im bi??

Related image
خب راسش فقط این پستو گذاشتم ک روشن کنم چجور فهمیدم بای هستم
خب راسش من از دوران طفولیت خیلی سوالا برام پیش اومده بود
راجب عشق..ک چرا زنا نمیتونن زن داشته باشن؟یا مردا شوهر؟
ولی خب من کلا بچه کنجکاوی بودم راجب همه چی
وقتی خیلی بچه بودم ب دلایلی دخترا زیاد ازم خوششون نمیومد و همه رفقام پسرا بودن
تو مهدکودکمون کلا ی دختر باهام دوس بود ک خیلیم دوسش داشتم(شاید چون تنها دختری بود ک بامن مهربون بود!نمد)
بخاطر همین همیشه دلم میخاس ی خواهر کوچولو داشته باشم(ک از شانسمم داداش از اب درومد)
نمیدونم این دلیلی بود برای بای بودنم یا ن...هرچن خوندم ک از اول تو ژنتیک افراد هس..ولی بنظرم محیطم میتونه روش تاثیر گذار باشه
من از چیزای کیوت و کوچولو و ناز همیشه خوشم میومد(بااینک خودم اصا اینجوری نبودم!)
خوشم میومد بغل کنم اینجور چیزا رو...دوسشون داشته باشم...بهم توجه کنن...یجورایی فانتزیم بود ک با ی دختر خیلی صمیمی باشم(راسش هیچوقت واقا راجب شاهزاده سوار بر اسب سفید رویابافی نکردم!یبار یکی از دوسای دبستانم راجب این موضوعای عشق ک حرف میزد...طرف خ رویایی بود کلا...منم بفکرش افتادم ک برا خودم ی عشق خیالی داشده باشم..ولی اصا از شاهزاده ای ک این ازش تعریف میکرد و دوسامم ازشون خوشش میومد خوشم نیومد.درواقع از بچگی فک میکردم اگه بزرگ شدم ازدواج نکنم و با ی دختر خیلی باهم رفیق شیم دوتایی تا اخر عمر بریم دنیا رو بگردیم!!!
ولی خب چون همه راجب ی پسر رویابافی کرده بودن منم کردم.تا یچیزی برا تعریف کردن داشته باشم
فانتزیم این شد ک ی پسر با موهای سیخ و مشکی خیلی رنگ پریده و قدبلند و لاغر با چشایی ک یکم زیرش گوده بیاد دنبالم...ی شنل سیاهم پوشیده باشه با ی اسب سیاه خیلی باشکوه!بعد منو از دست افسونگرا نجات بده..بعد ک منو ببره ب جنگل من عاشقش بشم و اونم عاشقم بشه و بعد بم بگه"ولی ی مشکلی وجود داره مهسا...من انسان نیسم!"و من بعدا بفهمم ک اون درواقع خون اشام بوده...و بعد اون بخاطر خودم منو ترک میکنه...ولی من دنبالش میرم و بعد مدتها پیداش میکنم...و اونو تو ی جنگ از دست دشمناش نجات بدم و بعد بخاطر اون روحمو بفروشم و بعد منم تبدیل ب ی خون اشام بشم یا حالا هر موجود شیطانی ای...و بعد ما میشیم مث ی تیم دونفره خیلی خفن!ک عاشقم هسیم...
بگذریم ک دوسام بم گفتن تو ب همان داستان ترسناکات بچسبی بهتره!
و خب...اینا فقط فانتزی بودن.و راسش باخودم گفدم یا ی پسر خون اشام پیدا شه منو ببره یا من با ی دختر میریم دنیاگردی(هاهاها!چ خوش خیال بودم)
من اونموقع حتی نمدونسم عشق چیه و راسش اصا علاقه ایم نداشتم ک بدونم
اصا از اول نسبت ب عشق دیدم خیلی خوب نبود نمد چرا
تااینک بهترین ادم زندگیمو یهو ملاقات کردم!خیلی تصادفی
و اون شد بهترین دوست و بهترین همدمم
برای سه سال...بعد سه سال...قضایا تغییر کرد.من خ بچه مثبت بودم اصا از جریانات لزبین و گیو...خبری نداشتم!ماهواره ای هم نداشتیم ک اینچیزارو تبلیغ کنه مامان بابام میگن ماهواره باعث میش بچه ها منحرف و درس نخون شن://
کم کم نسبت ب اون ادم تمایلات عجیبی داشتم...وقتی میدیدم با یکی بیشتر من خوش بش میکنه خیلی اذیت میشدم..فک میکردم ممکنه منو یادش بره و دگ دس از بهترین ادم من بودن برداره!
اصا برام مهم نبود ک بقیه ازم خوششون بیاد..باهام حرف بزنن...بهم پی ام بدن...وقتی ک اون سراغمو میگرف بقیه برا چیم بود؟
و وقتی میدیدمش اون اواخر...دلم میخاس هی بغلش کنم...یا وقتی بغلم میکرد یکم با قبلا فرق داش یجورایی هیجان زده میشدم حتی چنبارم بم گف تو چرا جدیدا اینقد سرخ میشی بچه؟
خودمم نمیدونسم و یجورایی ازین حس جدیدم هم بدم میومد هم خوشم میومد
یبار دگ خیلی پامو از گلیمم فراتر گذاشتم...شب ی خواب دیدم...ی رویا ک الان ب وضوع یادم نیس ولی یادمه تو اون رویا داشتم لباشو بوس میکردم...و بعد بیدار شدم!حسیو ک بعدش داشتم خیلی خوب یادمه!کلی گریه کردم و خیلی از خودم بدم اومد...یجورایی از خودم ک راجب بهترین دوسم همچین رویایی دیدم متنفر بودم..چون یادمه تو خوابم خیلی خوشال بودم
چن وق بعدترشم ک دگ یچیزایی از سکس و اینا حالیم بود خواب دیدم با ی دختری لخت داریم...خب البت جچزییاتو فک کنم ندیدم ولی قطعا کار خوبی نمیکردیم چون وقتی بیدار شدم بیشتر از قبل از خودم بدم میومد
هی سر خودم داد میزدم چرا راجب ی پسر ازین خوابا نمیبینم؟
فک میکردم مریض روانی ای چیزیم...جرعت نداشتم از دوسام چیزی بپرسم
اخرش یروز سرچ کردم"ایا امکان دارد یک دختر عاشق یک دختر دیگر بشود؟"
چیز درس حسابی ای نیومد...ولی شانسم همون شب تو تبای چنلای تلگرام بنر ی چنل همجنسگرایی اومد...و خب بعد من جوین شدم و کلی چی خوندم
خیلی خوشم اومد ازینک همچین ادماییم وجود دارن...پس با ال جی بی تی اشنا شدم و توی گوگل راجبش سرچ کردم و تو سایتای خارجی کلی مطلب خوندم
و بعد ازون فهمیدم...من درواق عاشق بهترین دوستم شدم!البت قبلشم همین حدسو خودم میزدم چون چنبار این تستای روانشناسی عشقو ک دادم اولین کسیک بش فک میکردم خودش بود ولی خب یجورایی...امیدوار بودم حدسم غلط باشه
و بالاخره ...دس کم باخودم کنار اومدم...چنبار با مامانم سعی کردم راجبش صحبت کنم ولی واکنش مامانمو ک هربار مدیدم..اخرش منصرف میشدم
خب...غیر اون میتونم بگم عاشق هیچ دختر و هیچ پسر دیگه ای نشدم و اگ حسیم ب کسی داشتم...فقط ترشح هورمونای نوجوونانه بود.حسی ک باگ و ارور داشت...ی ریگی ب کفشش بود..خالص نبود
دوست داشتن بود...عشق نبود
و بعد ب این نتیجه رسیدم ک...درواقع من عاشق بدن و ظاهر کسی نمیشم...عاشق شعورش میشم..عاشق رفتاراش...عاشق حالتاش!چون درواقع معیارای قیافه اون یجورایی خیلی متضاد معیارای زیبایی من بود!
خیلی تو این حسم ناراحت شدم....یجورایی خیلی بم سخت گذشت...چون اون بااینک ادم باشعوری بود و ب ال جی بی تی احترام میذاش ولی خودش استریت بود و...یپ!
من نخاسم بش بگم...چون ناراحت میش..اگ ناراحت میشد من میمردم باور کنین!پس کاری رو کردم ک خوشالش کنه چون اون چن وقت فقط مایه عذابش شدم...عشق ب این معنا نیس ک به هرقیمتی بدستش بیاری...عشق ینی به هرقیمتی خوشحالیشو بدس بیاری...و خب سعیم کردم دس کم عشقشو فراموش کنم...و اره!عشق فراموش میشه!ولی یادش و درداش ن!اگ میبینین اینقد رو این موضوع حساسم بخاطر اهمیت یاد اونه!میخام همه بفهمن چقد برام مهمه!وگرنه منک ی ادم عوضیم که فقط یمدت با یکی فارغ از جنسیتش میمونه و بعد ول میکنه میره!پایدار نیسم...
بخاطر اینک فهمیدم چون عاشق رفتار یکی میشم ن بدنش...بخودم گفتم بای!و خب چون فقط زن و مرد دیدم تو واقعیت تاحالا عاشق جنسیتای دگ نشدم نمد!
یادمه تو استوری اینستام(پیج قبلیم ک تازه سه کا فالوور داش)کام اوت کردم!و خیلیا دیدن...چ غریبه ها چ اشناها!
خب برام خنده داره خیلیایی ک الان بیوشون رنگین کمونیه و موهاشون از ته زدن و همه هم از دم یا جی اف دارن یا کراش گرل اون زمان کلی پشتم حرف زدن...بم خندیدن...مسخرم کردن..پشتم گه خوردن
تویی ک الان بمنم شک کردی خیلی سرزنشت نمیکنم چون این دنیا اینجوریه ک هرچی زود ترند میشه میرن سمتش حتی اگ دیروز اونو مسخره کرده باشن...من خودم حتی اونایی ک میشناختم یزمانی ال جی بی تی رو مسخره میکردنم ب هیچی متهمشون نمیکنم!شاید تازه کشف کردن گرایششون!شایدم توهم باشه بقول ت..کسی چمیدونه!مگ من و تو کی ایم ک بخایم قضاوتشون کنیم؟!
مگ ما حقایقو میدونیم؟داستانای هر کاراکترو میدونم؟داستانای سوم شخص مفرد و دوم شخص جمع رو میدونیم؟ما هیچی نمیدونیم!فقط حدس میزنیم ولی حدسمونو وقتی میبینیم داره حال یکیو خراب میکنه نباید ب زبون بیاریم!این چیزیه ک تلاش دارم بگم بت
حالا تو تا صب کامنت بزار و مسخرم کن...منم تا صب پنهان میکنم یا حذف!خود دانی!
  • وهکاو --

یه نصیحت کلا ایگنور کن ادمایی که رومخت هستن.ارزششو ندارن.بیخودن.

فهمیدم چرا منو ریجکت کردی.به خاطر اینکه ومپایر نبودم.

شت لو رفتم

مرسی که ازم متنفرم نیستی ^_^
امیدوارم همینطوری بمونه و هیچوقت متنفر نشی مث بقیه

هر ضربه ای به ادم خیلی چیزا یاد میده
+
امیدوارم عشقت اونطوری نبوده باشه که یهویی بفهمی اصن طرفو نمیشناسی

راسش دارم حس میکنم داره همینجور میشه شایدم دارم زیاد شلوغش میکنم

تو معنی عشقو خوب فهمیدی خیلیم متنت قشنگ بود.ببخشید من تازه وبتو شناختم و هر وقت میام وبت یه پستو میخونم سه تا قبلیه چون منو یاد مشکلات خانوادگیم انداخت اول توجهمو جلب کرد زودتر خوندمش و راجب بدبختیام کامنت گذاشتم اگه این پستو زودتر میدیدم بحثشو به اونجاها نمیکشوندم
از من بدت میاد؟

اره ولی قطعا اشتباه ترین عشق عمرمو تجرله کردم
ن ازت بدم نمیاد اصا من اصا نمیشناسمت ک بخام نظری راجبت داشته باشم

و اینکه مثلا من ابجیت بودما-ــ-یوقت چیزی راجب ب این قضایا نگی بمن یوقت خو؟

خب نمیشد گف
لاقل اونموقع

برای همه بای باش فقط بامن لج کن خو:))؟

چه زیبا

من بدترین اشتباه زندگیم این بود رفتم به طرف گفتمش..و آره معیار منم عاشقی و اینا نبود ولی خب یادم داره میره،و البته من ازش متنفرم *گیف سیگار*

من نمیخوام قضاوتت کنم پس به نظرت باید احترام بزارم که گرایش خودتو پیدا کردی
من واقعا از این ادما بدم میاد که وقتی یه چیزی ترند میشه میرن سراغش درواقع گند میزنن به اونموضوع و کسایی که واقعا جز اون ترندن اسیب میبینن
ال جی تی بی به کنار که هرکی فاز خاص بودن برش میداره میاد میگه هستم واقعا میشه تشخیص داد کی برای جلب توجه اینکارو میکنه کی واقعا هست
همین مسئله ی نیروانا و راک اند رول من خیلی وقت بود که راک اند رول گوش میدادم چون بابابزرگم دیوونه اشون بود یا همیشه مایکل جکسون گوش میداد یا الویس برای همین اولین سلبای که من میشناختم همونا بودن و بیتلز اولین بوی بندی بود که دوستش داشتم بعدش دایرکشنر شدم و بیشتر واندی گوش میدادم ولی هنوز راک اند رولو گوش میدادم یه عادت بود برام حالا بقیه سبکای اپرا و پانک که دیوونه اشون بودم به کنار(منظورم متال نیست من تو متال هیچ حرفی ندارم چون فقط وقتی گوش میدم که دوست دارم خالی شم هیچ وقت متالهد نیستم )
اولین البومیم که گرفتم بیتلز بود بچه ها میگفتن این قدیمیا کیه گوش میدی و بومممممم فرداش همه فاز نیروانا و راک اند رول برشون داشت طرف نمیدونست نیروانا گروهه زنه مرده چیه میگفت من راک و گرانج گوش میدم و تو یه مرحله ای حتی میگفت الویس خر کیه؟:| و من کاملا وتف وار بودن الویس خدای راک اند روله لعنتیا برای همین من هیچ وقت پروفمو بیتلز نزاشتم و فقط دوستام میدونستن من چقدر اینا رو گوش میدم نمیخواستم بقیه فک کنن مثل خودشونم
یا اینا هیچی من اونقدرام نمیتونم درمورد راک اند رول گوش بدم چون فاز نوستاژیه برام بیشتر همون خواننده های ده نودو گوش میدم
کفش ونس که الان هرکی میپوشتش به اصطلاح شاخه( چقدر از این کلمه بدم میاد) من عادت داشتم کفشای لویی رو کلکیسونشو جمع کنم و از اونجای که دایرکشنری میدونی ونس و ادیداس یه علامت برای لوییه اونموقع خیلی گشتم تا یه کفش ونس پیدا کنم خیلی واقعا گیر نمیومد یا اگه بود اصل بود و قیمتش خیلی بالا بود و من با کلی بدبختی تونستم گیرش بیارم ولی الان حتی نمیپوشمش چون همه فکر میکنن منم برای دنبال کردن مد گرفتمش درحالی که من سه ساله اون کفشو دارم اونموقع همه ال استار میپوشیدن
خلاصه که گند میزنن اینا حالا استایل و ایناس سر گرایش واقعا کسایی که هستنو گیج میکنن اونای که فقط دنبال جلب توجه از طریق ال جی تی بی ان

من برعکس تو تو کف ال استار بودم
الانم همه کفشام ال استاره
ونسم اوکیه...ولی خب ال استار بیشتر ب دلم نشسته

فانوسا خوب حال داشتی این همه نوشتی واسه چند تا کامنت رو مخ یه ناشناس ._______.

پیج قبلیت چه بلایی سرش اومد؟ ._.
و
اسم اون دختری که عاشقش شده بودی چیه؟(اگه خواستی اینجا بگو یا وبم خصوصی نخواستیم که هیچ) ._.

+مدیونی اگه فکر کنی فوضولم

خصوصی گفتم
پیج سابقمم اول میخاسم موقتا دی اکتیو کنم اشتباهی دائمی رو انتخاب کردم
کلا دل شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan