hug

Image result for aesthetic hug gifs
HI HOES
خب ..امروز میخوام از  جسارت و بی فکری شروع کنم تا برسم به مقوله "اغوش" "بغل" "میان بازوهای وی"
شاید بگین این خصوصیاتو چه مربوط به این مقوله احساسی؟ گوز رو به شقیقه ربط نده دوود!
و منم میگم عه کنایه میزنی؟منم بلدم!گر صبرکنی ز غوره حلوا سازم.
میدونین جسورترین ادما از نظر من کیان؟یا شایدم کسایی که خیلی خودشونو دوس دارن و به خودشون مطمعنن
اوناییکه میتونن بدون فکر...تو هرزمانی و هرمکانی هرکسی رو در اغوش بگیرن..
اصلا براشون فرقی نداره که ده ساله فرد موردنظرو میشناسن...یه ساله..چن ماهه...چند دقیقس هم کلام شدن برحسب اتفاق
یا اصلا تازه ملاقاتش کردن.
خود من؟نه من هیچوقت نتونستم ازاین دسته ادما باشم.
منظورم اینه...اصا تو کتم نمیره موقع بغل کردن چه فعل و انفعالاتی تو مغزشون رخ میده.یا درواقع بگم اصلا مغزشون اون زمان فکرم نمیکنه
چطور میتونین بدون فکر کردن و برنامه ریزی قبلی کسیو بغل کنین؟به این فک نمیکنین که شاید فرد موردنظر شما اونقدرا هم دلباخته شما نباشه؟به این فک نمیکنین که ممکنه حین بغل شدن چهرشو درهم بکشه و یه شکلک wtfطوری دربیاره؟به ذهنتون خطور نمی کنه که شاید از تماس بازوی شما به پوستش و حس کردن نفستون به گودی گردنش مورمور بشه؟
قبل بغل کردن خودتونو بو نمیکنین؟ازکجا اینقد مطمعنین که طرف موقع استنشاق بوی شما در چند میلی متری خودش لذت میبره؟"مخصوصا وقتی چن ساعتیو بیرون بوده باشین یا تو فصل گرما خیلی این سوال بیشتر ذهنمو درگیر میکنه حتی اگه عطر زده باشم یا روز قبلش حموم بوده باشم"
از کجا مطمعنین الان زمان مناسبیه؟ازکجا مطمعنین با بغل کردن شخص موردنظر مضطرب نمیشه و خون به گونه هاش هجوم نیاره و ضربان قلبش تندتر بزنه؟"این اصا جنبه رمانتیک نداره...واکنش خجالت کشیدنه فقط"
از کجا میفهمین باید دستاتونو کجای بدنش قرار بدین؟اگه دور گردنش...شاید اون دلش میخواس دستای شما دورکمرش حلقه شه.و اگر بالعکس...شاید اون تو استایلش نیس که دستاشو دور گردنش شما حلقه کنه و فضا AWKWARD شه .اونوقت چی؟
اگه دستاتون کامل دورش حلقه نشد و اون غصه خورد که زیادی چاقه چی؟
اگه دستام کل دور کمرش اضاف اومد کجا بزارمش؟همینجور عین یه میمون دست دراز بندازمش پایین یا تو هم حلقش کنم؟
اصلا اگه طرف حس زیادی ریزه میزه بودن و لاغرمردنی بودن کرد چی؟
ازکجا مطمعنین شخص موردنظر بین بازوهای شما حس امنیت میکنه؟
زمان بندی رو چطور تنظیم میکنین که نه خیلی زیاد گردن به گردن شده باشین نه اونقد کم که تصنعی به نظر بیاد؟اون عقربه ثانیه شمار باید تا کجارو طی کنه که رهاش کنین؟
این علم غیبتون ازکجا میاد که بهتون میگه چقدر باید محکم بغلش کنین؟ ازکجا میفهمین حد توازن رو؟اگه بیش ازحد شل و ول بود و طرف فکر کرد زوری بغلش کردین یا پشیمون شدین از بغل کردنش چی؟ اگه بیش از حد محکم بود که استخوناش درد گرفت و نتونست بهتون بگه چی؟ 
چطور این مسئله رو برای خودتون حلاجی کردین که چقدر بهش نزدیک بشم حین بغل کردن؟خوشش میاد برجستگی های منو حس کنه یا من متوجه برجستگی هاش بشم و این یه جور تعرض به حساب نمیاد؟
 
شایدم سرعت اندیشه ورزی تون مافوق سرعت نوره و همه اینارو حلاجی کردین و من کندذهن اون گوشه هنوز نشستم و لنگ یه گره کور و به مراقب جلسه که صداش میزنن "دلزدگی" خواهش میکنم ک"تروخدا به جون اقاتون "وسواس" یه نموره بیشتر بهم زمان بدین!"
اونم با یه پوزخند با یه حالت نمایشی امتحان محبت رو از زیر دستم میکشه و میگه"هه!وسواس اقا رو که ردکردم رف پی کارش اونم لنگه تو.فقط وقتمو بیشتر تلف میکرد"
----------------------------------------------
پ.ن: الان که رفتم یه دور متنو خوندم به نظرم خیلی بالحن تهاجمی نوشتمش.حقیقتا برعکس من دراعماق دلم خیلی این مدل ادما رو تحسین میکنم و اکثر دوروبریام کمابیش همینطورن. شایدم من اینجا اون ادم عجیب غریبم که باید زودتر یه فکری به حال خودش بکنه و کلا از مبدا رو چپکی روندم
پ.ن2: تایپ mbtiتون چیه؟ "خااار سوال بی ربط" برام خیلی جالب بود بااینکه خودم درونگرام اکثر دوروبریام برونگرا بودن:/!intp هسم بای د وی
پ.ن3: گاااد جدیدا دارم به شدت بیلی ایلیش رو که میگفت بیشترین چیزی که رومخشه ادمای کپی کارن رو درک میکنم.قبلا راسش میگفتم خب که چی؟اونقدرام بد نیس...ولی افتضااااح به توان دو هس دوود!یکی جدیدا اومده تو زندگیم که کافیه من یه بامبول بازی دربیارم درفاصله کمتر 24ساعت اونم این بامبول بازیو دراورده:./ یا جدیدا  اصطلاحات و نحوه نوشتنم شده پیست اسکی://اره خود منم خیلی از اصطلاحات و اینارو از جاهای مختلف گیرمیارم و خوشحال میشم عمیقا که شما به نظرتون حرفی که زدم جالبه.ولی وقتی این درصد استفاده و تاثیر پذیری ازمن به بالای 50درصد میرسه جدا نگران کننده میشه.مثل مقدار املاح موجود در اب میمونه...حدی داره.سختی اب بشه بالای 300دیگه برای اشامیدن غیراستاندار و بی کیفیت میشه دوود!تازه من همچین مالیم نیسم به پیغمبر:/تقلید میکنی لاقل از یه ادم درست و درمون تقلید کن نه از یه تینیجر بی سروپایی مث من:/
پ.ن4: تو این مدت یه فیلم خیلی خفن عاشقانه دیدم"البت تو این مدت خیلی فیلم دیدم کلا" به اسمlol حتما ببینینش!برای ترغیب بیشترتونم بگم که مایلی سایرس نقش اصلی رو بازی میکنه. وقتم داشتین سریال درحال پخش youرو هم ببینید.جدا سریال مناسبیه...جنایی و درام هس ژانرش...منکه خودم سایکوپث های موردعلاقمو اونجا یافتم D:
  • وهکاو --

Intp و infj جزو بهترین زوجای mbti هستن😂

موهاش😂

Infp ها کلا کیوتن*_*

اره موافقم
خیلی بچه خوبیه:'/ ارتیستم هس
با یه دختره ای خیلی شیپش میکنم

چون تایپ اول و دومت intp و intj شدی بعید نیست شبیه infj هم باشی

Infj: ni fe ti se

Intj:ni te fi se

Intp:ti ne si fe

Intp فانکشن مشترکی با intj نداره

ولی یه جورایی میتونیم بگیم infj بین اون دوتاس:)

هوممم
کاراکترای infj خیلی جذابن، تنها ادماییم که تو زندگیم درکم کردن infjها بودن"که کلا دوتا بیشتر نبوده"
راسی
یه پسره infp ای رو جدیدا باش اشنا شدم، خیلی ادم کیوتیه: _:
به موهاش حسودیم میشه

اهان راستی fe جایگاه چهار مال istp و intp عه

اصن به دوستاتم بگو نرن تست بدن با فانکشنا تعیین تایپ کنن

اکثرشونو بزور تست دادمxD
بنظرم بشون میاد غیر یکیشون 

من وقتی با فانکشنا اشنا شدم فهمیدم infj هستم

وقتی استرس میگیرن از فانکشنای enfp استفاده میکنن

اتفاقا istp و intp خیلی شبیهن ولی istp ها بیشتر تو لحظن و کمتر به این که چی ممکنه بشه یا اگه اینطوری بود چی میشد فک میکنن

همینکه میترسی طرفو رد کنی جزو fe جایگاه چهار هست

نمیدونم،یکم زیادی باهاشون نمیسازم
حس میکردم بیشتر ازین حرفا infj باشم " ششمی بود برام"


تو همین پست که میگی نمیخوای بغل کردنت بقیه رو آزار بده یا میترسی اذیتشون کنی به خاطر  احساسات برونگراست که داری

همم

و فک کنم خیلی راحت میری تو هپروت😂

ارهxD

فک کنم اینجوریه فانکشنات

Ti ne si fe

یادته گفتی یه نمه enfp میزنم من فهمیدم تایپم چیه و فهمیدم در شرایط استرس شبیه enfp رفتار میکنه:)))

اره خیلیا میگن infp ها مواقع احساساتی شدن یا شرایط حساس enfp طور میشن

این تستو بده من که دیدمش کلا دیدم نسبت به mbti عوض شد

فک کنم تو احساسات بقیه بیشتر از احساسات خودت گاهی درک میکنی ولی منطقو ترجیح میدی

و گاهی ترس از طرد شدن داری که ممکنه باعث بشه وارد رابطه نشی

بیشتر ترس ازین دارم که طرفو ناخواسته طرد کنم
راسی من بازم intpدرومد
بعد از اون برام زده بود entp
بعدش intj و بعدش istp "ولی واقا حس نمیکنم شبی istpهام
کمتر از هنه هم esfj بودم

وای چه گوگولی*_*

بیشتر intp ها خیلی بدن توی درک احساسات خودشون توهم همینجوری؟

اره.
درواقع خیلی وقتا میفهمم چه حسی دارم یا دیگران چه حسی دارن ولی به نظرم منطقی نمیاد وسعی میکنم تغییرش بدم

افرین دقیقا

تو بعضی حالتا میتونی شبیه اینا رفتار کنی

هممم
به نظر خودم تایپایی که میتونم شبیشون باشم غیر تایپ خودم ایناس، گه گداری با بعضی خصوصیات‌شون ریلیت میکنم"entp, intj, infj

احساسات خودتو اصلا نمیفهمی فک کنم

درسته؟D:

اره تقریبا

مثلا تو که intp هستی یه روت esfj

بعد entj

بعدشم isfp

entj و isfp چرا؟ esfj رو میدونم، با دوتاشون زندگی میکنم D:

میدونستی هر تایپی برعکس خودشو داره

ینی چی؟ منظورت همین مثلا من intpام برعکسم esfj? 

بغل (:" ؟
خداروشکر که کشف شد(=

عاره عاره سعی میکنم انیشتین و نیوتن و الن و کریستین استوارت و بیل گیتس فک کنم و همینطور توD;
عاره همه معمولا فک میکنن برونگرام:]
ولی توضیحاتشو خوندم دقیقا من بود:" خصوصا بخش درک نکردن احساسات بقیه رو ک داشتم میخوندم دیبا زد تو کلم گفت خود خرتهXDDD

 

یسوال اون T ک اخر تایپم بود چیه؟ یا مثلا مال تو ک گفتی A عه. چین اینا؟؟

A: assertive
T: turbulent
البت اون حرف اخر زیاد اهمیتی نداره و بسته ب موضوعات مختلف فرق میکنه،افرادی ک اخرش a هستن کمتر حساسن و زیاد استرسی نیستن. و tها بیشتر به موفقیت اهمیت میدن
A ها معمولا تو رهبری کمترن و تلاش کمتری میکنن وtها بیشتر کار عملیو انجام میدن "البت کلا intpها گشاد تشریف دارن و بیشتر فک میکنن تا عمل ولی این نسبت بخودشونه"

خب بالاخره طلسمو شکوندم رفتم دادم
INTP-T
از اون T بغلش سر درنیاوردم:"

عه بت نمیومد D: فک میکردم برونگرا باشی
منم intp ام:)))
Intp-a البت
به این فک کن که خیلی دگ از بزرگان و داتشمندانم intp بودن xD
تو سلبریتیام کریستین استوارت و الن (همون که برنامه الن شو داره) intpان

سلبای gemini موردعلاقت کیان اخه دقت نکردم به تاریخ تولد سلبا
از بین شهودی و حسی
قضاوتی و درکی
کدوما بیشترن؟
ببخشید اینقدر سوال پرسیدم-_-
وای مرسی*_*

منم gemini ام ولی کلا خیلی شبیهش نیستم با این که شخصیتم متغیره
واسه این جا میل گفتم تیپ شخصیتیمو چون میخوام بگم به نظرم بدبخت ترین و رقت انگیز ترینشونه به کسی که اونم تیپ شخصیتیشه و داره کامنتارو میخونه بر نخوره:/نظر تو چیه؟ :/
گفتی بیشتر اطرافیانت برونگران بقیش بیشتریا چطوری بودن؟
 

منم فقط چند شخصیتی بودنم شبیشه
اینجور ک فمیدم geminiها ی مشت ادم خ خفن اجتماعی مشهور و پرحرفن ک خب با اکثر کاراکترای من درتضاده
البت خ سلبای موردعلاقم geminiان
ن اتفاقا تایپت خ کیوته البت من تاحالا ندیدم ولی حدس میزنم کراش سابقم infpباشه
خ رویا پرداز و ساکت و کیوتین
اخریه منظورت تایپشونه؟یکسان نی ولی تقریبا همشون باeشرو میشه
Fهم زیاد هس تو تایپشون
بین ی مشت درلما کویین گیر افتادم

احساس میکنم دوتا ادم توی تو زندگی میکنه شایدم بیشتر

Perks of being a gemini

جا میل
ناموسا بهم میخوره برونگرا باشم؟ ^_^
دوس داشتم برونگرا بودم

عهه ی لحظم شک کردم بین همینا
اینایی ک درونگران تو مجازی دیقا برعکس بنظر میان مثلا خود من با ۸۲درصد درونگرایی اثبات همین نظریم

ولی خوبه که به فکر دیگرانی یعنی حتی تو بغل کردنم به فکر بقیه ای این نشون میده تو ادم خیلی خوبی هستی همش شکست نفسی میکنی :/

حقیقتا وجود من پر تناقضه
ی گه کاریا هم میکنم بعضی اوقات

من خوشم نمیاد کسی بغلم کنه ولی خوشم میاد بقیه رو بغل کنم عجیبه نه؟
بعضی چیزایی که نوشتی که قبل از بغل چه فکرایی میکنی منطقی بودن بعضیاشونم یکم زیادی سخت گرفتی
بغل کن تا بغل هست:)

:))سعیمو میکنم

به نظرت بهم میخوره تیپ شخصیتیم چی باشه؟

شاید enfp

راسدی من که هروقت بو کردم یا بوی عطر میدادی یا بو نوزادارونمیید ترست از چیه

خب این فقط برا اطمینان خاطره

خو وعقا شبیشونه مثل اونا تیپ میزنه مثل اونا راه میره خیلی مسخرس-تازه تو که گفتی دیگه فراموشش کردی

کس گفتم
عامو من مودی دوعالمم یروز عاشقم یروز فارغ

فاااکککککک اون خود پیرمرد دهه پنجاه پندار بامن یکیه تایپش

اره
اقااا بش نگو اینو درسته خودم بش این لقبو دادم ولی خ بدجنسی بود حرفم:((خیلیم کاواییه

راستش من فکر کنم گفتم زیاد دوست ندارم زیر این نوع پستا چیزی بنویسم یا پر حرفی کنم
ولی خودم واقعا بغل کردنو دوست ندارم
یعنی اگه کسی بغلم کنه بعد دو دقیقه کلی چیز میاد تو ذهنم
ک یعنی چقدر مهربونه بوده؟
چیکار کردم ک بغلم کرده؟
ری اکشنم چطور بوده؟
چرا همه رو بغل می کنه؟

دیقاااا بیشتر مواقع منم همی فکرا رو میکنم،غیر اخریه
بغل کردنو ولی دوس دارم،اکثر مواقع البت خیلی وقتام اصلا دوس ندارم

._. حقیقش من از اونام ک هرچی پیش میاد زارت و زارت بغل میکنم طرفو *البته اگه یکم صمیمی باشیم* ولی خب بزرگترین دلیلم اینکه نمیدونم چجوری با حرفام احساساتمو بیان کنم و تنها راهی که به ذهنم میرسه بغل کردنه:| ولی خب هیچوقت به اون چیزایی که گفتی فک نکرده بودم ._. اینطوری که بغل کردن یه پروسه پیچیده میشه ._.
پ.ن2: enfp

اره خیلی پیچیدس«-«I'm a creep

خیلی راجع بغل فکر میکنی ":| دود
به نظرم فقط هروقت که مطمئن بودی بوی بدی نمیدی و موقعیت اوکی ایه ، طرفو بغل کن فقط.
من خیلی بغل دوست دارم حقیقتا هیچوقت به این چیزایی که گفتی فکر نکرده بودم. دوست ندارم ادمایی که تاز همیبینم رو بغل کنم دست دادن رو ترجیح میدم. بعد از روزی که فهمیدم پسرا رو که بغل میکنی از اینکه سینه هات به سینشون میخوره لذت میبرن ترجیح میدم پسرا رو بغل نکنم و کلا به همه دست بدم جز اونایی که خیلی دوسشون دارم. دوستای نزدیکم. ولی هیچوقت نگران اون چیزایی که گفتی نبودم ناموسن.. چقدر عجیب. ویردو نیستی. ذهنت جالب کار میکنه.
تایپم entp
و بیلی کپی کتش اره واقعا راس میگه گاهی-.-
منم یونیکورن استورو دیدم که اونقدرام خوب نبود واقعا. بد نبود . ولی عالی نبود

عاا حدس میزدم
من بغلمم میکنن خیلی اکوارد عمل میکنم،معمولا شگفت زده میشم نمیدونم چرا و بعد دوباره همه این فکرا میاد تو ذهنم و بعد تا میام ری اکشن نشون بدم بغله تموم شده

پ.ن1: منم تو بغل کردن و کلن اینکه از نظر فیزیکی بیشتر از ی حدی نزدیک باشم ب کسی شدیدا مشکل دارم:/ و برعکسه تو از این آدمایی ک مشکل ندارن تو این موضوع اصن خوشم نمیاد و فراریم ازشون :D
پ.ن2: INTJ
پ.ن3: این افراد زیادی رو مخن((: تو ظاهر وانمود میکنم برام مهم نیس اما از درون...|:

+چ خبر از کراشت؟ XD

اخه اینجور ادما خودشون سر صحبتو اینام وا میکنن خ خوبه،درنتیجه اکثر دوسام کلا بمن شباهتی ندارن 
فلا ک هیچ،امتحانا فقط دورادور میبینمش وقت نمیکنم حماسه بیافرینم،فقط یجا بم شیکمو ک داد دسش ب دسم خورد،اصا دلم نمخاس دسامو دگ بشورم:((

تو منو یه بار بغلم کردی درکلخود منم یکم بااین پدیده مشکل دارم ولی خب ازون طرف دوسامم بغلی نیستن زیاد درنتیجه حله. تایپمم infjهست.سریال you الان فصل دو اپ ۶هستم.دوش خیلی جالب تر بوده تا اینجاش .نمیدونم چیز بدیه با جو همزادپنداری میکنم یا نه

عهههf هسی!
Joe being a paranoid serial killer for the whole series:
Me: is that boyfriend material?

مساااا ینی واقا موقع بغل کردن این همه فک میکنی؟؟میگم چرا اصا کسیو بغل نمیکنی:((نمیدونم بخندم یا دلم کباب سه خو دختر این همه فکرم دیگه خوب نیس راحت باش هرکیو دلت کشید بغل کن

راسدی از دیلان اوبرایان خوشت میومد؟the first time روببین خوشت میاد به نظرم

دیدمش
راسش زیاد خوشم نیومد نمد چرا،شاید چون قبلش lol رو دیده بودم بنظرم خفن نیومد

مسااا منم lolرو دیدم خیلییییییی اگور پگوری بودناون پسره داگلاسم خیلی خوشگلهههه کثافت:((

وااای مایلی خ خوب بود*-* کودک درونم هنوز رو مایلی کراشه

تایپم esfp هس دست کم تو p باهم تفاهم داریم.

 شتتت...میدونی کی دگ esfpهس؟

عا راس میگی.خودم دیگه خیلی وقته بدم میاد ملتو بغل کنم.فک کنم امسال کلن سه بار اینکارو کردم ک الان با خوندن متنت دوباره بهم یاداوری شد همینقدم زیاده ((:
و تایپم،من فک کنم سه سال پیش تستشو دادم و نود درصد سوالا رو چرند زدم:" هروقت دوباره زدمش میام بهت میگم (=

اوک
من دوس دارم ملتو بغل کنم ولی نمیتونم::|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan