awkward

Related image

سیبو بزنین تو ماست بخورین خ خوشمزس

چیپس خلال رو با ماست قاطی کنین هم بزنین بخورین خ خوشمزس

بیسکویت شور با نوتلا خ خوشمزس

پفک با کره بادوم زمینی خوشمزس بخورین

چوب شور با سس سفید خ خوشمزس

شکلات لا نون باگت خ خوشمزس

موز و کره بادوم زمینی رو نون تست خوشمزن

ولی...

ولی هیچوقد شکلاتو بالواشک نخورین:)

نخورین...

نخورین..

نخورین.

مزه گندی میده

شاید بتونه با مزه گه برابری کنه(گه نخوردم تاحالا ولی بنظر میاد بدمزه باشه:/)

خلاصه نخورین تباه بشین مث من

خ احساس شاخی میکردم باخوراکیای ساختگیم

یهو لواشک و شکلات انداختم تو دهنم خوردم

و یکی از مزخرف ترین لحظات عمرمو تجربه کردم...نمتونسم تفش کنم چون کراشم جلوم نشسده بود

هیچ دگ...بزور قورتش دادم و پارچ اب کنار تختم برداشدم بشوره ببرتش پایین

نگو ک اب نبوده:)))اب خیار بوده

اب خیار مونده

هیچ دگ اونروز ب فنا رفدم و ابخیارو قورت دادم

من همون مغروریم ک جون داد تا جلو کراشش سوتی نده

خلاصه...بالاخره چن لحظه ک گذشت رفدم پایین اب خوردم

پاهام حتی جون نداش بره طبقه پایین...قد تموم عمرم اب خوردم ولی مزش مگ میرفد

وقتی برگشتم طبقه بالا کراشم گف:خوشمزه بود؟منم امتحان کنم؟؟

منم گفدم:ناااه یوقت بسرت نزنه ها:/

------------------------------------------------------

خلاصه معدمو ب سرزمین گا فرستادم...هعی

بازم بگم لواشکو با شکلات نخورین:)

نخورین..

نخورین.

پ.ن:تاحالا ازین لحظه مزخرفا داشدین؟!بگین

پ.ن2:غذا خوشمزه ساختگیای شما چین؟

پ.ن3:ب این نتیجه رسیدم مازوخیسم دارم:))گرسنمهههه...سرچ کردم aesthetic food تو گوگل و عکسارو میبینم...من ازین غذا خوشمزه لاکچریا میخام عه:(ولی اونقد گشادم ک ن حال درس کردن دارم ن حال خریدن

  • وهکاو --

بریم بیرون به صرف غذای aesthetic?

No one:
دانیال:بریم بیرون به صرف فلان ؟

حالا واجب شد امتحانش کنم ببینم چه مزه ای هست
یه بار انگور با شیر خوردم بدمزه بود خیلی
با خمیر دندونم انگور خیلی بدمزه میشه

خمیر دندون کلا بدمزس

عاخ عاخ عاخ :|

اینا رو گفتی منو یاد یکی از فامیلای دورمون انداختی
لامصب همه چیـــو با هم میخورد :/ نمیفهمم چطور زندس هنو

یه بار پفک و نوشابه و پنیرو با هم خورد =/ منتظر بودیم ببینیم کی اسهال میگیره

پفک و پنیر خ خوشمزس باهم
ولی با نوشابرو نمیدونم
باید امت کنم حتما://

پ.ن1:فکر نمیکنم داشته بوده باشم حداقل یادم نمیاد._.
پ.ن2:خب خیلی زیادن ولی اکثریت حتی بدون اینکه امتحان کنن فکر میکنن بدمزست ولی من عاشقشونم.-.

+قصد دارم لواشک با شکلات بخورم خیلی تحریکم کردی

نهههههههه نخوریا:/

اسم کراشت چیه؟ ×~×

اونقدرا هم مزه بدی نمیده با نون لواش خدایی :|
تنها مشکل من اینه که هی شکلاتش میریزه بیرون :/
حالا واقعا این چیزایی که میگی خوشمزن... تا به حال نخوردم

منکه خوشم اومده
و کلا شکلات با هم چی خوشمزس
الا چیزای ترش://

گیلاس با کوفته که خیلی بد مزس. با فکر بهش دلم میخواد بالا بیارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan