shits of my mind

Image result for aesthetic carl gallagher
های..چن روزه پست نزاشتم یکم سرم زیادی شلوغ بود
هنوز یه اهنگ سخت دارم باید فردا سرکلاس گیتار بزنمش ولی مگ انگشتای ضعیفم میزارن اکوردارو محکم بگیرم؟
نمدونم ولی خیلی دلم میخاد استادم ازم راضی باشه موسیقی از معدود چیزایی هس که دوس دارم توش واقعا استعداد داشته باشم
تازه پنجشنبه هم یه امتحان ریاضی سخت دارم...جلسه های اول تونسم سرکلاس تمرکز کنم و دنباله ها رو خوب یاد بگیرم...ولی یکم ک گذشت یهو بخودم اومدم دیدم دنبال این دنباله های بازیگوشو نگرفدم و انقد دنبال اعداد بی سروته رفتم ک رسیدم ب دنباله هندسی!
خب...راسش من از ریاضی اصلا خوشم نمیاد و هیچوقدم خوشم نیومده
زیستو دوس دارم چون میتونم تصورش کنم و خیلی رنگاوارنگ و قشنگه...ادبیات رو دوس دارم وقتی میرم تو متون مختلف ک جون میدن برا خیالپردازی...حتی تاریخ که تقریبا همه ازش بدشون میاد رو دوس دارم...خودمو میزارم جای ی پادشاه قدیمی یا ی محلی که وسط اعتراضاته برا ی انقلاب جدید..
ولی ذهنم هیچوقت نتونس با اعداد ارتباط برقرار کنه...خنده دارتر اینه که ریاضیم خوبه!دس کم در زمینه محاسبات بطرز رعب آوری سریعم و خیلی سریع اعداد اول رو تشخیص میدم و سری ضرب و تقسیما رو بدون یذره فکر حل میکنم...ولی با بزرگتر شدنم ریاضیم سختتر شد و مغز من ک از همون اولم نسبت بش بی علاقه بود لجوج تر!هی موقع ریاضی به همه چی فک میکنه جز ریاضی...
جالب اینه که همه دانشمندای موردعلاقم ریاضیدان و فیزیک دان بودن...مریم میرزاخانی.اینشتین.والتر اوبرایان...
فیزیک رو میش گف یکم دوس دارم...عاشق مبحث کوانتومم و کلی کتاب و مقاله راجبش خوندم...طوریکه یبار ی دانشجوی فیزیک ازین همه اطلاعاتم راجب فیزیک کوانتوم تعجب کرده بود..ولی از خیلی مباحث فیزیکم خوشم نمیاد مث الکتریسیته و بقیه مسائل خشک و بی مزش!
اینهمه فقط بهونه اوردم برا نیومدنم..بقول مادر گرام استعدادی رو ک توی توجیه کردن دارم تو هیچی ندارم
----
اتفاقای کمابیش جذابی تو این چن روز افتاد.اولکه یکی از کراشام موزیک ویدیوش منتشر کرد0-0  have you alwaysاز عشقم carson lueders...ی موزیک ویدیوی عاشقانه ای بودن0-0خ گوگولی بود
و دوم اینک فک کنم هات ترین پسر جهانو از دیدگاه خودم پیدا کردم...ethan cutkosky لنتیییی تو سریال shamelessبازی کرده..هم عاشق قیافشم هم کاراکترش...کاراکترش ت واقعیتم بی شباهت ب کاراکترش تو فیلم نیس
انقد عاشقش شدم ک استوری اینستامو پر کردم از میکساش تو فیلم و رفدم سرتخت داداشم پتوشو گرفدم ت بغل وانمود کردم ethanهسش...داداشم با ی قیافه تاسف باری بم نگا میکرد...ولی من گرفده بودمش ت بغل پتورو هی جملات رمانتیک میگفم...اااه!
میدونم الان میاین میگین هات ترین مرد جهان زین هسو حتی بنظرتون خوشگلم نیاد...خب نظر جهانی همینطوره و منم تا چنروز پیش همین فکرو میکردم ولی این لنتیییییییی خیلی قیافش با معیارای هاتی من جوره
انقد دوسش دارم که تواپارات  ویدیو ازش گذاشتم و چنتا عکسم گذاشتم بعد که مطلبو خوندین حال داشدین بزنین رو ادامه تا میکسشو ببینین و عکسارم(-0
 
یه ماجرا دیگم داشتم...اونروز یکی از پسران فامیل خونمون بود و داشدیم باهم میحرفیدیم
جمعه شب ایشون بادوتا دگ از پسرای فامیل پارک بودن ک اتفاقا منم باهاشون دوس بودم خ باهم فوتبال بازی میکردیم و اینا
بعد ظاهرا پشت سرم بم گفده بودن دوجنسه!و بعد خیالپردازی کرده بودن باهم رفتن تایلند و بعد بزرگتره گفته مهساهم بیاد حال میده همجنسبازه دوتا کسم برا اون جور میکنیم
ازون شب احساس میکنم از همشون بدم میاد...از نادونیشون متنفرم!اولا من دوجنسه نیسدممممم!تامبوی هسم و حتی اونقدرا هم خشن و پسرونه بنظر نمرسم بخاطر فیس کیوتم:/ک همیشه دوس دارم یکم خشنتر بود
دوجنسه ینی الت تناسلیت با جنسیتت مغایرت داشته باشه و خیلی از دخدرا ک کاملا گرلین ممکنه دوجنسه باشن.
تازه همجنسباز واقعا توهین بزرگیه..من هنوز عشقو فک نکنم تجربه کرده باشم ب اون صورت ولی همجنسباز(کسیکه فق بخاطر لذت جنسی از همجنساش سواستفاده جنسی میکنه)نیسم!بایسکشوالم ولی مطمعنم هیچوق ب همچین پسرای نادون و اشغالی گرایش ندارم
ی مسعله دگ ک حس کردم اون شب عصبی ترم بود این بود ک پسر کله بورمون گفته بود:مهسا بیشدر من دساش مو داره!!
اولا ک خب معلومه از توی کونی شیربرنجی کله زرد بیشدر مو دارم!ولی مگ دس خودمه؟
خدا رو شکر صورتم مو نداره  وگرنه معلوم نی چ اسمایی روم میزاشتن...من خودمم زیاد با موی بدن حال نمکنم و هروق ک حوصله کنم میزنمشون بخاطر همی تقریبا همیشه بدنم بی موعه.همینجوریش زیاد مو ندارم ولی پوست بدنم خ رنگ پریدس و موهای بدنم برخلاف موهای سرم مشکین...یبار من حوصلم نشده بوده بزنم اینم خ هیز منو دید زده دیده اندک مویی روی دس من جوانه زده..اینم ب دسای تپل و چندش خودش نگا کرده ک موهاش بورن..بعد پرونده ک مهسا بیشدر من مو داره!
متنفرم از کساییکه تو کار بقیه فضولی میکنن..شبش کلی تصور کردم ک زندانیش کردم و ی ژیلت غول اسا دارم..بعد میرم و با ژیلت پوسشو تکه تکه میکنم و میگم:اوه!حالا بیشدر تو پوست دارم!
یا چنتا دوجنسه استخدام میکنم ک به سه تاشون تجاوز کنن..میدونم خ افکارم عوضیه ولی خب بعضی وقدا برا خنک کردن دل خودم مجبورم..من همیشه خدا هروق دخترا فامیل غیبتشون میکردن میگفدم پسرای خوبین ک!و واقعا دوسشون داشدم بعنوان دوسای خوب
ولی خب ریدن ب همچی و دس گذاشدن رو نقطه ضعف من..از استایلم ایراد گرفدن
خب بزگریم...
رو اهنگ skin از sixx a,m بدجور قفلی زدم.فک نمکردم هیچوق از همچین اهنگی خوشم بیاد ولی واو!فوق العادس!!!شایدم چون مود این چنروز منو توصیف میکن فوق العاده بنظرم میاد
تابستون داره تموم میش و هنوزم کلی فیلم و انیمه مونده ک تمومشون نکردم...خ دلم میخاس سریال the end of the fucking worldرو ببینم ولی اصا وقتم کفاف نمده کلی صبر کنم دان شه و بعد تازه ببینمش!
باید برم از سایتای انلاین ببینم ک رو گوشی حال نمده رو کامپیوتر عشق دیگه ای میده و کامپیوترمون فیلترشکن نداره..بچها ی فیلترشکن رو برا کامپیوتر بم معرفی میکنین؟لازم دارم شدیددددددددددددد
دگ حرف دگه ای ندارم برم شیرموزمو بخورم...ناهار خیلی خوب خوردم سیب زمینی و پنیر با گوشت...
اینروزا اشتهام بیشدر سابق شده خ زود گشنم میشه...با اینحال وقدی برا قد و وزن رفدم دکتر یه کیلو کم کرده بودم از پارسال تاحالا
از قبلش یکم کمبود وزن داشتم دکتر کلی دعوام کرد که چارسانت قد کشیدم و تازه وزن اضاف نکردم هیچ!ی کیلو هم کم کردم؟؟؟
بحث قد شد...الان سرچ کردم قدethan رو ت گوگل قدش 166عه18سالشم هس ..چرا انقد ریزس
بهم نمیایم پس حیف:(پسر دس کم باید ده سانت بلندتر باشه...من خودم دراز نیسما قدم 165عه...ethanزیادی کوچولوعه:(
البت نیاین نصیحتم کنین خودم میدونم هیچوق بهم نمیرسیم:///ولی خیال پردازی ک عب ندارهD:
--------------------------------------------
پ.ن:فیلترشکن خوب برا کامپیوتر سراغ دارین؟
پ.ن2:بنظرتون هات ترین مرد دنیا کیه؟
پ.ن3:نظرتون راجب ethan?
پ.ن4:اهنگی ک اخیرا روش قفلی زدین چیه؟
پ.ن5:درس موردعلاقتون و درسی ک ازش متنفرین؟
خب دگ شما رو با عکسای ethan تنها میزارم در ادامه مطلب...
  • وهکاو --

چند روزه علاقه شدیدی به آهنگ «قارئه الفنجان» پیدا کردم *-*

 

منم از ریاضی متنفرم درحالی که تاحالا توش خوب عمل کردم._.

 

من جدیدا ریاضیم از زیستم جلو زده://
نمیدونم چجوری
نشنیدمش

کشوری تک رقمی بودی یا مدرسه؟
منم تو مدرسه ازمونا جزو نفرات برتر بودم ولی امتحانا و پرسشارو بعضی وقتا بد میدادم
+
بی صبرانه منتظر تموم شدن دبیرستانمم تو چی

 کشوری
والا فلا هم ک فرقی نداره بخاطر کرونا تو خونه ایم ولی اره

منم پشمای همه ریخت قبول که شدم همه فک میکنن من خنگم
+
انشا هم دیگه خاطره شده
ما انشا دیگه نداریم فقط امتحانشو داریم

ماهم
ن من میشه گف انتظارشو داشتن چون همش تو مبتکران و اینا یا تک رقمی بودم یا دورقمی

من خوندنو زودتر از مدرسه یاد نگرفتم ولی وقتی مدرسه شروع شد از درس دادن معلم مون زدم جلو ولی هیچوقت نتونستم خیلی سریع بخونم به خاطر یه مشکلی که دارم(بیخیالش)
من کلاس اول ریاضی دوس داشتم دوم که رفتیم یه معلم خیلی افتضاح داشتیم دیگه متنفر شدم تا هفتم
یا مثلا کتاب علمی میخوندم دبستان که بودم ولی درسارو اونقدر خوب نمیخوندم :/
ولی از شیشم خرخون شدم تا نهم
دبیرستانم شل کردم ^_^
یادته درس بنویسیم گوگولی رو *_*

من خودمو دبستان با چراهای شگفت انگیز نوکیدم
اره من باهمون بنویسیم گوگولی "همون انشا بود دگداز سوم" خودمو تو دل خیلی از معلما جا کردم:))
من ششم خرخون شدم یکم بخاطر امت تیزهوشان،هفتم تا نهم کلا دگ نخوندم:|پشمای همه ریخته بود
یکم جدیدا بیشتر میخونم باز بخاطر کنکور

من بچه بودم بهتر درس میخوندم

من بچگیامم میشه گف فقط موضوعاتی که علاقه داشتمو دنبال میکردم:|
مثلا قبل مدرسه خودم سرخود خوندن و نوشتن باد گرفتم چون واقا کرم کتاب از همون بدو تولد دروجود من نهادینه شده بود
ولی مثلا مشقای ریاضیمو اونایی که مسئله بود حل نمیکردم:|| محاسباتو چرا

زیست کاربردیم هست
بقیه درسا خیلی به درد نمیخورن
میکرو خیلی قطوره حالشو ندارم ^_^

خب دگ همینش خوبه همه نکته هارو گفته

خوشتیپ ترین پسر دنیا وجود نداره
چون اون ادم همسر اینده منه و کسیم از من هیچوقت خوشس نمیاد پس همچین ادمی وجود نداره
:)

من این منطقو برا اینکه کراشام رومن کراش دارن استفاده میکنم
Nobody is perfect
But my crush is perfect
and nobody loves me
so...?:))

سیزن دوشم ببین جالب میشه:))
زیست مدرسه رو میگم ایده ای واسه بهتر یاد گرفتنش داری؟
یه روز ازت کوچیک ترم^_^

 زیست میکرو خ خوبه هم درسنامش هم تستا
کلا یاد گرفتن زیست خیلی اسونه چون همش میتونی همینجور ک نشستی ب وقایع زندگیت ربطش میدی،مثلا یهو ب تنفست غک کنی و مسیرشو بگی یا وقتی ی غذایی رو میخوری به این فک کنی جذب میشه یا دفعو...
به خاطر همین من واقعا عاشق زیستم چون خیلی ملموسه به نظرم

وای چه خشن
منم قبلا از این فکرا میکردم ولی چون نمیشه همچین کارایی تو واقعیت کرد اعصاب ادم بدتر خورد میشه بهترین کار اینه که به هیچ جاییمون نگیریمشون
فعلا هیچ اهنگی.تا حالا شده همه اهنگای موردعلاقت یهویی از چشت بیفتن؟
من محاسباتم افتضاحه ولی ریاضی دوس دارم تو قسمتای دیگشم بد نیستم
زیستم دوس دارم با این که خیلی بد شده کتاب از جاهای دیگم ادم نمیدونه چی بخونه که درست باشه(پیشنهادی داری؟)
ادبیاتم فقط به خاطر شعر و داستانش دوس دارم قسمتای دیگشم دوس ندارم. ولی تاریخ ادبیاتو دوس دارم و از شاعرای داغون و پریشون خیلی خوشم میاد
تاریخم دوس دارم ولی تاریخ مدرسه رو نه
شیمی هم دوس دارم با این که بعضی قسمتاشو متوجه نمیشم
فیزیکم بگی نگی دوس دارم
زبانم دوس دارم(کلا یاد گرفتن زبونای مختلف) ولی عربی زیاد دوس ندارم نه این که نژادپرست باشم زیاد از لجاظ آوایی باهاش حال نمیکنم ولی از لحاظ دستوری جالبه ولی حالشو ندارم
مسخرم نکنی ولی من از انسان و محیط زیست خوشم میاد چه عیبی داره ادم محیط زیست و راهکارای محافظت ازشو بشناسه؟ تنها درسی که یه ذره به درد ما میخوره و ضروریه رو هیشکی براش مهم نیست
دینی زوری هم دوس ندارم ولی از اسطوره شناسی و آشنایی با مذاهب مختلف خوشم میاد
زمین شناسیم اگه راجب فسیلا و موجودات قدیمی باشه(که به زیست مرتبطه) و گذشته زمین دوس دارم یا اگه راجب سنگا باشه ولی از زمین شناسی مدرسه متنفرم کلا مث همون تاریخ
The end of the fucking world رو منم دیدم بیا راجبش بحرفیم D:

 زیست دبیرستان خیلی زیاده تو همینم موندم:|ولی کلا مجموعه کتابای علوم ترسناک تو همه زمینه ای خ خوبن
:((من هنو سیزن دوشو ندیدم. و عاشق دوتاشونم*-* خ جذاب بودن
راسی تو کلاس چندم بودی؟

راستی قدت واقعا 165هس؟بلندتر میزنیا.

فک کن اولین کسی باشی ک اینو بگی همه میگن کوچولوتر میزنمنمد پارسال ک 165بودم

هیچکس: مهسا:ریاضی خیلی مزخرفه ازش متنفرم ای کاشنبود. راستی فک کنم الان به نظرت هرمان هات تر ایتان باشه؟چون تاریخ پست رو که دیدم قبل اشناییت با اسکم و هرمان بود.

اره الان اقامون فقط هرمان

کریس وو (وو یی فان)

پ.ن1:Lentern
پ.ن2:شاید باورت نشه ولی از نظرم کریس-.-
پ.ن3:خوشم اومد._.
پ.ن4:Satisfaction
پ.ن5:درس مورد علاقه سخته نمت بگم ولی درسی که ازش متنفرم دینی!

مرسییییی
+کدوم کریس؟
+من جیدا رو insomnia زین قفلی زدم

تجربی رفتی؟

یپ

ارههه شبیه بیلیه.

هییییی ایتان ... فاک شیملس باهاش بزرگ شدم... مورد علاقه ی من بود فقط برا کامرون و نوئل :||||

البته من ول کردم بقیشو ندیدم ... نمیدونم کی وقت کنم ببینم

الانم نوئل تو کسل راک بازی میکنه با بیل شیپش میکنم

و ایتان...خیلی شبیه دیگو یا Lil xan عه و خیلی دوستن فرند شیپه گلزیه

راجب پشمای دستت هم من جات بودم یارو رو ب فــاک میدادم :|

عه... بای هستی؟منم بای رو به هوموعم

 اوهوم
اره تازه امروز تولدش بود
ی ادیتایی ازش پست کرده بودن فن پیجا داشدم تشنج میکردم دگ*-*

موهای سرت چ رنگی اند؟

درحال حاضر قهوه ای روشن
ولی وقدی بلندتر میشن دگ اون پایینا ب طلایی میزنه
کلا موهام ی رنگ نیس جلو سرم یکم حالت مشکی داره
فک کنم چون بچه بودم موهام مشکی بوده همه جاش یکسان تغییر نکرده

ی سوال... چندمی؟ زیست که من ازش متنفرم و ب هیچ وجه درکش نمیکنم و ریاضی رو عاشقشم ولی توی بقیه چیزا عین توعه سلیقه درسیم.
اون پسرای احمق هم بیخیال شو . پسرا موجودات احمقین. البته همه دخترام فرشته نیستن ولی خب ... ولشون کن چرا باید حرفای ی مشت احمق ذهن تو رو درگیر کنه؟

خب پسرا کلا جذاب و غیرجذاب ندارن. ینی ببین، من اصلا قیافه جذبم نمیکنه. ینی اینکه نسبتا بدن خیلی بیشتر جذبم میکنه تا قیافه. کلا اینطوریم. نه اینکه با یه یاروی خیلی خیلی زشت رل بزنما... ولی بین دو تا ادم با قیافه خیلی خوشگل ولی هیکل عادی و قیافه عادی و هیکل خیلی خوشگل دومی رو انتخاب میکنم. بنابراین نمیفهمم جذابیت تو مردا ینی چی. هرگز نفهمیدم و نمیفهمم. ولی خب از خیلی هم هیکل خوشم نمیادا. ینی از هیکل ورزشکارا خوشم نمیاد. ولی خب ب نظرم هیکل مهمتره و ادما رو خیلی خیلی سنشونو جوون و کوچیک نگه میداره تا قیافه

هووم
من فک کنم هیکل لاغر میپسندم

چرا حس میکنم تمش شبیه تم بیلی عه؟

 شتتت
من هی میگم این شبی یکی هسا
حالت چشاشون خ سیمن
ژستاشونم همیجور
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan