alive(still!

Related image
های مای بچز!
یپ!من هنو زندم!
و دو ماهه نیومدم سراغ وب!
بالاخره امتحانا پر:)
عمومیا رو خوب دادم(خوب ارضا شدن دس کم!)
ریاضیو خیلیییییییییییییی ریدم!(زیر شونزده میشم:/نیاین بگین چس میکنی ناموسا)
فیزیکو نسبتا ریدم
زیست و شیمیم خوب شد
این چن وقتی که نبودم:
1.به درس خوندن مشغول بودم
2.تو یوتیوب سیر میکردم(چقد سامر مکین خوشگله:)الیم همیطو..کلا چرا همه غیرمن خوشگلن)
3.گیتار تمرین میکردم چون نسبتا افت کرده بودم و الان...بوووم!نتیجه رضایت بخش بود
4.ول تو گوشیم میچرخیدم منتظر بودم کراشم بم تکست بده
-----------------------------
راسش یادم نمیاد این دوماه دیقا چ اتفاق جالبی افتاد://مطلب خاصی ندارم که الان اپ کنم
الانم منتظرم سریال skam دان شه
فقط الان خیلی حسم کشیده یوتیوبر شم
حس میکنم خیلی ولاگر خوبی میشم...یکم از بلاگری خفنتره!
ولی خاب...اولا کو وقت؟بعدشم کو بازدید کننده؟
حس میکنم اگ بلاگر میشدم یچی تو مایه های emma chamberlain میشدم..خیلی موده لامصب!
و دلیل اینک اپ نکردم راسش...
کامنتای پای پست قبلیم بود
بم گفتن جوگیر...بم بازم برچسبای روانی چسبوندن"فین فین"
حقیقتش...بخاطر این وبلاگرو دوس داشدم..یا ب عبارتی فضای مجازیو...چون ادما انگار از واقعیت روشنفکرترن...دس کم درکم نکنن باادم همدردی میکنن
من تو واقعیتمم زبون درازم و هرکی بم ازین حرفا بگه پوزشو ب خاک میشونم"او یس بیبی!"
ولی...از درون انگار یچیزی توم خالی میشه...داخلم انگار سیاه و قرمز میش!
و خب فکرمو هی مشغول میکنه وقتی باخودم تنهام
بخاطر همی...این چن وقت خیلی نوشتم...ولی همش تو دفترخاطراتم
دفترخاطراتم منو سرزنش نمیکنه...تازه یکمم راحتترم باش!
قضاوتم نمیکنه...برچسبیم بم نمیچسبونه!اونجا یه دختر قهرمان و خیلی خفنم که ازاده و رها!رها از همه چی!و خیلی خالیم...خالی خالی!
ازین به بعد کامنت دیدم سعی کرده بود پوسیمو بخوره پاک میکنم"savage!"
راسی سال 2019 هم مبارک:)امسال سال خیلی خوبی میش...خیلی اتفاقا میفته ها ولی سرجمع بهتر 2018 میش
ولی سال 2020...دنیا خیلی عوض میش
عااا تولد جبادکمم با کلی تاخبر مبارک:(و تولد تومو:((تو اینستا بشون تبریک گفدما اینجا وقت نشد
تومو و جباد...دوتا گنگستر خلاف جذاب هات قوی خوش قلب من:"))
Related image
و راسی یچیزی راجب مناسبتا...چن وق پیش دیدم همینای که همش از ماده ای که از مخرج تحت تاثیر انعکاس دفع خارج میش تغذیه میکنن!بازم هی میگفدن:چرا کریسمسو جشن میگیرین؟تن کوروش کبیر تو گور لرزید...ننمون خارجیه یا بابامون؟همینکارا رو کردیم بی فرهنگ شدیم...
بی فرهنگی این نیس که جشنای ملیتای دیگرو جشن گرف!بی فرهنگی اینه که با دیدگاه نژادپرستانه به همه چی نگا کنی...اینا همش فقط ی جشنه و جشنم برای شادیه!کی گفته شاد بودن بده؟ فقط برا اونایی که میگن مگه ما مسیحی هسیم ک باید جشن بگیریم...تویی که ادعای ایران دوست بودنت میشه اصا جز عیدنوروز عید دیگه ایرو هم میشناسی؟میدونی سپندارمذگان و جشن تیرگان و.. چین اصا؟هروقت اینارو خوب شناختی و جشن گرفتی اونوقته که میتونی ادعای ایرانی بودن کنی و از کوروش کبیر حرف بزنی:|هرجشنی که باعث شادبودنت بشه فارغ از ملیت برگزاریش هیچ اشکالی نداره!من خودم کریسمسو ب شخصه جشن نگرفتم چون وقتشو نداشتم و زیادم علاقه ای نداشتم!ولی خب هالووین رو جشن گرفتم و خیلیم خوش گذشت بهم!برو دنبال هرچی ک شادت میکنه!همین!مگه مسیح پیامبر نیس؟
----------------
خاب دگ بای:)
پ.ن:امتحاناتون چطور بود؟
پ.ن2:یوتیوبر موردعلاقتون؟

 

  • وهکاو --

اخرشم ریاضی رو زیر شونزده نشدی.

"اسمایلی فیس"

اگه یوتیوبر میشدی یه چیزی تو مایه های ناتالی میشدی.یا اما.اما رو خیلی دوست دارم از قلم افتاد تو کامنتای قبلی.

خودمم حس میکردم ناتالی میشدم
توهم جردی:))

vlog squad رو خیلی دوست دارم.دیوید و لایزا و از برندون و کندی هم خیلی خوشم اومد که بهم معرفیشون کردی.و اره واقعا یوتیوبر خوبی میشدی من خودم بازدید کنندت میشم خیالت تخت.

الهی یوتیوبر بشم بازدید کنندم تو--

یوتیوب ریوایندم میبینی؟ من فقط اون سالیو دیدم ک پیودی پایو دعوت نکرده بودن.
راستی منم گیمرم.
گیمای مورد علاقم:
لایف ایز استرینج
رزیدنت اویل(مخصوصا 7)
جی تی ای 5
رد دد ردمپشن

 از لیستت جی تی ای 5 و رزیدنت اویلو بازی کردم
اره میبینم
امسال ک افتضا بود جوری بود ک دیوید دبریک یوتیوب ریوایند مخصوص خودشو ساخت

امتحانام که دیدی ریدم-ـــ-منم از سامرمکین خوشم میاد با شین داوسن
hannah meloche هم خیلیییییی دوسش دارم جیدا

امتحانا رو که همه رو خوب دادم به غیر از ریاضی و فیزیک که امیدم به اینه که نیفتم...
یوتیوبر هم که فقط رایان هیگا

هی نمیدونم من هم حزو اونایی بودم که کامنتی گذاشتن که خوشت نیومد یا نه. ولی خب انی وی. اینجا وب توعه. نباید باهاش حس ناراحتی کنی. دلیل اینکه من کامنتای وبمو بستم همین بودش. نمیخواستم کسی قضاوتم کنه. اگه کسی براش مهم بودم رفته بوده توی لینکی که تو پست ثابتم بودش. ولی یادت باشه. اینجا وب توعه. یه قسمت از نت که کاملا مال توعه. نباید با وب خودت حس ناراحتی کنی. هرکی که چیزی گفت که خوشت نیومد، بره گمشه. مگه مجبوره بیاد وب تو. ساک مای دیک مَن. نگران اینجور چیزا نباش اصلا خیلی چیزای مزخرفین . زندگی چیزای مهمتری برا نگرانی داره

اره
ولی خب من ادمیم ک عادت داره جواب همرو بده
و بعضی وقتا یکم اعصابم خرد میش مخصوصا وقتی دس میزارن رو نقطه ضعفم
+
نه تو کامنتات خیلیم خوب بود پست قبلیم ک راجب والدین گذاشتم یکی بدون اسم نظر داده بود قبل تو و خیلی چی گفده بود
کلیشم خصوصی گفده بود ک خب بیشترم اعصابمو خرد کرد
بخاطر همی گفدم یکم از وب فاصله بگیرم برا یمدت ک گرفدم

پ.ن: همه امتحانا عالی بودن ولی به امتحان دینی و عربیم خیلی مشکوکم طراح سواله خ داغون سوال داده بود بچ=_____=
آخرین امتحانم 3شنبه هست اونو بدم منتظر کارنامه بشینم ببینم چه گلی زدم به سرم=|

ما جغرافیامون خ یجوری سوال داده بود
کلا یجوری بود
ولی خداروشکر فقط بیس پنج صدم غلط داشتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan