sorry

Image result for aesthetic pain
های
من ی چن روز کلا نیومدم شرمنده اونم دلیل داشد
اولا ک رفدم واکسن زدم چارشنبه(واکسن کزاز-دیفتری)
و تازه پریودم بودم ک خ وضع شخمی ای بود:/
هیچ دگ چارشنبه عصر کلا افلیج بودم...ولی ب بدی پنجشنبه نبود
چارشنبه من رفدم واتساپ دیدم پسرخاله خرس گندم بلاکم کرده!!!
حالا چرا؟ایشون ازمن یسال کوچکتره و اومده برا داداش بنده(ک از من چارسال کوچکتره)کلی شاخ و شونه کشیده بود و بش فوش داده بود
بعد منم ب غیرتم برخورد و خلاصه کلی گفدم حالا داداش منو اذیت میکنی؟؟اشکشو دراوردی؟اشکتو درمیارم!هیچکی جز من حق نداره اذیتش کنه و...خلاصه خ فاز برداشده بودم
اخرش گفدم بیا خونمون دوس دارم ببینمت.اونم تکست داد منحرف نشو مهسا!منم تکست دادم بچ منحرف چیه؟میخام فکتو پایین بیارم
بعد دگ این بلاکم کرد ک خداییش کار غیرمنطقی ای نی؟این باید منو تو واقعیت بلاک کنه تو مجازی چجور فک پایین میارن!!
بعد از تو گپ هم که با بچه ها فامیل بودیم لف داد
بعد ب داداشم گفده بود ن من ع مهسا عبایی ندارم و ازین حرفا!حالا جلو خودم کلی مظلوم نمایی کرده بود
اره پنجشنبه ک شد با وضع ب سرزمین گا رفده ای بیدار شدم
کلا همه جام درد میکرد جز قلبم:/دلم بخاطر پریودی...بازوم ورم کرده بود...پاهام...سرم...چشام میسوخت...گلوم
کلا داغون بود وضعم
شبشم ک رفدیم عروسی...خدایی تو این وضع اینا چجوری عروسی میکنن؟ملت خوشنا!ما تو تیر ی عروسی داشدیم...دیشبم ی عروسی تازه اواخر تابستونم احتمالا پسرخالم(اون یکیش) ازدواج کنه://چون خ وقده نامزدن
و تازه ی پدیده شگفت اور دیدیم
ی دخدر تو فامیلمون هس ک ازمن یسال بزرگتره...بعد تو عروسیه کلا با ی پسره ریخده بودن روهم!همش دس همو گرفته بودن و راه میرفدن و جیک تو جیک همو..یدورم باهم رقصیدن://ودف؟؟ما فامیلمون اخه ازین اپنا نبود ک...اینا هی دارن اپنش میکنن:/
کم مونده بود ازهم لب بگیرن
بعد شانس من اخر فامیل یکی ع عین چادریای فامیلمون یهو اومد ب من و دوسم گف:شما ک دگ بچه نیسین حجابتون سر کنین://اخه ودف کی تو عروسی باحجابه که ما دومیش باشیم!!!
هیچ منم نوشابه زیاد خورده بودم حالیم نبود چی میگم
گفدم:خانم معنی نداره چیزی ک بش اعتقاد نداریم رو رعایت کنیم!و بعد اون گف تو سوره نوح گفده ک باحجاب باشین
منم خب قبلا قران خوندم گفدم:خانم سوره بقره هم گفده چیزی رو ک بادلیل قبول نکردین رو انجام ندین:/
هیچ دگ
زنه هم حرف خودش میزد منم حرف خودم ولی خدایی یاد بگیریم ب عقاید هم احترام بزاریم
مگ من اومدم ب توی چادری بگم چادر سیاتو دربیار عروسیه بقیرو غم زده میکنی؟ن نگفدم!
متاسفانه تا وقدی دین رو با قانون یکی میکنن اوضاع همین ادمای امثال من گستاخ بنظر میان
------------------------------------------------------------------------
راسدی ی توصیه بتون بکنم
ی تشترو پراب خنک بکنین پاتونو بکنین توش...بعد ابمیوه بخورین یا کتاب بخونین و اهنگ ملایم بگوشین
من دیروز اینکارو کردم خ عسمیه:/اهنگ lovelyو hidden in the sandرو گوشیدم 
اهنگhidden in the sandدو مین بیشدر نبودا من صددور پلی اش کردم 
خاب دگ همی
بای مای بچز!
  • وهکاو --

بالاخره نفهمیدیم داداشت بهترین دوستته یا دشمن خونی؟

خودمم نمیدونم:|

فاک=فاکی
+تف به این کیبورد:|||||

فاک ترین بخش زندگی همینه که یه چادری پاچتو بگیره ول نکنه:/

دیقاااااا
اسکار رومخ ترین لحظه دنیا میرسه ب همین لحظه:/
اصا وجهه چادرم خراب میکنن

به تست و اینا اطمینان نکن :/ خودت باید بفهمی چی هستی
اگه از پسرا خوشت میاد که استریتی اگه هم اهمیت به جنسیت نمیدی (پسر دختر ترنس و..) پن هستی
اما خب گفتم که اینو باید از تجربه فهمید

دوشنبه 15 مرداد 1397 09:03 ب.ظ

من مامان یکی از دوستام روانشناسه و داشت بهم گیر میداد اوکی گرایش طبیعیه ولی نباید ازدواج کنن:|
عام من درمورد گرایشم مطمئن نیستم ولی خا تست دادم پنسکشوال دراومد ولی خودم احساس میکنم استریتم:| دوستامم بهم میگن پنسکشوالی ولی من کاملا احساس میکنم استریتم چمد باید صبر کنم تا یه دوره طولانی بگذره تا با اطمینان بتونم درمورد گرایشم صحبت کنم:" و به شدت حمایتشون میکنم

دگ بستگی ب اونایی داره ک عاشقشون میشی

دیگه روز lgbt گذشت :|
27 اردیبهشت بود (اگه اشتباه نکنم)
دیگه باید تا سال بعد صبر کنیم

مامان بابام منو میکشن این کارو بکنم ://
راستی مهسا من برای یه مدتی این سوال تو ذهنم بوده...
تنها زندگی میکنی ؟؟ :||
نمیدونم چرا هی دارم فکر میکنم تنها زندگی میکنی یا نه :/

ن باو تنها کجا بود
شبا اجازه ندارم تنها برم بیرون حتی

وووووییییی لاولی عشقهههههه*-*

من بای نیستم یا ال جی بی تی حتی تام بوی هم نیستم ولی به شدت از همشون خوشم میاد. ینی اینکه واقعا از رابطه داشتن با دخترا خوشم نمیاد ولی خب از دخترایی که با هم رلن خوشم میاد. کلا خیلی ساپورت میکنم

چخوب0-0
کسایی ک عضو نیسن ولی ساپورت میکنن خ خوبن چون فهمیده ان

آقا بحص گی اومد منم حرف بزنم :||
بنده زیاد اهل شیپ و اینا نیستم پس زیادم گی شیپ نمیکنم... اما خوب خودم بای هستم (bisexual)
اگه نمیدونید چیه یعنی من فکر میکنم هم دخترا خوشگلن هم پسرا... بگذریم
عاقا من نمیفهمم کجای گی بودم بده :| اگه فک میکنن ما هر کسی تو خیابون میبینیم رو میخوایم خودتون میدونید چی بکنیم باید بگم خیلی احمقین :/
والا حیوونا هم گی هستن... دروغ نمیگم یه پیج ویکی هم براش هست
اگه گی چیز بدی بود... اگه گی قرار نبود اونجا باشه...
اگه خداتون میگه هرچی گی هستش بده... وجدانا چرا هرچی نوع حیوون هستش توش باید چن تا گی باشن ؟ :|
هیچی دیگه همین من برم سر قبرم :/

چ باحال. نوشابه؟ ینی نوشیدنی ؟ وات د شت ما فامیلای مامانم که دوماد میاد همه چادر سر میکنن.=|||| بعد فامیلای بابامم همه رو مجبور میکنن برقصن اصلا کسی نمیفهمه کی هست اونجا از بس همه میرقصن رقصاشونم اون شکلی نیست رقص دورهمیه. خلاصه اینکه چنین چیزایی تو رویاهای من رخ میده ک چنین عروسیایی برم

ماهم رقصمون دورهمی هس تازه بعضی وقتاهم محلی://ولی اون شب این کاپل گرامی کلا قاعده رو شکستن

فقط فاک به همه اونای که به عقاید بقیه گیر میدن:|
یه چیزی من بابام روحانیه یعنی حوزه درس خونده اما ناموسا و وجدانا حتی وقتی فهمید گی شیپرم نه گفت دیگه سر کامپیوتر برو نه هیچی. فقط ازم خواست همونطور که من خوشم نمیاد حامد زمانی جلوم گوش بده و این حرفا منم به عقیده اش احترام بزارم و خواننده های دوست نداره رو جلوش پلی نکنم. نه اینکه با همه سلبریتیا مشکل داشته باشه اتفاقا عاشق اده!(اگه سامی یوسفو فاکتور بگیریم) بعد بقیه ادما که حتی شاید حجابشون و نماز و ایناشونم درست نباشه میان به من گیر میدن که وای دختر روحانی آریانا گوش میده؟ سریال آمریکایی میبینه؟ وای وای وای:| من فقط قابلیت اینو دارم همونجا به فاکشون بدم

من با بابام یبار راجب همجنسگرایی بحث کردم فمیدم بابامم بشون احترام میزاره
ولی ننم با اینکه دکترا داره و همشه خدا درس میخونده هنو ب همجنسگراعا ب دیده مریض نگا میکن:)))جرعت ندارم حتی شیپ کنم جلوش چ برسه ب کام اوت:/

واو قشنگ زیاد فامیل دارینا :/
من بدبخت همش سه چهر بار عروسی رفتم :|
حداقل تو میای یه گپی میزنی با فامیلات جای من بودی حوصلت سر میرفت. مامان بابام نمیدونم چرا هی گیر میدن و اینا که من سیم کارت نخرم و اینا. اگه داشتم بیست و چهار ساعته باهمین سه تا فامیلام میحرفیدم

ما قدیمیامون کلی زاد و ولد کردن بخاطر همی الان اکثرا بزرگن
بعد این بزگا هم هرکدوم یکی دوتا بچه اوردن دگ زیااااد شدیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan