alice

Image result for cherry aesthetic gif
امتحان انشا نوبت اول یازدهم تجربی
به قلم من
موضوع:ویژگی های ظاهری و رفتاری یک شخصیت را توصیف کنید.
 
از همان اول روز که دیدگانم به جمالش روشن شد جذابیت او چون شیرعسل به کامم نشست.به اثری هنری می مانست..نه ازان جهت که همگان او را زیبا می پناشتند.بالعکس یک اثرهنری مدرنیته بود و هرکسی قادر به درک جذابیت این قبیل اثار هنری نیست.اورا الیس می نامند و خودش نیز چون اسمش شکوفه گیلاسی در مرداب زمستان خاکستری این زمانه است.
 
 
متوسط قامت بود,انقدر که درمیان انبوه جمعیت اورا گم کنی.و عطرش بنفش وحشی بود انقدر که شامه ات را لای تراش تیزبینی گذاری و به همان سرعت اورا پیدا کنی.اندامی ترکه ای داشت فاق هرگونه برجستگی و چربی های اضافه,و ان موجود غیرزمینی برجستگی به چه کارش بود؟موهایش حلقه حلقه بود و به سرخی گیلاس رسیده با رایحه ملایم توت فرنگی تازه از بوته چیده.کشیده چشمانش تیله های ابی کم فروغی داشت,اما تمایز گودال سیاه وسط چشمانش ان دلمردگی را جبران می کرد.خمیگی کوچکی دربالای بینی اش شیطنت میکرد انقدر که دوست داشتی ساعت ها با ان زل بازی کنی.صورتی لبانش به لبان دختربچه ای می مانست که ساعت ها بالای درخت های باغ همسایه بازی کرده و خودرا چندتایی گیلاس ناقابل مهمان کرده است.سفیدپوست بود,اما نه از ان نوع سفیدهایی که دلت را بزند.از انها که هوس نوشیدن یک لیوان شیرسرد به دلت می انداخت.نقاش افرینش هنگام خلقتش حواسش پرت تفکر شده بود و رنگ چکه چکه از نوک قلمویش سرازیر;و گاهی حواس پرتی ها به چه قیمت خوبی تمام می شوند.من هرسپیده صبح پیش از بیدار شدنش باشمردن ان کک و مک ها سرگرم میشدم.
 
 
او به تمایز ظاهری با خاکستری جمعیت بسنده نمی کرد و رفتارش نیز چون ظاهرش حتی قدری بیشتر اورا شخصیت اصلی استان این زمانه می کرد.از مخالفت با هیچ احدالناسی عبایی نداشت.عقایدش را نمی شد به کسی تشبیه کرد.با پژمردن گلی شبنم غصه اش سرازیر میشد.کاکتوسی بود که از جلب توجه نمی ترسید.اما همان قدرهم تحمل صحرای بی توجهی را داشت.گاهی روزه ی سکوت می گرفت,گاهی هم اوازی من دراوردی را دم گوش های تشنه به صدایم می سرایید.درکارهایش اثری از شوروشوق تصنعی نبود.اگر گاه گداری هم دراغوم می گرفت واقعا می خواست که هدیه محبتش را نثارم کند.برخلاف ظاهرش نگرشش به این دنیا و گفته هایش که از درون نشات می گرفت,چون شرابی بود که هرچه بیشتر ان را می نوشیدم حریص تر میشدم.و گاهی به خود می امدی و می فهمیدی که از ظرفیتت بیشتر خورده ای.او پارادوکس بود,تلفیقی از شرارت و محبت,خاموش و پرسروصدا,بی احساس و همدرد,غمگین و غم خوار,نمک روی زخم و مرهم جان.و همین ها بود که اورا اثرهنری سردر گالری خیال من کرده بود.
او الیس بود.کوزه ای نامتقارن و جذاب که از گل خیالات درهم من نشات گرفته بود;جایی درمن ریشه دوانده بود و به تدریج فراتر از همدمی خیالی شده بود. 
-------------------------------------------------------------
پ.ن: بچه هامون بهم گفتن به عنوان گی نظام میگرینت XD ازین به بعد خودمو ملقب به گی نظام میکنم.
پ.ن2:اقا من بازم اعصابم بهم ریخت یه مطلبی گذاشتم تو وبم که بعضیاتون خوندینش...راسشو بگو dark heavenک کامنت دادی و بامن اتمام حجت کردی کیبودی://؟خدا ورت داره فک کردم یکی از دوسامی که خیلی برام مهمه داشتم سکته میکردم"عجیب اینه هیچکدوم از اطرافیانمم نبودی:/" یا کلا اشتبا زدی از اولم از اطرافیانم نبودی دوود...یا اینکه یه ناشناسی که اری کرم میریزی فقط باتوج به شباهت لحنت به کامنت هیتای سابقم"ادم مریض تر ازمنم پیدا میشه پس بااین وجود..."
پ.ن3: برین خداروشکر کنین هرچی بدبختی دارین دس کم بامن زندگی نمیکنین XDیهو ساعت 1نصفه شب منو تو زیرزمین خونه درحال ابغورگرفتن کنار دبه های ابغوره پیدا کنین یه چک بزنین تو گوشم"ولی خدایی من موافق تنبیه فیزیکی نیستما به هیچ وجه ولی بعد اون چکه هم گریه م بند اومد هم کلا دوباره به حالت عادی برگشتم://اریگاتو مامان D: "
پ.ن4:دیدین گرمی امسال چه مزخرف بود://البت گرمی هرسال مزخرفه ولی امسال دیگه اخرش بود.
پ.ن5:چرا جدیدا همتون خصوصی کامنت میزارین...بعد جالبه سوالم ازم میپرسین://لاقل میخواین ریا نشه جا بزارین ناشناس یه ندای دیگه بدین تا جوابتونو بدم.
پ.ن6: مدیونین اگه فک کنین همش اهنگ"هلوشو بدم لیموشو بدم" موقع نوشتن این انشا توسرم پلی میشد...خاک توسرت صداسیما که به یکی از اسمای موردعلاقم ریدی -ـ-

 

  • وهکاو --

این انشا که چیزی نیست... من قشنگترشو می‎نویسم

حالا نمی‎دونم کجا گذاشتمشون وگرنه می‎فرستادم

 

[خاکستر انشاهایش را در می‎برد تا کف اقیانوس دفن کند]

 

 

جدی جدی عالی بود

تنکسD:

پس حتی نمیدونست چی هست همجنسگرایی اگه باهاش مخالفین حداقل برین ببینین چیه بعد
من از 9 سالگی فک کنم جق میزدم نمیدونستم چیه ولی میدونستم این کاری که میکنم یه اسمی باید داشته باشه که سال ها بعد وقتی 12 سالم شد فهمیدم
البته الان دیگه نمیزنم

من اولین بار فک کنم ۱۴سالم بود زدم
و همچنان گاه ب گاهی میزنم،زیاد ن البت دیر به دیر که برا ادمی مث من عجیبه

چ ربطی به بینایی داره

 باجق اشتباش گرفته بودالبته جقم به بینایی اسیب نمیزنه کس میگن من هنو چشام سالم سالمه عینکیم نیسم

بابا معلمای دبیرستان پیشرفت کردن
من هربار بحث همجنسگرایی و اینا رو میکنم هیچی نمیگن اگه تعطیل نمیشد قرار بود مقاله ها رو ببرم یه هموفیک کم کنم
باشه تا دفعه بعدی موضوع اسمات بدن برای انشا:)))

وااای گفتی ما دبیر دینیمون با یه قیافه خیلی جدی و نگران گف" همجنسگرایی ضعف بینایی و نابینایی میاره!" اصا پشمای هممون کز شده بود بسکه خندیدیم
من یکی اصلا بسکه خندیدم نفس نداشتم ک بگم"داری اشتبا میزنی حاجی" چه برسه ک بخوام بحث کنم
اوو حیف شد میخواسم ببینم قضیه مقاله اتچی میشه 

خدای من:"قلبم♡
چقدر قشنگ نوشتی*^*خیلی زیبا و سافت بود خدایش.
پ.ن:منم الیسو خوندم یاد "عالیسِ هلوشو بدم اینشو بدم"میوفتمXD

 اریگاتو*-* دیشب با ایستک ب الیس خیانت کردم:))

وای میخوام دوباره بخونمش خیلی کیوت بود

 اریگاتو:)دیشب سعی کردم بکشمش ولی متاسفانه تو عرصه کشیدن به اندازه نوشتن استعداد نداشتم:||

شت شت خیلی خوب بود :| !!

 اریگاتو^^

 بنده خدا...خوشحالم شاد میبینمت:)

 : مرس *-*

دلت میاد این حرف رو بزنى:/// حالا باید تبلیغ شیر صباح رو ببینیم-_-

همون گاوه؟اون خوبه هروقت میاد به داداشم میگم کی تبلیغ بازی کردی ب من نگفتی

خیلى زیبا بود
هلو شو بدم لیمو شو بدم رو دیگه صدا و سیما پخش نمیکنه داریم از افسردگى تلف میشیم

بهتر خ لوس بود

ترنسکشوال یا جندر؟فاک

 ترنس سکشوال
ولی من ممه هاشو دوس داشتم:))

راستی حالت خوبه الان؟

یپ،راسی کراشم ترنسه:||امروز فمیدم
پشمام ریخت

چرا حس میکنم خودتو با یکم رنگ و روی متفاوت توصیف کردی؟ واقعا خیلی قشنگ بود.استعاره ها و تشبیه ها همش به جا استفاده شده بود مطمئنم دبیرت کلی حال کرده.گرمی هم خیلی وقته که مزخرف هس من فقط اون سال که ادل بود به نظرم واقعا به حق جایزه دادن.یکی مثل لانا با وکال قوی جایزه نمیبره یکی مثل بیلی صداش حالت پچ پچ داره انقد جایزه میبره که دیگه باید گاری بدن بهش .

گفتم ک کم کم درمن ریشه دواند و فراتر شد
ولی خب خیلی خفن تر این حرفاس،من فق عروسک خیمه شب بازیشم
دبیرمم والا ری اکشنی نشون نداد اصا مطمعن نیسم خونده باشه یا ن کلا بمون بیست داد:|

علاقمند بودن ب کسی ک ب تمایز ظاهری بسنده نمیکنه خیلی زیباس. و ستودن عادمی ک شجاع، خالص ، مستقل و متمایزه ستودنیه.

 اره مخصوصا کسیکه لبخندش زیباترین چیزی باشه که میتونه بدترین روزتو کلا عوض کنه

چ قشنگ بودددد*-*****

اریگاتو^^

پشمام چقد خوب نوشتی!
عاره گرمی خیلی بولشت بود امسال "بنظر من" :|
پ.ن6 

مرس :D
لانا ک هیچی نبرد گواهی بر مضحک بودن گرمیه

چرا اسم پست باید الیس باشههه؟؟ چرااا؟
*درحالیکه هنوز پستو نخوندم و فقط بلاگتو باز کردم دیدم اسم پستت الیسه.و درحال تری ک یه هفتس دپهد شدم و j بگن تو ذهنم johnny depp میاد چ برسه ب اسم پستتتتتت لدصقحهلاصقلا*

شت راس میگی الیس به جانی دپم مربوطه.ولی من فقط به ماالشعیر فک میکردم-'-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan