that's me,mom!

Image result for aesthetic bed
بازهم تو تختم مچاله شدم و کلم تو گوشیه
بازم تو تخت مچاله شدم و کلم تو کتابه
بازم تو تختم مچاله شدم و کلم تو درسه...تو غذاعه...تو فیلمه...هرجایی!
امروزم میای و با نگرانی تو چشام زل میزنی و میگی:مهسا...اخه چته؟چرا بما نمیگی؟چرا باما حرف نمیزنی؟چرا باما نمیخندی؟چرا باما نمیپلکی؟چرا باما جایی نمیای؟
با نگرانی و دلسوزی که ب خیال خودت به نفعمه میگی:مهسا...جدا اگه مشکلی داری...اگه اصا ما مشکلی داریم(بخیال خودش میخاد منصف باشه)بیا بریم مشاوره!بیا بریم روانشناس باهم حلش میکنیم!مهسا جونم بخدا روانشناس اصا عیب نیس...مهسا تو که انقد روشنفکری میدونی دیگه!بیا بریم روانشناس شاید دیگه بتونیم باهم کنار بیایم...باهم بخندیم!باهم حرف بزنیم...نمیای روانشناس؟حوصلت نیس؟خب پس خودت بگو ما چه مشکلی داریم تا حلش کنیم؟!
و منم فقط بهش نگا میکنم و میگم:چشات چ عسلی قشنگی داره:/مال منم بعدا قراره این رنگی شه؟
بش میگم:مشکلام یکی دوتا نیس...تو نمیتونی درکش کنی!
بش میگم:روانشناسای اینجارو قبول ندارم!
بش میگم:چنتا مدرک و چن نخ موی سفید و عینک ذره بینی و چن ساعت از زندگی گذشتن و به لحظه مرگ نزدیکتر بودن...دلیل بر فهم بالاتر نیس!تجربه؟!کیلو چند؟شاید ی بچه سیزده ساله ازتوی باتجربه چهل و چند ساله بیشتر بفهمه!و اون بچه نه مدرکی داره...ن موی سفیدی!هنوزم ثانیه های زندگیش زیاد نشدن...ولی بخاطر کلمه مزخرفی ب اسم بی تجربگی بش میگن نفهم!تازه ب دوران رسیده!هنوز سرعقل نیومده!و یا واضحتر بگم...هنوز ادمایی مث شما مجبورش نکردین مث بقیه فک کنه...افکار و کلیشه های قدیمیرو داشته باشه...با پلیدی و نادونی قاطی بشه و بشه عین بقیه!اونوقته که بش میبالین و میگین باتجربه!بعد اون میاد و تجربیاتشو ب بقیه بقبولونه!
 
بش میگم:جوکاتون بنظرم خنده دار نیس...جوکاتون تکراریه قبلا شنیدمش!بلد نیسم چطور مصنوعی بخندم..حتی بلد نیسم چجور مصنوعی لبخند بزنم...مگ ک سرصحنه بازیگری ی فیلم باشه که جدی بگیرمش چون ی حرفه اس!من بازیگر خوبیم خودتم اینو میدونی.ولی ن تو زندگی واقعی!بازیگر خوبیم وقتی قرار باشه چیزی بخاطر اینکار گیرم بیاد...چیزی ک دوس دارم مث پول...مث شهرت...مث حس برتری و رضایت از خودم...و اینک مردم دوسم داشته باشن اون چیز خوبی نیس ک دلم بخاد تو فیلم زندگی گیرم بیاد!
بش میگم:نمیتونم چیز زیادی بگم در جواب سوالایی ک ازم پرسیدی!نمیفهمیشون!خودمم نمیتونم قشنگ توضیح بدم...بیخیالم شو ببینم این یوتیوبره چی میگه؟
-لبخند میزنه و نگام میکنه و میگ:تو که کلی حرف زدی!کلیم بمن جواب دادی!وااای مهسا چقد قشنگ حرف و قلمبه سلمبه حرف میزنی انگار شخصیتای کتابا!میگم نکنه اینک انقد افسرده شدی بخاطر کتابایه که میخونی و فیلمایی که میبینی؟مهسا بیخیال اینا شو اینا فقط ب ادم فکر منفی میدن.
نگاش میکنم و میگم:هروق چایی سرد شد صدام کن میام پایین:/حوصله حرفاتو ندارم
اخرم سرشو با تاسف تکون میده و میگ:منک میدونم اخر این کتاب و فیلما تورو به لجن میکشونن!تو ادم بشو نیسی..اصا دلت میخاد افسرده و منزوی باشی..نمیذاریم کسی کمکت کنه.دختر همسن تو باید بگه بخنده با بقیه بره بیرون...بره خرید!لباسا و کفشای قشنگ بخره و بپوشه!باید دس کنه دور گردن مامان باباش..بیاد اشپزخونه یکم کمک کنه.زنگ بزنه به دوستاش بره خونه فامیل...ن مثل تو ک انگار کرم همش تو اتاقتی و با هیچکسم ارتباط نداری انگار غارنشینا!
--------------------------------------------
Image result for aesthetic blurry girl
همینکه فک میکنی الان کلی حرف زدم و جواب سوالاتو دادم ینی هیچی ازمن و افکار کپک زده توی کلم نمیدونی مامان!
همینکه نمیدونی من بخاطر همین کتابا و فیلماس که تا الان اینجا دیوونه نشدم و تا اینجای راهو کشیدم ینی چیزی ازم نمیدونی مامان!
اینا حرف زدن نبود مامان!چرت و پرت بود...بقول مرحوم دهخدا چرند و پرند...و بقول الیسا بول شیتز!و بقول بددهنای امروزی که ازشون متنفری کسشر!
تو هیچوقت از استعاره ها و ایهامای من سردرنمیاری مامان!
هیچوقت درک نکردی...نمیکنی و نخواهی کرد که من چه زمانی تو حرفام طعنه میزنم...از پارادوکس و استعاره استفاده میکنم و چیو ب چی تشبیه میکنم!
-چمه؟من چیزیم نیس!قبلا بود..ولی الان دیگه چیزیم نیس.خودم خودمو درمان کردم و شما حتی نفهمیدین که من این چن وقته دگ افسرده نیسم.
البت شاید ازنظر تو حمایت از همجنسگراعا...بایسکشوال بودن...تمایل ب اینکه یبار مواد رو امت کنم...پورن دیدن...تامبوی بودن...فمینیست بودن...علاقه ب سیاست داشدن...اعتقاد ب دنیاهای موازی و جهانهای کدنویسی شده داشدن...و این چرت پرتا ینی ی چیزیته!که اگ اینجوریه...اره من چیزیمه!
-چرا بهتون نمیگم؟تو از کجا میدونی بهتون نگفدم؟من بهتون گفتم...وقتی که باعلاقه براتون از دنیاهای موازی و تاثیرات ماندلا حرف میزدم و شما فق گفتین:مهسا چرا تیشرتت انقد چروکه؟برو موهاتو شونه کن
بهتون گفتم وقتی که گفدم بنظرم چ عیبی داره عشق عشقه!همجنسگراها طبیعین...و شما وحشت زده بمن نگا کردین و گفدین:نه کجا طبیعیه مگ تو کافری دختر؟ و بخیال خودتون لطفی کردین و گفدین:بیمارن طفلکیا حالا عب نداره درمان میشن!
"بیمارن طفلکیا"دخترتونم یکم بیماره طفلکی و ب تب عشق دچار شده بود طفلکی
فک میکنی چرا روانشناسای اینجارو قبول ندارم؟چون افکار طفلکی من برای اونا بیماره و بخیال خودشون مهارش میکنن
تو اصلا فهمیدی که دخترت عاشق شد و خودشم خودشو از عشق فارغ کرد مامان؟
فهمیدی یمدت فک میکرد ترنسه؟و بعد فمید اشتبا میکرده و وقتی بالاخره فهمید چیه چقد خوشال شد؟
فهمیدی چنبار لاس زده؟فهمیدی اصا اون چیزا رو میدونه؟فهمیدی بعضی وقتا چقد بددهن میشه؟
فهمیدی تاحالا حشری نشده؟
فهمیدی چقد چندش نگات میکنه وقتی میبینه داری از سروضع مردم ایراد میگیری؟
فهمیدی چقد قبلا تو تختش زیر پتو هق هق میکرد و صب چشاش بخاطر گوشی پف نمکرد ؟
فهمیدی چقد از صداهای توی سرش میترسید و حالا باهاشون دوس شده؟فهمیدی اصا نمیدونه این صداها تو سرشن یا بیرون؟
...فک میکنین والدین خوبی هستین فقط چون برام هزینه میکنین و موقع مریضی به دادم میرسین؟یا مثلا یهو حواسم نیس از پشت میاین ماچم میکنین؟واو چ مهربون!
ولی شما والدین خوبی نبودین وقتی تو تولد هشت سالگیم بم گفدین شبی رابین هود شدم چون که بااون ساپورت خ لاغر شده بودم
شما والدین خوبی نبودین وقتی باعث شدین فک کنم چرا انقد لاغرم و دنده هام بیرون زدن و تلاش کنم تپل شم...هرچن که من عاشق هیکلای ترکه ای و لاغرم...و الان که بزرگتر شدم...خیلیم خوشالم ک لاغرم و حتی دوس دارم دوکیلوهم کم کنم!
شما والدین خوبی نبودین وقتی منو از قیافه خودم متنفر کردین و ب این باورم رسوندین که من زشتم!
شما والدین خوبی نبودین وقتی نفهمیدین خون مردگیای رو پاهای دخترت عادی نیستن!
والدین خوبی نبودی و تو اوج تنهاییش بااین جمله تنهاترش کردی که:لابد خودت ی عیبی داری که اون دوستت دیگه دوستت نداره
اون دوست از اولم منو دوست نداشت و من وقتی ازش جدا شدم که فهمیدم دیگه دوستش ندارم
پس وقتی که پیشتون از بقیه غر میزدم و بعد از مدتها دردودل میکردم چرا قاضی میشدین و همیشه حقرو رو میدادین به هر کاراکتر داستانی جز من؟
وقتی گوشه حموم هق هق میکردم و از خون روون جاری روی دستای رنگ پریدم هم لذت میبردم و هم عذاب میکشیدم کجا بودی مامان؟
وقتی استینای لباسامو تا مچم میکشیدم و از رو محکم کاری نگهشون میداشتم تا زخمام معلوم نشن کجا بودی مامان؟
وقتی هنوزم که دیگه اون زخما نیستم استینام هنوز تو دستام موندن کجایی؟
-من دلم نمیخواد باهات بیرون برم چون نمیخام صاف وایسم مامان!
چون نمیخام اون مانتوهای بنظر تو قشنگرو تنم کنم مامان!
...چون دوس دارم یه سوییشرت گشاد بپوشم و کلاهشو بندازم روسرم مامان!
چون نمیخام برق لب بزنم مامان!
چون نمیخام نصیحتای مسخره تو و شوهرتو که فک میکنین بیشتر من میدونین رو بشنوم مامان!
چون نمیخام با بقیه ای بیرون برم که هیچ تفاهمی باهاشون ندارم و باید خودمو بخاطرشون تغییر بدم مامان!
چون نمیخام چرت و پرتای کسل کننده دوس و اشناهارو از پشت تلفن گوش بدم و باهاشون همراهی کنم مامان!
چون بقیه حوصلمو سر میبرن و منم حوصلشونو سر میبرم مامان!
پس بزار من و کساییکه میشناسم همی چنتا تصویر و خاطره قدیمی و دوس داشتنی ازهم بمونیم مامان!
و تو اونموقعت رو چجور توجیه میکنی که باهاتون دعوام شد و شما گفدین غیر درسم هیچ ارزش دیگه ای ندارم؟
-این کلمات به معنی اینکه من ی مامان عوضی دارم یا مامانم یه دختر عوضی داره نیس!
فقط هدف اون کسیکه این دنیا رو ساخته از کنارهم گذاشتن ادم های به این متفاوتی کنارهم چیبوده؟
 
و اگه یروز این نوشترو بخونی مامان...اونوقته که میفهمی چقد دور بودیم از هم...و چقدر باید بیشتر ازمن متنفر میبودی مامان!
ن من ازونایی نیسم که نوشتمو بااین جمله تموم کنم: sorry mom با ی فیک اسمایل کنارش
من اینجور تموم میکنم ک: that's me,mom!congratulations...u raise a real bad bitchhhh!

 

  • وهکاو --

اره اولش یکم حرف خودمو میزدم موافقم ولی بعدش یکم سوسکی گفتم اشتباه کردم

صحیححح

یعنی حتی نمیدونستم راجب چی هست فقط اومد تو ذهنم انگار باهم تله پاتی داریم شاید برمیگرده به همین قدرت پیشگوییم تو چیزای کوچیک و بیخود

به هرحال
میای آشتی کنیم؟

چون حس میکنم سلایقمون تو بعضی چیزا شبیه همه حیفه اینجوری دعوا کنیم
همین امروز داشتم راجب این سریاله euphoria فک میکردم با این که قصد دیدنشو نداشتم همسنجوری تو ذهنم اومد بعد اومدم وبت دیدم گفتی شروع کردی به دیدنش

Euphoriaمعرکس"^"
بهرحال من فق رو مخم بود ک نمخاسی بپذیریش-'-و هی حرف خودت میزدی

من دو تا کامنت بغدی گفتم ببخشید بعد تو توی دو تا کامنت پایین تر جواب دادی و بحثو به جاهای دیگه کشوندی
مگر این که زودتر از این که من اون کامنت معذرت خواهی رو داده باشم تو جواب داده باشی

منم معذرت خواهی کردم اون موقع ولی تو ادامه دادی و بحثو به جاهای دیگه کشوندی

ولی ناموسن هرچی تو ویکی پدیا مینویسن قرار نیست درست باشه مخصوصا فارسیش.حالا انگلیسی خیلی کامل تره

 گل من ،من از قبل از منبع تو خونده بودم،برا اطمینان یدور دگ هم سرچ کردم خلاصه ای از مطلب رو اورد گفتم ادم مومن حتی ویکی پدیا هم ک سطحی ترینه و بقول شما کلاسش بت نمیخوره همچین چیز بدیهیو گفته
اشتباهم ک کردی بپذیر دگ
الان کامنت قبلیتو دیدم گفتم تنکس گاد بالاخره ادم شد،انگار ن انگار
والا همونجور ک گفتم دگ ارزش بحث نداری فق ارزش داری ی پست بزارم سوژت کنم اونمهمی وب خشک و خالی ک مگسم پر نمیزنه
همی!

و این که اره درمورد اون مقیاسه یکم اشتباه کردم قبول
ولی اون یاروهه میگفت صفر و یکی نیستش اینو مطمئنم که گفت حالا اگه پیش اومد کامل تر ازش میپرسم -__-

من نگفتم ضعیفم ضعیف کسیه که با یکم اختلاف عقیدتی با پدر و مادرش میرینه به خودش
نه پیگیر نیستم روزی صد بار میگی قرص خوردم فلان مرضو دارم:/
نه اخه لحنت تند بود
نازک نارنجی از کی تا حالا حرف بدیه؟
معلومه نمیشه بهت اعتماد کرد بحثو به جاهای دیگه میکشونی

والا کلا تو دو سه تا پست بیشتر اشاره نکردم ک تا اونجایی ک خبر دارم راجب جوشای صورتمم بیشتر حرف میزنم تا این مسئله
تو شرو کردی ب توهین وگرنه اصا ادمی نبودی ک ارزش بحث داشته باشی همو قبل کامنت دانیال بحثو خوابوندم یجورایب جوابت ندادم دگ
والا الان شمایی ک با ننه بابات دعوات شده بود ی کامنت پر اه و سوز گذاشتی ک من بدبختم و فلان

ننه بابای من نه با ال جی بی تی مشکلی دارن نه با فمنیسم نه ابرو برداشتن://

پس خوشا ب سعادتت
عجیبه ک همچین بچه ای ساختن

این روزا خود طرفدارای متعصب ال جی بی تی به نظرم بزرگترین تهدیدشن تا هموفوبیکا

ویکی پدیا انگلیسی هم کسشعر داره دیگه چه برسه فارسیش
حالا مگه تو اینارو نوشتیشون؟

 اره همه اشتبا میگن تو خوب میگی
تو حرف غلط رو نزدی
تو حرف ناکامل رو زدی
این ینی یچیزایی شنیدی
ولی کامل نشنیدی
مشکل اینه

اون روز ناراحت شده بودم یه چیزی گفتم
مامانم حداقل به زور منو نمیبره تیمارستان
طرف رواندرمان گر مسائل سکسی بود-_-
اگه بخوای اینقدر متعصب باشی خب حق داره مامانت والا
من بهت فحش دادم؟توهین کردم؟ نه پس مشکل توعه
فک کردم ادم خوبی هستی

تیمارستانمامان من منو برد روانشناس دوود!خوشم میاد پیگیرم هسی
والا اینجا تو بودی ک شرو کردی نازک نارنجی و متعصبو!برو کامنتارو بخون

ناموسن ناراحت شدی؟ ببخشید اونو بهت گفتم نمیخوام کسی رو ناراحت کنم
من اصن به تو حرفی نزدم فقط گفتم تو این چیزا به هرچیزی نمیشه اعتماد کرد تو اینجوری حرف میزنی

خب ببین به قول خودت تو ایران چاپ نمیشه ولی شایدم باشه
دومن از ادمی که متخصص این کاره پرسیدم بازم بهتر از خوندن کسشعرای اینترنتی
نه زبون دراز نشدم فقط گفتم رو کسشعرای اینترنتی تعصب نداشته باش نازک نارنجی

دوود گفتم ک برو اصا همون کسیو ک خودت معرفی کردی تحقیق کن میبینی حرف منو قبول
اره اره ویکی پدیا اشتبا کرده این کسیم ک تو ازش پرسیدی از کدوم دانشگا فارغ التحصیل شده ک راجب این چیا تخصص میدن بگ ماهم بریم اون رشتهی چیزی گفتی خودتم توش موندیا
"وای بمن گف نازک نارنجی حالا چجور زندگی کنم" نازک نارنجی ک فلا شمایی طبق تعاریف خودتون ک میگی هیچکی دوستت نداره و ضعیفی و بدبختی و پدرومادرتم ارزوداشتن وجود نداشتی!یکمم فک کن شاید حق دارن اگ بخای تو واقعیتم انقد زبون نفهم باشی ک والا حق دارن!معمولا جانب والدینو نمیگیرم ولی اینبار استثناس انگا

سایتای فارسی که پر کسشره حتی ویکی پدیام ناقصه تو خارجم تبلیغ کسشر زیاد میکنن پس اعتمادی حداقل به سایتاشون نیس
یه کتاب خوب باید پیدا کرد ولی تمیدونم از کجا باید خرید اگه پیشنهادی داری بگو

 والا کتاب در دفاع ازین فک کنم عقلت برسه چاپ نمیکنن تو ایران
تو ک فقط بقول خودت از یکی شنیده بودی چیشد؟؟ دوود من فقط حرف خودتو با منبعی ک خودت بم دادی نقض کردم
میخای بفهم
میخای مث پرنده ای ک کلش کرده تو گل .

حالا فک نکن چار تا مقاله اینترنتی خوندی خیلی چیز بارته

چیز کسشعر زیاد هس تو اینجور مباحث باید کتاب خوب گیر بیاریم از یه جایی :/

برا تو همو سرچم غنیمتیه

کاری به مقیاسه ندارم ولی اگه سرچ کنیم gay spectrum یا everyone is a bit gay خیلی چیزا میاد(ممکنه هم غلط باشن) حالا اطلاعات غلط بره تو کلش چیزای بدی هم نیستن اگه هموفوبیک باشه شاید بهتر درک کنه :/
با سرچم فک نکنم در این موارد چیز به دردبخور دستمون بیاد
و اونم منظورم هموفوبیکای خفیف معمولی بود نه از اون روانیا که تحقیر میکنن و میزنن و غیره اونا سادیسم دارن

 والا منک معمولا مقاله کامل میخونم ولی تو این ی مورد سرچم جوابگو هس

فقط من نگفتم هموفوبیک بودن خوبه فقط گفتم نمیتونه کسی رو بکشه بزنه همین اونم حق زندگی داره

تو میتونه ی هموفوبیک یا اصا ی گی باشی و کسیو بکشی قتل ربطی ب عضو چ قشری از جامعه بودن نداره!
اسیب ینی کشتن؟؟ اون هموفوبیکایی ک توهین لفظی میکنن چی؟یا اینا ب کنار...
اون هموفوبیکایی ک چن وقت پیش تو لندن ب ی زوج گی حمله کردن و زخمیشون کردن چی؟مث ک بگی نژادپرستا یا هیتلر مثلا حق زندگی داشتن://همینقد نامربوط

یکشنبه 31 شهریور 1398 01:17 ب.ظ

به هرحال گفته درجه بندی داره!!
من گفتم اونقد کمه که میشه استریت حساب نمیشه اگه میخواست بشه میشد بایسکشوال
میگم شماها خیلی متعصبین درحدی که یکی یه ذره عقاید متفاوت باهاتون داشته باشه مث روانیا رفتار میکنین تازه خوبه حرفام هیچ ضدیتی با ال جی بی نداره
فقط اگه یه هموفوبیک دیدین با بولدوزر نرین روش اون هیچ اسیبی به کسی نمیرسونه

://ی هموفوبیک قطعا اونقد نفهم هس ک اسیب ب کسی برسونه
"ب هرحال گفته درجه بندی داره" دوووود تو حرفت کلا متفاوت حرف این عالم بود تو میگفتی استریت یا گی صد درصد نداریم درحالی ک اون گفته داریم!الان فک کن ی ادم زودباور ک زحمت نمیده بخودش ی سرچ کنه بیاد حرفای تورو ببینه!و تو ی ایده و نظریه اشتباهو تو کلش کنی:// مظلوم بازیم درنیار کامنتات هس پایین ک اینو میگفتی.وگرنه درجه بندی ک معلومه داره برا دوجنس گرایی خود من تمایلم ب دخترا بیشتره تا پسرا...دتس ایت اینقدم راحت نگو متعصب وقتی چیزی ک گفتی کلا غلطه بقول خودت هموفوبیک ک نیسی ولی خب اینجا اشتباه کردی قضیرو بپذیرش!

خیلی چیزا درجه بندی داره تو گرایشم چون درجش به چشم نمیاد طرف میشه گی یا استریت

واااای خدا این الفرد کینزیو منم خوندم و نظریش برا توجیه بایسکشوالیتیه!خودم از حرفاش برای توجیح بایسکشوالا استفاده کردم قبلا دوود!حتی اگ کل حرفاشو نخونی با ی سرچ ساده تو همون ویکی پدیا بت میگ ک خیلیا هستن ک طیف تمایل ب همجنسشون صفره و خیلیا هم هستن ک طیف تمایل ب جنس مخالفشون صفره!و اونا میشن گی و استریت 100درصد!اول کامل بخون لاقل خودت بعد بگوش://وگرنه اره معلومه ک فرق داره برا بایسکشوالا تمایلاتشون

ببین من جایی نخوندم ولی از یکی که میشناختم و راجب این چیزا تحقیق میکرد شنیدم(ایران زندگی نمیکرد)
شما دوتارو نمیدونم ولی بیشتریا این پیجای تینیجری یا سایتای نامعتبرو میخونن
ببین چون مقدارش کمه اسمش گرایش نمی‌شه فک نکنم فهمش خیلی سخت باشه
اگه یکی که همجنسته رو اونقدر جذبش بشی که بخوای بکنی اسمش میشه همجنسگرایی
یکی از دلایلی که ال جی بی تی تو دخترا بیشتره شاید بخاطر این باشه که دخترا سکسی ترن و اندامشون قشنگ تره
معلومم هست همجنسگرایی چیز صفر و یکی نیست
به فارسی هم سرچ کنید طیف عمجنسگرایی یه چیزایی میاد به انگلیسی سرچ کنید بیشترم میاد

این که یه ادم استریا بگه همجنسش چه خوشگله همین جذبه یکمی گرایش هست ولی از بس کمه همون استریت محسوب میشه

:|ینی هرکی خوشگل بود بش گرایش داریم
یا مثلا"او شت من بنظرم گلای رز خوشگلن ینی میخام بکنمش توم یا مثلا بش ی نیمچه گرایش دارم:||"دوود ب این میگن زیبایی شناسی
بقول دانیال برا حرفات منبع بیار استدلال از خودت درنیار

همجنس گرایی صفر و یکی نیستش یه طیفه شاید به همین دلیله که خیلیا فک میکنن بایسکشوالن و تعدادشون از گیا بیشتره مثلا تو خودت یه پسر خوشتیپ ببینی اندازه سر سوزن که شده خوشت نمیاد؟(شایدم نیاد نمیدونم)
شاید 99.99999 درصد استریت باشی :/
نه مهسا چک نمیکنم ولی یادته یه بار گفتم چیزای کوچیکو میتونم پیشگویی کنم؟الان اینم همین بود :/
اره موافقم واقعا درک نمیکنم چطور بعضیا اینقد راحت به خودشون حق میدن ادمی رو توی این دنیای کثیف به وجود بیارن:/
یکیش ننه بابای خودم:/
فک کنم کاندومشون پاره بوده:/

والا منک بایم نظر ندم بهتره:|ولی دانیال استریته ها
اینک بنظرت کسی جذاب بیاد فرق داره با گرایشت بش
مثلا من بنظرم فلانی جذابه ب این معنی نیس روش کراش دارم یا میخام بکنمش،فق بنظرم جذابه ای کاش مثلا منم جذاب بودم اونقد

منم اصلا چیزی راجب درست یا غلط بودن حرفات نگفتم.قبل تو هم کامنت بی اسم بود که خیلی بیشتر حرف مفت زده بود.اشکال اینه که ادما به خودشون راحت حق داشتن بچه رو میدن بدون اینکه صلاحیت تربیتش رو داشته باشن.انسان یه موجود اجتماعیه پس با حیوانات فرق داره.بچه ای که الان مثلا مثل مهسا ناخواسته توسط والدینش ذیت بشه و تقصیر هیچکدومشونم نیست خب چه گناهی کرده؟برتری که نه ولی فرق داره و نیاز به تربیت درست داره چون زندگی انسان فقط تو خوردن و خوابیدن و شهوت خلاصه نمیشه.و مگه تحقیق کردی که میگی صد در صد گی یا صد درصد استریت؟ خود من به شخصه صد در صد استریتم:/و ادمای خیلی زیادی هستن که کاملا گی هستن.برای حرفات منبع علمی بیار.

 "دانیال عصبی میشود"
موافقم بات

تورو خدا درست بخونین خواهشا
من نگفتم باید بچه دار شد گفتم توی گونه های دیگه عشق واسه همین بوده دلیلی هم نداره که ما مغرور باشیم و خودمونو برتر از بقیه گونه ها بدونیم عشق یه سری واکنشه تو مغزمون ولی خیلی از مال حیوانات پیچیده تره ولی دلیل نمیشه برتر بدونیم خودمونو و به این دلیل باید تو همه گونه ها تعداد موجودات استریت بیشتر باشه تا بهتر دووم بیارن و گونشون حفظ بشه دیگه نمیدونم چه جوری از حرف من اینجوری برداشت کردین که باید بچه دار شد اصلا نگرفتین
بازم میگم طبیعت احساسات و شعور نداره منم نگفتم باید بچه دار ‌‌شد فقط گفتم شاید عشق شاید فقط چیزی باشه برای بقای گونه ها ولی همین بهتر که نسل بشر منقرض بشه
بهم بگین پوچ گرا هرچی فقط نظرمو گفتم
ماهم جزو همین طبیعت بی عقل و شعور هستیم و فقط یه ذره با بقیه ی اجسام و حیوونا فرق داریم فقط یه ذره
من با ال جی بی تی مشکلی ندارم فقط با تبلیغش مشکل دارم تبلیغ خیلی فرق داره با حمایت و فرهنگ سازی خیلیا اینو نمیفمن
نگفتم کسی فیکه نه اصلا هممون یکم همجنسگرا هستیم، چون یه طیفه همجنسگرا بودن ولی بیشتر ادما به طور طبیعی باید رو به استریتی باشن(کسی نیست صد درصد استریت یا صد درصد گی باشه) نه مث الان که همه ال جی بی تین
من نمیتونم بگم کی فیکه کی واقعی بالاخره انتخابشونه دیگه منم چه واقعا چه باشن چه نباشن حمایت میکنم و فقط با تبلیغش توسط سیاستمدارا و فیلما و بقیه رسانه ها مخالفم

 حالا اینا ب کنار
ناموسا کامنتای این پستو هرروز چک میکنی:|؟؟

ولی ناموسا این دروغ نمیگه گی تر این حرفاس که فیک باشه.الان مثلا من دخترم بودم شانسم بیشتر بود که ریجکت نشم

No one:
دانیال: اگ فلان چیز بودم ریجکت نمیشدم
ن تو خیلیم خوبی همینک هسی منتها من ادم این حرفا نیسم،رابطه با ادم باشعور و کمالات؟محاله من فقط با کسکشای عوضی دیت میزارم

این واقعا ظلمه که وقتی هنوز صلاحیت والدین بودن رو ندارن بچه دار میشن.به خدا ما انسانیم و حیوان نیستیم لازم نیست حتما تولیدمثل کنیم فقط به تربیت هم نیاز داریم.ادمایی مثل کامنتای بی اسمای پایینی میشن والدین اینده و گند میزنن به زندگی بچه هاشون/

دیقااا حرف دلمو زدی،انقدم بدم میاد سرهمین یسال شیر دادن و غذا تامین کردن منت سر ادم میزارن

ادم نمیدونه به چی باید اعتماد کنه این روزا. نه تفاوت نداشت تو اشتباه فهمیدی یا من بد گفتم

و به قول خودت دیگه مهم نیس کسی با کی زندگی کنه کسیم دوس نداره ازدواج کنه پس چه لزومی داره این همه گندش کنن :/
الان حتی از اذمای 40 ساله بپرسی ترجیح میدی با دوستت زندگی کنی یا با همسرت خیلیاشون ممکنه جواب بدن دوستشون
اگه خواستی جواب بدی جواب همه رو اینجا بده

...بنظرم هنو بیشتر باید راجبش مطالعه کنی ولی خب..انی وی بحث تمام

به نظرم یه چیز کاملا معمولی و انتخابیه و نیازی به درمانش نیست :) حالا بگو من از هموفوبیکا بدترم :/

و انگار که برداشتت این بوده از حرفم:همجنسگراها فیکن و وجود خارجی ندارن
نه همچین چیزی نگفتم اصن. به نظرم ادمای کاملا معمولی هستن و ادم تو هرسنی میتونه بفهمه چه کسی رو دوس داره چه یه بچه کلاس پنجمی باشه که تازه سنش دو رقمی شده و چه 60 سالش باشه

بچه ها رو مخن ادما رو مخن
یه دلیل که از ازدواج همجنسا حمایت میکنم کنترل جمعیت و به سرپرستی گرفته شدن بچه های یتیمه مگر این که از اسپرم اهدایی استفاده کنن و بازم ادم تولید کنن

منم نگفتم عشق واسه بچه درست کردنه و هدفش ادما از عشق اینه اره منم ریدم تو عشقی که هدفش این باشه
هدف طبیعت شاید از درست کردن عشق متاسفانه همینه
به هرحال ما ادمیم خیلی از قوانینو بهم زدیم این یکی رو هم میزنیم
و اگه فک کردی من از اون ادمام اون جملهه رو هم دوباره بخون'' دو نفر که خیلی همدیگرو دوس دارن هیچی حق نداره اونارو از هم جدا کنه''

من نگفتم وجود نداری چرا بد برداشت میکنی
نه دیگه کسی نمیخواد بچه درست کنه ولی در طول هزاران سال پونصد بار حامله میشدن تا یکیشون بمونه چون بیشتر بچه ها میمردن
کسایی بدن که همجنسگرا ها رو کتک میزنن میکشن و....
اصن بحث من بچه و اینا نبود
یه نظر شخصی بود گفتم بعد دیدم جنبشو ندارین دیگه نمیگم
+
بعد این که یه جایی گفتم زیاد ازت خوشم نمیاد به این دلیل نبود دلیل خاصی نداره واقعا
منم نخواستم این موضوع رو خراب کنم فقط گفتم هرچیزی حدی داره همین نگفتم تو افراط میکنی رسانه هارو گفتم

 راجب پدر و مادرم یه چیزایی هست که تو نمیدونی
بعد این که اونا تا منو میبینن حالشون بد میشه

و یه چیز دیگه این که نه من لزبین نیستم.ترنسا واقعین ولی به نظرم بای و لزبین و اینا بازیه و تقریبا در همه موارد الکیه
از حرفم این برداشتو نکن که از همجنس گراها خوشم نمیاد نه تو کامنتای قبلی هم گفتم با ازدواجشون مشکلی ندارم و اگه دو نفر عاشق همن هیچ چیز و هیچکس حق نداره اونارو از هم جدا کنه خودمم با اینکه معمولیم شاید یه روزی با دوستم زندگی کردم.
کسایی قطعا هستن که از لحاظ ژنتیکی گرایشی به جنس مخالف ندارن ولی به هرحال طبیعته دیگه احساسات براش مهم نیست و عشقو درست کرده برای بقا و تولید مثل و در طول تاریخ استریتا که تمایل بیشتری برای بچه درست کردن داشتن این ژنای استریتی رو اتتقال دادن به بچه هاشون و اگه طبق روال طبیعی پیش بره نسل اینا چه تو ادما چه حیوونا چن هزار سال دیگه منقرض باید بشه به جای اینکه بیشتر بشه مگه نه؟
دوباره میگم من مشکلی ندارم با این ادما اگه کل دنیا هم گی باشن من مشکلی ندارم فقط نمیدونم انگار قدرتا میخوان حواس مارو از چیزای مهم تری که تو دنیا اتفاق میفته پرت کنن اصلا این همه مناسبت میخوان چیکار الان همه فکر و ذکر یه سری شده این قضیه و اگه کسی بگه من مخالفم با رابطه همجنسگراها از طرف کلا متنفر میشن
از یکی شنیدم که یه خانوم ایرانی بود و انگلیس زندگی میکرد برگشته بود ایران چن سال پیش و میگفت اونجا اینقد تبلیغشو میکنن که همه نوجوونا فک میکنن همجنسگران و اگه استریت با‌شن املن یا یه مشکلی دارن... حرفاش یکم اغراق امیز به نظر میرسید نمیدونم شاید داشت شلوغش میکرد. اما به نظر من قضیه یکم بوداره تو فیلما و سریالاشون همش به شخصیتی که خوب و مظلومه یه یه بلایی سرش اومده یا هرچی کسیه که بهش انگ همجنس گرا بودن زدن این درحالیه که اگه این همه که از اینا حمایت کردن سعی میکردن نژادپرستی زو از بین ببرن نژادپرست تو دنیا ندا‌شتیم من نمیگم ازشون حمایت نشه ولی هرچیزی حدی داره
من به نظر تو که فک میکنی بای هستی احترام میذارم و اینا که گفتم همش نظر شخصیم بود

یچی بگم؟ ادمای مث تو از هموفوبیکا بدترن
تو چطور میتونی بمن اخترام بذاری درصورتی که بنظرت من کلا وجود ندارم؟؟
الان من هیچ تمایلی ب بچه درست کردن ندارم و برای اینکارمم دلیل دارم
اولا ک....چرا اصا باید جمعیت کره زمین انقد زیاد باشه و هی زیاد و زیادترم بشه درصورتی که زمین داره سال ب سال غیرقابل سکونت تر میشه؟؟دوما ک...از اکثر بچه ها خوشم نمیاد تا وقتی هنو زیر هف سالن...حتی خودمم بچه بودم همیشه با سن بالاترا راحتتر بودم،بچه ها واقا احمقن
سوما،خوشم نمیاد هیکلم بهم بریزه سر حاملگی و کلی طول بکشه تا دوباره بیاد رو فرم و اخرم مث اولش نشه
الانم اکثر جوونا تمایلی ب بچه درست کردن!! ندارن
فقط میخان ازدواج کنن با کسیک حالا یا دوسش دارن یا عاشقشن.اگ عشق فقط برا بچه اوردن باشه ک چ کسشر
بعدش یکم راجب ژن ها اطلاعات کسب کنی لازم نیس ک ی ژن حتما از طریق پدر و مادر ب ی بچه برسه!میتونه توی نسل های قبلیش بصورت نهفته در اونا وجود داشته باشه و کاملا اتفاقی تو اون بروز داده بشه "مث خیلی از بیماریا هرچن این بیماری نیس من شکر بخورم همچین بگم"
اشتباه ما اینه ک رو ی موضوع خوب که مانور داده میشه برا اگاهی جوامع جبهه میگیریم و سعی میکنیم وجهه اون موضوع رو خراب کنیم ب بهانه اینک ب موضوعات دگ رسیدگی نمیشه!
خب معلومه ک رو اونا مانور داده نمیشه ب این اندازه چون مشکل نژاد پرستی از چندین نسل قبل تا حد خیلی زیادی حل سده هرچن هنوزم هستن احمقایی تو همی ایران خودمون،ولی تو الان بیای تو ی جمع ضد نژادپرستی حرف برنی همه باهات موافقت میکنن ولی بیا ضدهموفوبیک حرف بزنی ببین چنتا هموفوبیک بت حمله میکنن،این بلا سر خودم اومده ک میگم

من دلم دلسوزی نمیخواد یا جلب توجه فقط بعضی وقتا دلم میخواد یه سری چیزارو بریزم بیرون این پست هم انگار خیلی قدیمیه و فک نکنم کسی ببینه.
به نظرم اینا همش شعاره کسی نمیتونه بدون داشتن هیچی خوشحال باشه(به جز چن تا استثنا که خیلی تعدادشون کمه)

هیچی ک ن،خیلیا هسن واقا پول ندارن ولی بخاطر سلامتیم ک دارن خیلی خوشحالن
دوس دارم مث اونا باشم ولی هنو تا اون نقطه خیلی فاصله دارم

همین که مامانت میذهره اون همه حرف بزنی خودش جای شکر داره اگه من بودم یا میپریدن وسط حرفم یا به جای این که بگن مث شخصیتای تو کتابا حرف میزنی میگفتن زر بیخودی نزن حتی اگه به خوبی تو میتونستم حرفمو بزنم
گاهی وقتا یه چیزی بهم میگه این همه بدبختی تو زندگیم تصادفی نیست(میدونم که خیلیا تو ایران و جهان از من بدبخت تر بودن اما من تو مدرسه و بین فامیلام به جز یکی از دایی هام و اشناهای دیگمون از همه بدبخت تر بودم) وبرای برگزیده شدم که بشم درس عبرت یا کاری کنم مردم با دیدن من حس بهتری نسبت به خودشون داشته باشن... :')

مامانم نمیذاره من میپرم تو حرفاش و دادوبیداد میکنم

ادامه
از چیزای کوچیک لذت ببر از همین جوکای بیمزه... با همین خنده الکی خیلی چیزا گیرت میاد کاری کن به مرحله ای نرسی که دیگه هیچی خوشحالت نکنه همین خنده الکی ناخوداگاه ادمو شاد میکنه
منم به ظاهرم خیلی گیر میدن تاجایی که فک میکنم زشت ترین ادم دنیام و کسایی بودن که میگفتن خوشگلم ولی من نمیتونم یه درصد حرفاشونو باور کنم اونا غیر از اندامم و صورتم به موهامم گیر میدادن درحالی که من به خاطر کم خونیم موهام خیلی میریزه و نازک شده یه دلیلشم اینه که من به خاطر استرس زیاد به موهام ور میرم و به فاک میدمشون و این تنفری که از موهام در من ایجاد کردن باعث میشه بیشتر برینم بهشون :')
قدر دوستاتو بدون همین دوستایی که شما ها بهش میگین فیک ارزوی داشتن همین دوستارو من به گور میبرم چن سال بود روزی چن ساعت داشتم تو خیالاتم خودمو با دوستام تصور میکردم یادمه که کلی وقت رفتارای بقیه رو زیر نظر داشتم تا عادی رفتار کردنو یاد بگیرم و تمرینشون میکردم ولی خیلی فایده نداشت یا این که سعی میکردم حرفا و رفتاراشونو پیش بینی کنم ولی 180 درجه با چیزی که فک میکردم فرق داشت همین باعث میشد حرفایی بزنم که فک نمیکردم بد باشه اما همش منجر به ضایع شدنم میشد
خوش به حالت وقتی مریضی بهت میرسن من از بچگی همیشه مریض و ناخوش بودم و الان نشستم شمردم دیدم بیماریایی که الان دارم و داشتم خیلی زیادن پدر و مادرمم همیشه باعث شدن خجالت بکشم به خاطر این قضیه همشم میگفتن مثلا چرا اینو خوردی یا چرا مواظب خودت نیستی و این کسشرا
حالا کافیه خواهرم اروم بگه آخ تا هرچی بخواد بهش بدن هرموقع و هروقت دلش بخواد میتونه نره مدرسه با این که بزرگتره درسته که مامانم باید اونو بیشتر دوست داشته باشه(دلیل داره) ولی کنجکاوم بدونم بابام چرا ازم همیشه متنفر بوده. من همیشه روز اول پریودیم فقط میتونم نرم مدرسه(مگر این که حالم خیلی بد باشه) اونم فقط بخاطر این که وقتی پریود میشم به فاک میرم واقعا(قرصم خیلی نمیتونم بخورم چون معدم درد میگیره) اونم همش به خاطر مدرسه نرفتنم اذیتم میکنن با این که میدونن من تو مدرسه چقدر سختی میکشم همیشه
بازم خوبه سرطان یا ایدز یا نقص عضو ندارم(هنوز نه ولی یه حسی بهم میگه همه کابوسام قراره واقعی بشن)
ببخشید اینارو اینقد طولانی گفتم هم دلم پر بود از زندگیم هم میخواستم حس بهتری بدم بهت

هیچوقت سعی نکن زندگیتو تو نظر خودت درحدی پایین بیاری ک دیگران دلشون برات بسوزه
بد برداشت نکن نمیگم الان داری جوری رفتار میکنی ک انگار توجه میخای ولی تقریبا همه ما یکسانیم
تو از کجا میدونی زندگی فلان ادم از تو بهتره یا ن؟راسش خیلیا هسن ک شاید منو نشناسن و بگن "ساچ عه واو اینک خ خوبه وضع زندگیش...مشکل مالی نداره تنش سالمه مدرسش تیزهوشانه تو فلان مسابقه ده تا مقام اورده..."ولی مهم درون ادمه!یکی میتونه هیچکدوم اینارو نداشته باشه و از درون ازمن حس خوشبختی بیشتری بکنه
حس بدی ک نسبت ب خانوادم دارم اونارو ادمای بدی نمیکنه...این نشون میده ک من نسبت ب اونا تعلق ندارم...و واقا همینطوره من واقا هیچ شباهتی بشون ندارم همین حس عدم تعلقه ک باعث میش اینقد منزوی شم تو خونمون و خب پدرومادر ادم امکان نداره ازش متنفر باشن..شاید بچه موردعلاقشون نباشی ک درینجا سیم منم بچه موردعلاقه نیسم...و بشون حق میدم یجورایی داداشم خ مهربونتر و نازتر و اروم تر و دوس داشتنی تر من هس برا اکثر مردم.و از بچگی همینطور بوده بابام دلش ی پسر میخواس ن دختر مامانم ولی ی دختر میخواس که باهاش بره خرید موهاشو ببافه...و خب من دیقا تبدیل شدم ب چیزی ک هیچکدوم نمیخواسن
و یچی بگم؟یروز ب یجایی میرسی ک ارزو میکنی هیچ دوستی نداشته باشی تا ادمای فیک دوروبرت
و راجب دوس شدن...لازم نیس حتما دوستی داشته باشی.هروقت از هم صحبتی باکسی لذت بردی فقط پیشش خیلی عادی رفتار کنی واقا اینجا تعداد مهم نیس کیفیت مهمه

میخوام بهت بگم که قدر خونوادتو بدون قدرشونو بدون که حداقل یه پدر و مادر و برادر واقعی داری
این که با مواد امت کردن مشکل دارن کاملا طبیعیه و اگه غیر از این بود باید تعجب میکردی و یکی دیگه این که منم دو سال پیش وقتی 14 سالم بود فک میکردم لزبینم چون شدیدا عاشق دوستم بودم ولی نگفتم به پدر و مادرم چون اونا به خاطر سنشونه و انعطاف پذیریشون از ما کم تره دست خودشون نیست ماهم کلا زوده به ازدواج و گرایش و اینا فک کنیم تو ایرانم به این زودیا همجنس گراها نمیتونن باهم ازدواج کنن مگر این که از ایران بری اون موقه دیگه ازادی و هم مستقل و پدر و مادرت کاریت ندارن و ارزو میکنم به کسی که میخوای برسی میدونم چقد سخته که نتونی بهش برسی و چقدر سخته که عشقت و کلا کسایی که دوستشون داری رو بذاری کنار یا ترکت کنن خیلی سخته وحشتناکه... یا این که وقتی راجب یه چیز غیرمعمول مث جهان های موازی باهاشون صحبت میکنی کاملا طبیعیه که بحثو عوض میکنن یا گوش نمیدن اینم برمیگرده به اون قسمت انعطاف پذیری و یه چیز دیگه که همه خیلی تحت فشار و استرسن تو ایران و دیگه اون ازادی فکری و حس جوونی مارو ندارن و دیگه جا ندارن راجب این چیزا فکر کنن
شاید ندونی چقدر خوش شانسی. درباره افکار و چیزایی که اذیتت میکنه باهاشون حرف بزن(اونایی که تو کشور ما تابو نیست حداقل) فوقش میفرستنت پیش روان پزشک(میدونم رفتی پیش روانشناس) شاید بتونه مسیر زندگیتو عوض کنه یا چیزایی بهت بگه که هیچوقت به فکرت نمیرسید همشون مث هم نیستن حداقل مث من نشد که به زور و به خاطر اذیت کردنت و به خاطر حرف معاونا و معلما بفرستنت پیش یدونه از اون بداش که فقط کاری کنه احساس خجالت و بدبختی بکنی(مال چن سال پیشه و داستانش طولانیه)
بیشتر با خانوادت وقت بگذرون قدرشونو بدون تو هیچوقت نمیدونی قراره چه اتفاقی بیفته مثلا یه دختر کوچولو که هنوز نمیتونست درست حرف بزنه از کجا باید میفهمید قراره مقدمه به فاک رفتن زندگیش چن روز دیگه شروع میشه(خودم)
نمیخوام بگم من بیشتر از تو زجر کشیدم و اینا نه میدونم درد کشیدن سخته من خودم هنوز تو زندگی دردایی دارم که در برابر زجرایی که تو بچگی کشیدم خیلی کمه ولی اذیتم میکنن
اینارو میگم که حس بهتری نسبت به زندگیت داشته باش

 موادش ک طبیعیه من حتی جرعت ندارم همچین موضوعیو مطرح کنم تو خونه
فک میکردی لزبینی ینی الان نیسی:/؟؟
ببین روانشناس واقا مزخرفه دوجلسه اول خ اوکی بودم بعد دگ کلامون رف توهم الانم بزور مامانم میخاد بفرستم ولی خب واقا علاوه بر اختلاف نظرم با روانشناسم حس ناامنی و ترس دارم یجور در برابرش

باو بهشون توجه نکن زندگی همیشه مزخرف بوده وقتی مردم کشور عزیزمون نفهمیدن به عقاید همدیگه احترام بذارن فقط بلدن عقایدشونو به زور تو کله یکی فرو کنن مزخرفا اصا بهشون توجه نکن اگه یه ذره انصاف هم تو وجود این دنیا باشه اینده خوب باهات راه میاد lesbian gay bisexual trans phamanist همشون یه چیزن هر کسی یه جوریه هیشکی مث دیگری بزرگ نشده عجب دنیاییه به حال این کس مغزا متاسف بودن هم فایده نداره بعد که یه مساله میاد میگن خداوند بزگ و متعال زن و مرد را برا هم افریده برو بابا کس کش عوضی احترام به عقایدو یاد بگیر اگه انقد به خدا اعتقاد داری روانی

 چ عصبیولی خب اره حرف منم همینه

وای چقدر کامنت پایینیه رومخه-ــ-تو بای ترین ادمی هستی که تاحالا دیدم البته برا همه بایی جزمن-ــ-برای من کلا گرایشتو از دست میدی فککنم:/

تو اون موقع بچه بودی کسخل-_-
اگه اینطوره پس همه افراد جهان بای هستن

راسش تا همین چن ماه پیش میخاسمش
ینی اگ بم پیش میداد یا اگ من جرعت داشتم بش پیش بدم و اون قبول میکرد خوشال ترین ادم دنیا بودم
و اصا دگ برای ادمایی ک میگفدن بین منو اون عشق واقعی نیس اهمیت نمیدادم
ولی الان ک اونو ندارم...درداشو ک دارم
یا دس کم چیزی ک ازون ناراحتیا یادمه
و براش اهمیت قائلم خیلی زیاد
پس بخاطر همین با ادمایی مث تو ک منو محکوم میکنن برخورد میکنم

من متن کسی که کامنتامو پاک میکنه و یه چیز دیگه ازشون تفسیر میکنه رو نمیخونم پس زحمت نکش
اگه واقعا برات مهم نیستم پس خودتو خسته نکن

 اینو میگی ولی اخرش میخونی هانی
ن راسش مهم نیسی
ولی اون بود
و یادشم برام مهمه
بخاطر اون اینکارو میکنم
و اگ فقط خطاب بتو بود ک تو کامنتا برات فهمیدن اینک بای هسمو میگفدم
ولی تصمیم گرفدم پستش کنم تا همه حقیقت منو بدونن
و دگ سوتفاهم پیش نیاد

تو این سن هورمونای ما جوری ترشح میشه که به هردو جنس گرایش داریم به همین دلیله که میگم صبر کن بلوغت کامل بشه
یه دلیلشم اینه که به خاطر جامعه کیری ما که یه حصار بین دخترا و پسرا کشیده باعث شده همه فک کنن همجنس گران
نه درگیرت نیستم فک کردم شاید تو یکی اینو بفهمی ولی ناامید شدم

ببین
من برات دقیقتر توضیح بدم بعدا تو ی پست
فلا دارم سریال میبینم
هیچوقتم تلاش نکردم کسیو امیدوار کنم
نمد ولی تو مد ما تا پارسال دوسپسر داشتن مد بود
و راسش من از بچگی دوروبرم پر پسر بود
اگ میخاسم میتونسم با همونا شهوتامو ارضا کنم
ولی خب...نخاسم
راسش من تاحالا شهوتی نشدم
فقط احساساتم برا یکی اونجوری شده ک خیلیییییییییییییی بدجور بخامش
ک گفدم
فک کنم تو از گرایش فقط فهمیدی ک میخان سکس کنن
درصورتی ک این نیس
این ک باعث ازدواج ننه باباهامون شده درواقع بش میگن دوس داشتن ن عشق
عشق بین هرکسی میتونه اتفاق بیفته

جواب نداری که پاک میکنی

جوابتو پست جدیدم دادم
اینقد درگیر من هسی شاید فردا ی پست دگ هم گذاشتم راجب اینک چجور فهمیدم بای هسم
حتما چکش کن هانی
اگ خیلیم درگیری سه سال دگ ک ب سن قانونی رسیدم بم تکست بده
سر یه میلیون شرط میبندم ک هنوز بای هسم

من بهت نگفتم روانی اون چیزای خصوصی جدی نبود =)
جوگیر بودنم طبیعیه فقط تو جوگیر نیستی
فقط یه چیز مهم درمورد همجنسگرایی میخوام بهت بگم
اینا همش تبلیغه فقط دارن تبلیغ میکنن ادمای کمی عضو lgbt هستن خیلیی کم
شاید به حرفم بخندی ولی ناموسن غیرطبیعیه این همه تبلیغ lgbt توی رسانه ها
من به گرایشی که از روی عشق واقعی باشه احترام میذارم ولی اگه از روی تبلیغات و مد باشه نه
گرایش شوخی نیست
اینارو بهت گفتم چون حس میکنم درک میکنی
به حرفام فک کن

ن من درک نمیکنم
پس چون درک نمیکنم دگ نیا وبم
همین!
تو حتی منو نمیشناسی
و بعد خیلی راحت قضاوتم میکنی
چیه ننت دبیر دینیه یا بابات؟
گرایش من از رو عشق واقعی بود
و اگ بدونی..بایسکشوالی خیلی بیشتر از همجنسگرایی هس ولی خب من ب کسی ک تنها منبعش کتاب دینیه چی میتونم بگم؟

میدونی خیلیا تو حصار خانوادشون گیر کردن و مونده تا آزاد بشن..و با توجه به حرفات انگار تو هم تو همچین حصاری هستی..ی حصار فکری
ولی خب همیشگی نیس مطمئن باش(:

معلومه ک نی
ولی همین چن سال دگه هم ک باید تحمل کنم خ سخته بعضی وقتا
ولی امیدم اینه کار کنم پول دربیارم بتونم برا خودم ی اپارتمان ی خوابه کوچولو(حالا یا کرایه کنم یا بخرم)
بعد دگ خلاص شم

این کشور به ف×ک رفته بشدت به چند تا کپی از تو نیاز داره. نه فقط به خواطر اینکه یه همچین دیدی داری ، به خواطر اینکه جرعت داری همین دیدتو بیان کنی و همچین چیزی واقا کم پیدا میشه.

 تنکس هانی
همه مث تو فک نمیکنن بعضیا فک میکنن ای کاش نسل ادمای مث من نابود شه

احتمالا تو وبم نیومدی اواخر که بفهمی. من به معنای واقعی یک دور کشته شدم چند روز اخیر... و مامانم هیچی نفهمید. البته دیروز به جایی رسید که همه فهمیدن یه مرگم شده. ولی ... یکذره دیرتر از وقتی فهمیدن که باید میفهمیدن...شاید دو سه سال:)

ول کن اینروزا خیلی نمیفهمن
شما چطور؟
عذاب وجدان گرفدم نیومدم وبت چن وقت

هی... صیم...همشو نه صیم... ولی خب...میفهممت میدونی...

خیلی جالبه.از وقتی که پستای تینجرا رو میخونم فهمیدم فقط خودم نبودم که این احساسات و مشکلات مضخرفو داشتم
یعنی اینا همه انقدر طبیعین؟
اکثر تینجیرا ادعای بای و لزبین و گی بودن که میکنن
احساس میکنن هیچکس درکشون نمیکنه
خود به خود هم که تشخیص افسرده بودنشونو میدن
بعدشم احساس میکنن با این فحش دادنا و کات کردن خیلی شاخن
و فکر می کنن خیلی با تجربه و روانشناسن
و جوگیریشون میبرتشون تا ته جاهلیت
اینا همش طبیعیه تگران نباش همه ی نوجوونا اینا رو دارن دقیقا کپی همینا

من فقط میتونم برات احساس تاسف کنم همین!
من هیچوقت نگفتم افسردم
یزمان خیلی ناراحت بودم ولی الان نیسم،افسردگی همش ب ذهنیت خود ادم بستگی داره
من حتی نگفتم ترنسم !!!فک کن
بااینک هرکس منو تو واقعیت میبینه ب شوخی میگ ترنسی؟
من ک مشکلاتم از نوجوونیم شرو نشد،از بچگی بود
بزار ی خاطره برات تعریف کنم: وقتی خیلی بچه بودم(مهدکودک میرفتم) فقط پسرا باهام دوس میشدن و کلا فقط ی دختر باهام دوس بود
منم خیلی خوشال بودم ک ی دختر بام دوس شده داشتم از خودم و خودش نقاشی میکشیدم
بعد از مامانم پرسیدم مامان چرا هیچکدوم از زنای فامیلمون زن ندارن:||
مامانمم گف مگه زنا هم زن دارن:|؟زنا شوهر میکنن
بعد من هی اصرار داشتم ن اگه یه زن عاشق ی زن بشه باید چیکار کنه
کلاذیسری کارای عجیبی میکردم
اره درک میکنم راهنمایی ک بودم همه دخترونه بودن تا یذره بهشون زل میزدی میگفتن همجنسباز
الان همشون رفتن موهاشون زدن شدن لزبین:||
ولی من خودم اونجوری نیسم از خیلی وقته اخلاقیاتم همینه

وای... اصلا پشیمون نیستم که متنتو تا ته خوندم، واقعا قابل تحسینه، و با تمام حرف هایی که نوشتی، موافقم مخصوصا اینکه فهم و درک رو نباید از رو سن تشخیص داد.و البته یه چیزی هم بهت بگم،از همین الان به فکر مهاجرت یا پناهندگی گرفتن،باش. اینجا آینده ای نیست،( و خیالت راحت باشه به همجنسگرا ها و بایسکشوال ها خیلی سخت نمیگیرن برای پناهندگی) من خودم 16 سالگیم فهمیدم بای هستم، و اینکه تو انقدر زودتر از من به این اندازه از خودآگاهی رسیدی قابل تحسینه.

نمدونم
من فلا ک به کسیکه میخاسم نزسیدم،برا اینک دوسیمونم بهم نخوره زیاد اصراری نکردم
و فلا که کس دیگه ای رو نظر ندارم
اگه یه کسی تو زندگیم اومد شاید

اون متن سبزه رو خوندم و باید بگم واسه هرکسی ممکنه پیش بیاد چیز کمیابی نیست

منم نگفتم چیز کمیاب و متفاوتیه و واو! من خیلی خاصم هیچکی جز من اینو درک نکرده(خوشالم لاقل اونو خوندی پس دس کم میفهمی چی میگم...شایدم نفهمی که اونم میزاریم پای نفهمی!)
خیلیا ممکنه براشون پیش بیاد
اینجا چون ی کشور بستس هیچکی جرعت نمیکنه کام اوت کنه وگرنه بحث همجنسگرایی و درواقع بیشتر بایسکشوالی تو اقلیت چندان محسوب نمیشه و خیلی از افراد جهان بای هسن
در ضمن اگه از متنای من یا کاراکتر من خوشت نمیاد مجبور نیسی بیای تو وبم که اصا مجبور شی مطلب بخونی و نظرم بدی!
کی زورت کرده دیقا:|| غیر اینک متنای من جالب بوده برات که هی میای میخونی که بخای روش فک کنی و فتوا هم بدی؟
STFU!

نتونستم متنتو کامل بخونم چون خوابم برد از بس چرت بود
درضمن چرا اینقدر دهنت شله مگه من به تو فحش دادم که اینجوری جوابمو میدی؟
اینو میدارم به حساب جوگیریت که راحت مث ادمای کوچه بازار دهنت ول میشه و جواب آدمی که خیلی خودشو کنترل کرده اینجوری میدی فک نکن نمیتونم چیزی بگم نمیخوام فرهنگمو مث توپایین بیارم
آره ۱۵ سالته ولی هنوز مث وقتی که ۱۲ سالت بود جلوگیری
شاید آدم خودشو بهتر از هرکسی بشناسه ولی علامتای همجنس‌گرایی رو نه...

 تو بمن و انتخابم توهین کردی و انتظار داری ک جوابت رو با کمال احترام بدم؟
ببینم تاحالا کاپلای گی خارجی رو دیدی؟همیشه سنشون زیاد بوده؟؟
برای عشق هیچوقتی زود یا دیر نیس و کاملا طبیعیه
فرهنگتو؟مگه ادمی که براحتی ب انتخابای بقیه توهین میکنه فرهنگم داره؟
و راجب علاقه نداشتن ب بدن
خب من تاحالا سکس رو تجربه نکردم ک بدونم علاقه بهش دارم یا ن
و اگ یکم حوصلتم اندازه یجاییت گشاد بود یا شایدم ذهنت بزرگتر بود بجای خوندن اراجیف کتاب دینی کلاس نهم ی مطالعه درس و حسابی تو متنای به درد بخور میکردی تا بدونی حتی اگه به فرض من اسکشوالم باشم (ک فک نکنم باشم بازم مطمعن نیسم) هنوزم میتونم لزبین،بای،پن یا استریت باشم و از لحاظ عاطفی ب یکی وابسته شم

باید یه متخصص "خوب"هم نظر بده
اون گرایشم منظورشون سکسه نه فقط دوست داشتن تو الان گفتی بدن طرف برات مهم نیس که این دقیقا برخلافشه شاید از اونایی باشی که گرایشی به جنسی ندارن
اون کتاب دینی کسشعر فقط یه چیزی رو درست میگفت اونم اینکه دوستی های اواخر کودکی و نوجوونی میتونه به علاقه شدید تبدیل بشه

من وقت ندارم این متنو کامل بخونم ولی نمیتونم جلو خودمو بگیرم و اینو نگم
واقعا فک کردی بای هستی؟؟
من نمیگم نیستی ولی اینقد با اطمینان نگیم هستیم یا نه چون ما سنمون کم تر از اونه که بتونیم بگیم یا جوگیریم باید حداقل ۱۸ سالمون باشه و اگه حس کردیم هستیم بریم پیش روانشناس خوب و تست معتبر بدیم اگه تست مثبت بود شاید باشیم
اینقد مطمئن نگین ما بای و لزبینیم-_-
واقعا مشکل با پدرو مادر داریم تا مشکل
امیدوارم منظورم از جمله بالارو گرفته باشی

سنمون کمتره؟
من پونزده سالم تموم شده هانی
و اگ من بااطمینان نگم ک هستم پس بگی کی بگه؟کی منو بهتر از خودم میشناسه؟؟
از هرزه هاییم ک تا یچیزی میشه ب جوگیری نوجوانانه ربطش میدم حالم بهم میخوره
و اگ میخای بدونی..من عاشق اخلاقیات یطرف میشم و کاری ب جسمش ندارم
ووقتی که عاشق ی دختره ای شدم فک نمیکنم جوگیری یاهمچین چیزی بود چون اصلا نمیدونسم همجنسگرا چی هس
ولی خیلی بیش از اندازه دوسش داشتم و وقتی یکی بیشتر من بش نزدیک میشد عصبی میشدم و حس ناراحتی داشتم و منی که برا احساسات دیگرون ذره ای ارزش قائل نیسم برا خوشالی اون حاضر بودم هرکاری بکنم
بعدها رفتم و اطلاعاتی بدست اوردم و ب این نتیجه رسیدم ک ب دخترا گرایش دارم
پس ب این نتیجه رسیدم ک بگم بای هستم چون شاید یروزی عاشق ی پسریم شدم
ای کاش ب اون اندازه خایه داشتی ک اسمتو بنویسی و اونقدر کونتو گشاد نکرده بودن که اول متنای منو کامل بخونی بعد قضاوتم کنی

این طبیعیه باور کن طبیعیه
دونفر که تو یه محیط بزرگ شدنم عقاید شبیه هم ندارن چطور توقع داریم کسی که یه نسل باهامون با فاصله داره عقاید مارو بپذیره؟
ممکنه به بزرگترامون بگیم احمق برای اینکه همجنسگرا ها رو بیمار میدونن ولی ولی ولی
پدر مادرت بیشتر از من بهت اهمیت میدن درسته راهشون برات اشتباهه حق داری چون به نظرت اشتباهه چه کسی حق داره بگه تو نظرت اشتباهه؟
ولی اونا این عقیده رو دارن و هیچ وقت هیچ وقت نمیخوان بچه اشون اذیت شه ولی نه با عقیده ای که بچه اشون داره با عقیده ای که خودشون قبولشون دارن اونا این راه به نظرشون درسته

 من فقط میگم ک اینقد حق ب جانب بمن امرونهی نکنن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan