی شیرازین حالا؟ معالی آباد و اینورا خیلی وضع ناجور بوده گویا

بگو!!تو که هر چی خواستی گفتی الانم بگو

عامو کسخلی میخوای بری؟روزای عادی نمیری الان میخوای پاشی بری فردا؟ اینجا هنوز صدا تفنگ میاد

این که بگی میخوای بمیرم اطرافیانت بگن "خب برو بمیر" و اینا یه چیز طبیعیه
منم روزی نیست که حرف خودکشی پیش دوستام و ننم اینا نزنم و نخندیم دور هم با وجودیکه جدیم و تاریخشم درنظر دارم ولی نه خودم به دل میگیرم نه بقیه دیگه میگن "این چه حرفیههه و گووو نخوور و ..." :|
بگیر به همون واژنت و کسشرای یه سری 14 ساله و هم سن و سال خودتو جدی نگیر، صرفا به این دلیل نیست که ازت متنفرن که میگن برو بمیر...کسشرگوییشون از دید من یه چیز عادیه، حالا چه آدمایی باشن که واسه فان اینجوری میگن و درواقع از بین رفیقاتن یا آدمایین که ازت بدشون میاد و منتظر نشستن ببینن کی پست دپ میذاری فوری بریزن بگن عا دیدی همرو دپ میکردی حالا خودت فلان شدی و ...
اگه باهات مشکلی دارن بیان دردشونو بگن و انتقاد کنن اگه نه کم کس بگن. وسلام :/

عندالله؟
عب نداره من بابام گفت میندازم گردن خودش نمیرم
امتحان الکتروشیمی دارم الکی که نیست u_u

اون سوء تفاهم رد شد؟ کامل خوندیش یا بازم سر سری؟؟ناموسا پوست دستم رفت؟اصلا دیدیش

بچه شیرازی؟ :/ فردا تعطیل کردن که
دانشگاه آزادم کلا تعطیله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan