the story of my internet

☠خب خب اینم پست اول از روتین جدید وب☠
نمیدونم چرا خاسدم موضوع پستو بنویسم یهو اهنگ story of my life واندی پلی شد تو مغزم 
و بله میدونم با موضوعم مرزهای خلاقیت رو جاب جا کردم
 خا بگذریم
این پست راجب سرگذشت من در دنیای نت هسد(اومای گاد!)
 
 -اولا که تاوقدی من ده سالم بشه چیزی ب اسم نت تو خونه ما وجود نداش://
 کلا خانوادم نسبت ب تکنولوژی مث انسانهای غارنشین رفتار میکنن
 مثلا همی پدرم که تادوسال پیش گوشیش دکمه ای بود(rlly bish?
و البت الان بیشدر من ب تلگرام چسبیده:/ 
خب بچه ک بودم گیمری بودم برا خودم صب تا شب همینجور گیم میزدم و اینا
 همسایه جهنمی(نوستالژی:))
 خب وقدی اولین بارم نت رفدم هی سرچ میکردم مثلا:بازی انلاین مردعنکبوتی:/بازی انلاین دخترانه.بازی انلاین دردوزهرمار و خلاصه هرچی ک فکرش کنی
 یکم ک گذشت اپارات رو کشف کردم و خودمو با ویدیوهای پونی و اکوستریاگرلز نوکیدم(ملپ لاور شدنمو تو ی پست دگ توضی میدم)
و یه کانال هم زدم و خودمو با دوبله نوکیدم
 کم بعدتر وبلاگا رو کشف کردم
 اون زمان خ رومد بود 
منم جوگیر و تازه ی انجمن بادوسام زده بودم خلاصه ی وبلاگم برا انجمنه زدم وتوش بقول مرحوم دهخدا ازهرچرند و پرندی ب ذهنم میرسید اپ میکردم
 از سیاره ی تازه کشف شده درمنظومه شمسی بگیر تا پوکمون گو اپیزود جدید و چرا پنگوئن ها زانو ندارند(البت دارنا!من ی عمر تباه بودم)
خلاصه ی عده ای ب کامنت دادن و مزه دوسی مجازی رف زیرزبونم 
اولینشم ی بنده خدایی ب اسم سوگندشای بود://ک کلا محو شد و الان نمدونم کجاس
 خلاصه بعد من با یچیزی اشنا شدم ب اسم دازلینگ
 ن گروه دازلینگ اکواستریا گرلز رو نمگم 
جمعی از دوستان ک وب ضددوستی میزدند و ب خیال خودشون ختم روزگار و ختم هکری و ختم موذیگری و ختم خباثت(میگم همچین کلمه ای رو داریم؟خباثت؟چن روزه ذهنمو مشغول کرده؟)بودند..
 و من هم عضوشون شدم:/
خیلی راحت و ان زمان فک میکردم هاله ای از خباثت(خداکنه همچین کلمه ای داشده باشیم خ عسمیه)منو در برگرفده
تااینکه یروز خواسدم بایسری ادمایی دوس بشم و اونا تا فهمیدن من دازلینگم منو هووو کردن
 منم باخودم گفدم:درک!تاوقدی دازلینگیا رودارم غمی ندارم!
ک یهو دیدم منو ازوب دازلینگم انداختن بیرون:/
خلاصه من ازدوجا بم ضربه وارد شد و بعد فرشته ای ب اسم سانست شیمر(بااسم اصلی ایدا)ظاهر شد و گف:ب ما طرفداران صلح و دوستی و خوبی بپیوند!
و منم پیوستم:/(درین حد راحت قانع میشم)
خلاصه من اومدم بازم مرزهای جوگیری رو جابهجا کردم و ی وب ضدبدی و جناه دوستی زدم و خلاصه کلی دوس پیدا کردم(ازجمله یاسی و رزالین و تاره ک البت تارا چن ماهیه محو شده)
اون زمان هم ک کلی اتفاق افتاد 
ازجمله ظهور دوباره دیبا و مریم و کاس کلک بازیاشون برا جاسوسی دازلینگ بگیر تا درامای بنجامین و یاسی و لقب مستعار بنشاش ک رو بنجی گذاشدن 
و البت من دراوج غرور و افتخارم بودم ک فردی ب اسم مستعار تریکسی و اومد و کلا هکم کرد خلاصه زد ب برجک من
 البت تقصیر خودم بود ک ب یفردی ب اسم قاریا ک فیک خودش بود اعتماد کردم.بگذریم...
 البت من از رو نرفدم و دوباره وبامو زدم و اتفاقا این اتفاق باعث شد چهره قهرمانانه تری بخودم بگیرم(جون عمم!)
خلاصه دوستیامون ک خوب بود خوش گذشت..جشنای انلاینی ک تو وبا میگرفدیم...تقدیمیا..جاسوس بازیا...تهمت زدنا...تظاهر کردن ب مودب بودن...این یکی ختم سختی بود مثلا میخاسدم بگم اره کس خوار دازلینگیا و بعد دوباره پاک میکردم و مینوشدم اه!لعنت بشون!!بیتر ادبا
 خلاصه بالاخره ازین فاز کشیدم بیرون و وبای دوسیمو حذفیدم 
چون ی سرگرمی بهتر پیدا کرده بودم
 انیمه و نماشا!
تو نماشا همکه خودمو ایاتو جا زدم و ب خاندانشون پیوسدم و زن و بچه و اینا هم تشکیل دادیم 
بعدم دگ پام ب اینستا و تلگرام باز شد(باز بود البت ولی زیاد فعال نبودم
و تو تلگرام هم ک پارسال با ی یارویی..اهم اهم ریخدیم روهم و چن ماهم ک روهم قفلی زدیم 
و همی تازگیا دگ روهم نیسدیم از روهم پاشدیم(بخاطر همی کلا محو بودم این اخیرا)
 و البت هنو تو اینستا و تلگرام باهمی ایدی whcaw هسدم(اینستا بیشدر فعالم-خاار تبلیغ)
 تو تل و اینستام ک قبلا کارم ایسگا کردن ملت بود الان دگ ن بچ نایسی شدم(ارواح خالم!)
 
 ---------------------------------------------------------------------------
 the end
 پ.ن-گیمر بودین یا هسدین؟fav game? 
پ.ن2-کلمه ای ب اسم خباثت داریم؟نظرتون راجب این کلمه؟
 پ.ن3-نظرتون راجب بنجامین چیبود؟ 
پ.ن4-جمله اخر بچه یا بچ؟مسعله این است!
 پ.ن5-روتین جدید وبو دوس دارین؟
  • وهکاو --

الآن از این پست شروع کردم به خوندن:|

#چقدر_مهم

#بیکار_عالم

 

 

http://www.vajehyab.com/moein/%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%AB%D8%AA

اگه حوصله ندارید برید توی لینک: معنی خباثت توی فرهنگ لغت معین D:

xD اره میدونم
دروغ چرا، موقع نوشتن این متن رفتم سرچ کردم، ولی برای خوشمزه بتزی بیشتر دوباره وانمود کردم که هنوزم نمیدونم:/ xD

گیمر که فکر نکنم تفریحی بازی میکنم.

بخدا از خیلی از نوبایی ک دور منن ادعاشونم در حد پرو هس بهتری:'|بین ی مشت نوب جوگیر گیر افتادم

واقعا هکره؟ مگه چن سالش بود؟
الان باهم دوست شدین؟
بعضیا هستن قیافشون مهربونه خودشون نه بعضیام هستن نه خودشون مهربونه نه قیافشون یه عدم قیافشون مهربون نیست خودشون هستن بعضیام هم خودشون مهربونه هم قیافشون

 دوس ک ن پارسال یمدت باهم چت میکردیم دگ خبری ازش ندارم
هکر خ حرفه ای نبود من اونموقع بچه بودم چیزیم نمیدونسم با ضایع ترین رئش ممکن ینی فیک پیج گولم زد
همسن من بود ی چن ماه بزرگتر
:))منم هسم ک کلا مشخص نی تکلیفم

خباثت کلمه باحالیه :/
ادم خباثت داشته باشه بهتر از اینه که دیاثت داشته باشه(بهتر از اینه که دیوث باشه)

همسایه جهنمی رو کلاس اول دوم بودم با دختر عموم بازی میکردیم :/ اها پس میگفتی دازلینگ منظورت اینا بود
پونی کوچولو رو از تو پرشین تون میدیدم از فلاترشای خوشم میومد
چقد بدجنس اخه کی دلش میاد تورو هک کنه توی کارتونشم یکی بود با اون بنفشه دعوا میکرد فک کنم اسمش همین بود تریکسی :/

راسش چن وقت پیش تو تل دیدم دختره رو قیافش گوگولی و مظلوم بود بش نمیومد هک کنه:||بازم شانس من بود

اوه چه فراز و نشیب هایی داشتی تو این فضای مجازی که البته هممون داشتیم و یکی از یکی اجغ وجغ تر=| خوبه همش خاطرس

پ.ن1:عا از بچگی تا الان گیمر بودم و انقدری معتاد شدم که بقیه عمرمم همینطور بگذرونم-.- و بازی مورد علاقمم دوتا.-. خیلی دوسش دارم=| دوتا ایز مای لایف*0* حتما بازی کن تابستون وگرنه عمرت به فناست(':

 اوک حتما
من اولین بازی ای ک خ دوسش داشتم همسایه جهنمی بود
نوستالژی ای بود واس خودش

عا من از ملپ متنفرم:| و از اونور رو بلوبلاست کراش شدید زدم:| لعنتی خیلی خوبتر از ملپ بود و همه توجه به سمت ملپ فاکی میرفت:|(ببخشید )

مهم نی
من الان از ملپ بدم میاد نمد چرا یزمانی ازش خوشم میومد
تنها کارتون دخترونه ای بود ک خوشم اومد

فره :"|
هی دارم سعی میکنم موهام به سمت پایین بیاد نمیشه دیگه

:((بیا موهامون عوض

کوتاش کردم و الان پسرونست
اون موقع که موهام بلند بود خیلی بد موهامو میبستم الان موهام همش خشنه و خوشم نمیاد... تازه هی به سمت بالا رشد میکنه

 عجبز
موهات فره یا صاف
من موهام همش میریزه رو صورتم ارزومه یکم بره بالا

چمدونم به احتمال زیاد تمام عمرم :|
قبلنا سعی میکردم دخترونه باشم میگفتم پسرا بدن دخترا خوبن و اینا :| مشکل اینه که خودمم دیگه خسته شده بودم
بعد دیگه گفتم وللش مامانم که خودش میدونه دارم عدا بازی درمیارم :/

 عجبز
موهات چ مدلین الان

قبلنا هی میومدیم با دازلینگا و یا شایدم خوبا دعوا میکردیم :||
الان باید سه ساعت زحمت بکشیم :/ اونموقع لازم نبود کاری بکنی باو یدونی میگفتی دازلینگا قدرتمندن ببین چه بساطی راه میوفتاد

نع بابا دراما راحت تر میچرخه

بله خباثت کلمه است. گیمر...کمی. شاید.

 اووو یه
چ گیمایی تاحالا زدی

بله کلمه خباثب داریم :||
و آره روتین جدید وب خوبه .__.
ولی خب باید قشنگ تبلیغ کنی :| اینجا باید مثل قبل یه پاتوق بشه هی دوباره دراما شروع بشه :||
نمیدونی چقدر حال میده :/ ولی خب دیگه مردم بزرگ شدن دراما راه انداختن سخته :||

 اره ولی همیکه بشینیم چرت بگیم الکی بخندیمم خوبه
و چخوب-0-کلمه موردعلاقه جدیدم پیداییدم
راسدی از کی تاحالا تامبوی شدی
منم تامبویم البت ازقبل مشخص بید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan