just survived 2weeks of highschool

Image result for brown aesthetic
 
hi my bishess
hope u had a great week:)
بالاخره بعد کلی مدت تو وب انلاین شدمو...ب این نتیجه رسیدم ب چپ هیچکس نیسدم
میگم ی سراغی بگیرین بد نی
بزگریم...دلیل اینک من نزدیک دو هفته تو وب انلاین نشدم مشغله زیاد و این چرت پرتا نی(اونقدا هم خرخون نیسدم!)
دلیلش اشنا شدن من با لیزا کشی بود.-.ی عدد یوتیوبر فوق خنده دار
و دلیل دیگش اشنا شدن من با دوس پسرش(یا بهتره بگیم دوس پسر سابقش:(...لانتیا من خ شیپشون میکردم چرعععع)دیوید دبریک و ویدیوهای فوق فوق خنده دارش بود
و اینگونه شد که از تایم انلاین شدنم تو نت زدم و فق یوتیوب دیدم تا بالاخره جونم درومد!
و بالاخره همه ویدیوهاشون دیدم
خب خبرهای این چن وقت اخیر:
-بالاخره اولین اهنگ انگلیسیمو با گیتار زدم:Dاهنگ از برونو مارس بود و باید بگم وقتی تو اتاقم تمرینش میکردم بعد اومدم طبقه پایین ننم گف این خواننده هه کیبود چه صداش خوب بود:/منم گفدم خودم خوندم://کرک و پرش ریخده بود تا جلوش اجرا نکردم باورش نشد...بعله!معلومه چقد بمن باور داره یا بیشدر توضیح بدم
-شانس نفرین شده دبیرستانی:مطمعنم امسال نفرین شدم چون تو کل عمرم انقد بدشانس نبودم تو درسا!زیسترو حسابی خونده بودم و بعد از کل کلاس پرسید غیرمن://من تنها کسی بودم ک ازش نپرسید...هعی!حالا برعکس مسعله های ریاضیرو حل نکرده بودم چون غایب بودم اولین نفر اوردم پاتخته...خداروشکر باز تونسم حل کنم ولی تاحل کنم کلی طول کشید فک کرد کندذهنی چیزیم:(تقصیر دوس گشادم بود فق شماره اونو تو کلاس دارم شانس من اونشب اصا انلاین نشد بگه اونروز که غایب بودم مشق چی داشدیم.بعد ی معاون داریم سگه ها سگ!زنگ تفریح تازه تموم شده بود من هنو تو کلاس یکی از دوسام بودم داشدم باش میحرفیدم...بعد برگشتم سرکلاس خودمون پنج نفر همزمان بامن رفدن سرکلاسا!فق منو دید گف تاخیر:/هرچی گفدم بابا هنو دبیر نیومده سرکلاس هی میگف تاخیر زنیکه جیندا:/زنگ بعدشم دیقا همی اتفاق تکرار شد من دگه تحملم تموم شد با همو لحن جدی و بقول یکی از دوسان کرک و پر هیتلر رو هم میریزه بش گفدم:خانوم مارو از دوسامون جدا کردین!کلاسامونم تغییر نمیدین بعد شاکیم هسین میریم کلاسشون؟اخه چه ربطی داره هروق دبیر سرکلاس بود اونوق میتونین تذکر بدین...دگ روز بعد بم گیر نداد:d(حس میکنم درگیری بامعاونا و دبیرا رو یکم زود شرو کردم)
-درگیری با دبیران:بقول یکی از دوسام وقتی فهمید تو ی کلاس نیسیم"ن مهسا حالا دگ کی تو کلاس لش کنه برینه ب معلما؟"یپ!من همو دانش اموزیم که با معلما بحث میکنه و کلی از وقت کلاس میره!امسالم از دبیر دفاعی اغاز کرد...همو اول پرسیدم"من هیچوق کاربرد دفاعیو نفهمیدم...مثلا جنگی چیزی شد میریم سر مرز تعریف امنیتو میگیم بعد میگن واو!چه امادگی دفاعی خوب خوندن اینا عقب نشینی میکنن:/"سر شیمی هم بسکه راجب جهان های موازی از دبیرمون پرسیدم کلافش کردم:Dو خب ب "ابخور"کلاس مشهور شدم:!اخه هرمعلم ک میومد قوانینرو توضیح میداد بعد بچها سوالای جدی میپرسیدن "خانم کدوم کتاب تسترو باید بخریم؟"و ازین کسشرات بعد منم خیلی جدی دسمو بلند میکردم میپرسیدم"اگ اب تشنمون بود میتونیم اب بخوریم://"خو چیه!دغدغه فکری من اینه دگ یجوری همکلاسیا میخندیدن و بربر نگا میکردن فک میکردن دارم ب مسخره میپرسم...سرکلاس ریاضیم امروز ی سوال گف هیچکی نتونس حل کنه بعد من گفدم"خب خانم سوالی رو که کسی نمتونه حل کنه ینی باید معلم توضی بده باعقلم جور درمیاد"بعد گف"برا من تعیین تکلیف نکن مهسا:/"کلا امروز کلاسم رومن زوم کرده بود هی سربسرم میذاش"خب مهساخانم نمیخای فتوایی چیزی درین باره بدی"
-بچه های جدید:خب هفته اول زیاد بم خوش نگذش ولی هفده دوم خ خوب بود!با بچهای کلاسمون دگ اوکی شدم و باید بگم از کلاس سابقم خ بهترن!کلاس قبلیم کلا خ اهل غیبت کردن و مسخره کردن بودن هی هم به هم دیگه تیکه میپروندن:/کلا جلوشون باید خ مواظب میبودی ولی این کلاسه یجوری انگار همه باهم دوستن و کسی شاخ بازی در نمیاره.ولی ی عادتا مسخره ای دارن...یکیشن عاشق درسه و جزوه نوشتن..امروز خودش بم گف:/!گف من خیلی کیف میکنم میام جزوه مینویسم و تست میزنم واقعا هیجان انگیز نیس(ودف؟ریلی نیگا!)یکی دیگشونم که سرکلاس میشینه کرم مرطوب کننده میزنه و میشینن با دوسش موهای همو گیس میکنن(کلاسه یا ارایشگاه خدایی)راسی اون تامبویه گفدم تو کلاسمونه...خ بچه فانی هس ولی ی جوگیربازیایی داره...مثلا بعضی وقتا ب سبک نوجوونای دهه سی راه میره و باید بگم حرکت فوق ضایعیه!باو بخدا تامبوی ب این معنا نیس ک خودتو جربدی شبی پسرا شی...بعد برینی شبی پنگوئنای فلج راه بری...تامبوی ینی خودت باشی ولی خود واقعیت یکم از الگوهای دخترونه دوره...بعد با ی تامبوی دگ ازین توپ صورتی پلاستیکیا میارن تو راهرو فوتبال بازی میکنن(ریلیییی؟)و تامبویای مدمون خ زیاد شدن ودف!همشون تامبوین...تو مد قبلی غیر من هیچکی نبود.یکم داره رومخم میره چون کاملا مشخصه جوگیری ب سر بعضیاشون زده:/(وی حس میکند تکراری شده پس فکر گرلی بودن بسرش میزند)یکیشونم ک وقتی دارم رو تخته نقاشی میکشم میاد نصیحتم میکنه"این حق الناسه مهسا نکن!"بعد چنتاشون عاشق ورزشن://عشق اینن تو افتاب عرق بریزن خود دبیر ورزشمون میگف بچها گرمه بیاین بالا این چنتا میگفدن"ن هنو نیم ساعت دگ تا زنگ مونده"بعد جالب بما میگفدن گشاد://حس میکنم ی فضاییم بینشون
-نوشته من تاریخی شد:خب دوسم زحمت کشید همو روز دوم مدرسه اولین خرابکاری بزرگشو کرد و تخته وایتبرد رو تصادفا شکوند://چجوریشو از خودش بپرسین..بعد من حوصلم سر رفده بود رفدم رو حاشیه تختشون دیدم یکی نوشته"be brave and strong"بعد منم مریض بودم سرم درد میکرد با ماژیک نوشتم کنارش"i dont have a dick but u can still suck it"بعد دیدم حاشیه وایتبرد پاک نمشه...این هفته وایتبردشون نصب کردن تو کل مدرسه این جمله تاریخی پیچیده بود هنوزم همه دنبال نویسنده ناشناسش میگردن...دتس می...بچز!
امروز چگونه گذشت:ریاضیو ک تعریف کردم...فیزیکم خ کسل کننده بود بزور خودمو بیدار نگه داشده بودم...زنگ سوم بیکار بودیم بردنمون پیش مشاوره ی مشت برگه روانشناسی کسشر پر کردیم(یکیش اینبود که ایا گذراندن در اینترنت را با بودن با دوست نزدیکتان ترجیح میدهید؟منم کنارش نوشتم نمیدونم چجور جواب بدم چون اینترنت همون دوس نزدیک منه!یپ!بست فرند فوراور)-زنگ اخرم ورزش داشدیم دبیر نیومده بود بیکار بودیم مافیا بازی کردیم(اگ نمیدونین چجوره تو نت سرچ کنین)بعد کلا دوبار بازی کردیم و حدس بزنین از شانس گندم چ نقشی بم افتاد؟فاحشه!!!دوبار پشت سرهم...منم مجبور شدم دوشب پشت سرهم ب دوسم حال بدم خلاصه...اخه نمتونسم کس دیگه ای رو انتخاب کنم خجالت میکشیدم://بعد وقتی بار دومم فهمیدن رومن افتاده از خنده جرواجر شده بودن://ریدم تو این شانس فقط!مطمعنم فردا برم با تیکههای خوشمزه"چطوری فاحشه؟"روبه رو میشم..
با قالب جدیدم حال کنین..
خب دگ خ میس یو گایز:Dبای
-----------------------
پ.ن:مدرستون تاالان چطور بود؟
پ.ن2:تو مدرسه ب چی معروفین؟
پ.ن3:راسی گفدم ی پسر خارجی بم تو دایرکت گیر داده...اخرش بم اعتراف کرد...من هرچی بش میگم نمشناسیم همو بخدا هی میگ i love you ...i cant live without you...ودف؟
پ.ن4:چ سازی بلدین بزنین؟
پ.ن5:از دبیر چ درسی بدتون میاد و چرا؟
  • وهکاو --

این اکست نفرینشم دست از سرت برنمیداره.اینقد قوی بوده که چن ماه بعدش به سرت زد واقعا بچ بشی.یادش بخیر به من حسودیش میشد چه دورانی بود

یادش نبخیر سرهمی شکش به رابطه من و تو بگا رفتم
"اینجا از ایهام استفاده نشده از هردو مفهومش منو گایید:))"

از دبیر دینی متنفرم به خاطر عقاید پوسیده قرون وسطی ایش.

پ.ن1:خوب!
پ.ن2:پوکر-__-
پ.ن4:پیانو ولی چند ماهیه گیتار میرم^^
پ.ن5:از دبیر درس دینی چون سعی داره تفکراتشو تحمیل کنه

منم از دبیر دینی پارسالمون هم بدم میومد هم خوشم میومد
خوشم میومد چون خ گوگولی و فان بود:/
بدم میومد چون خ عقایدش مال عهد قجر بودن
مثلا میگفت زنا نباید رانندگی یاد بگیرن چون دگ خیلی پیشرفت میکنن و نیازی ب مرد نمیبینن و ازدواج نمیکنن
بعد جمعیت کاهش پیدا میکنه
بعدم ممکنه برن همجنسگرا شن://
وای سر این داش مخم سوت میکشید اینقد باش بحث کردم

عاقا من دو روز پیش مدرسمو عوض کردم":/

هی داداش ما سر نمیزنیم یا تویی ک سر نمیزنی؟ منم این هفته نبودم. هفته قبلش بودم.هفته قبلش بودم؟ عاقا یادم نیست !وای چقدر دیر میگذره مهر.

چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۹۹ , ۱۳:۲۸ ❤ رزالین†رنگین کمان سرعتی❤

عااااااااااا مام یکی ع اینا داشتیم
مال ما کلا الکی نمره کم میکنه:/
همشو درس گفتم داد19:/
ولی خوشبختانه حاملس^-^

معلم هنر ماعم پارسال حامله بود
خوشبختانه فق تا اذر اومد دگ تااخر سال بی دبیر هنر بودیم
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۹۹ , ۱۳:۲۷ ❤ رزالین†رنگین کمان سرعتی❤

ریاضی بدک نی
اییییییییییی امادگی و عربییی اییییییش

دیقا
ما انقد دبیر عربیمون مزخرفه
وقتی ادمو میبره برا درس پرسیدن اگ جواب درستم بگی یجوری نگات میکنه چپ چپ فک میکنی غلط گفدی جوابتو غلط میکنی بعد نمره کم میکنه
وقتیم اعتراض مکنی ب اینکارش استدلالش اینه ک :شما باید رو مطالبی ک بلدین اونقد تسلط داشته باشین ک من بگم غلطه هم شما عوض نکنین حرفتونو://ودف
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۹۹ , ۱۳:۲۷ ❤ رزالین†رنگین کمان سرعتی❤

خخخ چن تا ع دوسای من ریاضی و انسانین واس همون پرسیدم
زیست خعلی مزخرفه-.-شت

جدا؟من زیست از درسای موردعلاقمه
از نظرم ریاضی خ مزخرفهههه ...و عربی!
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۹۹ , ۱۳:۲۶ ❤ رزالین†رنگین کمان سرعتی❤

مهسا توعم تجربی؟؟

اینروزا همه تجربی اند...شما چطور؟(یس!)

چه قدر پسره کیوتهههه*------*
چقدر از این جوگیرا بدم میاد:|| خب من همیشه از ایدلام حرف میزنم همیشه خدا هفتم به لری فحش میدادن و میگفتن نچ نچ نچ همجنس‌باز و این حرفا ولی امسال همشون با یه دختر تو مدرسه رلن:| عاخه وتف لعنتیا
تامبویم همینطور من هفتم بهم میگفتن دوجنسه (من تیپم تامبوی نیست فقط اون اردو رو تامبوی تیپ زدم) امسال همشون موشو کچل کردن و تامبوی تیپ میزنن دقیقا مثل اونموقع های من:| البته به غیر از همیشه تامبوی تیپ زدن ممکنه پسرونه بپوشم ولی تامبوی نیستم
لقبمم خب دیجی جعفر، لویی، مادر لویی، حدیثه، جعفر طغرلی، بعضیا زدم بهم میگن:''

پسره کیوت نی حشریه-ـ-مگ میش ادم بادوروز چت عاشق شه
دیقا

ببخشید اسمت و اخلاقیاتت خیلی آشناست واسه همین خواستم بپرسم باشگاه میری؟

باشگاه میرفدم ولی فق سه ماه
همه هم باشگاهیامم بزرگ بودن بخاطر همی فک نکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan