they're worth it

Image result for aesthetic retro gifs
hi hoes 
خب اولا ب خوانندگان جدید وبم خوشامد میگم://!ک خب همشونو تو واقعیت و ن صرفا مجازی میشناسم
داره کم کم تعداد کسایی ک تو واقعیت میشناسنم و خواننده اینجان بیشتر بقیه میشه
یکمم غافلگیر کننده بود پست قبلی چسناله کردم ک کسی پستامو نمیبینه یهو اومدم دیدم 96تا کامنت جدید اومده"ک میشه گفت 80تاش مال دانیال بود"و خب انگار چسناله هه یجورایی اثر کرد تنکس گایز
i kinda feel awakward and uncomfortable right now butt...fuck it anyway
خب همونجور که قول داده بودم قرار شد ی لیست از فیلما و کتاباو...چیزایی که به نظرم ارزش دیدنو دارن بزارم...
راسی مرسی یادتون بودم نقاشی مینیمالارو نزاشتم...خودم یادم نبودD:اونم ادامس"هاهاها فک کردین من رشوه میدم تا بخونین مطالبو"

ازونجایی که فک کنم این مطلب خیلی طولانی بشه گذاشتمش تو ادامه...بزن رو ادامه مطلب

"fav books"
1.جایی که عاشق بودیم:گااایز فقط میتونم بگم گول اسم کتابو نخورین و ماهیت این کتاب خیلی فراتر از ی ماجرای تین رومنسه!حقیقتش خلاصه این کتاب منو مبهوت خودش کرد که میگف"ایا امروز روز خوبی برای مردنه؟" من برای فینچ(کاراکتر اصلی این کتاب)حاضرم جون بدم:"/نمی خوام این یکیو واقا براتون اسپویل کنم ولی موضوع کتاب حول محور احساسات عاطفی بین دوتا نوجوون...خانواده هاش...مشکلات روحی مثل دوقطبی ...افسردگی...ترس از دست دادن عزیزانو...غیره میگذره.و باید بگم از کتابایی بود که تونست اشک مهسای به اصطلاح قوی رو دربیاره:))این یکیو هر سلیقه ای که دارین حتی اگه از کتاب خوندن خوشتون نمیاد نخونین انگار برباد دادین کل این سالارو
2.مزایای منزوی بودن:حقیقتش اولین بار که تیترشو دیدم فک کردم ی کتاب روانشناسیه!کتاب نسبتا معروفیه حتی ی فیلم هم به همین اسم ازش ساختن.من فیلمشم دیدم و دیقا عین کتاب بود فقط حسی که کتاب بم میداد جالبتر بود.خلاصه اگ ازین ادمایی هسین که دوست دارین ولی معمولا تو پس زمینه ماجرایین "اگ من هسین ب عبارتی!"حتما بهتون توصیه میشه
3.ناطوردشت:اینم خیلی معروفه حس میکنم همه خوندنش و تمش شبی همین مزایای منزوی بودنه...راجب ی پسر نوجوونه که هنوز خودشو پیدا نکرده و داره از مدرسه ب خونه برمیگرده و این کتاب ماجراهاشو از زبون خودش تعریف میکنه...راسش بنظرم یکم کتاب overrated هس ولی خب بازم حس جالب و عجیبی بم داد
4.نبرد با شیاطین:خب یکم از تم درام و احساسی که بگذریم این  مجموعه کتاب ب قلم دارن شان اسطوره من تو ژانر ترسناک"ایموجی خنده خبیثانه"واقا ی شاهکاره.درواقع بیشتر توصیفاش از ماجراهای داستان هس که کتابو شاهکار کرده و چندش ترین جزییاتو توصیف کرده.اگه به جزییات داستانای ترسناک مثل چجوری پاره شدن رگاش علاقه ندارین و کلا مث من psychopath نیسین مجبور نیسین بخونینش...ولی واقا ماجراهاش جذابیت دارن حیفه:))
5...ار ال استاین؟:خب یکم حس کردم اگ از نویسنده ای که یه زمان دیوونش بودم چیزی نگم اینجا درحق اون سالایی که همه کتاباشو میگرفتم اجهاف شده."سالایی که ی بچه عجیب غریب بودم که فیلم و کتاب اگ تو ژانر ترسناک نبود نمیخوندم یا نمیدیدمش و کلکسیون چیزای عجیب غریب مث دندون و دستمالای لکه خون دارو...هعی چقد ادم تغییر میکنه.بیاین ازون دوران زیاد حرفی نزنیم هرچن دوسش داشتم"میدونم کتاباش شاید کمی بچگونه باشن و ادبیات ساده ای داشته باشه و بنظر خیلیاتون پایانش اکثرا مرموز و اعصاب خردکن باشن ولی خب...من دوسش داشتم و دتس ایت!بهترین کتابایی ک ازش خوندم دختر سایه"یپ درست فهمیدین لقب سابق شدوگرلم بخاطر این بود" و روحی در همسایگی بود.و تو دوتا کتابش ی عروسکی ب اسم اسلپی بود ک اسمش یادم نیس(عروسک وحشت؟)
6.امیلی:قبلا هم ازین مجموعه کتاب پست گذاشتم"میتونین anne رو سرچ کنین پستشو تو وبم بخونین...خیلی ادبیات شیرینی داره و نویسندشم همون نویسنده ان شرلیه.و ادبیاتش قوی تر از انشرلی هس هرچن کاراکتر ان شرلی جذابیت بیشتری داره.ادبیاتش جادوییه ولی!کتابرو که میخونین تا یه ماه همینجور متن ادبی بهتون الهام میشه:))عاشقانه های کلاسیک بهتون این کتابو شدید توصیه میکنم
7.ان شرلی:اینم واقا پرسیدن نمیخواد...هم ماجرای جالب هم ادبیات خوب.چ بهز این؟:))
8.قلعه حیوانات:اینم فک کنم زیاد اسمشو شنیدین...به این کتابه به معنی واقعی کلمه میگن"خاااار تشبیه"کل کتاب ی تشبیه خیلی قوی ای داشت که مث ی مرداب منو تو خودش فرو برد.سیاسیم هس کتابه اگ موضوعو بگیرین...این کتابه ب اونایی ک زیاد با کتاب خو نگرفتن توصیه نمیشه چون احتمالا اواسط کتاب ولش کنن ب امون خدا و خب...کتابه قطعا ارزشش فراتر این حرفاس که ول شه ب امون خدا!
9.پیش از ان که بمیرم:اینم ی رمان خیلییییی زیبا بود که از روش ی فیلمم ساختن ولی فیلمش بسی کسل کننده تر از کتاب بود.راجب دخترس که تصادف میکنه ولی نمیمیره و تو ی روز خاص گیر میکنهو...کارا و تغییرات دختر هس که برای نجات از اون روزی ک توش گیر افتاده انجام میده.واقا جالبه مخصوصا ب سبک زندگی امروز نزدیکه و ادبیات ساده ای داره فک کنم برا همه جذاب باشه.
10.بریده:حقیقتا این کتابو دوستم بم قرض داد منم خوندمش و خیلی خوشم اومد...توصیف احساسات ی دخترس که تو ی مرکز که مخصوص مشکلات روانی هس بستری شده مشکل دختره هم سلف هارم"ب خود اسیب زدن"هس.من خودم موقعی ک این کتابو خوندم ب خودم اسیب میزدم پس شاید بخاطر همین بود ک زیاد ب دلم نشست.نمیدونم واقا
11.تمام انچه هرگز به تو نگفتم:راجب ی دخترس که خودشو میکشه و عواطف و احساسات خانوادشو بعد مرگ اون نشون میده...ولی خب کتابه عمیق تر این حرفاس خیلی بهتر از 13reasons why"انکار نکنین ک یاد این افتادین خلاصرو گفتم"بااینک کاراکتر اصلی مثلا دخترس ولی بیشتر داستان درمورد کارکترای فرعی ینی پدرومادر و خواهروبرادرش هس...فلش بک ب عقب میزنه و همه اینارو توصیف میکنه.میدونم الان بااین توصیف مزخرف من میگین چ کتاب ابکی ومزخرفی ولی واقا نیس!خیلی جذابه فقط اگ زیاد توضیح بدم اسپویل میشه یکم.مخصوصا قسمتایی ک راجب مادر دختره بود برای من خیلی جذاب بود.ک چطور ب هدفای بلندپروازانه بچگیش نرسید و چقد کاراکترش درگذر زمان تغییر کرد.
12.نارنیا:مجموعه کتاب نارنیا ب معنای واقعی کلمه مجموعه کتاب موردعلاقه من تو بچگی بود و این ب این معنی نیست ک برا بچه هاس.من یکم زیادی زود خوندمش ادبیاتش بسی سنگینه اتفاقا.اگ از ماجراهای فانتزی خوشتون میاد خیلی جالبه براتون.اگه هم ن میشه کسل کننده ترین کتابی ک خوندین!
13.هری پاتر(فرزند نفرین شده):خب ازونجایی ک فک کنم همه هری پاترو یا خوندن یا نگا کردن معرفیش بی فایدس مگ معرفی کتاب جدیدش که راجب پسردوم هری پاتره!و ی بار دگ جی کی رولینگ ب من نشون داد ک این فکرم ک"دگ قرار نیس هری پاتر منو غافلگیر کنه!"کاملا اشتباهه و این اثر جدیدش اینقد غافلگیر کننده و پشم ریزون و دورازانتظار بود ک هفت اثر قبلی باید پیشش لنگ مینداختن!
14.کشکول طنز احمد اکبرپور:خیلی جالبه من اینو خیلی وقت پیش خوندم و واقا خنده دار بود بنظرم این کتاب!و خیلی خوبه ازنویسنده های ایرانی بااستعداد هم حمایت بشه.تااون موقع ک دوجلد بود نمیدونم جلدسوم هم نوشته براش یا ن.
------------------------------
گایز...حقیقتا خیلی کتاب خفن دیگه هس که دوس دارم معرفی کنم ولی حس میکنم شاید اون اندازه که برامن جذابیت داشته برا بقیه نداشته باشه...خیلیاشون کلاسیکن مث هاکلبری فین...تام سایر...عقل و احساس...شاهزاده و گداو...و بارها معرفیشون کردم ولی همه گفتن وای چ کسل کننده!و پارسال کلی کتاب خفن تو ژانر پلیسی خوندم مث"دختر گمشده""همسرخاموش" "ناپدید شدن ادل بودو"و...و مجموعه "من پیش از تو"و "من پس ازتو"ک خیلیا میگن ی رمان ابکی اینستاگرامیه ولی بنظر منکه واقا قشنگ بود.البت من خودم ب شخصه با "من پس ازتو"خیلی بیشترحال کردم و بنظرم خیلی واقع بینانه تر و جالب تر بود ماجرا درکل درحالی ک فک نکنم خیلیا اصا بدونن من پس ازتو هم نوشته شده!یا منکه خودم بچه تر ک بودم خوره کتابای علمی بودم کل مجموعه چراهای شگفت انگیز رو تا کلاس پنجم خریدم و خوندم.ولی اگ بنظرتون کسل کنندس کتابای علمی بنظرم مجموعه علوم ترسناک رو بخونین ینی اگه کتابای درسیمون ب سبک علوم ترسناک نوشته میشد الان هممون علامه بودیم بخدا!درکل کتاب خیلی خوندم بازم اگ ژانر خاصی مدنظرتون بود بم بگین تا بتون بگم!حتی کتابایی با رده سنی کمترم درخدمتم قشنگاشو بتون معرفی کنم ک ادبیات ساده تری دارن و جذابترن"تادلت بخاد ازینا خوندم"چون اینجا خیلی کلی معرفی کردم سعی کردم هم قشنگ باشه هم عامه پسند.تروخدا بگین الان هی حس میکنم درحق کلی کتاب اجهاف شده ک معرفیشون نکردم:((
--------------------------------------
fav youtubers
1.heyxnatalie یک دختر 16ساله ک بسی موده ویدیوهاش و واقا برای ادیت ویدیوهاشم خیلی زحمت میکشه صدبرابر بیشتر این یوتیوبرای بزرگ ک فالوورای میلیونی دارن و بنظرم خیلی بیشتر اینا حقشه!و کلا خیلی حس خوبی داره چون اکثر یوتیوبرای دخترنوجوون بنظر میاد ی زندگی خیلی خفن دارن...کلی دوست...خونه ویلایی بزرگ سفرای گرون قیمت...لباسای خیلی قشنگ و موها و صورت همیشه مرتب و ارایش شده...ک خب حقیقتو بگم خیلی وقتا میایم باطن زندگی خودمونو با ظاهر زندگی اونا مقایسه میکنیم و ناامید میشیم.ولی این خیلی مث ماهاس و خیلی طبع طنزشو دوسد:))معرکس درکل خیلی خودشه 10/10
2.kennedy walsh: اینم تو ویدیوهاش خیلی بیخیال و ب اصطلاح chilliهس و علاوه برخفن بودن خیلیم خنده داره 10/10
3.brandon walsh: کاکای همین کندیه:))و کل ویدیوهاش از خانوادشه ینی بعضی وقتا واقا ارزو میکنم کاش تو خانوادشون بودم بسکه فانن و  اینقد یوبس نیسن://یجورایی انگار ریلیتی شو هس ولی اصا مث این کارداشیانا کسل کننده و مسخره نیس...کایلی اند کندال هو؟دتس برندون اند کندی 9/10
4.kurtis conner: بیشتر میشینه و مسائل و ترندای مختلف نقد میکنه یا مسخرشون میکنه ب عبارتی و بش ری اکشن نشون میده.بیشتر ویدیوهاش منو ب خنده میندازهXD خلاصه از کمدینا این خ خوبه 10/10
5.cody ko: اگ از بالایی خوشتون اومد ازینم قطعا خوشتون میومد چون دیقا همونه اینم همیشه منو ب خنده میندازه.اگ ازونایی هسین ک زود بتون برمیخوره ب چیزای موردعلاقتون توهین شه نرین چنلش.ی رفیقیم ب اسم noel miller داره ک ازخودشم خنده دارتره!ی مجموعه داره تو چنلش ب اسم thats cringe ک توهمش نوئل هس .خود نوئل هم چنل داره ولی خیلی کم اپ میکنه و بیشترشم گیم استریم هس.خلاصه تو چنل کدی بیشتر میتونین از هنرنماییاش مطلع بشین 10/10
6.not even emily: اینم واقا خنده داره و بیشتر داره چیزیو نقد میکنه...یجور ورژن دختر همون بالاییاس.یکم منو یاد خودم میندازه راسش 9/10
7.emma chamberlaine: خب قبل اینک بگین وای نه من اصا از اما خوشم نمیاد و...واقا چرا؟چرا خ.وشت نمیاد://؟بنظر من میشه گف از ریل ترین یوتیوبرای معروفه فک کنم بعد از درامای سامرمکین و هانا هم ب همه ثابت شده باشه دگ!و خب ازاولین کسایی بود ک ی سبک ادیت خاص رو ک الان اکثر ولاگرای کمدین ازش استفاده میکنن انجام داد!9.5/10
8.kate elizabeth:زیاد توضی نمیدم...اگ از اما خوشت میاد ازینم خوشت میاد.حتی خیلیا بش میگن ورژن بریتیش اما چمبرلین!اگ مشکلت فقط معروف بودن اما هس خب قطعا قراره از کیت خوشت بیاد.9/10
9.lauren brodauf: گاااد این بشرم خ موده خیلی حس شوخ طبعی متفاوت و عجیب و جالبی داره:))خیلیم صداش شبی هالزیه 10/10
10.liza koshy: فک کنم اینو همتون بشناسین و من واقا بنظرم از خنده دارترین زنای یوتیوبره فقط حیف ک دگ کلا چنلشو ول کرده ب امان خدا://ولی هنوزم کلی ویدیو قدیمی داره ک میتونین ببینین10/10
11.david dobrik: دوسپسر سابق لایزا:"))خب درواقع محتوای چنلش ولاگ گرفتن از دوساش و اکیپشه که بسی خنده دارن اگ روز خسته کننده ای داشتین بهترین کار سرزدن ب چنلشه8.5/10
12.alex ernst: خب همه کسی حس شوخ طبعی این بشر رو درک نمیکنه:))کلا ادم عجیب و متفاوتیه بعضی وقتا شک میکنم ازین سیاره باشه"یزمانی یکی ازدوسام میگف شبی منه ولی خب حس میکنم خفن تر این حرفاس"از همین اعضای اکیپ دیویده...زیاد ویدیو نداره ولی همونارو خیلی روش وقت گذاشته کاملا مشخصه://10/10
13.ally hills: خب اینو تازه پیدا کردم و یک عدد لزبین کیوت بسی awwkward:))میباشد ک اهنگم مینویسه و میخونه.من خودم خیلی از ویدیوهاش خوشم اومد شمارو نمیدونم9/10
14.karin and skyler: خب اگ میخاین ازینی ک هس بیشتر احساس سینگلی کنین ویدیوهاشونو ببینین:))ی کاپل لزبینن ک ولاگ میگیرن یا چالشای مختلف انجام میدن.کاپلای لزبین تو یوتیوب زیاده ولی بنظرم اینا از همش جالبترن9/10
15jonah riddle : 10/10  a living meme
 16.jerm bot: a big fat extra moooood! 9/10
خب حقیقتا من خیلی چنلای یوتیوب بیشتریو دنبال میکنم درست حدس زدین!ولی اینا اونایی هستن ک واقا ارزش دیدن دارن و حس خوبی ب ادم میدن.خیلیا رو فقط ب خاطر قیافه میبینم واقا دلیل دیگه ای ندارم://بعضی وقتاهم اموزش یچیزیه یا....خیلیاشونم چنلایین ک اهنگ مینویسن خودشون و میخونن.فک کنم نصف بیشترز چنلای یوتیوبو من دنبال میکنم:/دتس ایت!
-----------------------------------------
fav movies
و حالا لیدیز اند جنتلمن!بخشی ک منتظرش بودین و ی حسی بم میگه کلا دوتا پارت قبلیو ایگنور میکنین برااین بخش فرا رسید!خب برای فیلما توضیح نمیدم زیاد چون همون اسمشم سرچ کنین تو گوگل براتون میاره خلاصرو فقط ریت میدم
the heathers:10/10
girl interruped:10/10
gia:10/10 'راجب زندگی ی مدله ک انجلیناجولی بازیش میکنه پس دگ بفهمین چقد خوبه"
reality bites:10/10 "اره میدونم الان میگین بخاطر ویونا رایدره ک اینقد فیلماشو معرفی میکنی؟بخدا دس من نیس اون توفیلمای خوبی بازی کرده...اینم رومنسه بیشترش راسش ولی واقا قشنگه"
palo alto:10/10 خیلی سردرگمی تینیجرا رو قشنگ ب تصویر کشیده این فیلم و نقطه قوتش اینه زیاد ب کلیشه های معمول دامن نزده
before sunrise:10/10 "اینم رومنسه درواقع راجب دوتا ادم ک تصادفی همو تو قطار پیدا میکنن و فقط ی شب میتونن باهم وقت بگذرونن.اگ بیشتر ب ماجرا و هیجان علاقه دارین و دیالوگا براتون کسل کنندس نگا نکنین چون نصف بیشتر فیلم دیالوگ و حرف زدنه.کرمای کتاب عاشق این فیلم میشین.دوتا قسمت دگ هم با مضمون های before sunset و before midnight هم داره ولی خب اونارو کمتر بش ریت میدم اولیش ازهمه بهتر بود"
the crush:10/10 "واقا متفاوت بود این یکی!"
pretty baby:10/10 "زندگی ی دختربچه تو فاحشه خونه رو نشون میده.اگ از مضمون های لولیتا وار (لولیتا هم خوب فیلمیه راسی ولی فک کنم اکثرا دیدنش)و حساسین ب این چیزا نبینین بهتره.ولی واقا قشنگه.
american beauty:10/10 "شاهکار ب معنای واقعی کلمه"
empire records:10/10"اگ ب فیلمای دهه هشتاد میلادی +موسیقی مخصوصا راک علاقه دارین این فیلم برا توئه:))
dazed and confused:9/10 "اینم واقا تم دهه هشتاد و قشنگی داره فقط اشکالش اغراق تو بعضی سکانسا بود بخاطر همی نمره کم کردم وگرنه درکل معرکس"
running on empty:10/10"گاااد من اینو خیلی دوس داشتم.خیلی خوب بود.همه مفاهیمو باهم تو ی فیلم گنجونده بود"
my girl:10/10 "اگ میخواین اشکتون دربیاد ببینینش:))مازوخیسمم خودت داری"
submarine:10/10 "هم تم جالب و متفاوت هم داستان!"
the man in the moon:10/10"اینم خوراک گریس:))"
skate kitchen:9.5/10"خب بااینک فیلمه جدیدا ساخته شده ولی خیلی تم قدیمی و خوبی داره شایدم بخاطراینه بیشتر راجب اسکیت برده"
me and earl and the dying girl:9.5/10"از معدود فیلمای جدید خوب"
the breakfast club:9/10"خب برای ی خوره فیلمای دهه نود و هشتاد میلادی زشته ک این فیلمو معرفی نکنه.اره یکم overrated عه ولی بازم چیزی از خوبیش کم نمیکنه
eternal sunshine of a spottless mind:10/10
i beilieve in unicorns:10/10
poison ivy:10/10
closer:10/10 "لنتیییی اینو همین تازگیا دیدم و واقا چرا زودتر ندیدمش!فیلم پشم ریزون و الهام بخش و غافلگیرکننده میخاین/؟فقط ایننن"
about ray:9/10"خیلی قشنگ ماجرای ی ترنس ftm رو ب تصویر کشیده"
ginger and rosa"8/10
-------------------------
اینا فیلمایی بودن ک خب اکثر پرمحتوا بودن ازنظرمن و تم قشنگی داشتن...ولی بعضی فیلما هستن ک کلا فقط حس خوبی بت میدن یا رومنسن ک خب ب سلیقه همه نمیخوره!بیایم اوناهم بتون معرفی کنم
mean girls:9/10"بطرز وحشتناکی iconic و فان...دوشو نبیبنین خیلی چرته یکشو ببینین"
clueless:9/10 "وای خ فانه این"
the wild child:10/10 "اینو حتمااااا ببینین!"
10things i hate about you:8/10 "کاراکتر اصلیش مرحوم هیث لجره و فیلم هم رومنسه:))"
500days of summer:9/10"حقیقتا اینو باید تو بخش قبلی معرفی میکردم ولی باخودم گفتم الان میگین:عامو رومنسو نوکیدی!"
jennifers body:8/10"برخلاف اسمش محتوای ترسناکی داره و واقا جذابه!بیاین روراست باشیم من بخاطر مگان فاکس دیدمش و خب کلیم فنگرلی کردم ولی ارزش یبار دیدنو داره"
kids:6/10"ی فیلم کاملا بی محتوا با تم خفن ک دل من ظاهربینو برد!راجب ایدزه و منتقل کنندگانش"
the craft"7/10"
shes the man:10/10 "ی فیلم دبیرستانی خیلی خوب و کمدی بامفهوم فمینیستی ن چندان زیرپوستی!"
--------------------------------------
خب راسش میخاستم اهنگم معرفی کنم ولی خب...دیدم دیگه خیلی طولانیم شده تاهمینجای کار!شاید ی پست دگ ی پلی لیست درست کردم.و ازونجایی ک ی اوتاکوام شاید تعجب کرده باشین ک چرا انیمه معرفی نکردم بخاطر که ندیدم اوتاکو جز خودم تو وب رفت و امد کنه.اگه انیمه جالبیم خواسین بگین تو چ سبکی بهتون معرفی کنم!حقیقتا من چیزای خیلی زیادیو دوس دارم و چیزای خیلی زیادی هستن که تو بازه های زمانی خاص به من حس خوبی دادن.خیلیاشون فقط تو ی دوره ای از زندگیم بم اون حس رو دادن...خیلیا باعث شدن خودمو پیدا کنن...بااهنگا و فیلما و کتابام بود ک فهمیدم اتفاقا ن تنها ادم بی احساسی نیسم بلکه خیلیم احساساتیم!چون ادمای توی دنیایی ک من زندگی میکنم بهم قبولونده بودن ک ی دختر بی احساسم ک گریه نمیکنه و...ولی بااینا ب این نتیجه رسیدم ک کاملا برعکس!من خیلی عمیق حس میکنم.و خلاصه اینا بود ک باعث شد من بشم اینی ک الان میبینید. و ازش ناراضی نیسم!
----------------------------------
پ.ن:کتاب موردعلاقتون چیه و چرا؟کدوم یکی از کتابای لیستو خوندین و نظرتون راجبش؟
پ.ن2:یوتیوبر موردعلاقتون چیه و چرا؟فیلمای موردعلاقتون چی؟
پ.ن3:لیسته رو برا عمم گذاشتم یا قراره مورداستفاده واقع شهXD
پ.ن4:هرسوالی راجب هرکدوم خواسین بپرسین
پ.ن5:بیشتر پیگیر چه ژانری از کتاب یا فیلم هسین؟
پ.ن6:گایز واقا خداروشکر این پستو من روز اخر شهریور نوشتم و الان یک مهره که دارم ادیتش میکنم...خداروشکر بخاطر اینکه اگه الان می نوشتمش اصا از وایب مثبتی که اول پسته خبری نبود...روز اول مدرسه ب معنای واقعی کلمه افتضااااح بود!یادتونه گفتم خداکنه با خودچس ÷ندارا/بیشعورا تو ی کلاس نیفتم؟خب افتادم:))و کلا از کل دوسام فقط ینفر تو کلاسمه...بعد دوتا از دوسام و ی دختره ک بنظرم خیلی کیوته و کلی از بچه های خفن تو شعبه دو هستن...بعد هرچیم ب معاون رو زدم اصرار کردم عوض نکرد!میگ ثبت شده تو اسناد نمیشه://اخه باقالی فقط دوتا لیست میخای ادیت کنی!شانس من از هفتم شعبه دو بودم امسال افتادم یک...حالم از کلاسم و امروز بهم میخوره اصا هم اوک نیس حالم:)امیدوارم شما روز خوبی داشته بودید!تعریف کنین ببینم...اگ خواسین منم تعریف کنم.
و در پایان با اثر مینیمالم شمارو بدرقه میکنم:))
 
 
  • وهکاو --

آر ال استاین... حتی اسمشون هم خاطره داره^-^

 

دقیقا. اابته برای من اونقدرام دورودراز نیست چون داداشم نشسته کتاباشو میخونه جلو چشمم، هنوزم من تفننی یه نگاهی بهشون میندازم

حالا یه چیز دیگه راجبش بگو
مثلا شخصیت موردعلاقت کیه از کی بدت میاد
من از هری و رون و فرد و جرج و هرماینی و لونا و اسنیپ و خیلیای دیگه خوشم میومد^_^

من از اکثرشون خوشم میومد
فرد و جرج رو خیلی دوس داشتم
فک کنم کلا از ویزلی ها غیر پرسی خوشم میومد
از خود هری خیلی خوشم نمیومد
دامبلدور واقا معرکه بود
نسبت ب اسنیپ حس خاصی نداشتم ازهمون اولش به نظرم چندان جذاب نبود
لونا هم خ چت بود همیشه به خاطر همین دوسش داشتم

نمیدونم میگن ایرادات داشته و بیشتر شبیه یه فن فیکشن بوده تا داستان اصلی

اشتباه محض
به نظرم واقعا معرکه نوشته بودش و خیلی کرک و پر ریزون بود

بیا راحب هری پاتر بحرفیم^_^
فقط راجب فرزند نفرین شده و جانوران شگفت انگیز چیزی نگو

فرزنده نفرین شده معرکه بود چطور میتونی راجبش چیزی نگی"^" من عاشق البوس شدم

شعت من تمام مدت فکر میکردم برای این پستت کامنت گذاشته بودم ساریییی
مزایای منزوی بودن موردعلاقه ی همه ی دوران های منه:)))) اگه خوشت اومده ناطور دشتو بخون.
و کلا با تخیلی و چیزای شبیه انه حال نمیکنم (جز اون هری پاتره) ولی اگه خواستم بخونم حتما اینا رو میخونمD:
یوتوبرارم سیو کردم که بعدا برم ببینمشون و همینطور فیلما چون درمورد اکثراشون هیچ ایده ی نداشتم

ناطور دشتو ک معرفی کردم تو همی لیست،اونم خ جذابه ولی مزایای منزوی بودنو بیشتر دوس داشتم
یسسس فیلماش خ خوبن

نقاشیت خوبه بازم از این نقاشیای مینیمال بکش اگه خواستی قاب کن بزن به دیوار مثلا اتاقت جالب میشه

 اره بد فکری نی
فقط دیوار اتاقم خ خشنه تمش ب مینیمال نمیخوره بسک پوستر خشن و دارک چسبوندم

فصل 3 anne with an e اومد D:

اره
و من هنوز حتی euphoria هم بااینک دان کردم ولی وقت نکردم ببینمش:))ولی اپیزود اول انه رو دیدم اپیزود دوشو نمد اومده یا ن
اومده باشه هم فلا وقت ندارم:(کلا خ کسل کننده شدم

رنگیش خوشگلتر از شیاه سفیدشم شده عنتر که هی میگفتی تو رنگ گیری میرینم

ینی لامسب اگه بری هنرم نونت تو روغنه.اون اثره که مخصوصا دوتا ادم همو بوسیدن خیلیییی خوشگل شده بهت افتخار میکنم عزیزمممم

 اریگاتو^^ ولی لامصب*

چرا مینیمالات ازمن که کلاس نقاشی رفتم سه ماه خیرسرم خوشگل ترن:(چرا تو همه چی استعداد داری تو حق منو خوردی

من تابستون میخواااااااامممممممم

بیشتر عشقولانه دوست دارمتو که اخر کلاست عوض کردی نیومدیم تو کلاس ما:((

 نشد دگ

یوتیوبرای موردعلاقم همشون ریدن به شهرتشون:(نالاحتم.هانا و سامرمکین بودن.الی و اما روهم خیلی دوست دارم.

اما ارزش داره
منم الیو دوس دارم چون کیوته ولی خب اونقدرا زیاد دئسش ندارم چون فق کیوته و کمی نایس بنظر میاد:|

منکه کلا کتابخون نیسم بخاطر همین زیاد نمیدونم.دست خودم نیس کسلم میکنن

 -_-اشتبات همینجاس دگ

من به نظرم تو خیلیییی شبیه ناتالی هستی و کندی ازبین یوتیوبرابقیشونم یادم باشه ببینم من بیشتر خوشگلارو میبینم که گندشون دراومده جدیدا

جوون"^"خ دوسشون دارم
من ذوقید اصا

به نظرم من پیش از تو خیلی قشنگ بود نمیدونستم من پس از تو هم هست یادم باشه بخونمممم^^

خیلی عکس اول پستتو دوس دالمچرا اینارو تابستون پست نذاشیهرچند که من بلخره میبینم

بیا وبم دوس داشتی یه راز بگو
پ.ن: من هنوز هر روز وبتو میچکم ها

مینیمالات معرکن.
و راستی منم اوتاکوعم.
فیلما رو نمیبینم احتمالا چون هنوز کلی فیلم مونده باید ببینم ک تو لیستمن ولی کل یوتیوبرا رو سابسکرایب کرم کتابا رم چندتاشو خونده بودم.

 اریگاتو"^"
چ عجب ی اوتاکو

حاجییی فاک یووووووووو
فاااک
ینیاا
اینارو باید اول تابستون میگفتی بعد حالا مهر ک شده تازه معرفی میکنیییی؟؟؟
بعدن تابستون تموم شد یبار دیگه پستش کن بنظرم
+
کتاب م علاقم مزایای منزوی بودن و یسریای دیگس ک طولانیهXD
لیستتم چنتاییشونو خوندم ولی تقریبا 90درصدشونو خواهرم خونده :"
2= ندارمD:
3=فک کنم مورد اولXDDD
5=کلن فرقی نداره چیزی ک قشنگ باشه و مثلن یکی بم بگه خوبه رو میخونم یا میبینم فیلمشو
6= عععررر ببین منم خیلییی عنم گرفتههه از مدرسه،آخه بچه های گوههههههه
نه ماه دیگه باید تحملشون کنمT=T یکی از یکی دیگه گوه تر هقق
عععر مینیمالاشووو ^-^ چ خوبن! *-*

حالا تابسون اینده ی ریپلایش میکنم
تنکسسسس^^
من امروز نرفتم مدرسه اعتصاب کردم با مدیرم دعوا کردم:))قرار شد از روانشناس گرام برگه بیارم ک من سلامت روانی ندارم باید کلاسمو عوض کنن

Danny Gonzalez کامنتری هاش از کرتیس خیلی خنده دار تره (حداقل از نظر من). Pretty much it هم هر وقت وید هاشونو می تماشایم از خنده روده بر میشم.
Ryan trahan هم اپلوداش جالبن

 دنی رو قبلا یکی بم معرفی کرده بود ولی زیاد بنظرم فان نبود
پرتی ماچ ایت رو دیدم با کرتیس ی ویدیو درست کرده بودن،خنده دار بودن ولی هی صداهاشون باهم قاطی میشد بعضی وقتا رو نروم بود+ ریان رو یادم باشه ببینم اگ وقت کردم*-*

...........
...
...
...
:|||||
شتتتتت
وقتی تایپ میکنی اینجا معلوم نیس چ طوماریه :|||
:||
:|

عررررر تک تک کتابایی که معرفی کردی رفتن تو لیست باید بخرمشون این سری *-*
+ نبرد با شیاطینو 2 سال پیش خوندم خیلییی خفن بود خیلییی فقط آخرشو دوس نداشتم :|
اگه اینو دوس داشتی حماسه ی دارن شانم بخون مال همین نویسندس اون از نبرد با شیاطین خیلی خیلی خفن ترئه
+ ار ال استاین هم ک اسطوره ی داستان های ترسناکه (بعد از دارن شان البته) و من تقریبا همه کتاباشو خوندم فک کنم *-*
عاره اسمش اسلپی بوود T-T
+ نمیدونی چقد دنبال ی کتاب مث آن شرلی میگشتم... امیلیو میخونم حتمااا
+ قلعه حیوانات یکی از اون کتابایی بود ک خودم تا وسطاش خوندم بعد ولش کردم ولی همین چن هفته پیش دوباره رفتم سراغش و ب اشتباه فجیعم پی بردم!!
+ نارنیاااا *^* هم فیلمشو خیلی دوس داشتم هم کتابش
+ هری پاتر و فرزند نفرین شده هم واقن قشنگ بود و موافقم پشمام کلی ریخت سرش XD ولی نمایشنامه بود حس رمان خوندنو نداد بهم...
+ فیلم بین نیستم و از بین اون همه فیلم هیچکدومشو ندیدم XD و الان کلی اسم ب لیستم اضافه شد :| ولی من میتوانم...
+ یوتیوبرایی ک گفته بودی هم همینطور D;
ولی ایشاله اونارم میبینم XD

پ.ن5: نمیدونم ژانر خاصی نمیبینم معمولا
پ.ن6: واااااییی باورم نمیشههه تواااام!!!! ب معنای واقعی کلمه همه ی عوضیا افتادن تو کلاس من بدبخت ک با بیشترشون دعوا داشتم و از تک تکشون متنفرم و رسمااا من تنها کسیم ک از اون یکی کلاس افتاده پیش اینا!!
اکیپمون ک کلا پاشیده شد از هم هرکدوممونو انداختن تو ی کلاس =___=
عاره همیشه سر تغییر کلاس عن بازی درمیارن :|
+ تعریف کن کامل توام چیشد روز اولت =)
ب یکی بگی اون حس بدش از بین میره اگرچه ک تو این حقیقت ک قرارئه 9 ماه این کلاس کوفتی رو تحمل کنیم هیچ تغییری نمیشه داد... (گومه بخاطر ضدحال)
+ گااااد مینیمالاشوووو *^*

یادم باشه بخونم"^"
اریگاتو بابت نظرت راجب مینیمالم"^"
اقاااا من کوتا نمیام درمقابل اینا امروز روز سوم بابامو اوردم مدرسه،جفتمون با مدیر دعوامون شد،بعدم قرار شد مناز روانشناس برگه بیارم ک سلامت روان ندارم:))و eq م پایینه تا بتونه کلاسمو عوض کنه تا اونموقعم گف برو همون شعبه خودت ک من گفتم پامو نمیزارم تو اون کلاس درنتیجه کلا امروز مدرسه نرفتم دگ برگشتم خونه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan