anne

Related image
های بچ
این اخیرا ی موزیک ویدیو دیدم مال همی تین سلبا
فک کنم عاشقش شدم!یجورایی عاشقانس ولی احساس میکنم عاشقانه بودنش خ با روحیاتم جور درمیاد
جوریه ک صدبار نگاش کردم و حسابی دقیق شدم و تک تک حالاتو درنظر گرفدم.میدونم فق ی موزیک ویدیوعه ولی هرچن وق یبار ی موزیک ویدیوهایی یهو همچین تاثیراتی روم میذارن لینکشم اینه روش کلیک کن: http://www.namasha.com/v/8eYg1rDL
ی اتفاق نسبتا خوشایندم افتاد
فک کردم همه کتابایی رو ک بابام برا تولدم خریده بود رو خوندم...حدود ی میلیون تومن کتاب خریده بود://
نمد چرا انقد زود تموم شدن 
بعد یهو متوجه شدم ی مجموعه سه جلدی امیلی رو نخوندم هنو
نویسندش همون نویسنده ان شرلیه...اینم یچی تو مایه های ان شرلیه هرچن من ان شرلی رو بیشدر دوس داشتم
منظورم کتاب نیس...اگ از لحاظ کتابی بررسی کنیم امیلی بهتر از ان شرلی بود ولی از لحاظ کاراکتری...ان شرلی رو بیشتر دوس داشتم!
راسی دارن مجموعه ان شرلی رو بازسازی میکنن سریالشو...بنظرم این بازیگر جدیدا خ بهترن من فق ی تیکه کوچیکش ت یوتیوب دیدم و عاشقشون شدم
الانم زدم رو دان داره دان میش سریاله0-0(the end of the fucking world بیچاره!انگار وقت نمشه ترو ببینم)
و قسمت ناراحت کننده ماجرا اینه ک هر سه جلد رو در عرض یکروز و نیم تموم کردم:")شایدم کمتر چون باید هی میرفدم کلاس و ریاضی حل میکردمو ...
ولی اشکال نداره امیلی واقعا یه کتاب فوق العاده بود مطمعنم تا چنروز مزش زیر زبونمه...تازه اخر هفته ها برا من پر اتفاقه ک باعث میش حوصلم سر نره و کلی ادم میبینم...پس جای نگرانی نیس!
گیتارمو نسبتا خوب زدم...البت ن خیلی خوب!یجای کار اشکال داره..یجای کار باعث میش اکوردام خوب صدا ندن و استادمم غیر مستقیم گف...انگشتات ضعیفن...
نمد...ایکاش انگشتام قوی بودن اونوقت دگ مناسب گیتاریست شدن بودم.چرا هرکاریو ک خیلی دوس دارم توش استعدادم ب اندازه اون کارایی نیس ک دوس ندارم؟
خب این جملرو بقول مامانم از سر ناشکری گفدم...فوتبالو اواز خوندن رو خ دوس دارم و توش استعداد جالب توجهی دارم..ولی ای کاش گیتارم همینجور بود.
راسی ی خبر داغ...ی دختر جسورتر و انقلابی تر و کله خر تر...و بقول مامانم نادون تر از من تو فامیلمون یافت شد
راسش من تاحالا ندیدمش دختره رو..بما نزدیک نیسن
قضیه این بوده دختره تو خونه تنها بوده...بعد خونه اتش سوزی خفیف گرفته و دختره فرار کرده از خونه...ب خونه اسیب خاصی نرسیده.
ولی دختره فرار کرده!ینی اتش سوزیم کار خودش بوده...الان چن روز میگذره ک پیداش نکردن
ردشو گرفدن و ظاهرا رفته تهرااااان!دگ بعد اون اثری ازش ندارن
دختر فراری...هیییی
منکه تو هربحثی راجب دختره انجام میش طرف دخترم..میگم تقصیر خانواده بوده..خب برا فرارش قطعا دلیلی داره
و مهمترین دلیلم خود خانوادس
بهرحال یکم عذاب وجدان دارم چون ی کاراکتر فراری خلق کردم و باهاش داستان نوشتم...البت هنو ننوشتمش
تو ذهنم نوشتم و بطرز خفناکی خفن شده
نمدونم...من از بچگی نوشتن تو خونم بوده.از همون بچگی متنام بیش از حد ادبی بود
کلی داستان تو ذهنم نوشتم
خیلیاش چن جلدین
ولی نمتونم...تایپشون کنم یا بنویسم...
چون..گشادم!
خب دلیل دقیقش این نیس...راسش ی دلیل دیگش اینه ک میترسم داستانام اونقد ک بقیرو شوکه میکنه...ناشرا و ویراستارا رو شوکه نکنه
ای کاش جسارت امیلی توی داستانو داشتم و از برگشت خوردن کارام نمیترسیدم...ولی من نمخام کارام برگشت بخورن
یبار نویسنده موردعلاقمو دیدم و اونم خ از من خوشش اومد
بخاطر همی چنتا از کارامو قرض گرف و بعدا ک بهم برشون گردوند...کلی نقد بود!
مثلا:مورچه ک دندون نداره عزیزم؟داره؟مورچه ب محض ک بخوره تو اب فوری میمیره
دلم میخاس تیکه تیکه کنم کاغذو.خب شاید داستان من تو ی دنیایی اتفاق افتاده ک مورچه هاش دندون دارن و یکم شنا بلدن!
البت اون نویسنده واقع بینی بود و یجورایی تاریخ نویس بود.کتاب مردی که سبز بود راجب کوروش کبیر نوشته بود
تو دنیای رویایی من جایی نداشت
قبلا خ ادبی مینوشتم..طوریک معلمام بشوخی میگفدن تو زمان قدیم بودی جای سعدی و حافظ میشدی
ولی الان خودمو عادت دادم روون تر و عامیانه تر بنویسم...
ولی هنوزم خیلی جمله ها توی ذهنم ادبی و زیبان
از دبیر ادبیات امسالمون متنفر بودم
از داستان و اثر ادبی هیچ چی حالیش نبود..البت همیشه بیستم سرجاش بود و اونم از دبیر سختگیری مث اون بیست گرفتن خیلی بود
ولی این بشر دیوونه کارای طنز بود!خب من اگ ی متن خ طولانی بنویسم میتونم بعضی جاهاش خوشمزه بازیایی دربیارم
ولی ن توی ی انشای ی صفحه ای!همش از غم و تلخی ینویسم...نوشته هام اشک در ارن!ی نوشته کلاس پنجم نوشتم ک دخترخاله و مامانم احساساتی شدن و گریشون گرفت...ولی حتی طنزامم تلخن!
نمدونم...واقعا میخاسم اون برق چشمی ک موقع شنیدن کارای طنز تو چشاش بود رو موقع شنیدن کارای منم تو چشاش باشه..
ایشالله دبیر امسالمون دگ طنزپرست نباشه!
بهرحال امیلی یجورایی شیرم کرده ک یکی از داستانامو تایپ کنم.ک البت خیلی فک کنم طول بکشه 
فک کنم چهارصد صفحه هم بکشه!
ولی اندفه دگ نمخام از چیزی بترسم یا بابت چیزی نگران باشم
خب همین!بای بچ
------------------------------------------------
پ.ن:کتاب ان شرلی یا امیلیرو خوندین؟بنظرتون چجور بودن
پ.ن2:اهل کتاب هسین؟
پ.ن3:اسم سریال جدید ان شرلی anne with an e هس

 

  • وهکاو --

اره میشه ولی حالشو ندارم انلاین
تو چیزای دیگه انلاینو ترجیح میدم یاد گرفتنشو ولی موسیقی رو نه

من همونم ک اسمش :') بود
من گیتار یکم بلدم
پیانو هم بیشتر بلدم دلم میخواد دوباره برم کلاس ولی نمیتونم فعل

چرا نمیتونی؟ البت تو خونه از یوتیوب و اینام میشه یاد گرف ولی خب سخته،خود من حضوری ترجیح میدم
البت فلا ک کرونا هس:| و همون کلاس گیتارمم انلاین شده
تنها کلاسیم ک از انلاین شدنش ناراحتم همینه

فیلمش رو دیدم ولی کتاباشو نخوندم.فیلمش که خیلی جالب بود.من که بنظرم نویسنده خیلی خوبی میشی اگه هی کار امروز رو به فردا نندازی.تو همه پستاهم راجب گیتار غر زدی.من یه بار بیشتر نشنیدم صدای گیتارت رو یه سالم بیشتر گیتار نرفتم ولی به نظرم خوب میزدی واقعا.

اخه من گشادم:||نمیتونم

 

اره دقیقن این یکی خیلی بامزه تره
دلم میخواست انی واقعی بود باهاش دوست میشدم
منم دلم واسه اون روزا که بچه بودیم خیلی تنگ شده مدرسه واقعا ادمو نابود میکنه
ببخشید ناراحت شدی من واقعا دلیلی برای این که ازت خوشم نیاد ندارم مث بقیه ادما شاید اگه بخوای باهم دوست بشیم؟
قدیم الایامو نمیدونم من تا حالا بهت کامنت ندادم

 اره ای کاش بود
بچگیا انی ها زیاد بودن الان همه شدن روبی داگلاس

انشرلی قدیمیه رو کامل و درست ندیده بودم ولی به نظرم این جدیده با این که هرکاری دلشون خواسته بود با داستان کرده بودن خیلی بهتر بود. میگن بازیگر قبلیه ان خوشگل تر بود ولی من فک میکنم این قیافش بیشتر میخوره موهاشم قرمز تره امیلیم دارم ولی هنوز نخوندمش
ولی خدایی توصیفات و دیالوگای کتابش خیلی قشنگ بود
فک کنم تو خیلی سریع کتاب میخونی. من زجر میکشم موقع خوندن اگه بخوام سریع بخونم یا نمیفهمم چی نوشته یا اشتباه میخونم به همین دلیل صد سال طول میکشه تا یه کتابو تموم کنم
انشامم خیلی ضعیفه و هیچ خلاقیتی ندارم طنزم اصلا نمیتونم بنویسم باز حالا طنز تلخ یکم بهترم توش. فک کنم از این جمله بندی درهم برهمم کامنتام فهمیدی باید داغون باشم تو نوشتن
البته یه بار یکی بهم گفت انشاهای خوبی میتونی بنویسی من که فک میکنم جوگیر شده بود اون لحظه
از اینم که کتابات برگشت بخوره نترس فوقش میگن کارت کسشره گشاد بازیم بزار کنار.با این که به خاطر یه دلیل شخصی ازت خیلی خوشم نمیاد ولی نمیدونم چرا دوس دارم نویسنده موفقی بشی
منم گیتار دوست دارم کارمم بد نبود ولی یه خاطر یه چیزایی مجبور شدم بذارمش کنار و اینکه منم انگشتام ضعیفه و بعضی وقتا خیلی میلرزه

بنظر منم این بازیگر جدیدش کیوت تره اون یکی خ قیافه سردی داشت شبی نقاشی بود
اره سریع کتاب میخونم
فلا ک انقد کار رو سرم ریخته وقت برا نوشتن ندارم ای کاش ب این نقطه چن سال ویش رسیده بودم ک علاف میچرخیدم برا خودم
نفرمایین ماهم از شما خوشمون نمیومد اصا از قدیم الایام

سریالش ناموسا از قبلیه خیلی بهتر بود (قبلیه رو ندیدم :| )

من قبلیه رو دیدم بودم چن اپیزود و خب یکم زیادی کلاسیک و کسالت اور بود
ولی خب ی نقطه قوتش این بود ک خیلی شبی کتابش بود و نقطه ضعفشم این بود ک این فضای کلاسیک تو کلمات قشنگتره تا نمایش بصری

پ.ن1:یپ..فوق العادس!
پ.ن2:به شدت

 ایول
ان شرلی زیاد دیدم خونده باشم ولی امیلی لامصب ب هرکی میگم نخونده
یکی ع دوسام مجبور کردم بخونتش لاقل یکی باش راجبش باش بحث کنم

اگ چندان منحرف نیستی د اند آف دیس فاکین ورلد رو نبین همش صحنس :/
اههه من تو کامپیوتر دختر داییم دیدم قسمت آخر رو دان نکردههه من ندیدم قسمت آخر رو

ن دود من خودم ختم روزگارم:))

ای چقدر از این فیلمای عاشقانه بدم میادد... دیدی یه سریا تو کلش تو حلق همن و جملات زیادی عاشقانه میزنن؟همینایی ک ملت عاشقشونن. من از اونا بدم میاد جدا جدا. البت خب از همه فیلمای عاشقانه بدم نمیاد ولی یه سریا عنشو درمیارن

عاخ دقیقا حرف منو زدی هرچی زور میزنم تو چیزی ک عاشقشم استعداد ندارم. البته مامان منم میگه ناشکری میکنی=/

دختره امیدوارم حالا حالش خوب باشه. منم طرفدار دختره ام چون ادم الکی فرار نمیکنه

من ان شرلی و امیلی رو نخوندم چون ایده ای راجعشون نداشتم. با این توصیفت وسوسه شدم بخونمشون. برو قصر ابی رو بخون.کلاسیکه از این دخترا هم داره

ببین... منم خیلی مینویسم... ام وبم معلومه نه؟ ولی ببین من ادمایی رو میشناسم ک میتونن کمکت کنن. منم داستان خیلی تو ذهنم مینویسم ولی نمینوسمشون ولی دلیل من یه چیز دیگست.یکیشو بنویس بده من کمکت میکنم. تو ب ادم اشتباهی دادی. وگرنه از طرز نوشتنتم معلومه قلمت خیلی قویه. چرا نوشته هاتو تو وب نمیزاری؟ بعد هم... ام... همین

امیلی رو نخوندم و از ان شرلی خوشم نیومد:دی
نمیدونم هر کاری کردم باهاش ارتباط برقرار نکردم

 عه
برعکس من عاشق کتابای کلاسیکم ک همچین دخترایی دارن

چطوری میتونی اند اف د فاکینـگ ورلد رو نیبینی؟

 ب سختی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan