my desicion


تصویر مرتبط
Hi dudezzz
اینروزا خیلی روزای شلوغی داشتم،شایدم واقا کار خاصی نداشتم و فقط ذهنم شلوغ شده بود
رفته بودم کلاس گیتار امشب،دفتر تمرینمو ننوشته بودم"ک چقد کار کردم و اینا" بش گفتم ک اینروزا خیلی پراکنده کار کردم بخاطر همی دقیق نفهمیدم چقد تمرین کردم
استاد گیتارم گف" اره میدونم برا خودمم پیش میاد ک یوقتایی ی چیزایی ذهنمو مشغول کنه نتونم بکارام برسم،ولی بالاخره یجا به خودم میام و میگم که خب دگ مسخره بازی بسه!از الان جدی"
راسش چیز خاصیم نگف ولی خب بم ی تلنگر وارد شد،راس میگ مسخره بازی دگ بسه مهسا!از همین الان جدی ِ جدی!
ی برگه هایی از دفترخاطرات پارسالمو ک خوندم دیدم ک چقد فاصله گرفتم از چیزی ک می خواستم باشم و زدم جاده خاکی
پس میخام ی ازمایش کنم،یجور ازمون خودشناسی برا خودم! از امشب تا جمعه شب هفته اینده همین موقع من باید:
۱.گیتارمو هرروز تمرین کنم
۲.امتحانای این هفته رو همشو نتیجه مطلوب بگیرم"این هفته هرروزش ی امتحان داریم"
۳.ب سر فصلای قلمچی خودمو برسونم "به جز ی درس که نرسیدیم"
۴.گشاد بازی درنیارم ی روز از رسپی هایی ک سیو کردم ی غذا درست کنم
۵.تست بزنم "تعداد تعیین نمیکنم فلا،ب ی حد قابل توجهی اخرش میشمرم"
---------------
ن نمیخام خرخون شم و این حرفا،اره خیلی دوس دارم رشته موردعلاقمو تو تجربی قبول بشم ک از همه هم سختتره
ولی خب شاید نشم!شاید اصا مسیرم عوض شد کلا دراینده،کی میدونه؟
ولی میخام ب عقب ک نگا کنم دراینده،پشیمون نباشم از روزایی ک الکی با استرس و تنفر از درس گذشت و اخرم هیچی ب هیچ!
میخام دوسشون داشته باشم،حتی اگ کار سختی باشه،بیاین درس خوندنو دوس داشته باشیم
اره از همی الان میگم"زده ب سرت دوود!ریاضی چجوری میخای تحمل کنی؟" ولی تلاشتو بکن مهسا،قبول کن ک تلاش نکردی برا دوس داشتنش! میخام تجربیو با همه ریاضی و فیزیکاش دوس داشته باشم و انقد ب این فک نکنم ک اگ میرفتم انسانی چی میشد؟.اونو باید نهم فک میکردی مهسا!تو با انتخاب خودت اومدی تجربی،اره درسته تاثیر اطرافیان،فشارهای خانواده روت بود ولی بدون خودتم دودل بودی همیش!و هیچوقت اصراری نکردی،فقط عین ی ترسو غر زدی
چرا گفتم ازمون خودشناسی؟چون کلا دو سه ساعت از تلنگری ک بم وارد شد میگذره و شاید فق جوگیر شده باشم!
شایدم من فقط از کاری نکردن و ب بطالت گذروندن لذت میبرم!و این اصا چیزی نیس ک ازش خجالت بکشین گایز
هرکس علایقش فرق داره،یکی فقط خسته تر از اونه ک بخاد کارای پرفعالیت و توان فرسا انجام بده
میخام فقط تکلیفمو با خودم مشخص کنم تا عذاب وجدان نداشته باشم
و بتونم خودمو دوس داشته باشم!
جمعه اینده میبینمتون و هحین پستو ادیت میکنم ک تا چ میزان موفق شدم:)!
-------------------------
edited: 
dudessss!
i did that!
گاییز ببخشید بعد از کلی وقت اومدم و ادیت کردم ب کل یادم رف همچین پستیو!ولی خداروشکر قول و قرارامو یادم نرف و ب همه کارای اون هفته م رسیدم
داشتن ی to do list اونم کتبی واقا معجزه میکنه!
هنو کار داره برنامم ولی واقا خیلی بهتر شدم هم روحیم هم نتایجی ک بدست میارم!اون هفته هم راسی بهترین نمره ادبیاتو بین یازدهم گرفتم!"از همو اول میدونسم ادبیات سکرت لاورمه:))" ریاضیمم حتی پیشرفت کرده امتحان قبلی 5/5از ده شده بودم"قبلتریش 3از 13-ـ-" و ایندفه خدا بخاد ی غلط بیشتر ندارم!پاییزم تموم شد تقریبا...دیدین گایز:))؟
از دوشنبه هم امتحانای ترمم شروع میش امیدوارم بتونم از پسشون بربیام...شماهم برام بهترینارو بخواین"منم قطعا براتون بهترینارو میخوام!"
خب... hasta luego! adios
  • وهکاو --

به نظرم مخلوط رو و جولز و مدی(یکم) هستی
ی جوری بود سریالش
فقط به خاطر رو و جولز نشستم دیدمش ی قسمت و نیم دیگه مونده دلم براشون تنگ میشه
فقط همین ی فصله؟

خیلی معرکه بود ک
ن فصل دومش درحال ساخته
اینایی که گفتی اصا شبی هم نبودنولی ایول^^اره جولز یس سولمیت من

بنظر منم خییییلی شبیه روییی،با اینکه تازه شروع کردم ببینم ولی تو همون ی قسمت ک دیدم خیلی بنظرم همه چیت مث روعه D:

انگار همه متفق القولن

3 از 13 بنذربنذیبذ کراش زدم رو نمره هاتتتت XDD
ایول ایول همینجوری پیش برو ب سوی اینفینیتی :>>>

 فک کنم بدترین نمره کل عمرم بودxD
وااای دینز فک کن ایندفه فق من و بچه درسخون کلاسمون نوزده شده بودیم:))
اصا همه پشماشون ریخته بود:') خودم بیشتر همه پشمام ریخته بود

نه شبیه جولز که نیستی زیاد.ولی شبیه rueخیلی هستی هم مدل لباس پوشیدنت هم رفتارات.اونجاهایی که مخصوصا کاراگاه بازی درمیوورد عینهو تو شده بود نمیدونمم چرا

 من شبی جولزم تو چشم بصیرت نداری-_-

اخه مدی هم از هیچکاری نکردن لذت میبرد:))

خب من اینجور نبودم دگ
با این ازمونه و این چن هفته اخیر بخودم ثابت کردم ک اینطور نیسم
ادیت پسترو خوندی اصا؟

هی اینکه بعدا با خودت بگی پشیمونم چون اون زمان رو استفاده نکردم هم یه نوع پشیمونیه ها

خب من اگ تلاش نکنم بعدا برمیگردم میگم ک ای کاش ب بطالت نگذشته بود و تلاش کرده بودم
ولی اگ تلاش کرده باشم حتی اگ ب هدفمم نرسم اصلا پشیمون نمیشم چون میدونم کاری ک میتونسم رو انجام دادم
این خیلی فرق داره

داستان نمرات ریاضیت داستان نمرات فیزیک منه.البته چون من یک ربع هم نمیخونم تو کلاسم گوش نمیدم اصلا. دفعه قبل دستبند درست کردم سر کلاس:)

ادش بخیر یزمان تو متوسطه اول منم اینطور بودم،ولی دبیرستان درسا سختتره،و دبیرا صدبرابر سختگیرتر،مثلا براشون اصا مهم نی جواب اخرو درست بدست اوردی باید تک تک راه حلا و فرمولارو کامل بنویسی تا بت نمره بدن،راهنمایی اصا ازین خبرا نبود-_-
یادش بخیر من و اکسم اون زمان سرزنگ ریاضی خیلی جدی سراینک همه حرومزاده ها تو انیمه هاتن بحث میکردیم

و اره اخرش همه ما میریم و یه مشت خاکم میریزن رومون که بپوسیم.پس مهم اینه که چه طور زندگی کنیم نه ای که چه طور درس بخونیم و این کسشرمسشرا

راسش شاید یکی هدفش فقط درسه و تا بهترین نباشه اروم نگیره
من خودم راسش مطمعن نیسم هنوز از هدف واقعیم،ولی یه چیزی ک از ته دلم میخوام اینه ک ب اون خوشالی واقعی دس پیدا کنم،میدونم همیشه تو زندگی غم هس،ولی خب دلم میخواد ک واقعا واقعا خوشحال باشم تو زندگیم،حتی از فکر ب کلمشم حس میکنم ک خیلی ازش دورم هنوز ولی قبلا ک فکر نمیکردم متی درکشم برام سخت بود،پس یعنی دارم درست پیش میرم فک کنم
+بنظرت من شبی کدوم کاراکترم تو یوفوریا؟جان جدت بگو جولز!

امتحان ریاضیو رو دادن؟دیدی گفتم میتونی.برات ارزوی بهترین میکنم حتی اگه تو نکنی.همواره و همه جا.راستی این کجاش شبیه مدیه د،به کراش من توهین نکن.مدی فقط یه جنده توجه احمق بود همینو میتونم دروصفش بگم.

 اره دانیاللللل نوزده شدم نوزده میفهمیییی:)))من و بچه درسخون کلاسمون اندازه هم شد نمرمون دارم از خوشالی میمیرمممممم،تازه فک کن دوهفته بیشتر نگذشته از درس خون شدنم
معلومه ک برات ارزوی بهترینا میکنم wish you the best but im the best
Sorry i had to say that
عامو مدی ک خ خفن بود،ولی خب اره شبی نبودیم،خ powerful بود،اگ با نیت نبود دگ نورعلی نور میشد

واقعا مسخرس این جملت ک میگی میخام به عقب نگاه کنم در اینده پشیمون نباشم از روزایی که الکی با استرس و تنفر از درس گذشت.
به این فکر کن ک یروزی پشیمون میشی که به اندازه کافی اونموقع که نیاز بود برای رویاهات تلاش نکردی

دوود من حتی مطمعن نیسم رویاهام چین اگ دراینده هم خودمو بابت این سرزنش کنم واقا مسخرس:/تو دیقا عین مامانمی
برمیگرده عقب میگ"ای کاش مطبمو تعطیل نکرده بودم"; یا "ای کاش اونموقع پیوسته خونده بودم تا دکترا تا الان بخاطر بالا رفتن سنم برا هیئت علمیم مشکل ایجاد نمیشد"
منظورم اینه خوب اونموقع اینکارو نکردی ولی ایا درسته الانتم با حسرت بگذرونی و خرابش کنی:/؟واقا منطق مسخره ایه
خیلی وقتام ادم تلاش میکنه و نمیشه!!در توانش نبوده شاید،شاید اصا قرار نبوده مسیرش اون باشه
ادم باید تو مسیری ک افتاده بهترین استفاده رو داشته باشه
هرچن ما الان تینیجریم و سردرگم بودنم یچیز طبیعیه!فق بهتره ک همی سردرگم بودن رو برا خودمون سختش نکنیم و هی نگیم"‌وای ن همه میگن باید هش ساعت درس بخونی من پنج ساعت میخونم"و هی الکی شور بزنیم:|ب چ قیمتی دیقا؟من فق این تصمیمو گرفتم چون نیاز داشتم برنامه و نظم بدم ب زندگیم ک خیلی نامرتب بود،ک خب واقا جوری خوب نتیجه داد ک خودمم پشمام ریخ تراز قلمچیمم حتی نسبت ب قبلیا خ خوب شده بود
حتی ریاضیمم خوب شده بود فک کن! وگرنه این جمله پشیمون میشی ک تلاش نمیکنی ب اندازه کافی رو مامانم هرروز بم میگ و استرس و تنفر از درسمم برا همین بود!ولی الان دارم راه دوس داشتنی درس خوندنو پیدا میکنم و کم کم دارم علاقمند میشم واقا ،و اصا دوس ندارم این راهو ب سمت نگرانی و تشویش و ب اندازه کافی ببرم چون کافی رو بدن و توان روحی و جسمی من تعیین میکنه.
و همچنان میگم دراینده برمیگردم و میگم" افرین،داشتی ی قدم ب دوس داشتن زندگیت نزدیکتر میشدی!ممنونم ازت ک اون اوقات جهنمیو قابل تحمل کردی"
و نکته قضیه اینه،من بالاخره دارم تلاش میکنم،پس چ فرقی داره با چ منطقی تلاش میکنی؟

شبیه مدی توی یوفوریایی. نه؟

 ن ب هیچ وجه
راسش دوسام میگن شبی rueام بعضی حالتام
ولی خ دوس دارم شبی جولز باشم خودم درخفا

البته الان دوهفته گذشته و هنوز اپدیتی ازخودت برامون نزاشتیا!ولی خب فکر کنم ینی حسابی به درس مشغولی‌^^و این واقا خیلی خوبه.

حالا شایدم جان ب جان افرین تسلیم کرده باشم

موفق باشی ^-^البت فک کنم یکم دیر رسیدم :| مال هفته پیش نیس این؟

 عب نداره من ازتوهم دیرتر رسیدم

پس باریکلا به این استاد گیتار بابت تلنگر قشنگش.امیدوارم که موفق بشی و مطعنم که میشی:)

باعث شدی منم بخوام برنامه بریزم برای خودم. گاد.
الان باعث شدی ی نفر حداقال برای چند ساعت جدی شه و بخواد درست زندگی کنه:)
پ.ن: دیروز تو مغازه ی پسری دیدم، گاد تا دیدم گفتم این ورژن پسر مهساست. انگار تو رو بزرگ کرده بودن بعد پسر کرده بودن یعنی خیلی شبیه بودا

چق جدیدا شبی من ادم دیده میشخودم تاحالا ندیدم
خوشالم ک همچین حسیو متنقل کردم دوود

Good luck dude

thanks budd

هی دختر!من و همه این خواننده های وب بهت ایمان داریم و مطئنیم که میتونی اگه بخوای:")جمعه منتظرتم

اریگاتوو
شرمنده دیر شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan