random

این پستو احتمالا خیلی زود پاک میکنم
فقط...هیچوقت چیزیو نگفتم بخاطر جلب توجه یا جلب ترحم
از قضاوت شدن و قضاوت کردنم خیلی بدم میاد
من تو واقعیت ساکتم
منظورم اینه...راجب یسری موضوعاتی ک زیاد فک نمیکنم کسی علاقه ای ب شنیدنش داشته باشه
ینی گرایشم...افکار مخفیم و...
چرا نژادپرست..سکسیت...هوموفوبیک یا ترنس فوبیک باشی وقتی فقط میتونی خفه شی؟
این جملرو صدبار تو روز باخودت تکرار کن
شایدم دویست بار و ...هرقدر ک تو کلت فرو میره دگ
البت بعضیاتون تو کلتون بجای مغز...کلم پیچ با سس اضافس
من خیلی وقته تحمل کردم...خیلی وقته چیزی نگفتم..خیلی وقته ساکت موندم...خیلی وقته همه چیو تو خودم نگه داشتم
و ادمای فیکیو دیدم که با مشکلای فیکشون ترحم دیگرانو بدس میارن
و حالا ک میخام برا اولین بار صدامو بشنون...خیلی راحت بم میگن چی؟
بم میگن دردم دروغه...الکیه
ببین نمدونم کدوم بیکاری هسی ک میشینی و سعی میکنی همه چیو نقد کنی
ولی من تشخیص میدم ک دچار اختلال دوقطبی هسی!
یبار بم میگی اونقد مطلبات کسل کنندس و وبت بدردنخوره ک اصا ارزش خوندن ندارن
از طرفیم میای مطالبمو ن تنها میخونی بلکه براش کامنتم میزاری و بگذریم ک معلوم نیس هدفت از کامنتات چیه
برا یاسیم مث ک یه ناشناس همچین کامنتایی گذاشته
ببین اینو بفهم ما نمخایم بیای وبمون خب؟لطفا خودت گورتو گم کن!
باشه ما هممون توهمی و دروغگو!
تو ک عاقلی فقط دگ پیدات نشه!

 

 

  • وهکاو --
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan