homosexual

Aesthetic Pride Month, HD Png Download , Transparent Png Image ...

hi hoes!

خب قبل از این که پستمو بخونین لطفا حتما حتما اسکرین شات های زیر رو که لینک کردم بخونین.این اسکرینارو از وب دوستی که برای من تا همین پست قبلیم کامنت میزاشت...سپهر"یا از وقتی توکیوغولو دیده خودشو ملقب به هایسه کرده:/" کلا نمیدونم این چه حکمتیه پسرایی که بعد از توکیوغول یهو فازشو میگیرن و خودشونو به کانکی یا هایسه ملقب میکنن اینجوری از اب درمیان.یکیش این یکیشم خیلی وقت پیشا تو یه گپ اوتاکویی برا خودش حرمسرا تشکیل داده بود باهمه دخترای اوتاکو لاس میزد و امارشو دراوردیم دیدیم طرف بیست سالشه با دخترای دوازده سیزده ساله لاس میزنه...یکیشم خدابیامرز یه عنتلکت بود که تو همه چی ادعاش میشد...بزگریم..."

اسکرین شات

اسکرین شات

اسکرین شات

حقیقتا من دیگه نمیدونم چیو باور کنم.فضای اینستا یا تیک تاک رو که همه حامی شدن و هروقتم چیزی درحمایت از گرایشت یا هرچیزی راجب lgbtq+ میگی میریزن سرت که "اره دیگه الان که همه قبولش دارن ازچی مینالی و شکایت میکنی؟برو و از موضوعات دیگه جامعه که کمتر بهشون توجه میشه بنویس"

یا اینکه هنوز تو قرن 21ام هموفوبیک پیدا میشه!البته هموفوبیا فوبیا نیست جدا و توجیه خودشون برای عوضی بودنشونه!فوبیا نیست...اگه فوبیا هس که باید فکر درمان براش باشن چون فوبیا مرضه.ولی اونا انقدر پررو تشریف دارن که ترجیح میدن انگشت اتهامو برعکس کنن و دیگرانو مریض بخونن.

حقیقتا من نخواستم بیشتر ازین با سپهر بحث کنم ازوقتی گفتش که دارم بهش توهین میکنم.نه پس تو به من و درصدی ازین جامعه توهین کردی "نه فقط اعضای ال جی بی تی!بلکه کساییکه اونقد شعور دارن که بااینکه خودشون عضو این خانواده نیستن ولی همچنان حمایت میکنن پس درواقع به درصد زیادی از جامعه"و من بای قربون صدقه تو و امثالت برم؟ولی خب نمیشه باافرادی که تا مثل خودشون رفتار میکنی یهو نقش یه قربانی رو بازی میکنن بحث کرد.متاسفانه اینجور افراد از بدو تولد مدام سرراه زندگی من قرار میگیرن و من هنوزم نمیدونم چه جور باهاشون برخورد کنم چون دراخر همیشه خودم مقصر شناخته میشم و توانایی من دربازی کردن نقش قربانی- حتی اگه واقعا قربانی یه قضیه ای باشم-همونقدر زیاده که توانایی من در سوتی ندادن جلوی ادمایی که دوست دارم تحت تاثیر قرارشون بدم:))

من جوابامو به پستش قبلا دادم و اینم اسکرین شات نظراتم به پست کاملا اشتباه و توهین امیزشه.قضاوت باخود شما که کی منطقی میگه و کی نه 'اینو از اخر به اول بخونین' 

نظراتمون

نظراتمون

نظراتمون

نظراتمون

نظراتمون

پس بگذریم از پستش و یه تشکرم بهش بدهکاریم که باعث شد من دلیل موجهی داشته باشم راجع به این موضوع حرف بزنم چون خیلی وقته دوس دارم راجع بهش صحبت کنم تو این وب ولی از وقتی بازخوردای پستای سابقم به این موضوع رو دیدم تصمیم گرفتم سکوت اختیار کنم و به معضلات به اصطلاح مهم تری بپردازم که واقعا عقیده اشتباهیه که مشکلیو از مشکل دیگه مهم تر یا کم اهمیت تر بدونیم. اره من قبلا هم تو پستای دختر سبز,نامه ای به مادر,بایسکشوال و یک بلاگ دیگر به صورت زیر پوستی بهش اشاره کردم و از یه جا به بعد به خاطر کامنتای هیتی که دریافت میکردم"و اتفاقا هموفوب نبودن اکثرا و میگفتن زیادی دارم یه موضوع رو گندش میکنم" دیگه راجع بهش حرفی نزدم.و این اولین پست منه که کاملا بهش اختصاص دادم...و خیلی دلم میخواست همچین چیزی رو بنویسم"درواقع پست قبلی قرار بود این باشه ولی منصرف شدم و همشو پاک کردم و یه خاطره از بچگیام نوشتم و بعدم سریع رفتم سریال فرار از زندان رو برای هزارمین بار ریواچ کنم"

به این دلیل که چند روز پیش روز حمایت از همجنسگراها بود و کلا این ماه به حمایت از ال جی بی تی اختصاص داره"ماه تولد من:))"که راهپیمایی امسالشون فک کنم به خاطر کرونا کنسل شده پس چی  بهتر ازاین فرصت؟

 

اول از همه بین هرقشری از جامعه ادم خوب و بد وجود داره.و اخلاق و خلق و خوی ادما ربطی به گرایش یا نژاد یا مذهبشون نداره و تو هرقشری هم ادم متعهد و بااخلاق هست و هم ادم لاشی و سواستفاده گر و بدذات.پس نمیشه اگه یه نفر مثلا بلوچ "نژاد رو مثال میزنم که جبهه نگیرین"رو دیدیم که خیلی بدجنس بود به همه بلوچا اون اصل رو تعمیم بدیم یا اگه یه همجنسگرا دیدیم که خیلی مهربون بود بگیم پس همشون خوبن و گل و بلبله! 

دوما اینکه اگه هموفوبیکا رو بیاری غیر از چندتا کتابی که تحریف شدن یا نشدنش در هاله ای از ابهامه دلیل دیگه ای برات نمیارن "متاسفم که بهتون میگم و لطفا اگه مسلمون هستین به من حمله ور نشین ولی من قران رو کاملا خوندم با ترجمه و تفسیر خوب و معتبر و هرچی بیشتر میخوندم به نظرم میشه گفت بعضی جاهاش به هم نمیخورد و ایراد بهش وارد بود." هرچند درهمین ایه قوم لوط که سریع کردینش تو چش و چال من هنوز تفسیر دقیقی وجود نداره و حتی روحانیانی هستن که میگن این ایه مختص به همجنس بازی و سواستفاده از همجنسان برای تخلیه شهوت هست نه همجنسگرایی. و این ایه رو میشه به دگرجنس گرا هایی که دیگران رو فقط وسیله ای برای تخلیه شهوت هاشون به کار میبرن هم تعمیم داد.و این موضوع خیلی سرش بحث هست هنوز و وقتی سر چنین موضوعی هنوز بحث هست بهتره ببندیمش و به موضوعاتی بپردازیم که سرش بحث نیس مث دروغگویی حق مردم رو خوردن تهمت ایجاد مزاحمت و ...اوه تا پای اینا که چارچوب های دینتون هستن و بیشتر هم اتفاقا به این موضوعات اشاره شده تا اونایی که شما بهش گیر ادین و کلا دوسه جا بیشتر مبهم بهش اشاره نشده لالمونی میگیرین؟ دوستان شما واقعا مسلمون نیستین و کاملا مشخصه بدون تفکر و مطالعه صرفا شناسنامه ای دینتون رو انتخاب کردین.وگرنه من با روحانی ای هم کلام شدم که این بحث رو قبول داشت و اتفاقا و من کلی هم ازش چیز تازه یاد گرفتم و واقعا از لحاظ عمیق بودن مطالعاتش تحسینش میکنم."اگه میخوای هم اسم میارم برات خصوصی"

دیگر مسئله...گایز خیلیاتونو دیدم که خیلی عشق و شهوت رو از هم سوا میکنین.و کار رو برای خوتون سخت تر میکنین.اره عشق و شهوت باهم تفاوت دارن مسلما..ولی یه مرز باریکی بینشون هس و اگه مسیرشونو نبال کنی میبینی یه جایی بهم میرسن.درست تو لزوما رو کی شهوت داری عاشقش نیستی.ولی هیچ عیبی نداره عاشق کسی باشی و بهش احساس شهوت امیز داشته باشی.میپرسی چطور تفاوتشونو تشخیص بدم؟ خیلی ساده.تصور کن اون فردی رو که فکر میکنی بهش علاقه مندی...حاضر نیس باتو همخواب بشه حالا به دلایلی و یا حتی نمیتونه باتو معاشقه کنه.ایا هنوزم به اندازه قبل دوسش داری یا نه؟اگه اره تبریک میگم تو داری یکی از سخت ترین و مقدس ترین حس های دنیا رو تجربه میکنی.ولی اینکه دوس داری باهاش رابطه جنسی رو هم تجربه کنی هیچ اشکالی نداره."گایز این موردایی که میگم اسکشوال هارو ربرنمی گیره که البته فقط یک درصد جامعه رو تشکیل میدن فک نکنین شما یه درصد رو یادم رفته:)))بوس بهتون"

چن تا قضاوت اشتباه راجب همجنسگراها:

1-باعث فساد در جامعه هستن: چرا فکر میکنین اعضای این خانواده ترویج فساد میکنن:/؟؟به خدا دیگه خود من که تهش بودم و به شدت شیفته یه دختر استریت شدم ذره ای بهش اسیب زده باشم.هرچند مطمعنم اگه پسری جای من بود و همچین حسی به اون داشت برای رسیدن بهش کلی اذیتش میکرد.شاید چون جامعه بهش حق میده.خود من بوده که پسری بهم علاقه مند شده باشه و چون که من بهش علاقه نداشتم کلی اذیتم کرده که کلا مفهوم احساس و عشق رو برد زیرسوال. من وقتی فهمیدم اون استریته اصلا تلاش نکردم نظرشو تغییر بدم یا نقش یه قربانیو بازی کنم چون خوشحالی اون برای من ارزشمندتر ازاین حرفا بود.بله خودم اسیب یدم و خب این خاصیت عشق یک طرفه اس.درعوض الان بهتر میتونم اشک بریزم با اهنگای عاشقانه و بفهمم حدود و مرز خودمو و با بخشایی از خودم اشنا شدم که نمیونستم وجوم دارم و یه جوری منو ساخت.ما کاری به کار کسی نداریم.اگه هم میخواین سعید طوسی رو برای من مثال بزنین ایشون همجنسگرا نبودن و مرض پدوفیلی داشتن.مبحث پدوفیلی با همجنسگرایی خیلی فرق داره"متاسفانه خیلی دیدم که این دوتا رو باهم یکی میدونن" و پدوفیل دگرجنسگرا خیلی بیشترهم داریم اتفاقا."یه مقاله که خونده بودم بیشترین درصدش مربوط به مردای سن بالاس که دختربچه ها حس دارن...بعد مردهای سن بالا به پسربچه ها...بعد زنای سن بالا به پسربچه ها و بعدهم زنای سن بالا به دختربچه ها" و اگر رابطه ای هم صورت بگیره با رضایت هردوطرف انجام میشه و اگر خارج ازین باشه اون تجاوز هس که درهر دین و هر تفکری کاملا گناه و کار اشتباهی هست.درمورد خیانت هم این صدق میکنه.وگرنه وتا ادمی که اصلا به تو کاری ندارن و باهم هستن قراره چه اسیبی به من و تو برسونن:/؟

2- نوجوون هایی که به خاطر جوگیری و یا برای کسب تجربه این رو انجام میدن: خب تواین دوره نوجوونی خیلی تصمیمات احساسی تر از هروره دیگه ای هست.و مگه چندسال نوجوون میمونن که تو بخوای نگرانشون باشی؟دوره اش که بگذره به خودشون میان که دروغ گفتن و برمیگردن به چیزی که دراصل بودن.به این اصطلاح میگن bi curious...ینی کنجکاوی درمورد تجربه کردن رابطه با جنسی که بهش گرایش نداری درواقع.در جبهه مقابل گروه دیگه ای از bi curiousها رو داریم که درواقع همجنسگران ولی به خاطر جو محیط یا فشارهای اجتماعی رابطه با جنس مخالف رو تجربه میکنن.و اوناهم بعد از چندسال به اصل خودشون برمیگردن به خاطر همین اینقدر کام اوت درسن های بالای بیست سال داریم.

3-گرایشی هست که جدید اومده و همش تحت تاثیر رسانه ها هس: دوستان این گرایش از قدیم الایام بوده و اگه کنجکاو هسین راجب تاریخ همجنسگرایی میتونیم براتون چنتا مطلب بفرستم که اتفاقا چه شخصیت های معروفی بودن که همچین گرایشی داشتن.بعدشم رسانه ها که مارو نوکیدن بااین همه فیلم عاشقانه با زوج های دگرجنسگرا ...پس وقتی از همون اول بااین همه زوج دگرجنسگرا احاطه شدیم قاعدتا باید برعکس باشه نه؟و اگه میبینین بیشتر شده قبلا هم همینقدر بوده منتهی مثلا قرن هجدهم مردم انقدر فکر بازی نداشتن که همچین موضوعی رو بپذیرن همونطور که نمیتونستن گرد بودن زمین یا خیلی نظریات علمی دیگه رو بپذیرن.ما رو به جلو حرکت میکنیم و نسل جدید مدام باهوش تر از نسل قدیم میشه.طبیعی هست که فکر بازتری داشته باشیم.و اونموقع چیزی به اسم اینترنت نبوده که مثلا تویی که ساکن نیویورکی از منی که ساکن شیرازم اطلاعی داشته باشی!

4-روش جدید نظام برای کنترل جمعیته: اولا اگه این هس که چقدر خوب چون زمین ما تحمل این همه جمعیت رو به رشد رو نداره.ولی متاسفانه همجنسگرایی باعث کنترل جمعیت نمیشه:)) اولا خیلی ثواب داره این همه بچه بی سرپرست میتونن دارای والد بشن "اتفاقا اینجوری که من دیدم زوجای همجنسگرا خیلی بیشتر علاقه به بچه دارن:/البت من خودم تواین مورد کنت ریلیت" دوما رحم یا اسپرم اجاره ای که اکثرا ازین شیوه استفاده میکنن.و جدیدا روشی اومده که بیشتر برای ترنس ها به کار میره ولی برا همجنسگراها هم میتونه استفاده شه و با پیوند مغز استخوان و یه سری کارای دیگه میتونن باعث فرزنداوری بشن."که البته این روش چون جدیده خیلی کمتره و هزینه بر تر خیلی هزینه اش بالاس ناموسا و اکثرا از همون روش دوم استفاده میکنن"

5-تو هنوز جنس مخالف مناسب رو پیدا نکردی/اسیب خوردی ازش: خب درمورد خودم که این برعکسه و دخترا اینقد بم ریدن که نگو:))برعکس پسرا انقد خوبن:/درمورد این نمیدونم چی بگم چون برای خودم پیش نیومده.ولی خب توخودت بهتر میتونی بفهمی درونت به چی مایله.دنیایی رو تصور کن که همجنسگرایی اصل بوده و تو به خاطر استریت بودنت گردن زده میشدی یا چندش خطاب میشدی و توی یه کتاب اسمانی هم بهش اشاره شده بود.ایا تو انعطاف به خرج میدادی و میرفتی با همجنست؟اگه جوابت اره هس که به نظرم تو گرایشت یه تجدید نظر کنxD اگه نه هست هم خدا پدرتو بیامرزه یکم درک کن دیگه لامصب:/

6- چون نمیتونن افرادی از جنس مخالف رو جذب کنن این راه رو رفتن: به عنوان یه کسی که این راه رو رفته دست کم به عنوان یه دختر جلب کردن نظر پسرا خیلی برام راحت تر از دخترا بوده:/و چه فرقی داره من وقتی برا جنس مخالف جذاب نباشم برای موافقم نیستم. و این همه بازیگر جذاب رو ببین که جنس مخالف براش سرودست میشکنه ولی با جنس موافقش تو رابطس:/به خدا پیدا کردن پارتنر از همجنس خودت خیلییی سخت تره چون درصد کمی از جامعه اینطورن.شاید بگی اینهمه گی و لزبین که تو اینستا ریختن...دوست عزیز خب معلومه تو چون برات موضوع عادی ای نیست بیشتر به چشمت میاد!و اینکه از همه جهان رو توی اتاقت تو یه اپ بااون گرایش میبینی!این همه ای که میگی ریز ریز شدن و تو شهرها و استان و کشورها و قاره های مختلف پخش شدن و خیلی تعدادشون همچنان کمه حتی الان که مثلا به خاطر تجربه هم که شده همه به خودشون این برچسب رو میزنن.

--------------

7-از کجا بفهمیم گرایشمون رو: اولا به نظرم خیلی خوب راجبش ریشه ای تحقیق کنین و به چندتا چنل حمایت از همجنسگراها که فقط بلو ایز د وارمست کالر رو دیدن و گفتن حالا مام یه چنلی بزنیم بسنده نکنین.برین و قشنگ تاریخشو بخونین متعصب نباشین درهرزمینه ای چه به خدا اعتقاد دارین چه نه تعصب رو بزارین کنار.یه ائتیست متعصب همونقد خطرناکه که یه مسلمون متعصب. و خیلی عجله نداشته باشین برای فهمیدنش.خودش که بیاد اون حس رو کاملا متوجه میشین.به چن تا تست am i gay هم بسنده نکنین شاید فقط به نظرتون جنس موافقتون زیباس و نه بیشتر.و اگه حس میکنین به خاطر عذاب وجدان هس که نمیتونین خودتون رو بپذیرین بدونین این عذاب وجدان تقصیر شما نیس و تقصیر محیط اطرافتونه که چیزی خلاف طبیعتتون رو بهتون تحمیل کرده.بازم میگم عجله نکنین اگه شک دارین راجب این موضوع.بزارین اطمینان پیدا کنین.

8-چطور میتونیم حمایت کنیم: دوستتون دارم و همینکه دارین جواب این سوالو میخونین حمایته:))هیت ندین و به خاطر گرایش کسی بهش تنفر نورزین.نگین "اخی طفلکیا دست خودشون نیس گناه دارن" این دلسوزی از صدتا ناسزا بدتره.خودتونو جای اونا بزارین و بفهمین که وس ندارین مث یه موجود عجیب الخلقه باهاتون رفتار کنن.اگه کسی تو همچین رابطه ای هس نگین "خب کی پسره کی دختر؟" دیقا کل پوینت رابطه اینه که دوتا جنس مخالف توش نیستن:/زو به دوست همجنسگراتون نگین "اوه یوقت روم کراش نزنی" مگه تو روی هرکسی که جنسیت مخالفته کراش میزنی؟اونم همینطوره و برای خودش تایپی داره و اگه رو یه استریت کراش زد خودش به اندازه کافی خودشو سرزنش میکنه.فقط همونطوری رفتار کنین که قبل از اینکه گرایششو بفهمین باهاش رفتار میکردین.میتونین روزای حمایت از چنین جامعه ای با یه استوری یا متن قشنگ حمایت خودتتونو اعلام کنین تا چندتا ادم مث من امیدوارتر بشن به اینده روشن و برابری.

9-چطور کام اوت کنیم: اولا که ما ایرانیم و متاسفانه میدونین چه مجازات وحشتناکی برامون درنظر میگیرن.خانوادتون رو بسنجین و بحثش رو همینطوری بکشین وسط-تو هرخانواده سرهرچیزی میاد وسط چنین بحثی- و اونجا بسنجین و با یه سری سوالات اطلاعات و میزان حمایت خانوادتون رو به چالش بکشین.اگه اوضاع خوب بود میتونین با یه نامه قشنگ -نمیدونم خودم تو نوشتن بهترم و کلا کلمات کمتر تشنج ایجاد میکنن تا اصوات- احساساتتون رو توصیف کنین.اگر هم نه اوضاع خیط تر ازین حرفا بود کام اوت نکنین چون لزومی نداره تاوقتی پارتنری پیدا نکردین بگین که حتما.بزرگتر که شدین ازادترین میتونین برین خارج ازین کشور.شایدم تا اونموقع اوضاع درست شده بود.یا من زوجی رو میشناسم که خانواده هاشون فک میکنن فقط دوتا دوست و هم خونن.و خب باهم تو رابطه ان و این مشکلی رو ایجاد نمیکنه.میدونم ممکنه نیش زبونا پس کی ازدواج میکنی تو این شرایط شاید سخت باشه ولی استانه تحملتون رو بالا ببرین و اهمیت ندین.اگه هم ترنس هستین برعکس اینه قضیه.هرچه زودتر خانوادتون بدونن و راجع بهش اقدام کنین بهتره.چون کاملا قانونی هس.برای اطلاع و اطمینان بیشتر هم این رو بخونین.در مورد دوستان هم همینطوره البته درمورد من دوستانم خیلی بیشتر حامی بودن.و دوستی برعکس خانواده به خودتون بستگی داره باکسیکه تورو نمی پذیره لازم نیس دوستیتو ادامه بدی خودمن اگه کسی هموفوب بوده باهاش قطع رابطه کردم.

 

10-از کجا بفهمیم کسی همجنسگراس: ای شیطون کراش زدی:))حقیقتا به غیر از افراد محدودی متاسفانه استایل ربطی به گرایش نداره.بهترین راه اینه از خود طرف سوال کنی-نه حالا خیلی مستقیم مثلا ی فیلمی بااین مضمون رو بکشی وسط یا همچین چیزی- و یا اگه مثل من ترسوتر این حرفایین از اطرافیانش پرس و جو کنین.یا برین سوشال مدیاشو چک کنین بیو و استوریایی که میزاره.و خب برای لزبینا والا اکثرا ما به girl in red,king princess,haley kiyoko گوش میدیم ناخونامونم تا ته میگیریم:)) XD یکی از ابروهامونو یه جاییشو تیغ میزنیم لباسامونو یکم تا میزنیم و موهامونو رنگای عجیب میکنیم و یا بی ارایشیم یا میکاپ رنگی رنگی "دوستان اینو به مزاح میگم نیاین حالا اگه کسی اینجوری بود استریت ازاب درومد یقه منو بگیرین://خود من فقط ازینا موی کوتاه و ناخن کوتاه رو دارمxDابرو هامو خیلی دوس دارم یکاریش کنم ولی تواناییم تو این چیزا زیر صفره و خانوادمم کمکی نمیکنه"

خب دیگه پست ازحالت جدیش خارج شد:)) پس سنگین تره همین جا تمومش کنم.اگه مشکلی چیزی داشتین خیلی خوشحال میشم باهم حرف بزنیم.اگه هم lgbtq+ هسین ...ماهتونو تبریک میگم:))به امید اینده ای برابر و پر از حس خوب

-----------------------------------------

پ.ن: دقت کردین چقد همه فیلمای لزبین و گی بد تموم میشن://من به غیر از below her mouthکه اونم محتوای چندان جالبی نداشت ا پایان خوب ندیدم فیلمی با کاپل لزبین:/تو واقعیت برعکس انقد به هم عشق میورزن:))

پ.ن2: بچه ها سعی کنین پوینت کلی قضیه رو بگین و نیاین زوم کنین رو جزییات:/به خدا اگه من یه بلوچ تو عمرم دیده باشم://دیقا چون ندیدم هم گفتم چون میخواستم بدون پیش زمینه ذهنی قبلی باشه

پ.ن3: یادمه وقتی 15سالم بود ی دوس عزیزی ناشناس توهمین وب کامنت گذاشت که شرط میبنده اگه هجده سالم شد دیگه بای نیسم:)) خب من الان 17سالمه و فک کنم حق بااون باشه چون الان حس میکنم گی ام.

 

 

  • وهکاو --

خب..

به نام خدا

وات دا فاک:/

تازگیا حرف ال جی بی تی میشه هموفوبا یه چیز میاد تو ذهنشون: قوم لوط

ولی درواقع قوم لوط اصلا همجنسگرا نبودن...

همجنسباز بودن...اونا گرایششون به جنس مخالف بوده ولی بخاطر اینکه مهمون ها و کسایی که رفت و آمدی با اون قبیله داشتن رو آزار و اذیت بدن همچین کاری میکردن...نمیدونم چرا کسی تحقیقی نمیکنه!

و عشق...فکر نکنم احکام و قانون خاصی برا عشق داشته باشیم...به قول یه باشعوری "عشق یچیز غیر ارادیه و چیزای غیر ارادی حکم ندارن! "

+ مرسی بابت جوابات...نمیدونم گرایشت چیه( اگه اشتباه نکنم گفته بودی جندرفلویدی ...فکر کنم تو بودی) به هر حال مرسی که حمایتمون میکنی🌈

اصلا چیزی تحت عنوان همجنس باز هم وجود نداره
مگه استریتا همیشه برای تقوای الهی سکس میکنن xD? خیلی پیش میاد ادم صرفا بدون عشق سکس کنه
دقیقا
گرایشم بایسکشواله، جنسیتم جندر فلوییده D:وظیفه اس

سلام ... واقعا واقعا پستتونو دوست داشتم . 

و میتونم بگم خیلی از حرفاتونم قبول دارم . و اینکه شما اولین ادمی هستی که وقتی تندی میبینه اینطور منطقی و کامل جواب میده =)

بله اون زمان منم کامنت هاتونو میخوندم ولی وبتونو نداشتم . و خوشحالم ازینکه نوشته هاتو خوندم . 

و اینکه میدونین ، خودم به شخصه مثلا اگر چیزیو قبول نداشته باشم خیلی حرف میخورم ... حتی یادمه یه بار یه وبیو وا کردم و به استریت ها فرموده بودن که اره شما عقل ندارین و فلانین و .......... . 

اون زمانی که با هایسه بحثتون شد خیلی درگیر بحثا نشدم ولی متوجهم که تندی کرده بود ، ولی جالبه که دوستیه به ظاهر تموم شده ی ما هم پس از مدت ها با این پستتون برام یاد آوری شد :D

ولی این پستتون خیلی خیلی خیلی برام زیبا بود ... خصوصا این تیکه  :

"قشنگ تاریخشو بخونین متعصب نباشین درهرزمینه ای چه به خدا اعتقاد دارین چه نه تعصب رو بزارین کنار.یه ائتیست متعصب همونقد خطرناکه که یه مسلمون متعصب"

وبتونو گم نخواهم کرد ... :)

سلام خوشحالم که پستم رو دوست داشتی D=
منم حتما وبت رو در اسرع وقت چک میکنم *_*
اره واقعا ادمای متعصب تهدیدین برای هممون

چ خوب XD چون یه مدت کلا نبودم میگم..

 

عاره واقعا انگار هیزم تر بهشون فروختیم خودمون نمیدونیم

های. نمد منو یادت میاد یا ن. در هر صورت وب جدید مبارک.

 

ب نظرم اگ خاستی در مورد pridefall هم یه پستی چیزی بذار =.= ترسناکه. شایدم شایعه اس نمدونم. انگار همینجوریشم دنیا وضعش خراب نبود...روز ب روز بد تر میشه

های، معلومه یادم میاد
اقا راجع بش چیزی نشنیده بودم و هنین الان فهمیدم:/چ مزخرف، چرا اتقد مردم باید بیکار باشن که بخوان اصا همچین اقدامی بکنن اونم تو زندگی کسیکه بشون هیچ ربطی نداره-_-

اعصاب برام نموندا ینی چقد نکبتانه امتحان میگیرن اخه

هعییی

خواننده های محبوبت کیان؟

خ زیادن
لانا دل ری، my chemical romance, seethler, هالزی، ملانی مارتینز، اعضای واندی، fit for rivals, کرت کوبین و.. 

رشته ات چیه؟

من ریاضی یازدهمم

امروز ازمون امار داشتیم پدرم در اومدد ینی

حالا خوبه مجازیه انقد ناجور ازمون میگیرن ازمون هووف

تجربی یازدهم
اتفاقا مجازیرو سخت تر میگیرن چون فک میکنن تقلب میکنیم-_-

من نیز خوبم (امتحانا قراره دهنم و سرویس کنن)

ما کلا فقط فیزیک و ریاضی برامون گذاشتن اونم انلاینه
ولی سال دگ کنکور دارم:)) پس رسما این خوشیه ینی کشک

اره درسته ببخشید راس میگی اشتباه شد.

گفتم که اولین بار کلن اینجارو میبینم با مدل فکریت کلن آشنا نیستم

عب نداره
سلاممم
چطوری خانوم خانوما؟ ^_^
هاای
خوبم
تو چطوری

من بار اولمه اومدم اینجا و با بلند ترین پست و کامنتای عمرم مواجه شدم. توی بند 2 بود فک کنم که گفتی جزئیات رو بیخیال شیم اما صرفا برام سواله چطوری با منطقت فکر کنی و اینقد خوب راجب دغدغت حرف میزنی ولی توی یکی از اسکرین شاتا برمیگردی میگی گفتی کسی که به خدا باور نداره اوضاش خرابه و فلان. خب احتمالن میدونی جمعیت اتئیست های دنیا و ایران کمم نیس. این حرفت بی منطق بود بنظرم. همونطور که تو برا گرایشت و دغدغه هات دلیل داری آتئیست هاهم برا تصمیمشون دلیل دارن مثل خودت و خیلیای دیگه.

بنظرم اگه هنوز نظرت همونه که بهتره بیشتر با اتئیست ها صحبت کنی و نظرشون رو بدونی و اینقد راحت مارک احمق بودن نزنی بهشون یا اگه نه، یه اصلاحیه بزن برا اون حرفت و معذرت بخواه.

چرا چرت میگی من می گفتم اتیستا خرابن:/؟ دوبار خوندم متنمو هیچ جااا نگفتم
ی درصد فک کن من اصا چنین چیزی بگم، :////
+
اقا نکنه منظورت اون اسکرین هس مه از همه بالاتره؟ اونو من ننوشتما:/ خودشم نوشته جوابِ whcaw, جفنگیات همون اسکلی هس که داشتم براش توضیح میدادم، من هیچوقت به هیچ قشری مخصوصا درهمچین زمینه ای توهین نمیکنم
اصا لحن و موضع یارو بامن فرق داره تو چجور فک کرذی این حرف منه رو نمیدونم:/

اوهوم فمیدم فدات

حاجی گفتنات یطورایی ابراز محبته انگا 😂

ب باکمالات بودنم شک دارم خودم :")

دمت گرم

اره دگ D:

جدی من قضیه دعوا رو نمیدونم واسه همین نمیام یطوریی وانمود کنم ک اره من همه چیو میدونم و طرف یکیتونو بگیرم و این بچه بازیا

یطورایی از شخصیتم ب دوره ک بخوام مجازی با کسی دعوا بگیرم

چون تو اومدی ب وبلاگم سر زدی و پستام و خوندی و برام نظر گذاشتی من ب احترام کارت این پستت و چن تا پست دیگت رو خوندم و برات نظر گذاشتم راستش فکر نمیکردم ک منو وارد جنجال بین خودتون کنی یکم دلخور شدم

کسی ک الان واست کامنت میذاره رو نمیتونی ب عنوان یه شخصیت مستقل درنظر بگیری و باهاش یه گفتوگوی عادی داشته باشی ب جای اینکه با طعنه باهاش صحبت کنی و اسم کس دیگه ای رو وسط بیاری؟

 

من کی با طعنه بات حرف زدم حاجی:)) گفتم ک قضیرو بگیر دگ اخه داشتی میگفتی چرا این پستو گذاشتمو اینا گفتم خودت بهتر میدونی ک درجریان بودی
ای بابا ای بابا، معلومه ک مستقل درنظرت گرفتم دگ اگ مستقل درنظرت نگرفته بودم ک اصا نمیومدم وبت حاجی
گفتم چن کلوم با ی دختر کاوایی باکمالات حرف بزنم صفا کنم
سه شنبه ۶ خرداد ۹۹ , ۱۸:۱۷ کنت نیمچه گمنام

کامنتای این یارو shiro ماله کشو اینور میخونم همش میخواد یجوری حرف بزنه که نه درگیری ای بشه چون کاملا مشخصه از lgbt فقط درمورد همجنسگراییش یه چیزایی شنیده و درحدی بارش نیست که اظهار فضل جانانه کنه، و نه مثلا جوری برداشت شه از حرفاش که مخالف بنظر برسه زیاد :)

ولی از اونور تو وب سپهر فاکین هندسام!! خوب ماله کشیده ماشالله جوری که اصولا دخترا هم تو دعوا و قمه کشی واسه دوست صمیمی و سیسیشون اینجوری نمیخورن :))

im a bit late to the party ولی همونجور که مستر هندسام فرمودن "هرماه یه دوتا انقلاب تو وبشون رخ میده" پس زیاد غافلگیر نشدم. با دیدن اسکرین شاتا قشنگ با خودم گفتم خب این خیلی قابل انتظار بود! بعدم که وبشو دیدم فقط دهنمو نگه داشته بودم که نپاچم به در و دیوار. وای که چقدر دلقکه این مستر هندسام! کامنتاشم که هیچی. آخخ وای مهسا تازه آی پی یابم گذاشته واسه وبش XDD چیکااار کنیم حالا وااایی (یاد وقتی ابتدایی بودم افتادم و اونموقع تو وب تازه هک کردن و "آی پی هاتونو دارم" باب شده بود و کسی نمیدونست آی پی چیه رسما تا یکی که بلد بود اسمشو میاورد همه تسمه تایم پاره میکردن از ترس XD فکر کنم خودتم اون دورانو یادته تو میهن) سر این آی پی نیم ساعته دارم عین چی میخندم وای! الاهی بمیرم حالا نکنه با آی پیم بره یه سیستمو تو آلمان هک کنه؟ :(

حالا فارغ از اینکه اون طرف قضیه تو این بحث کیه (هندسام!! ترین دلقک بلاگفا لیترلی که همه دخترای وبو به حول قوة الا بالله تا آخر سال لینک میکنه و واسه همشون به طریقی یه دور میماله!) و امکان نداره یه جمله بدون غلط املایی وحشتناک تو وبش بذاره و من موندم چجوری تست لغت میزنه اصلا واسه کنکور!، با تمام جملاتی که تو پستت گفتی کاملا موافقم و میشه گفت مطالب جدیدی هم یاد گرفتم ازت :) و بیخیال، خودتم میدونی بحث فقط سر اعتقاد و اینجور چیزا نیست. پای خیلی چیزا وسط باشه، شخصیت و ارزشت از اون دلقک خیلی والاتره. درکل دید من همیشه این بود به قضیه که تو یجورایی واسه ترحم شاید همچنان باهاش دوستی. قاعدتا به من ربطی نداره و نداشته، ولی مهسا کامااان تو واقعا ارزشت خیلی بیشتر از این دلقکه :/ فقط کامنتاشو بخون ببین چجور آدمایی وبشو میخونن! خلاصه که خوشحالم یجورایی که با دلقک هندسام بلاگفا که حتا اسم هایسه (Haise) رو نمیتونه درست بنویسه رابطه ت رو تموم کردی :^) آیم سلفیش گومناسای XD

باهات بشدت موافقم، توکیوغول که عنشو همه انیمه فنای گوگولیِ نوپا درمیارن کلا نماد انقلاب درونی و یجورایی lone wolf تازه اوتاکوهاست انگار! بشدتم خز میدوننش فندوم انیمه الان. این مستر هندسامم که همه رو مایید با انقلاب درونی. ودف سیریسلی هربار وبشو میخونم به خودم امیدوار میشم و خداروشکر میکنم که مثل این نیستم! جدی میگم. من خودم نوسانات خلقی زیاد دارم و خیلی مودیم ولی نه در حد این هکر کلاه سفید بلاگفا =)) اوووف 

تو تل بهت پیام میدم در رابطه با اون درامایی که با ایشون داشتم، گرچه وب شخمیش که توش پیام میدادمو پاک کرده الان هیچی ندارم اسکرین بفرستم برات ولی در رابطه با اون پستی که گذاشته بود و اسم از "بهار" برده بود من حقیقتا نمیدونم کیو میگه و شک دارم منظورش من بوده باشه. تنها حرفی که از تو زدم این بود که همشهری ایم و چندباری حرف زدیم تو وب.

والا حالا بیان هم مفت و مجانی ای پی میزنه برامون:)) واو چقده ما خطرناک شدیم
باو ی مشت دختر کم سن ریختن وبش که معلومه از خانواده هایین که محدودشون کردن با جنس مخالف بگردن چنتا پسر که میبینن اصا نمیفهمن چی میگ فقط موافقت میکنن. یکی از همین دخترا رو من رفتم وبش دیدم هرچی کامنت میدم تایید نمیکنه، رفتم با ی اسم پسر کامنت دادم ب طرف، تایید کرد و چنتا بوسم واسم فرستاد و کلیم صمیمی شد فق با ی کامنت://"با همون کاراکتر و لحن فقط بجای وهکاو، رادوین بودم:))) '

عام فک کنم توی جو هستن خیلیا و حرف منو اشتباه برداشت کردن

من درحالت کلی گفتم ک نباید اعلامش کرد ب بقیه وگرنه اگ داری دفاع میکنی ک خب بحثش فرق داره

اگ اشاره ب وبلاگم میکنی باید بگم ک وبلاگ و ب این نیت زدم ک کمکی کرده باشم تا شاید به بقیه کمک کرده باشم ک انیمه ی مناسب خودشون و بتونن پیدا کنن و وقتشون تلف نشه مثل من ^_^

درباره ی حمایت کردن هم راستش نمیدونم درباره ی همجنسگرا ها اوضاع چطوریه ولی در مواردی ک خودم دیدم حرف هرچقدر هم حرف حساب باشه ب گوش ادم های بی منطق نمیره و یطورایی تلاش الکیه ک بخوای بحث کنی با اینا تا تازه اگ از عقایدت خوششون نمیاد لاقل به تو و امثال تو بی احترامی نکنن

پشت هر اهنگی چار نفر هیت میدن چار نفرم خوششون میاد حالا دلیل نمیشه بیای با اون چار نفری ک هیت دادن بحث کنی و دعوا کنی و فکر کنی این میشه حمایت از اون اهنگ

ولی خب اگ داری دفاع میکنی پس موفق باشی و حالت خوب باشه

اکثر همجنسگراهایی ک دیدم روحیه شون نسبت ب استریت ها حساس تره و دلشون نازک تره و خب از اونجایی ک بقیه در برابرشون جبهه هم میگیرن معمولا ناراحت و افسردن واسه همین امیدوارم ک تو حال خوبی داشته باشی

خودت بهتر از من میدونی ک وب سپهرو خوندی تموم جریاناتو و بهتر از منم میدونی دلیل این پست چی بود:)) گذاشتمم ک چنتا عقیده اشتبا عوض شه
و خب والا یکی به تو بگه نجس و فلان و  بیسار حساس نمیشی؟
منم ب این نیت زدم ک چنتا ادم مث من حس بدی نداشته باشن:)) 

اتفاقا ی چیزی،

این قوم لوط ک میگه وجود داره ولی اونا همجنسباز بودن نه همجنسگراXD

توی ایرانم همجنسبازی گناهه نه همجنسگرایی! خدا که نمیاد یه آدمو اینجوری خلق کنه بعد بگه گناهه که:/

+

5 ات خیلی مود بود.___. حالا خوبه دوستای من درک کردن وگرنه چیا میکشیدم:/

+

مهساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا*--------------*

والا، سکس اگ باعشق باشه هیچچچچ اشکالی نداره.
آلوووووووووووووووووووووووووو

گوز :| 5

xD وااای اقا حس میکنم خ بچه ام هنو با دیدن کلمه گوز خندم میگیره
دوشنبه ۵ خرداد ۹۹ , ۲۳:۰۱ کنت نیمچه گمنام

با قاطعیت میتونم بگم سپهر یکی از کصخل ترین آدماییه که تو عمرم دیدم. :)) آی مین، جاست لوک ات هیز شیتی وب!! آدمی که با دوتا انیمه و چارتا کامنت خصوصی یهو میریزه بهم و عین لباس زیر، زرت زرت عقایدشو عوض میکنه و هی وبشو میکوبه میسازه معلومه چه موجودیه دیگه. حالام چس فاز فلسفی-مذهبی برداشته و فرو کرده تو همجنسگرایی و LGBT+ و متاسفانه بخش نه چندان جالبش که باعث میشه نخوام برم باهاش بحث کنم اینه که جزو اون دسته کودنیه که بعد از هزارااان سال با خوندن دوتا آیه (اونم معلوم نیست از کدوم چنل تلگرامی!XD) و بعلاوه خوندن کتابای دینی دبیرستانش (قشنگ تک تک جملاتی که میگفتو میتونم از تو کتاب دینی با صفحه و پاراگراف برات بیارم! XD) جوگیر شده گرفتتش اومده فاز سنگین بیاد و بگه "عا اینی که شما میگین شهوته و من خیییلی از عشق و عاشقی و اینا سرم میشه خدا عاقبت شما فرومایه های شهوت پرست را به خیر کند" و وقتیم محترمانه خواهش میکنی سرشو از ماتحت یه عده بیاره بیرون فوری با "امر به معروف و نهی از منکر" گه خوریشو توجیه میکنه و میگه اگه ما گه شما رو نخوریم جامعه به فساد کشیده میشه =) عاسیسم! یعنی واقعا وقت و انرژیت ارزش بیشتری داره تا با اینجور جوگیرایی که دوتا کانال تلگرامی فالو میکنن بحث کنی. تو این زمینه حداقل هموفوبایی هستن که واااقعا مطالعه داشتن و هزارجور کتاب و مطلب موثق خوندن. باز بحث کردن با اونا بیشتر ارزش داره و بالطبع قانع کردنشون :)

حالا این مستر فیلسوف خودش با دوتا کامنتی که من وبش دادم عین شترِ جنس ماده ندیده، خواست بپره روم و سیصدبار فاز وبشو تغییر داد و چسفاز عاشقی اومد و گه اضافی خورد بعد الان اومده برا من فرق عشق و شهوتو تشریح میکنه! نچایی عمو :))) آره تو خوبی تو که زرت زرت رو دخترای مجازی کراشی و عین وحشیا فوری پست میذاری و احساسات شخمی تخیلیتو جار میزنی آخرشم ادای قربانیا رو درمیاری.

جالبیش اینه تو هر زمینه ای بایددد حتمااا اظهارنظر کنه واسه اون قشر اهل تفکری که وبشو میخونن -رنج سنی 14 تا 17 سال- و همیشه هم حی و حاضر میان تاییدش میکنن صرف نظر از گه خوریاش :)) حالا با بقیه که وبشو خوندن متاسفانه و ناراحت شدن بخاطر حرفاش کاری ندارم. چقدرم خوشحالم از اینکه این پستت رو خوندم و اصلا کاری نداشتی طرفت کیه، خیلی رک رفتی وسط و حرفتو زدی. واقعا تحسینت میکنم. (بوس بهت از طرف اون یه درصد ایسکشوال جامعه :>)

و بازم جا داره تشکر کنم چون من با این اسکل خان خصومت شخصی هم دارم که بیشتر برمیگرده به همون طرز فکر شخمیش! و خب خیلی خوبه یکی بالاخره یه جا خوابوند تو دهنش بجای الکی تعریف کردن از خودش و چسشعرای مثلا فلسفیش! ^_^

now you got my respect gurl (گرچه همیشه با خوندن پستای وبت و نوشته هات تحسینت میکردم ولی اینجا لازم شد اعلام وجود کنم دیگه:)) )

همینو بگو، به من ک میرسه کراشام میشه شهوتی، به خودش ک ماهی ی کراش اونم رو همین دخترای وبلاگی میزنه میشه عشق خالص و مقدس:|
کامنت تو ک ازمن جسورانه تر بود، والا منم خیلی اینا تو دلم مونده بگم ولی تا ی تو بشون میگی میگن"اووو دختره احساساتیرو یه وقت نری دوباره خودتو تیغ بزنی" شعورم خوب چیزیه، ولی از باگای خلقت اینه ک خدا به همه ندادتش
اقااا یه جایی هس ک بتونیم خصوصی بحرفیم؟ یه چیزایی ازتو به من گفته و هیچوقتم اسکرینشو نشون نداد به خاطر هنی قلبا باور نکردم، 

اصلا تو کتم نمیره چه جور وقتی هیت میده به همجنسگراها خیلی راحت ازش میگذرین تا یکی میاد حمایت کنه میگین عادیه:/چه قد رو دارین باو

بیخیال. 

خیلی وقت پیش این پستتو خوندم و یادمه با تک تک حرفات سر تکون دادم گفتم دقییییقا

منم همین تفکرات تورو دارم ولی خب نمیتونم اینجوری مثل تو ازشون حرف بزنم واسه همین وقتی خوندم دیدم چقد خوب تونستی ازشون حرف بزنی و توضیحشون بدی از متنت واقعا لذت بردم:)

 

سخت ترین بخشش همین کام اوت برای خانوادس

وقتی پستتو خوندم رفتم از مامانم پرسیدم نظرت درمورد LGBT ها چیه و خب حرفای خوبی نشنیدم...تصمیم گرفتم تا وقتی اتفاق خیلی جدی نیوفتاده چیزی بهشون نگم...اینجوری برا همه بهتره🙃

 

من یه حرفای تند و تیزی از جانب مامانم میشنوم xD بابام بهتره ولی میشه باش چار کلمه حرف حساب زد، اره بهتره مخصوصا ما هنوز بچه ایم والدین خیلی میتونین اسیب بزنن بهمون"چه خواسته چه ناخواسته" 

سلام من از وب هایسه وبتو پیدا کردم به یه دلایلی اسممو نمی گم😁

خیلی خوشم اومد از چیزی که هستی دفاع میکنی نه به خاطر خودتا به خاطر بقیه هم همینجور ولی به نظرم بحث کردن با همچون ادمایی بی فایده هست و اعصاب خودتو خورد میکنه😣چون من هر ایرادی رو که بهت وارد کردن رو دیدم تو این پست توضیح دادی مشخصه که نمیخواستن اصلا بگن که اشتباه کردن😂 

خیلی شجاعیا ای کاش منم اینقد شجاع بودم ولی همیشه میترسم که مث دیشب همه بهم بپرن و توی اینجور شرایط سریع گریه میکنم😄و وقتی اون پست هایسه رو دیدم هم گریه کردم 😬خاک تو سرم و وقتی کامنتاتو دیدم که همه اینجور فکر نمیکنن خیلی خوشحال شدم

اونوقت وقتی من میگم بهشون با پستاتون باعث ناراحتی بقیه میشین باور نمیکنن:)) بیا بغلممم کیوتی، قطعا ارزش نداره که به خاطر ادمایی که به چیزی ک توش نقشی نداشتی بت توهین میکنن ناراحت بشی، و خب منم ترسای خودمو دارم مسلما. خوشالم ک باعث خوشالی کسی شدم به هرحال:)) ممنون ک گفتی

واهایی نشستم کل این پست و خوندم فک نمیکردم مذهب گشادیسمم بهم اجازه بده

 

درسته هر حرکت هرکسی توی دنیا ب نحوی روی بقیه تاثیر میذاره ولی خب دلیل نمیشه توی همه چی بقیه سرک بکشیم چ برسه ب گرایش طرف

 

بنظرم این چیزی نیس ک لازم باشه جار زده بشه بهش افتخار بشه یا ب خاطرش شرمزده بشه کسی   مثل این میمونه ک من از اینکه گوشتخوارم خجالت بکشم و مورد خشم یا تحقیر گیاهخوارا واقع شم گرچه مثالی ک زدم خیلی سطحی بود ولی درکل نباید سخت گرفت حاجی

 

واسه همین درکت نمیکنم ک چرا یه پست ب این طولانی رو اختصاص دادی واسه همچین چیزی درصورتی ک چیز عجیب غریبی نیست و خیلی عادیه

مخصوصا ک درسته تو ایران بیان کردن همچین چیزی سخت تره ولی مدارس ما دخترونه و پسرونه اس و فرصت ارتباط برقرار کردن با جنس مخالف ب ادم داده نمیشه و خب تقریبا تو هر مدرسه ای هستن کسایی ک به همجنس خودشون علاقه پیدا میکنن

خلاصه کلامم اینه ک لازم نیس ب هرکی رسیدی بگی من گرایشم ب فلان چیزه و تصور کنی اینکارت یجور حمایته چون نیاز ب حمایت نیس اصا و کاملا یچیز عادیه و نیاز نیس ب کسی توضیح بدی ک چرا گرایشت اینه

 

منم طومار نوشتما برای خودم نچ نچ

لزومی نیس که به همه بگی ولی لازمه اگه به چیزی توهین شد ازش دفاع کرد و اعلام وجود کرد. 
و کلا ادم از چیزی ک هست حرف میزنه، مثلا ی گیاهخوار از خوبیای گیاهخوار بودن و غذاهایی که میشه به عنوان ی گیاهخوار خورد صحبت میکنه قطعا، مث خودتو ک اوتاکویی و از انیمه حرف میزنی. اگه به نظرت عادیه که مشکلی نیس، من از جماعت زیادی وحشت کردم که به خون ماها تشنه ان! بااین مدارس دخترونه و پسرونه هم مخالفم، همچین ادمی که فقط بخاطر عدم دسترسی ب جنس مخالف وارد رابطه با جنس موافق میشه که مشخصه واقعا جزو این خانواده نیس

قطعا این مدل ادما خشک مغز تر این حرفان مه با کلی استدلال منطقی نرم بشن. البته این ایرادایی که به همجنسگرایی وارد میکنن واقعا با یکم تفکر حتی بدون مطالعه میفهمن همش کشکه و صحیح نیست:¦

پسر هنی الان یکی از همو رفقای سپهر به پست به این پر و پیمونی گف همش احساسی و نظر شخصیه:)) ای مین هو؟؟ سومین باره دارم میخونم پسترو فقط اخرش یکی دوتا کلمه راجع به نظر خودم گفته باشم ک بازم تعمیم دادمش به ی منبعی

از قدیم گفتن حرف حق جواب نداره و خب منم حرف خاصی ندارم اینجا..با تک تک کلماتت موافقم کاملا و فقط میتونم از ته دل حرفتو تکرار کنم و بگم: به امید آینده ای برابر و پر از حس خوب ((:

+امیدوارم تا اون موقع زنده باشیم و اون آینده رو ببینیم چون فک میکنم هنوز خیلیییییییی راه هست تا رسیدن بهش :/

پسر انقد دلم میخواد تو ی prideشرکت کنم:((ارزو ب دل میمیرم

منم هموفوب نیستم یه وقت فک نکنی از اونام:/

ناه فک نکردم

نه نه میدونم نگفتی تورو نگفتم بعضیا هستن که میگن

منم علاقه ای ندارم راستش:))

یه چیز مربوط تر به پست بگم؟سکس نشیمن گاه که گیا ازش استفاده میکنن عوارض زیادی داره مثلا ایدز خیلی راحت منتقل میشه:/

این درسته؟

اگه درسته با زیاد شدن گیا ممکنه بیماریای مقاربتی زیاد بشن:/

 کلا با کسیکه ایدز داره نباید رابطه جنسی داشت فرقی نداره همجنس یا دگرجنس، و کلا سکس از پشت و جلو ایدز رو منتقل میکنه پس فرقی نداره.و فرقی نداره دگ طرف استریتم باشه سکس ایدز رو منتقل میکنه

همش اوکی ولی مشکل اصلی کره زمین بیشتر سبک زندگی غلطه تا ازدیاد جمعیت من موافق زیاد شدن جمعیتش نیستم ولی جدیدا این همه دارن به آدما میگن انگل و فلان یکم رو مخمه چون بیشتر ثروتمندا که تعداد خیلی کمی از جمعیت زمینو تشکیل میدن با کارخونه ها دارن زمینو به گند میکشن تا مردم عادی

خب یکم غیر مربوط بود به پست من:))
ببین قبول دارم تا حدودی حرفتو ولی جمعیت واقعا زیاد شده، ما برای اصلاح عادات زندگیمون به ی برنامه نیاز داریم و اگه زیادتر بشه جمعیت صدسال سیاه موفق نمیشیم، دست کم همینقد بمونیم بهتره:/
منم نگفتم انگل خودمم ادمم و این پستمم داشتم حقوق ادما دفاع میکردم. ولی خودم بچه اوردن رو اصلا دوس ندارم، تو اون کروشه هم نظر خودمو گفتم به بچه ها علاقه ای ندارم
ممنون^ـ^و یه سوال دیگه
ازکجا فهمیدی گرایشت چیه؟ و گرایشت چیه چون دقیقا متوجه نشدم بای هستی یا لز
حقیقتا به بقیه میگم پنسکشوالم چون دوس ندارم رو خودم لیبل بزارم:/ولی حس میکنم از لحاظ عاطفی شاید ولی از لحاظ جنسی ب پسرا کششی ندارم.بیشتر به دخترا گرایش دارم اگ از درجه بندی منظورته
و اینکه من به یه دختر خیلیییی به شدت کشش پیدا کردم"یه چیزی فراتر از کراش" که تو همون دختر سبز که لینک کردم راجبش نوشتم.و بعدها که حس جنسیم فعال شد متوجه شدم که به دخترا گرایش دارم.یه چیزیه که خود ادم میفهمه.اگه عذاب وجدان رو بزاری کنار"یا تظاهر و حرف بقیرو" راحت تر به نتیجه میرسی.

سوال داشتم ازت خودت کام اوت کردی به غیر از مجازی؟ واکنش بقیه نسبت بهت چی بوده؟ 

من دوسام همه میدونن، اگ خوب بوده نگهشون داشتم که شکرخدا غیر یکی دوتا اوکی بودن.
داداشم میدونه و هنوز دوسم داره، بابا و مامانم والا فک کنم خ خنگن که نفهمیدن چون بارها باهاشون بحث کردن، فک کنم بابام اوکیه ولی یجوریه ک انگار بقیه باشن مهم نیس ولی تو نبابد باشی، مامانمم خ بم مشکوکه ولی اونقدر بهشون اعتماد ندارم که خیلی صریح بهشون بگم. فقط میدونن که به شدت حمایت میکنم. 

راستی منما از چنل پیدا کردم وبتوخوشم میاد قشنگگگ میای منطقی میکوبونی اخرش دیگه ولی داشت میزد جاده خاکی

gay iconnnn

i like that:'))
کویین؟؟ سوو گی

اوووف کویین پست گذاشته و چه پستی what a shame

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I overthink overthinking.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere
علایقم کلاسیک بود و افکارم نو. نتونستم پیش اونا احساس تعلق کنم.
پس نوشتم.
Designed By Erfan Powered by Bayan